Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie hledá třináctiletou školačku, ztratila se cestou do knihovny

Policie pátrá po třináctileté Adéle Hlavsové z Lub na Chebsku. Ve čtvrtek odešla k sestře a od ní po šestnácté hodině do knihovny. Tam už však nedošla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G65a84b29r23i58e72l22a 43P26a43l48o55c92h72o40v28á 9898471849393

Pane Černíku Pavle, jste docela zakomplexovaný. Docela rozumně Vám to sdělil pan Jann. Já k tomu dopíši svůj názor. Vy jse asi na chlapečky a pěkné holky Vám vadí. Ale uvědomte si, pane programátore (v dosu ?, Linux a C sharp je nad vaše síly, protože je to módní???), móda je dnes taková, že ať si dívka obleče cokoliv, je přitažlivá pro generaci lidí starších 29.-ti let. A s těmi rómy je to pravda (UFG). Za Masaryka jich bylo v ČSR 3000, za Hitlera jich z Německa uteklo k nám 2 000, za Husáka jich bylo v ČSSR 10 000 a v roce 2006 vláda přiznala

http://www.vlada.cz/cz/pracovni-a-poradni-organy-vlady/rnm/mensiny/romska-narodnostni-mensina-16149/

K dnešnímu dni je opravdu 400 000 pouze v ČR a 800 000 pouze v SR. Za necelých 100 let je to z 2 000 (tu tisícovku můžeme připsat Zakarpatské Ukrajině) je to 1 200 000 a to je šestisetnásobek. To není možné pouze množením, ale migrací. Starousedlíci (dle sčítání litu asi 10 000) jsou přestárlí a pracovali. Ti noví - přepadávají.

+2/−4
11.11.2012 17:33

G55a41b94r70i16e56l56a 42P55a21l48o61c77h97o67v60á 9278531649143

Pan Jann to s tím množením přehnal - ale je možné, že do 4 let jich bude opravdu u nás většina. V Maďarsku chtějí zavést razantní nulovou roleranci a rasisté romům házejí do bytu ostré vojenské granáty. Takže migrují na Slovensko a ze Slovenska zde. Kdyby nemigrovali, tak by situace mohla vypadat takto:

Je - li nyní v česku 200 000 cigánek a cigánky se nedožívají vysokého věku - takže rozmezí 1 až 60 let. Pro zjednodušení od 13 do 40 rodí  - takže 27 plodivých let. To je 45 % života cigánky je plodivých. Je už  v tom započítána úmrtnost populace (ve skutečnosti se cigánky dožívají nižšího věku a to by znamenalo větší výtěžnost, než těch 45 %). Takže v roce 2012 se narodí 45% z 200 000 = 90 000. Na konci roku 2012 máme 400 000 + 90 000 = 490 000.

+2/−3
11.11.2012 17:36

G88a83b34r57i42e28l98a 69P90a47l53o51c74h69o26v34á 9888581179123

Další rok se narodí  (490 000 / 2) * 0.45 = 110 250, takže v roce 2013 máme u nás 490 000 + 110 250 = 600 250.

V roce 2014 to je 600 250 + (600 250 / 2) * 0.45 = 735 306 (zaokrouhleno).

V roce 2015 to je 735 306 + (735 306 / 2) * 0.45 = 900 749 (zaokrouhleno).

+2/−3
11.11.2012 17:37

G26a79b87r15i94e86l77a 94P15a78l11o45c81h80o49v71á 9178461389863

V roce 2016 to je 900 749 + (900 749 / 2) * 0.45 = 1 103 417 (zaokrouhleno dolů).

V roce 2017 to je 1 351 685 + (1 351 685 / 2) * 0.45 = 1 655 814 (zaokrouhleno).

V roce 2018 to je 1 655 814+ ( 1 655 814/ 2) * 0.45 =  2 028 372 (zaokrouhleno).

V roce 2019 to je 2 028 372+ ( 2 028 372/ 2) * 0.45 =  2 484 755(zaokrouhleno dolů).

V roce 2020 to je  2 484 755+ (2 484 755 / 2) * 0.45 =  3 043 824(zaokrouhleno dolů).

+2/−3
11.11.2012 17:38

G57a85b51r17i66e95l86a 17P80a43l71o68c46h62o87v19á 9958281629553

V roce 2021 to je  3 043 824+ ( 3 043 824/ 2) * 0.45 =  3 728 684(zaokrouhleno).

