Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli tragické havárii při rallye může mít potíže i mladý pořadatel

Sám odnesl havárii soutěžního vozu při víkendové rallye ve slovácké obci Lopeník zraněním, tím však potíže pro mladého dobrovolníka, který pomáhal se zajištěním pořádku, zřejmě nekončí. Právě on totiž podle dosud zjištěných informací měl vykázat od trati čtyři dívky. Neudělal to, dívky následně auto smetlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a72r44o36s72l28a54v 34Č90á94p 4503876610242

Ten mladý kluk - nešťastný pořadatel má nadosmrti zkaženej život.

+2/0
17.11.2012 6:21

J81o72s38e27f 48N38o57v44á28k 9633664937343

Nojo, klasika, kamarad si mysli, ze pro jeho kamarady muze udelat vyjimku a pozvat je nekam, kam nesmi. Zname to ve vsech oblastech a v mnoha doslo k podobne tragedii. Vinik je bohuzel ten poradatel a dal bych mu to sezrat, i kvuli poskozeni jmena Rallye, ktere by bylo evidentne v pohode (relativne), nebyt jeho pochybeni.

+5/−2
16.11.2012 14:22

M22i67c47h19a68l 55K77u27c23h18t64a 6103384564362

Tak si tu diskusi shrneme. Je nás tady pár, kteří chtějí tuto pochybnou zábavu, která většinu lidí obtěžuje a která naposledy zabila 4 mladé holky omezit. Pak je tu skupina, která poněkud asociálně shazuje veškerou vinu na oběti, to jsou většinou zapálení fandové rally, uznávám že něco málo na tom tvrzení pravdy je, jejich neopatrnost je ale až druhotnou příčinou tragédie. No a pak je tu jeden z té druhé skupiny, který kromě toho, že to hází na ty holky, tak je ještě strašně zodpovědný, používá selský rozum, vše ví nejlépe, všemu dokáže předcházet..., a jaká náhoda - pronajímá svůj dvorek za prachy pořadatelům rally...;-)

+4/−19
16.11.2012 9:16

M51a19r98t31i11n 77H16o57r71a 4585925410602

za prachy? Vy víte něco co já ne? :-) Nechcete to prosím zveřejnit a nebo tu budete dál za obecního blba? ;-)

+11/−3
16.11.2012 9:22

M87a53r80t68i78n 93S41v65o52b85o80d42a 4828953678634

A pak je tady skupina lidí,kteří na rallye nechodí,nejezdí je,nemají k tomu žádný vztah,ani obchodní,ani jiný a přesto jsou proti zákazu. A víte proč? Protože zakazovat,zvlášť to,co se mě netýká,je jednoduché. Ale tudy cesta nevede. Ve finále zakáží nejen tu rallye,ale posléze něco i vám,protože jak se začne jednou plošně zakazovat,nezůstane jen u toho.

Tady by se měla věc řádně prošetřit a viník,pokud žije,by měl být potřestán. Ale proč trestat ty,co nic neudělali? A zákaz by byl trestem pro ty,co nic neudělali...

+18/−2
16.11.2012 9:36

M73a26r19t81i30n 92H18o63r45a 4925555150202

Je to vážně srandovní: tak skupina jež se "snaží asociální pochybnou zábavu omezit, protože většinu lidí omezuje" se tu už pár dnů ohání nebohými obyvateli dotčených obcí, jimž "ta primární příčina tragédie" jezdí kolem domu prý proti jejich vůli.... Pokud je takový nešťastník imaginární, dá se s ním hezky pracovat. A ejhle! - ozve se ale jeden, který je přímo dotčený, není imaginární a popisuje přesně jak to probíhá, má dokonce jméno a "Kuchtové" ho okamžitě šoupnou do kategorie "pronajímá svůj dvorek za prachy pořadatelům rally.." :-))))) ..... realitu je potřeba pro svůj buhulibý cíl náležitě korigovat! ;-) .....

