- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to bude zase Strážců tradičních hodnot, co si nakoupili na haťapkový fóbije zimní gumy z lídlu (protože jedině tak je to dobře) a nakonec je budu tahat ze škarpy na svých celoročních M+Skách....
To je už nezajímavé.
Kdykoliv jen napadne trocha snížku, spustí se deštíček nebo zafouká větřík, tak se železnice stanou nepoužitelné, protože na ně popadají stromy!
Proboha! Jak se to dělalo minulých asi 150 let, co železnice existuje, že jezdila spolehlivě i za větru, deště a v zimě? Stávat se to tak často za socialismu, tak tu revoluci tu máme o 20 let dříve, protože národní hospodářství by se zhroutilo už v 5. pětiletce!
To se SŽDC (nebo ČD) nemůže o ty tratě pořádně starat? To nemůžou stromy kolem tratí (aspoň ty suché) vykácet? Všimli jste si někdy, jak jsou naše tratě (mimo čerstvě opravené koridory), ale i silnice, zarostlé? Občas to hraničí s obecným ohrožením - průjezdní profil si vytvářejí projíždějící vozidla sama olamováním větví, značky nejsou vidět, ve vlacích na málo frekventovaných tratích větve švihají do oken...
NO a právě proto je nad oknem napsané aby ses nevykláněl.
z Lužné u Rakovníka do Řevničova - to má jako být na západě Čech?
Hnidopichu, holt je to na západ od Dejvic
Klouže to..ale pozor..pokud máte zimní gumy..nemusíte mít strach..ty stojí na místě aji na ledu..takže v klidu se mužete přilepit na auto před váma a valit tak 130km/hod, pokud se vám bude zdát že ten srab jede pomalu (125km/hod) tak pomáhá problikávání, ještě větší lepení a pak prostředníček až konečně uhne!