V roce 2022 to je  3 728 684+ ( 3 728 684/ 2) * 0.45 =  4 567 637(zaokrouhleno).

Takže za 20 let jich bude u nás i bez migrace skoro 5 miliónů a to už budou tvořit většinu. A škaredé oblečení přizpůsobivých dívek nepomůže. Pomůže jen tolerance - pepřáky a obušky.

+2/−4
11.11.2012 17:40

G50a14b64r21i46e17l68a 93P29a53l27o52c29h30o53v39á 9388791479973

Já pevně věřím, že za dvacet let budeme ještě tvořit většinu. Ale nevěřím, že to tento režim přežije. Minulý režim trval 40 let a tento režim už má polovinu života za sebou.

+2/−3
11.11.2012 17:44

G98a69b23r70i17e41l98a 28P91a40l75o87c83h82o45v52á 9318391699593

A také pevně doufám, že se vše vysvětlí, dívčina se najde a že nebudou z toho nějaké rasové nepokoje.

+2/−3
11.11.2012 17:45

V37i91k87t37o26r 28H48a26n19á57k 1804257807630

;-D...jen je tenhle vtip strašně dlouhý....

+1/0
12.11.2012 21:43

J55a80n 90H92o13y14e18r 3501111882779

Jinde na internetu se docteme: "Adélka může být na útěku i se sedmnáctiletým mladíkem, který může být

podle všeho nebezpečný. Byl i na pozorování v dětském domově, odkud

utekl. Přesto je do něj Adélka možná zamilovaná. Spolu by mohli jet

v červené fabii." No, knihomol to asi nebude.....

0/−1
11.11.2012 10:37

T38e68r46e83z11a 18H97a19j87k70o16v81a 5857542874920

Pane Cerniku, z vasich prispevku je mi docela nevolno. 

Vy jste muz, znasilneni vam spis nehrozi a nemate ani tuseni, co to to znasilneni vubec je. Co to konkretne znamena. Zena je pro vas jen objekt o kterem budete rozhodovat proste vy a vy ji budete vytykat chyby. Stale dokola, popripade rodicum znasilnenych teenageru. 

Chtela bych vas upozornit na jednu skutecnost. Znasilneni neni zadna reakce na krasnou a atraktivni zenu. Nikdy. Znasilneni je negativni emocionalni vypad patologicke osobnosti, je to trest, moc nad druhym, pomsta a ztelesnena nenavist k druhemu. Znasilneni muzou byt uplne vsichni lide. V jakekoliv vekove kategorii a obeti jsou obou pohlavi.  S atraktivitou to nema co delat. Ten , kdo pobvinuje obet ze nejakeho nepatricneho chvoani je omezenec a stavi se na stranu, tech, co znasilnuji. 

PS. i muzi jsou atraktivni. Snad vam to dojde.

+6/−2
11.11.2012 8:57
Foto

P81a19v44e58l 60Č17e29r36n64í61k 1378355650500

Dobře, když jste o tom tak přesvědčená, zeptejte se nejlépe nějakého sexuologa nebo odborníka na tuto oblast :) Protože i od něj uslyšíte tuhle nepříjemnou informaci. Nebo víte co? :) choďte dál tak aby jste byla přitažlivá i noční opuštěné tramvaji. Vůbec nevěřte tomu, že to zvyšuje riziko že si vás někdo vyhlédne. 

Až se to stane... Snad vám dojde, že jsem vám chtěl jen poradit :)

+2/−9
11.11.2012 10:50
Foto

P86ř90e97m59y86s59l 11Č41e17j48p 8818157918926

Ptal jsem se Vás o pár řádek níže, proč si někteří vybírají ke znásilnění stařenky? nebo ženy v letech? Proč někteří útočí na robustnější ženy? Nebo si opravdu myslíte, že každého úchyla zajímá jen lolitka v zimním oblečení?

+6/−3
11.11.2012 12:28
Foto

P48a97v15e47l 25Č21e35r40n66í40k 1268315480190

Protože každý má jiné preference. Tomu se říká náhoda. Ale z biologického hlediska si sameček vždy vybírá hezkou samičku. To je taky důvod proč se ženy líčí a podobně, nebo ne?