.

Má vůbec smysl na takového ubožáka nějak reagovat?

+6/−5
16.11.2012 9:48

V74l59a74s23t27i39m68i37l 94K31r43a24u70s 3973324274873

Nic ve zlém, ale minimálně pár příštích let už si v Lopeníku se svou rallye neškrtnete. Obec vám k tomu jednoduše nedá souhlas. A i jinde si teď starostové a obecní zastupitelstva setsakramentsky rozmyslí souhlasit s trasou rallye vedoucí skrze jejich obce. Už dnes je takovýchto obcí hodně.

+6/0
16.11.2012 9:56

M27a80r47t92i96n 42S83v59o40b94o44d26a 4328853478354

Já si to naopak nemyslím. Co vím já,tak na Valašsku jsou tyto závody velice populární a většina,většina lidí je vítá.

Dokonce proběhl i průzkum,ve kterém 77% lidí si nepřeje zákaz!!! Docela mě to číslo vzhledem k této tragedii překvapilo.

Obec si přijde při takové akci na své a pokud rallye zakáže,přestěhuje se soutěž za hranici obce,kde jsou silnice kraje či státu a výsledek? Obec nedostane ani korunu a náklady ponese stejné,protože lidé přijedou,odpad udělají stejný,akorát nebudou stát v obci,ale za obcí. Takže věřte,že i navzdory tragedii,co se stala si kdejaká obec s prázdnou pokladnou sakra rozmyslí,jestli rallye nepovolí,nebo povolí. Budou vyžadovat přísnější organizaci,což je v pořádku,ale zákazy ve formě,jak si to malujete,nebudou.

+6/−4
16.11.2012 10:05

V55l77a35s15t28i65m66i97l 36K77r94a75u66s 3593934854463

Obec si při této akci přijde na své? Opravdu platí organizátoři rallye do obecních pokladen tak tučné sumy? Nejsou na těch poškozených místních komunikacích a plotech škody větší?

Já mám zcela opačné zkušenosti. Rallye vedená naší obcí do obecní pokladny nic nepřinesla, jen způsobila škody na majetku.

+4/−2
16.11.2012 10:16

M56a74r74t67i26n 76S26v90o63b86o43d33a 4218723448944

Omyl. Kolik platí,nebo neplatí org. nevím,ale obci to přinese nepřímé příjmy. Pronájem ploch,poplatky za stánky,parkovné pro auta apod. Navíc i formu reklamy a prestiže. Naše obec,když se u nás kdysi rallye jezdila,z toho rozhodně měla. A když závod odešel(vůle organizátora),tak většina lidí litovala,že se to tu už nejede. A to,co píšeš o rozbitých plotech a škodách- toto vše platí pojištění závodu,takže každá škoda je vždy uhrazena do posledního haléře.

+2/−3
16.11.2012 10:19

M87a24r30t96i21n 69H60o23r48a 4665295470182

ty zisky jsou vážně spíš v prestiži a v tom, že tam mají 3 dny plnou hospodu nebo sámoška prodá těm co stanují u trati hromadu chleba, špekáčků a piva..... Ale primárně je to pro všechny zůčastněné spíš zátěž.....

+2/−1
16.11.2012 10:23

V91l79a11s58t78i74m20i72l 67K39r10a18u23s 3633784334743

I ty srandisto! Mně před lety při rallye závodník rozbil plot předzahrádky - asi jako v Lopeníku, spíše ještě o něco více. A trvalo to více než půl roku dopisování, telefonování a handrkování než jsem dostal jakous takou náhradu. A že prý do posledního haléře!

+6/−1
16.11.2012 10:33

M25a15r59t79i77n 45H72o87r34a 4865235600282

no co se Valašska týče, tak srandista není, ale to je jedno. Jaká rallye že vám zrušila plot? - můžete alespoň naznačit?

