Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladý řidič v těžké toyotě přerazil betonový sloup, vážně se zranil

Obrovskou sílu musel mít náraz těžké Toyoty Rav4, která v úterý odpoledne havarovala v Heřmanovicích na Bruntálsku. Mohutné auto s mladou posádkou totiž přerazilo betonový sloup elektrického vedení a další poškodilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a47r33e37k 69P45r61c85h56a29l 3856270299839

Toyota RAW4 - 1210 kg. S posádkuou 1370? Hotová senzace dnešních zpráv. VELKÝ A TĚŽKÝ TERÉNNÍ VŮZ PŘERAZIL DVA SLOUPY... Možná na SUPER.cz by to bylo údernější! milá iDnes, jste trapní!

0/0
15.11.2012 13:40

M16a48r22e88k 95P28r14c37h85a22l 3776820109739

.. navíc "přerazila" je dokonavé a já přeražený sloup nevidím. Pouze vypadaný beton v místě nárazu. iDnesi, jste ještě jednou TRAPNÍ.

0/0
15.11.2012 13:43

V15l44a93d92i88s53l55a94v 49N30e80k68o77l50a 2329363344416

Jen houšť ať se vymlátí sami,Nemá to"papíry na pár volů" a dostane pod pr...150 koní, díky papínkovi!

+1/−1
15.11.2012 9:08

J24i69ř95í 52S83e51d15l88á51č39e28k 3297109825

Je-li zmiňovaná Toyota auto lehké či těžké je zástupný problém. Hlavní problém je ten, že za volant rychlých aut a motocyklů usedají mlaďoši, kteří jednak nemají s řízením motorového vozidla patřičné zkušenosti, jednak jsou v "siláckém" věku, kdy jsou přesvědčeni, že právě oni jsou mistry světa a kromě toho dopravní předpisy i jiné zákony a nařízení pro ně neplatí. Doporučoval bych zvýšení příslušné věkové hranice na 21 roků nebo pro ně od 18 roků razantně omezit motorová vozidla výkonově. A psychotesty včetně delší výuky v autoškolách a zpřísněných a kontrolovaných zkoušek. To by se ovšem mlaďošům samozřejmě velmi nelíbilo a pravděpodobně to i zde najde negativní odezvu.

+1/0
14.11.2012 10:26

L32u83k12á56š 54P79a81v34e90l 3263944666937

Souhlasím s Vámi, nicméně zrovna tato Toyota nezastupuje ani těžká, ani rychlá a ani výkonná vozidla. RAV4 první generace je dnes již poměrně stará "popelnice"

+1/0
14.11.2012 11:10

Š56á97r32k67a 18Č71e54c56h74o42v89á 8748976495155

Tatíček zaplatí sloupy, hasiče, léčení, pofouká bebíčko a koupí nové SUV, tentokrát pořádné ! Ať se za synka příště nemusí stydět. Ani dva vyztužené betonové sloupy nedokázal přerazit !

+4/−3
14.11.2012 6:55

L11e49v 15B96ě89l61o48h77l66á10v52e31k 9830698880233

Od kdy je RAV4 těžké auto?

+5/0
14.11.2012 5:32

T28o92m 35P20á32l56e81k 1301956419748

Zrušmě těžké Toyoty. Kolik lidí se v nich má proboha ještě zraňovat a co ty nevinné sloupy, jak k tomu přijdou? Kdy už to přestane. :-P

+2/−1
13.11.2012 23:52

P59e38t55r 80M21i89c17h35a50l 2210924271882

Počkej, ještě dojde na stromy. :-)

0/0
14.11.2012 2:15

M58a17r70t28i39n 15P54o13l52á57k 8309845847310

U nás před pár lety jeden kluk přerazil stejný sloup Škodou 120. Auto se tehdy díky úplně zrezlým prahům doslova zlomilo napůl, ale řidič z toho vylezl bez zranění.