Nikde netvrdím že "každého úchyla", že oblečení je jediný parametr, který riziko znásilnění ovlivňuje. To jste si domyslel sám a převrátil tak můj názor naruby.

Vždy jsem jasně psal, že oblečení může (a tedy nemusí, šance tam však je) způsobit, že se nějakému úchylovi zalíbíte (a nemusí jít jen o úchyla, třeba jen normální opilej pitomec, kterej díky alkoholu ztratí zábrany) a ten se rozhodne jednat tak, jak mu jeho koule přikazují...

+1/−7
11.11.2012 12:45
Foto

P29ř49e80m72y53s46l 83Č25e82j36p 8678387908496

Hezky se v tom motáte. A koukám, že to s tou bezpečností berete až tak vážně, že jste od včerejška nebyl venku. Já byl doteď, oběd a honem zase ven, dokud je světlo ... PS: Z hlediska přírody si sameček vybírá to co je po ruce (ta co chce), případně má párovou zdrženlivost, ale zase tak jednoduché to není, u každého druhu je to jinak. O přírodě si se mnou moc nepokecáte, tam se pohybuji dost dlouho ...

+5/−4
11.11.2012 13:00

T11e94r75e54z24a 35H87a65j56k88o20v53a 5247552334670

Protože každý má jiné preference???

Uvedomte si ze naprosta vetsina muzu zadnou zenu nechteji znasilnit. Tudiz u nich nic nerozhoduje. 

Tudiz ty vase koule do toho moc neprikazuji, tak radsi neposuzujte ostatni podle sebe.  Znasilneni neni o sexu.

+4/0
11.11.2012 15:53

T42e65r20e90z22a 67H67a19j61k55o19v32a 5257772794860

Od sexuologa uslysim presne to co jsem napsala.  

Opakuji: znasilnen muze byt uplne kazdy.  TAdy nejde o to, kde se kdo nachazi a jak je oblecen. To je jen a jen vymluva. 

O vase priserny vylevy , kterym rikate rady nestojim.

+3/0
11.11.2012 15:47

J29o84n39á71š 63N71o16v22á31k 3628919905617

jak zde čtu příspěvky Černíků a podobně, tak mě jímá hnus - v "normální" společnosti je normální nekrást a nepřepadávat - normální je nepřijít o auto i když ho nechám otevřené, normální je nebýt znásilněná ikdyž půjde nahatá - to že mi auto někdo ukradne nebo někdo někoho znásilní NORMÁLNÍ NENÍ! a hloupá obhajoba že si o to člověk říká je NENORMÁLNÍ - lidi co si myslí (a činí), že je normální krást a znásilňovat, bych izoloval od normálních lidí, aby se normalita do této společnosti opět vrátila.

+6/−1
11.11.2012 8:56
Foto

P10a31v37e91l 24Č92e11r27n98í37k 1438375650920

rozlišujte prosím mezi "normální" ve smyslu "běžné" a "normální" ve smyslu "správné" ...

A buďte realistka... koukejte na svět takový jaký je... Myslíte si že když půjdete přes park v noci nahatá tak že to nezvýší šance že vás někdo znásilní? haha :) naivko. 

Musíte si uvědomit jednu věc - já tu neříkám co by bylo správné.. já ukazuju lidem realitu. Pokud budete chodit nahatá, tak prostě je realitou, že vás budou úchyláci obtěžovat. Nelíbí se vám to? Smůla - na váš názor se totiž ti úchyláci ptát nebudou.

Pokud tedy nesouhlasíte, je to jen a jen vaše smůla. Zvykněte si že žijete v reálném světě, který není dokonalý. Má spoustu chyb. Má spoustu velmi zásadních chyb. A když necháte odemčené auto přes noc, někdo ho ukradne...

Nikdy, za žádných okolností jsem tyto činy neschvaloval. Ale jsem realista a uvědomuju si že se dějou. Vím že to nezměním - není v silách mě ani policie všechny zloděje a úchyly zavřít. Tak co udělám? Budu fňukat, nebo se tomu přizpůsobím a začnu auto zamykat?

0/−9
11.11.2012 10:48

T68e26r65e49z77a 19H33a33j38k26o60v13a 5697592964690

vy proste nepochopite o cem se tu pise.

