- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přejezdy vybavené pouze výstražným křížem jsou vůbec nejnebezpečnější formou křížení silnice s železniční tratí. Pokud v okamžiku blížicího se vlaku nesvítí signalizace, je velká pravděpodobnost srážky z důvodu nepozornosti řidiče či neznalosti místních dopravních poměrů, neznalosti významu dopravního značení, nebo nepříznivých světelných podmínek ( oslňující slunce, či protijedoucí vozidlo )
Mno, horší je křižovatka bez značení, kde si každej myslí, že je na hlavní. Přejezdů bez signalizace jsou hromady a srážek je tam pár ročně.
ZÁVORY DRAŽŠÍ NEŽ LIDSKÝ ŽIVOT !!!!!!
mě jen zaráží , že předmět - jako třeba závory mají větší hodnotu než lidský život .......
žijeme ve zvrácené společnosti - kdyby tam byly závory a za 50 let zachránili jeden lidský život tak to má smysl ale tady vždy vítězí jen peníze .............. to by například generální ředitel nemohl mít plat 250tis měsíčně+ tučné odměny .......
Jasně "závory" stojí cca 10 mil. + náklady na údržbu a přejezdů bez nich jen cca 6000 to není problém do roka jsou všude. Není levnější a snazší aby řidič při řízení myslel a choval se dle vyhlášky? Ani závory nejsou všemocné.
Nemám nic proti řidičkám, statistiky uvádí menší počet nehod a jsou opatrnější. Až na. Z deseti pouze jedna zastavit před přechodem a dát přednost chodcům. Mužský snad každý druhý. Čím to ženy, čím to je?
O nějakou tu "řidičku" míň rozdejcháme :)
Když máte naplno rádio,šminkujete se,telefonujete a kocháte se dítětem v sedačce na místě spolujezdce tak máte málo času sledovat jestli náhodou nejede blbej vlak
Pres tento prejezd jezdim dost casto. Misto je naprosto prehledne. Ze smeru odkud v tomto pripade jel vlak, je videt z minimalne 0,5 km. Z druhe strany je potom nadrazi a rovinka. Viditelnost minimalne 0,4 km. V tomto pripade je vina jednoznacne na strane ridicky. Jela, nekoukala, stopku neresila a nevyslo to ...
Vyšetřením je za viníka označen vždy řidič auta. Nikdo se nikdy nezabývá, zda strojvedoucí neporušil předpis a před přejezdem houkal. Strojvedoucí by měl dát v dostatečné vzdálenosti před přejezdem zvukový signál tlakovou houkačkou a ne jen krátce odfrknout. Takový signál je slyšet na kilometry a vzbudí i mrtvolu. Strojvedoucí mají v oblibě používat píšťalu pro posun, kterou krátce písknou a to není v autě, natož v traktoru nebo náklaďáku slyšet. Zobrazený motorák sice nemá píšťalu, má tlakovou houkačku, ale vsadím boty na to, že místo řádného signálu jen krátce odfrknul. Dělají to všichni. Některé přejezdy jsou nepřehledné, a na trať je vidět dobře až z kolejiště, tam bezpečnost závisí pouze na zvukovém signálu lokomotivy. Takový přejezd je jeden v Rejkovicích. Jsem opatrný a na tomto přejezdu jsem málem vjel pod vlak. Strojvedoucí pískl píšťalou a v autě to nebylo slyšet.
Vlak ma na prejezdu prednost. Navic, i kdyby nemel, tak vjet pod vlak muze opravdu jen blbec nebo sebevrah.
Co to je za blbost? "míru zavinění policisté nyní vyšetřují" Vždyť tam není co vyšetřovat. Vlak má na přejezdu přednost. To není jako chodec a přechod...
Je zvláštní, že když se stane železniční nehoda, ve které figurují jen ČD ja škoda z apokalyptických záběrů nehody milion korun. Teď je na ohlém plechu a podřené barvě škoda 165 000,-
Jinak ale na stopce je dobré zastavit a rozhlédnout se...
Copak kříž. Nesoustředěnost, myšlení na něco jiného, než na jízdu. U přejezdu je to smrtící. Ostatně pozoruju prazvláštní posun myšlení. Přes přejezdy se jezdí bez "zábran", tak 30-40% řidičů ani nesnižuje rychlost. Že jsou u nás dosud mnohé přejezdy nesrovnané, asi nevadí, auto je spotřební zboží, tak ho rychle odrovnat a prodat dalšímu. A policie bude pořád jen stát a bažit, jak na rovné trase nachytá někoho za 102 místo 90. Hodně se dnes v obcích kupodivu dodržují padesátky. Z obavy z měření. Policie by se občas na přejezdy mohla zaměřit, i když, hlupák na přejezdu obvykle uškodí jen sám sobě, vlaku věru málokdy....
Ano, ale jde o princip. Policie si potrebuje vydelat - tak buzeruje na useku kde se necha jet 160km/hod a je tam 90 (na moto třeba) a jeste zastavit s rezervou na 2km - třeba na liberecku či teplicku.. misto toho trvdí, že měří rychlost u škol.. videl je tam nekdy nekdo??