0/−1
16.11.2012 10:35

V58l57a78s82t71i16m42i74l 41K96r34a32u29s 3843304874963

Ano, sdělím to natvrdo. Jednalo se o Rallye Střela pořádanou Rallye klubem Marionetta z Kralovic koncem října 2006 na katastrech obce Žihle (to je na severním Plzeňsku). Hned při první noční RZ na plotě mé předzahrádky skončil závodník Martin Vodehnal, který se přitom sám zabil. Stačí? Už chápete můj vztah k rallye?

+3/−1
16.11.2012 10:48

M15a81r89t73i51n 24H87o37r23a 4445385690542

CHÁPU A ROZUMÍM..... A dotaz nebyl vůbe myšlen jinak než v tom smyslu, že mně zajímalo kdo že nedodržuje elementární pravidla pořádání rally dle FIM, potažmo AČR. A po tomhle je to jasné - zrovna tahle tahle tragédie spustila "hon" jedné pověřené autority pro pořádání automobilových závodů u nás na tzv. volné závody. To co vám zbořilo plot nebylo homologované auto....  A já plně souhlasím s tím aby tohle závodilo a podobné "spolky" pořádaly závody, které se pak "přičítají" k průserům skutečných rally. Rozumím ale tomu, že tohle vás netrápí....

+1/−1
16.11.2012 11:01

M87a96r21t49i79n 51H39o40r91a 4715905980822

:-) vypadlo mi NE - čili slovo NEZÁVODILO :-))))

+1/−1
16.11.2012 11:09

V17l34a57s58t60i51m10i37l 80K41r70a53u17s 3433894554573

Tak tedy díky za pochopení! Aspoň v něčem si snad rozumíme.

0/−1
16.11.2012 11:32

M71a14r14t86i19n 36H20o79r14a 4775575660232

přesně tak - ale nevím jestli se můžu vyjadřovat, když "to dělám za prachy" .... ty částky jsou směšné a třeba v mém případě řeší podupanou louku..... V dohodách spíš najdete, kdo a za jakou dobu opraví vykatovanou vnitřní stranu zatáčky na obení asfaltce u baráku. Je naivní si myslet, že to snad někomu přináší zisk.... Akorát Kuchta má nějaké informace, jenže je ještě neodtajnil.... :-(

0/−1
16.11.2012 10:20

M19i98c73h67a16l 62K79u64c82h85t69a 6263164654502

Z pohledu ekonoma je úplně jedno, jestli jde o plnění ve formě peněz, nebo ve formě nějakého barteru. Ať už za něco přijmeš peníze, nějakou protislužbu, pytel brambor, valník hnoje, nebo flašku je to jedno. Já tě i chápu, že horuješ ze něco, z čeho máš prospěch, ale dělat to pod články o smrti čtyř mladých holek, to chce náturu...

+1/−2
16.11.2012 10:42

M94a71r18t48i84n 43H10o86r94a 4955975970462

tak znova :-)

Ekonome, chci ty informace. Nebo jsi fakt za toho obecního? zatím tu jenom plácáš blafy..... 

A když už jsi u toho mentorování - já k tématu na rozdíl od tebe mám alespoň o říct. Ty jenom plácáš smyšlenky a celkem nechutně využíváš té tragédie k tomu, abys bojoval proti svému velkému domnělému nepříteli - proti té pochybné zábavě.... Tohle není o nátuře, ale o zdravém rozumu.... Toho se ti nedostává. Někdo zřetelně udělal chybu - rodiče, škola....

+3/−3
16.11.2012 11:21

P77e55t72r 51V69a67n31e70c78e48k 1373370747927

Ano, plati. Pokud vase  zastupitelstvo schvalilo prujezd rallye vesnici a nic za to nechteli, tak jsou hlupaci. Spise bych ale rekl, ze nerikate pravdu.