+2/0
11.11.2012 15:54
Foto

P58ř74e75m56y61s33l 80Č39e10j84p 8778697298576

Čekal jsem ráno pozitivní zprávu a nic :o( Dopr...

+1/−1
11.11.2012 7:00

P94a44v96e78l 46K95u65r23f24ü81r38s75t 6915219404215

Nevím, o čem by se tady diskutovalo, kdyby ten článek pojednával o tomtéž, jen obětí by byl dejme tomu 17 letý mladík. Vzhledem k tomu, že je zde evidentně pár individuí, co zřejmě nemohou rozdýchat vzhled dnešní mládeže ženského pohlaví, zřejmě by se uchýlili pouze k povrchnímu konstatovaní, že si to mládenec zasloužil, neboť na sobě měl jistě značkovou bundu a iPhone od táty.. tedy byl v dnešní době nerozumně oblečen a ještě si dovolil vyjít na ulici, kde na něj číhá, dle odhadů pro patřičný kraj třeba 8% kriminalita. Což je jistě nerozum, každému 8. ze sta hrozí přepadení, proto si mohl uvědomit, že je dnes osmý a neměl venku co pohledávat..(narážím zejména na pana Michalíka).

+5/−1
10.11.2012 23:39
Foto

P33a51v29e39l 78Č67e61r18n40í45k 1448355490920

Stejně jako nenecháte venku auto nezamčené, neměla by žena chodit vyloženě vyzývavě oblečená. U aut to každý chápe a nenajdu nikoho, kdo by nechal auto stát přes noc nezamčené a pak se divil že mu zmizelo.

U žen a oblečení je to stejné, jen to někteří jedinci odmítají přijmout.

Je jedno jestli jde o auto nebo o ženu. Je jedno jestli jde o krádež nebo znásilnění. A je jedno, jestli je to zloděj nebo úchylák.

Kradou se zamčená i nezamčená auta. Stejně tak se přepadávají ženy vyzývavě oblečené i nevyzývavě oblečené. Avšak odemčená auta mnohonásobně zvyšují riziko krádeže.. proč asi? Taktéž nevhodně oděné ženy samy sobě zvyšují riziko znásilnění... proč asi?

Až pochopíte souvislost, pak možná zjistíte, co jsem se tu celou dobu snažil vysvětlit.

0/−10
11.11.2012 0:20
Foto

J40a63n 14J80a30n26n 9165908221115

Vám asi musela nějaká pořádně ublížit ;-D.

Chuděra ta vaše. V čem ji pouštíte  ven? Zkuste použít mozek a zjistíte, že to není oblečením. Pokud bydlíte v lokalitě, kde se běžně vyskytují cigáni do 10 km, nemůžete pustit své dítko nikde samotné. Vždy ve skupině nebo doprovodu dospělého. A vždy s pepřákem nebo teleskopem. Pokud má patřičný výcvik. Ale jak jsem psal už níže, vy neumíte ani počítat. Logický úsudek je nad vaše síly.Rv

+6/−3
11.11.2012 4:15

T14e45r59e92z28a 85H40a69j97k88o60v35a 5497892784370

Ne ona jemu, ale on nejake zene musel drsne ublizit. 

Definitivne je logocky usudek nad jeho sily. Podava sem neuverotelny nazor na muze. Ze se nestydi.

+2/−3
11.11.2012 8:32
Foto

P81a87v47e11l 60Č39e72r31n51í74k 1708215890240

Nestydím. Jsem programátor. Nekoukám na svět emotivně ale vnímám věci jako příčiny a následky. Pokud nechám auto odemčené (příčina) musím počítat s tím že mi ho nejspíš někdo ukradne (následek). Vím že to není hezké ani správné, ale je to realita. Schválně zkuste po pojišťovně chtít peníze, když se ukáže že jste nechal nezamčené auto :) vysmějí se vám a pošlou vás pryč.

To stejné je podle mého názoru se ženami a jejich oblečením. Pokud je žena hezká a přitažlivá (příčina) tak se bude líbit mužům kterým se líbit chce (následek). Také se však může líbit úchylákům, kterým se rozhodně líbit nechce (další následek).

To že tu úchyláci a zloději jsou, je realita. To není žádný názor. Před tím se prostě neschováte. Naprostá většina dnešních lidí nechápe, v jakém světě žijí. Nepřipouští si, že kolem nich je spousta zločinců. A pak se samozřejmě diví.

