- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to ricni lod (http://www.riverships.ru/english/types/volgobalt_specs.shtml) urcena pro dopravu od Baltiku na Volhu a dal (http://en.wikipedia.org/wiki/Volgobalt). Nemela na otevrenem mori co delat. Drive byly i ve svedskych pristavech problemy s podobnymi plavidly ale pokud vim tak nyni maji zakazany vstup do pristavu ve Svedsku.
NEvite nekdo jak je to s tou Ceskoslovenskou vyrobou? Po Labi by na more nedojela, mozna po Dunaji. Koukal jsem na ni na marrinetrafic.com a nejak nechapu, jak by mohla byt vyrobena v CSR. Navic u lodi Ceske namorni flotily, pokud vim, zadna nebyla vyrobana primo v CSR.
To se to hází špína na ČS výrobky, když je někdo třicet let neudržuje...
Nějak nechápu proč se vždycky ,když
někde ve světě spadne letadlo, potopí se loď atd.zdůrazňuje,že šlo o československý výrobek? To se opravdu v bývalém ččeskoslovensku vráběla taková veteš?
Jaka vetes?
ta lod byla stara pres 30 let a starali se o ni nejak takto:
http://en.ria.ru/world/20121204/177912170.html
Navic, u takto dlouhe lodi zalezi na kapitanovi - kdyz jo postavi na dva vrcholky vln, tak se mu uprostred zlomi, i kdyby byla vyrobena na Marsu. Podobne kdyz ji k te vlne postavi podelne...pak se mu pro zmenu prevrhne. To nema s vyrobou v CSSR (mozna na Slovensku - u sestry s cislem 230cosi byla vyroba uvedena nekde v Komarne) nic spolecneho.
Kde jsou ty casy kdyz Ceskoslovensko melo svoji namorni flotilu ktera slouzila k prevozu zbozi mezi kontinenty.. Flotila se tehdy vyplatila a zejmena o Vanocich a na konci roku byla tercem rozhlasu a TV kdy se delaly reportaze s posadkami lodi. Spojeni s lodi bylo tehdy primitivni jen pomoci KV (kratkych vln). Krom veskereho prumyslu i tento zanikl. Komunisticke vlady za totalu umely obchodovat i s anglicky mluvicimi zememi, to dnes uz zadne ministerstvo obchodu davno nedokaze a radeji trhy prenechalo konkurenci. Jizni Amerika, Kanada ale i USA, cela Afrika a exoticke zeme Asie znaly Ceskoslovensko. Takovy Jablonex a Jablonecka bizuterie, Skloexport, Textilana,Hedva,Seba, Bytex - bytovy textil,koberce.....dnes uz tak leda plastove narazniky do aut, hadicky, trubicky, gumicky a gumy, autokabely, a co dal? Kde je umeni ceskych rukou? f (_!_)
Navíc dnešní politická garnitura trestuhodně rezignovala na obrovskou konkurenční výhodu z roku 1919, od kdy máme bezdaňový přístup k přístavu Hamburg:
http://antiliberalniliga.wordpress.com/2009/05/16/cesky-pristav-v-hamburku-%E2%80%93-danovy-raj/
Jelikož nám nebyl zprástupněn Štětín, měli bychom požadovat prodloužení přístupu k Hamburgu.
36 roků stará šunka,pěkně děkuji, asi v té bouřce už nestačili látat díry pod čarou ponoru ? ! ? !
dobra fotka " nakladni lod " ...na te fotce je lodi pet ! Dva tankery, jedna precerpavaci barka, tazny clun a jeden maly clunek.....ani jedna nevypada jako vyrobena v Ceskoslovensku !
To je podobná "kachna" jako s tou ztracenou lodí se zlatou rudou - večer byla za 4,6 miliardy korun, a druhý den už byl náklad oceněn jen za 4,6 milionu korun.
je to dole na ....KČ 4 a 60 haleru ....
Plavidlo převáželo 33 tun uhlí
Zřejmě bylo přetížené !!!