+1/−1
16.11.2012 10:20

V87l27a43s69t12i70m68i83l 41K69r19a81u78s 3193224774713

Já jsem tehdy byl členem obecního zastupitelstva. Nic jsme neschvalovali, souhlas dal starosta sám (maximálně rada obce, ale i o tom pochybuji). Peníze jsme za to nedostali, naopak starosta sám zakoupil nějaké ceny pro vítěze. Na zastupitelstvu se o tom jednalo až expost a probíraly se jen problémy vzniklé při rallye.

+1/−1
16.11.2012 10:41

M17a64r42t85i37n 22H27o56r48a 4435795260322

Lopeník není "můj".... Já se byl jenom dívat. A popravdě - vím že je to drsné - než s takovýma lidma, tak radši nic! Jinak myslím že strašíte saněma v létě. I přes tu šílenou mediální masírku o teď jede, tam kde mají rally x-let, ví přesně co a jak je, jak to funguje..... Tyhle lidi hon na čarodějnice nezviklá. Tkže tradiční lokace rally zůstanou. Nemám strach

+1/−3
16.11.2012 10:05

P80e21t19r 50V21a68n60e36c94e36k 1773930237137

250.000 lidi na Barum rallye je malo? Na jakou jinou sportovni udalost prijde tolik lidi?

+3/−1
16.11.2012 10:16

J42i87ř87í 22K57r10a76m29p71l 4426164606156

začínám mít strach, že to hodí jen na toho kluka

+4/−6
16.11.2012 9:00

M26a23r63t37i88n 67S18v88o97b72o37d96a 4538273448224

Mohu se zeptat? A na koho by to podle tebe "meli hodit"?

+10/−3
16.11.2012 9:27

V37l64a91s23t18i84m68i59l 30K31r25a54u61s 3483754444603

No bude se šetřit, zda ten kluk byl kvalifikován na to, aby dělal pořadatele na rallye. Zda byl zdravotně způsobilý, řádně proškolen, vybaven atd. Pak se bude šetřit i to zda při rallye nedošlo i k jiným pochybením jiných osob. Prostě standardní postup při vyšetřování smrtelných úrazů.

+1/−1
16.11.2012 10:00

M63a44r23t41i98n 87S36v14o24b44o25d59a 4258143828424

To není odpověď na to,na co jsem se ptal. I když jsem se neptal vás. Zdravotní způsobilost? To jistě ne.

+2/−3
16.11.2012 10:13

P16a44v77e24l 46Š95e40d53ý 2138166672515

jo ňaňhejme se stále v této trgaédii, stále připomínejme pozůstalým že už tady svoje holky nemají. Je to hrozné ale doopravdy jak to tady někdo napsal - hyeny, hurá něco se stalo tak si budeme o tom stále povídat. tyhlety bláboly nezachrání další životy. to musí udělat kompetentní místa

+1/−2
16.11.2012 8:40

M63a36r58t95i92n 46H89o81r31a 4805375750642

Jo, ňahnějme se v tom co nejvíc, protože tohle je modelová ukázka situace, která generuje sama o sobě pomníčky kolem tratí.  A protože třeba na Barumku přijde za tři dny 300-400 tisí lidí (největší sportovní akce v ČR), je nutné ukázat, jak se zkrátka chovat nesmí! Přesně tyhlety bláboly zachrání další životy Pavle.

+2/−2
16.11.2012 8:43

P18e93t50r 53K10y15z26l41i22n54k 6145973299233

Takze presne jak jsem cekal - selhani konkretniho poradatele. Takze chlapce, z nemocnicniho pyzama rovnou do teplaku, protoze jsi neodvedl svoji praci.

+3/−1
16.11.2012 8:06

M66a13r68t37i92n 30H83o50r86a 4845285660772

Tak kdo nebyl tupá ovce, o tomhle si našel info už v něděli. Jinak - já bych to nedělal. Vyvolává to naprosto mylné představy lidí co se k trati staví, že tam za ně snad někdo přebírá zodpovědnost. Že netřeba přemýšlet a postarat se o sebe tak, aby se mi nic nestalo. No a to je přesně to, co ta úmrtí způsobuje. Kdo na rally chodí a nenechává hlavu doma, žasne kam jsou bohorovně schopni vlézt..... Spíš se ptám, kde byli rodiče těch dvou nezletilých. To by mně vážně zajímalo.

