- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeje to je koleček pánové klobouk dolů na tak malém prostoru - takové manévry - je vidět, že už to někdy dělali - škoda, že je tak málo fotek. Přeji příjemnou cestu
Proc to nevezou vrtulnikem do Lovosic. Bylo by to rychlejsi a levnejsi. Za 2 hodiny letu by tam byly. Takhle to trva tri dny.
Jasně, běžně létají vrtulníky s nosností 211 tun...Leda tak Antonov An-225 nebo něco podobného.
A není to málo, Antone Pavloviči, jen dva póly na tak velký generátor...?
Zkuste to bez drátů, milý Marconi.
Chtěl sem napsat něco podobného..
Blahopřeji k zakázce a kontruktérskému umu. Jediná škoda, že na tom generátoru už nebude značka ŠKODA
To jo, ale kdyby to byla porad Skoda, tak by to nikdo nekoupil, protoze by to nebylo konkurenceschopny...
Teda ale to je trasa! Vzdušnou čarou 4000 km, po vodě ~8500 km... (předpokládám, že se pojede Hamburg - Gibraltar - Jeddah). Kdyby byl kanál Dunaj-Odra-Labe, bylo by to ~5500 km...
pochybuju, že česky je to "Jeddah" hlavnímu městu SA taky neříkáte Riyadh
...tomu bych nechtel prezouvat gumy...
A já měl za to, že Brush děla generátory. Turbogenerátor je tak trochu jiný stroj. Redaktor iDNES zase pobavil..
Dovolil bych si citovat z www stránek firmy Brush Sem:
BRUSH SEM s.r.o. vyrábí vzduchem chlazené dvoupólové turbo-generátory typových řad DAX6, DAX7, DAX8, DAX9 a DAX10 s výkonem od 30 do 305 MVA.
Ta pomlčka je snad marginální. Nebo to je to pobavení?
Pokud nevěříš, tak zde (jsou tam i jiné turbo-generátory):