0/0
13.11.2012 22:33

J21i75ř38í 82N49e18u40m52e46i90s49t24e75r 2122575983151

Aspoň to zkusil!

+2/−1
13.11.2012 21:49
Foto

J91a51n 23B26r14a67u32n 1228358223455

Terazky mám taky Tojótu.

+1/−2
13.11.2012 20:56

R53a82d51o38m62í69r 32N50o29v98á27k 2873153198983

18-lety ridic v Toyote Rav4byl urcite zkuseny ridic Rv

+5/0
13.11.2012 20:44

F39r75a92n24t15i88š76e55k 71L85u79p39í69n62e22k 8771816846282

Tak 18 let, spolujezdec 20 let. To jsou hovezi leta, hlavne je prezit.

+1/0
13.11.2012 21:48
Foto

K27a33m55i94l 40Ř33e73h93á38k 4829504315239

Tak Toyotu Rav4 bych také nechtěl. Když si svévoně přerazí betonový sloup. Ještě by mi udělala bebíčko!

+1/−2
13.11.2012 20:29

F98r26a61n23t23i94š45e51k 39L77u62p60í17n96e45k 8701896396642

Tezke Toyote? Jestli ta stara herka mela vic nez 1400 kg, tak mi muzete sebrat vsechny dukaty.  To auto ma vahu jako octavka, jen ma jinou stavbu.

 Krasna bulvarizace, jen co je pravda. Aby tu mohli lidi psat, ze 18lety spratkove nepatri do mohutnych SUV. Hlavne ti, kteri na zadne auto nemaji..

+6/−2
13.11.2012 20:07

L37u37k24a21s 58N68o68v19a57k 4539809763568

Yes. To same sem chtel napsat, RAV4 je mestske male SUV....

+4/−1
13.11.2012 20:24

M95i87r47o48s22l61a29v 70U14r31b87a13n 1646627691239

taky jsem cekal, ze to byla aspon LC100 V8 a ono takovej drobek..

+2/−1
13.11.2012 20:27

R85a40d46o79m41í83r 44N50o34v85á98k 2823853818703

Hmotnosti a rozměry

Celková hmotnost vozidla (kg) 2070 Hmotnost přívěsu - brzděný (kg) 2000 Hmotnost přívěsu - nebrzděný (kg) 750 Délka (mm) 4365-4415

0/−2
13.11.2012 21:00

R67a14d17o36m29í87r 73N12o91v25á62k 2743173528163

vice info zde: http://www.toyota.cz/cars/new_cars/rav4/index.tmex   Ses bez dukatu ;-D

0/−2
13.11.2012 21:01

F37r80a64n53t94i82š67e90k 25L59u17p15í64n77e21k 8931846156482

Podivej se na fotky, co je tam za auto. To neni nova generace :-P

+1/0
13.11.2012 21:42

P12e31t93r 93M64i15c59h20a58l 2160394911282

2 tuny celková, to je zhruba jako Oktávka.

0/0
14.11.2012 2:15

A86l59e77š 55P75ů58l11p16á23n 7199331689382

1520 kg a vic.

0/0
13.11.2012 21:00

F71r24a93n85t60i84š63e23k 67L11u87p77í42n59e11k 8271616406152

Takze, jedna se o prvni generaci rav4

 Tridvirko 4x4 2,0 benzin ma pohotovostni hmotnost 1220 kg.

Petidverova verze taktez 2,0 benzin ma pohotovostni hmotnost 1345kg

+5/0
13.11.2012 21:41

M10a11r75e72k 58K33o44s16t59e71l53e29c86k79ý 6553816908

Autor toho článku (zep) rozumí autům jako koza petrželi, ale má rád filmy (zřejmě katastrofické a tzv. akční), počítače (tedy asi akční hry) a občas kvalitní knihu (jakou?). Ale podle způsobu psaní by se hodil spíš na tn.cz nebo do blesku (i když je to možná jedno, protože idnes pěkně upadá)....

+1/0
14.11.2012 8:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.