+1/−4
16.11.2012 8:12

T24e11r20e35z16a 12H58a37j12k89o10v13a 5117512204500

Kam jsou schopni vlezt?  

Ta vesnice je jedna primka s jednou silnici. Byl pred svym domem. Kam meli jako "vlezt " , kdyz nemohli vubec odejit ?

+3/−3
16.11.2012 8:15

M81a54r97t72i32n 32H77o62r52a 4445545800672

Přestaňte s těma pohádkama!!!! Já tam byl! Na místo jsem došel asi deset minut po tragédii! Lžete jak když tiskne! Dvěsta metrů před tím místem byla normální divácká zóna, první barák je až ten o který se auto zastavilo, nestály před domem ale na louce a cvrlikaly tam s pořadatelem ještě v době, kdy trať nebyla uzavřená a dalo se po té silnii těch dvěsat metrů přejít!!! Nechcete konečně tu hlavu z toho zadku vytáhnout?

+6/−3
16.11.2012 8:23

J16o64s34e43f 36N11o40v12á29k 9963954707843

asi tak R^ nechapu jak to porad nekdo nemuze pochopit, kdyz je to jasne i z tech fotek

0/0
16.11.2012 14:29

A64r22n67o33š91t 78S73t10á15r40e30k 4922550915324

Mě by vážně zajímalo, jestli si doopravdy myslíte, že na vrcholku rozhledny, na které se vybírá vstupné, není potřeba zábradlí, protože přece každý rozumný člověk ví, že je 50 metrů nad zemí a když půjde blízko k okraji, může dostat záívrať a slítnout, nebo ho může shodit závan větru, nebo může někdo zakopnout a strčit do ně... prostě přece nikdo ROZUMNÝ nespadne a kdo není dost ROZUMNÝ, aby nespadl, je dost ROZUMNÝ na to, aby nahoru nelezl.

+3/−4
16.11.2012 8:18

M56a81r70t56i77n 69S94v35o75b69o73d49a 4798473628564

Když už používáte tak demagogické příměry,tak to trochu upravíme,tu vaší rozhlednu,aby to bylo fér:

Rozhledna bez zábradlí se dá srovnat se závodem bez vyznačených zakázaných zón. Pokud by na tom závodě taková zóna nebyla,tak by váš příměr platil,ale tady byla! Předpokládám,že rozhedna bez zábradlí by byla sama zakázanou zónou a pokud by tam někdo vylezl a spadl,porušil by stejné pravidlo,jako ty dívky. Takže když prosím užíváte metafor,tak prosím férově a ne demagogicky. Rozhlednu bez zábradlí nikdo nezkolauduje a závod bez řádně vyznačených zón taky ne.Takže,pokud užijeme vaši rozhlednu,tak spíše takto: Velé křídlo rozhledny je bezpečné,se zábradlím,pravé nemá zábradlí a nesmí se tam lézt. Navzdory tomu se tam vydaly 4 dívky ve věku 7-19 let a při poryvu větru spadly dolů a zemřely.

Podle posledních zpráv tam šly za pořadatelem,který měl hlídat,aby tam nikdo nelezl.Tak co teď uděláme? Zavřeme pořadatele,že je tam pustil,nebo ředitele rozhledny? Já bych zavřel rozhlednu a všechny!

+4/−3
16.11.2012 8:36

A11r12n47o67š64t 94S28t52á75r16e66k 4112340135494

Ne. Zakázaná zóna je namalovaný kruh půl metru od okraje. Přece je to dole napsáno!

