Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladý řidič v těžké toyotě přerazil betonový sloup, vážně se zranil

Obrovskou sílu musel mít náraz těžké Toyoty Rav4, která v úterý odpoledne havarovala v Heřmanovicích na Bruntálsku. Mohutné auto s mladou posádkou totiž přerazilo betonový sloup elektrického vedení a další poškodilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a61r15e47k 70P80r83c42h71a32l 3756740229149

Toyota RAW4 - 1210 kg. S posádkuou 1370? Hotová senzace dnešních zpráv. VELKÝ A TĚŽKÝ TERÉNNÍ VŮZ PŘERAZIL DVA SLOUPY... Možná na SUPER.cz by to bylo údernější! milá iDnes, jste trapní!

0/0
15.11.2012 13:40

M58a75r55e49k 98P47r93c67h11a31l 3336410299899

.. navíc "přerazila" je dokonavé a já přeražený sloup nevidím. Pouze vypadaný beton v místě nárazu. iDnesi, jste ještě jednou TRAPNÍ.

0/0
15.11.2012 13:43

V91l70a38d16i69s32l91a37v 16N23e36k52o87l95a 2699153684346

Jen houšť ať se vymlátí sami,Nemá to"papíry na pár volů" a dostane pod pr...150 koní, díky papínkovi!

+1/−1
15.11.2012 9:08

J38i14ř66í 30S91e16d49l51á95č16e60k 3827239395

Je-li zmiňovaná Toyota auto lehké či těžké je zástupný problém. Hlavní problém je ten, že za volant rychlých aut a motocyklů usedají mlaďoši, kteří jednak nemají s řízením motorového vozidla patřičné zkušenosti, jednak jsou v "siláckém" věku, kdy jsou přesvědčeni, že právě oni jsou mistry světa a kromě toho dopravní předpisy i jiné zákony a nařízení pro ně neplatí. Doporučoval bych zvýšení příslušné věkové hranice na 21 roků nebo pro ně od 18 roků razantně omezit motorová vozidla výkonově. A psychotesty včetně delší výuky v autoškolách a zpřísněných a kontrolovaných zkoušek. To by se ovšem mlaďošům samozřejmě velmi nelíbilo a pravděpodobně to i zde najde negativní odezvu.

+1/0
14.11.2012 10:26

L60u92k50á10š 92P69a14v88e22l 3313694426237

Souhlasím s Vámi, nicméně zrovna tato Toyota nezastupuje ani těžká, ani rychlá a ani výkonná vozidla. RAV4 první generace je dnes již poměrně stará "popelnice"

+1/0
14.11.2012 11:10

Š55á58r97k97a 95Č62e97c13h24o32v70á 8778326655275

Tatíček zaplatí sloupy, hasiče, léčení, pofouká bebíčko a koupí nové SUV, tentokrát pořádné ! Ať se za synka příště nemusí stydět. Ani dva vyztužené betonové sloupy nedokázal přerazit !

+4/−3
14.11.2012 6:55

L35e85v 76B33ě98l95o90h94l54á68v21e98k 9290488910453

Od kdy je RAV4 těžké auto?

+5/0
14.11.2012 5:32

T60o58m 91P92á91l97e18k 1631306259368

Zrušmě těžké Toyoty. Kolik lidí se v nich má proboha ještě zraňovat a co ty nevinné sloupy, jak k tomu přijdou? Kdy už to přestane. :-P

+2/−1
13.11.2012 23:52

P46e69t79r 31M70i13c85h63a35l 2540464431262

Počkej, ještě dojde na stromy. :-)

0/0
14.11.2012 2:15

M64a63r52t39i84n 63P77o63l31á86k 8199285397720

U nás před pár lety jeden kluk přerazil stejný sloup Škodou 120. Auto se tehdy díky úplně zrezlým prahům doslova zlomilo napůl, ale řidič z toho vylezl bez zranění.