+2/−6
11.11.2012 11:38

T15e42r39e27z34a 42H17a67j89k54o14v73a 5367602414140

Na svet koukate zatracene emotivne.  vy to asi fakt nevite.

+1/0
11.11.2012 15:57
Foto

P23ř23e12m91y43s27l 52Č20e49j73p 8718387518526

No, zkusme to takhle. Venku je zima, je zimní oblečení vyzývavé? Už jen když vezme v potaz fakt, že někomu se líbí černá, někomu růžová, jiný je zase na oranžovou, někdo rád blond, někdo rezavou, někdo krátké a jiný třeba vlasy až na zem atd... Úchyl si vybírá dle vlastních kritérií, které se mu líbí. Nebo jak nám vysvětlíte znásilnění osamělých stařenek?

+4/−2
11.11.2012 6:58

T24e28r79e83z83a 28H95a31j65k45o29v24a 5977922954860

Otresny prispevek.  Proste na vinne jsou zeny.  

Nezamcene auto je bagatela ale znasilnena zena je znasilnena, protze se tak nejaky uchal rozhodl.  Uchyl se nikdy neorientuje na obleceni, ten proste znasilnvat chce a na obet ceka.

+3/−2
11.11.2012 8:30

O13s22k89a46r 61P57o19k96o79r87n88ý 6285771600698

Názorový vývoj - Je tu několik lidí, kteří upozorňují na to že žena vlastně může za znásilnění sama pokud chodí vyzývavě oblečená(nebo si zvyšuje šanci). Znám jednu Rusku (pocházející s divočejší části Ruska) a ta mi vyprávěla, že tam může dojít ke znásilnění ženy už pouze tím, že si (jakkoliv oblečená) dovolí jít po ulici. V islámských zemích je žena vinna znásilněním už pouze tím že existuje(znásilnění je vždy vina ženy a je za to potrestána). Jistě si všímáte jasné evoluční linie v těchto názorech - v důsledku se ovšem absolutně neliší.- je to produkt společnosti se silným mužským principem-v moderních rovnoprávných společnostech ho často zastávají muži, kteří se  ve společnosti kde mají ženy silné pozice cítí vykořeněni a ohroženi - často mají nějaký skutečnou nebo smyšlený handicap, který je diskriminuje v jednání se ženami. Z toho pramení ona určitá démonizace žen, které jsou pak vinné lecčím i vlastním znásilněním.

+13/−5
10.11.2012 20:58

O78s26k47a40r 84P93o51k75o22r17n90ý 6575651710298

Chtěl jsem tím říci, že lidé jako pan Černík a MIchalík kteří v ČR řeknou " neměla se pěkně malovat" Tak analogicky v tom Rusku pan Černigov a Michalkov řeknou "neměla chodit po ulici" a v Saudské Arábii řekne Abů Cernik ibn Mohamed a bin Michal "je to jen ženská".

+7/−4
10.11.2012 21:03

O28n58d24ř62e70j 59M47i14c90h65a19l81í14k 7957380778

vytrháváte věci z kontextu a tvrdíte něco, co tu nikdo neřekl..

0/−6
10.11.2012 21:16
Foto

P53a14v75e50l 97Č59e62r20n92í60k 1458775380690

Je rozdíl v tom, že my to chápeme jen jako určitý spouštěcí impuls, který u některých jedinců může způsobit nezákoné jednání. Neschvalujeme ten čin. Pouze poukazujeme, že k němu nemuselo dojít, kdyby byla žena oblečena vhodněji (tedy, mohlo k tomu dojít i tak, ale nemuselo)

Naproti tomu rusové a arabové takové jednání schvalují. Pro ně je v pořádku, protože žena porušila jakési běžné zvyklosti či rovnou zákony.

0/−8
10.11.2012 21:38

P10a53v34e59l 68K40u13r25f89ü20r41s21t 6565739754215

Pokud k tomu činu mělo dojít, jistě by k němu došlo. Ale třeba za jiných okolností, na jiném místě a jiné oběti. Dostatečně velkým impulsem pro spáchání takového činu je chuť daného kriminálníka. Mladé slečny jsou dnes oblečeny převážně tuctově, jedna jako druhá, proto se to mohlo stát kterékoli. (Co kdyby se zjistilo, z výsledků vyšetřování, že má daný pachatel v oblibě červenou barvu. Doporučil byste ostatním, aby nenosili červené oblečení? Jako spouštěč? A co když se objeví pachatel jiný, co má rád zelenou? Zakážeme postupně všechny barvy? Prodloužímě sukně?).

