- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co by jinak všichni ti absolventi UJAK a podobných "Vysokých" škol dělali, kdyby nemohli tvořit směrnice???
Směrnice mají i soukromé firmy. Dřív, když jsem chtěl pořídit blbé tužky na své oddělení, tak jsem poslal objednávku na recepci a recepční to objednala. Dneska nějaká chytrá hlava vymyslela, že se zadá objednávka do systému. To musí schválit, manažer financí a ředitel společnosti (trvá kolikrát i dva týdny). Pak putuje objednávka k manažerce HR. Její pracovnice objedná dané tužky. Jakmile tužky přijedou, recepční zadá do systému informaci, že tužky jsou tady. Tato informace jde příslušné zaměstankyni HR, která poté až jí to manažerka HR v systému schválí, jde na recepci vyzvednout tužky a donese je na mé oddělení, kde jí hezky poděkuji, že už jsem nakoupil prupisky ze svého, protože jsme neměli čím psát. Doba od objednání po dodání tužek se totiž prodloužila z cca 3-4 dnů na cca 3 týdny. Každá firma má holt někoho, koho nevzali na úřad, tak škodí jinde ...
Ano, nic nezlikviduje funkgování organizace tak efektivně, jako správně vymyšlený DMS v ERP ;-) Zejména ldyž si vedení usmyslí, že musí mít o každém papíru přehled a všechno povolovat (když to .ten systém umí, že).
Lékařům? Těm ani moc ne, většinou to jen podepíší a to je vše. Vůbec neřeší o čem to je a co se má dělat. Čas to bere hlavně sestrám. Ty musí tyto směrnice plnit a zaznamenávat. Spousta věcí se zaznamenává dvakrát i třikrát úplně zbytečně a vymýšlí se další a další papíry. Pak opravdu není vůbec čas na pacienta.
V každém oboru jsou nesmyslné směrnice, zákony,normy.Nejen lékaři. ale i ostatní jsou na tom naprosto stejně. Chce to brát s nadhledem a nepřemýšlet kdo a za kolik to kdo vymyslel
Pro toho, kdo má rozum, je to nesmysl a buzerace. A pak se potkáte s uklizečkou, která se diví, že by měla máchat hadr, s pomocnicí, která se diví, že umývání má za účel zbavit pacienta špíny, s lékařem, který se diví, že by měl používat razítko... (s obkladačem, který se diví, že by dlaždičky měly být rovně a spáry stejně široké, s prodavačem, který se diví, že by měl zdravit zákazníky.. atd přes všechny profese) A pokud neprokážete, že byl dotyčný s těmito povinnostmi seznámen, nelze ho při nedodržování pokárat a následně vyrazit.
Za prezidenta chci Alibabu. Má jen 40 loupežníků
možná se budou ve špitále divit, ale existují i VÍCEBAREVNÁ razítka... Hoši, tu směrnici musíte přepracovat, máte ju blbě!!
Nic nového pod sluncem, za bolševika pamatuji, že v nejmenovaném podniku měly uklízečky vypracovanou směrnici, jak uklízet.
A věřte tomu, že ta směrnice byla úplné houby oproti dnešním pokynům pro podlahové kosmetičky. Vždyť zde o tom byl i článek jak nějaká bakalářka toaletních věd vede školící a zkušební středisko.
Všechny vlády slibovaly boj s byrokracií ,snižování počtu úředníků ! Co na to jit jinak ? Odstranit zbytečné vyhlášky,které úředníci vymýšlí a kontrolují ! U autodopravy třeba tzv "finanční způsobilost "
Nejvíc nesmyslů produkuje Brusel ,a český úředník je "zdokonaluje"
Kdyby byrokracie zdržovala jen v nemocnicích... Jen naše firma má směrnice ve třech intranetových úložištích, o nichž má přehled snad jen administrátor. Kdybych se nedávno neozval, kterou směrnicí se vlastně mám při určité činnosti řídit, tak byla úložiště čtyři - jakci opomněli vymazat to neaktualizované a stále na něj odkazovali...
Směrnici o principech použití splachovacího záchodu s ohledem na šetření vody jste četl?