0/0
13.11.2012 22:33

J55i78ř77í 66N46e71u24m82e69i12s40t40e60r 2352575413431

Aspoň to zkusil!

+2/−1
13.11.2012 21:49
Foto

J56a19n 39B76r91a44u67n 1448788643955

Terazky mám taky Tojótu.

+1/−2
13.11.2012 20:56

R94a13d63o43m96í81r 97N44o45v45á97k 2403503158433

18-lety ridic v Toyote Rav4byl urcite zkuseny ridic Rv

+5/0
13.11.2012 20:44

F18r64a81n58t18i58š79e65k 29L29u97p77í85n42e97k 8121916586862

Tak 18 let, spolujezdec 20 let. To jsou hovezi leta, hlavne je prezit.

+1/0
13.11.2012 21:48
Foto

K98a76m95i62l 53Ř58e96h97á23k 4579784885719

Tak Toyotu Rav4 bych také nechtěl. Když si svévoně přerazí betonový sloup. Ještě by mi udělala bebíčko!

+1/−2
13.11.2012 20:29

F57r35a13n61t30i56š47e25k 46L44u24p98í13n22e11k 8461436156802

Tezke Toyote? Jestli ta stara herka mela vic nez 1400 kg, tak mi muzete sebrat vsechny dukaty.  To auto ma vahu jako octavka, jen ma jinou stavbu.

 Krasna bulvarizace, jen co je pravda. Aby tu mohli lidi psat, ze 18lety spratkove nepatri do mohutnych SUV. Hlavne ti, kteri na zadne auto nemaji..

+6/−2
13.11.2012 20:07

L63u40k44a41s 67N28o14v58a60k 4819519703498

Yes. To same sem chtel napsat, RAV4 je mestske male SUV....

+4/−1
13.11.2012 20:24

M18i15r38o16s94l49a71v 12U49r58b61a42n 1806637491469

taky jsem cekal, ze to byla aspon LC100 V8 a ono takovej drobek..

+2/−1
13.11.2012 20:27

R95a60d79o51m96í35r 41N23o93v44á43k 2253963858433

Hmotnosti a rozměry

Celková hmotnost vozidla (kg) 2070 Hmotnost přívěsu - brzděný (kg) 2000 Hmotnost přívěsu - nebrzděný (kg) 750 Délka (mm) 4365-4415

0/−2
13.11.2012 21:00

R94a72d73o89m97í83r 93N51o92v43á78k 2233813818973

vice info zde: http://www.toyota.cz/cars/new_cars/rav4/index.tmex   Ses bez dukatu ;-D

0/−2
13.11.2012 21:01

F85r63a63n22t64i30š71e28k 52L82u73p24í22n59e16k 8551146626242

Podivej se na fotky, co je tam za auto. To neni nova generace :-P

+1/0
13.11.2012 21:42

P66e68t17r 73M51i62c11h19a85l 2170274211582

2 tuny celková, to je zhruba jako Oktávka.

0/0
14.11.2012 2:15

A40l94e58š 78P61ů84l30p23á33n 7549311169342

1520 kg a vic.

0/0
13.11.2012 21:00

F68r81a90n86t87i74š59e66k 24L38u78p89í22n58e63k 8201846206342

Takze, jedna se o prvni generaci rav4

 Tridvirko 4x4 2,0 benzin ma pohotovostni hmotnost 1220 kg.

Petidverova verze taktez 2,0 benzin ma pohotovostni hmotnost 1345kg

+5/0
13.11.2012 21:41

M71a24r82e26k 11K37o93s28t42e11l43e24c84k66ý 6273936288

Autor toho článku (zep) rozumí autům jako koza petrželi, ale má rád filmy (zřejmě katastrofické a tzv. akční), počítače (tedy asi akční hry) a občas kvalitní knihu (jakou?). Ale podle způsobu psaní by se hodil spíš na tn.cz nebo do blesku (i když je to možná jedno, protože idnes pěkně upadá)....

+1/0
14.11.2012 8:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.