+2/0
10.11.2012 23:45

T46e79r82e39z46a 52H89a31j31k67o95v13a 5687192244690

R^

+1/0
11.11.2012 16:18
Foto

J75a30n 65J65a57n53n 9375978731385

Naprosto s Váma souhlasím. Ale zůstaňme při zemi u té vývojové linie. Ve Slezsku nemůžete staré nebo mladé lidi pustit někde samotné. Vyzývavá hezká náctiletka, student s laptopem, školák s mobilem, babička s kabelkou či senilní děda s peněženkou v kapse jsou snadným terčem cigánské kriminality. Cigánů je nyní u nás 400 000 a do čtyřech let jich bude 5 000 000. V roce 1989 jich bylo 10 000.Rv

+3/−6
10.11.2012 22:39
Foto

P24a65v19e85l 13Č87e44r80n24í64k 1938985330570

Nezlobte se, ale tohle jsou jen další rasistické žvásty, díky kterým nevěřím ani té vaší pohádce o tom kamarádovi, kterou jste napsal o pár příspěvků vejš.

Pokud by bylo romů 400 tisíc a čtyř let jich mělo být 5 milionů, musel by každý z nich během 4 let splodit 12,5 dítěte. To samozřejmě za předpokladu že by všichni z nich byli schopní rodit (nesmysl - přibližně polovina jsou muži), všichni byli ve věku, kdy mohou rodit (opět nesmysl - mladé děti ani staří důchodci rodit prostě nemohou). To znamená v případě nepřerušovaného těhotenství (které je z biologického hlediska nemožné) by to znamenalo každých 9 měsíců splodit 2,3 dítěte (tedy na dvě dvojčata by připadaly jedny trojčata). To je tedy opět nesmysl.

Co víc k tomu říct? Prostě lžete, nebo si jen vymýšlíte.. A ještě k tomu hloupě...

+2/−5
10.11.2012 23:18
Foto

J63a13n 38J10a43n10n 9555798951705

Jedna cigánka porodí za život až 40 dětí. Rekord na wikipedii je přes 60 dětí (za cara někde v Rusku). Cigánky rodí od 13 let. A vaše výpočty jsou aritmetika. Tam jste asi skončil. Kdyby jste úspěšně absolvoval základní školu, mohl jste dojít i dále. Např. exponenciální řady. To je ale nad vaší inteligenci, že? Zkuste si pro pochopení problému zahrát hru letadlo. Inteligenti vašeho kalibru často takovým podvodníkům naletí.

+2/−4
11.11.2012 4:09
Foto

P45a36v18e19l 63Č92e52r83n65í18k 1378335220440

Exponenciální řady se projeví až při delším časovém horizontu, kdy může vytvořená jednotka ovlivnit vznik nových jednotek. Těžko však některé z narozených dětí do čtyř let zapojí do reprodukčního cyklu. Jeden ročník obvykle zastupuje 1-2% celkového obyvatelstva takže během těch 4 let doroste maximálně 8% dalších "rodících" lidí. To opravdu nijak výrazně neovlivní výpočet.

Ve všech ohledech věci jsem to přehnal (počítal jsem že například všichni budou rodit, což není možné), a přesto to nevychází reálné... Biologicky je to, co jste popsal nemožné. Pokud myslíte že to je reálné, prosím - napište mi sem vzorový výpočet jak k tomu dojít :)

Stejně tak by mě zajímal zdroj informace že romky rodí 40 dětí za život. Máte to něčím podložené, nebo je to jen klasické cucání z prstu?

Buďte férový - já vám předvedl výpočet, tak něco předveďte vy... Nebo nejste schopný svá tvrzení podložit?

0/−2
11.11.2012 11:32

O64n18d68ř87e94j 58M74i76c96h17a12l54í24k 7367640738

Premisa dobrá, ale závěr zcela mylný. Ano, ve své podstatě jde o určitý systém vývoje. Nikdo neříká, že si za to žena může sama, ale jde o to, že svým chováním může zvýšit riziko možného znásilnění. Společným impulsem, tak jak jste správně popsal, je nedostatečný kontakt mužů s ženami. Pokud je jich málo ve společnosti, budí touhu i jejich pouhá přítomnost. Pokud je jich víc, budí touhy ty, které se nějak odlišují, vymezují proti zavedeným principům. Každopádně je logické, aby žena, pokud se chce cítit bezpečně, dodržela určitá pravidla, která ji tuto bezpečnost zajistí.