+1/−1
16.11.2012 8:43

M80a19r17t54i47n 36H48o91r25a 4685865910632

a ty jako rozvážný rodič tam pustíš sedmiletou dceru? Nebo tam polezeš, když víš že trpíš závratí? Jako  - jenom si to vyzkoušet? "on mně tam nahoře přece někdo zachrání a nebo - pokud spadnu, někoho zavřou...ok" ..... Jsi demagog!

0/−1
16.11.2012 8:47

M27a38r92t61i52n 82S28v89o17b33o67d61a 4628283798704

Martine Horo,píšeš rozumně,ale špatně reaguješ. Už podruhé jsi reagoval na někoho jiného. Musíš stisknout "reagovat" na toho,na koho reaguješ. Tvoje reakce na Arnošta Stárka vypadá,jako by jsi reagoval na mě.

+1/−1
16.11.2012 8:52

M12a93r10t71i29n 92H39o71r91a 4255305620202

Omyl - já reagoval na "zavřenou rozhlednu" .... pokud v tom byla ironie, já ji tam fakt nerozeznal....

+1/−1
16.11.2012 8:58

M32a97r76t12i64n 35S46v23o15b58o50d84a 4598723848494

Aha,já myslel,že jsi reagoval na mě. Tak sorry. Doufám,že moje "pojednání" o rozhlednách jsi pochopil tak,jak bylo míněno?

+1/−1
16.11.2012 9:02

M92a83r18t68i30n 22S74v86o29b43o33d97a 4308683368624

Ta zavřená rozhledna byla opravdu ironie. Zavřít rozhlednu proto,že na ní blbec vleze tam,kam nesmí je stejná pitomost,jako rušit rallye proto,že blbec vlezl někam,kam neměl...

+1/−1
16.11.2012 9:21

M65a78r84t34i89n 58H96o91r42a 4575965440592

ok

+1/−1
16.11.2012 9:26

M86i69c30h54a32l 98B40e21n92e88š 8196339892814

Jenže když to zábralí přelezete, jste v řiti. A tady byly pásky a cedule (něco jako Vámi zmíněné zmíněné zábradlí). Nikdo rozumný neleze přes zábralí na rozhledně, proč tedy lidi stojí tam, kde nemají?

+1/−1
16.11.2012 10:27

P30e11t48r 91K45y31z86l28i79n86k 6595583439853

Tak pokud nekdo z tveho bydliste udela zavodni drahu, opravdu musi prevzit odpovednost za bezpeci mistnich. Jen tupa rallye ovce si muze myslet, ze kvuli nim budou vsichni obyvatele studovat, kde se smi stat a cela vesnice se shromazdi v povolenych zonach.

+1/−1
16.11.2012 8:20

M25a35r71t25i39n 37H42o73r13a 4535975680952

jenom tupá ovce Kyzlinku popírá elementární fyziku.

+1/−2
16.11.2012 8:24

P50e71t88r 75K11y98z75l76i90n93k 6655603239713

Co jsi vedel v sesti letech o fyzice? No, hlavne ze mas na svym fafikovi diody.

+2/−3
16.11.2012 8:28

M67a88r42t93i72n 65H53o95r67a 4265935930622

Kyzlinku, v šesti nic. A právě proto jsem své děti, když byly v tomhle věku, nepouštěl na takovou akci v doprovodu jenom o pár let staršího děcka. Jestli ty jo, měl bys vážně přemýšlet, jestli se množit dál.

+3/−2
16.11.2012 8:31

M49a56r96t93i92n 75S35v45o55b89o21d58a 4598663198334

Opět demagogie. Šestiletá dívka tam byla se třemi plnoletými dívkami! Ne sama! Tak nevytrhávejte kontext. Navíc tam byl pořadatel,co by měl o té fyzice vědět. Pořadatelé jsou za to placeni a před závody jdou na rozpravu,kde jim informace,co mohou,co ne,kde kdo má stát a kde ne a pod. jsou sděleny!

+1/−2
16.11.2012 8:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.