+2/−4
10.11.2012 21:07

P81a43v69e47l 50K76u79r34f27ü30r22s20t 6425249294395

Tedy podle vás: nechodit ven, když už tak spíše zahalená a pokud potká muže, měla by si dopředu zjistit, zda-li má muž zajištěn dostatečný kontakt s opačným pohlavím, nejlépe potvrzený razítkem sexuologa. Toto potvrzení by zřejmě měla získat od většiny mužů v okolí, aby se cítila bezpečná. A doufat, že v obci neproběhne nepředpokládaná fluktuace obyvatel a nebo nedostane ránu od ženy.

+3/0
10.11.2012 23:50

T90e93r44e34z40a 67H84a46j95k68o38v10a 5177192774250

R^;-D

+1/0
11.11.2012 16:21

J29i90r35i 92O63s73v92a86l38d 2435694736457

To co jsi napsal jsou prazdne fraze. Pouzij zdravy rozum a nepoustej svou mladou dceru v noci samotnou kdyz je vyzyvave oblecena.

0/0
10.11.2012 21:27

P64a43v81e86l 72K62u30r91f39ü42r24s58t 6325519814475

Nejlépe nepouštět vůbec ven. Venku je tma a to je nebezpečné samo o sobě.!!

0/0
10.11.2012 23:51

J78a27n18k52a 95Ž89e51l87e36z74n26á 8109562950957

Vážený pane Černíku, mluvím zde jako žena. Myslíte, že když se dospelá, sexuálně rozvinutá žena slušně obleče (podle módy, nebo de mode a trochu sexy), je to pro násilníka dobrý důvod ji znásilnit? A jste přesvědčen, že dospělá žena toto, s prominutím, rozchodí bez traumatu?

Ty žáby chtějí vypadat jako dospělé ženy a mají právo se podle toho obléknout, jinak se ve světě dospělých nikdy pohybovat nenaučí. A nikdo nemá právo uzurpovat pohlavní styk proti vůli ženy, ať je navlečená v pytli, nebo v minisukni a s obřím výstřihem a ať je to mládá dívka, nebo zralá žena. Vina je VŽDY na straně násilníka.

+7/−2
10.11.2012 20:18
Foto

P96a21v10e41l 34Č56e22r44n55í56k 1338885580210

1) nikde jsem neřekl, že by to žena měla rozchodit bez traumatu. Znásilnění je samozřejmě zavrženíhodný čin, ale musíme počítat s tím že k tomu čas od času dochází. Je to prostě realita.

2) ty "žáby" jak jste je trefně nazvala možná chtějí vypadat jako dospělé ženy, ale nemají ani trochu vyvinutý cit pro oblečení, takže nakonec často vypadají jako levné šlapky.

3) Nikdo nemá právo nutit ženu do pohlavního styku? Samozřejmě. To však nikde netvrdím. Za čin jako takový je zodpovědný násilník. Jenže se musíte jako žena zamyslet: "nedala jsem mu svým chováním najevo, že jsem k dispozici?" . Možná vám to přijde nechutné, ale lidstvo se vyvíjí několik milionů let a ještě před pár tisíci lety bylo naprosto běžné že si muž dělal co se mu zlíbí. Z biologického hlediska prostě některé ženy svým oblečením vyloženě přitahují muže. Jenže si neuvědomí, že přitáhnou i násilníka, který jim pak něco může provést.

+2/−7
10.11.2012 20:34

O44n41d32ř21e49j 58M26i61c30h49a73l91í93k 7607960468

souhlasím s vámi R^

+1/−4
10.11.2012 20:39

P30a44v42e45l 26K46u31r19f56ü90r65s81t 6625959724115

Zeptal bych se Vás jednoduše: Byl jste v posledních dvaceti letech venku? Pokud ano, kolik žen jste přepadl, neboť vás k tomu svým zjevem vybízely?

------------------------------------------------------------------------------ 

Pokud by šla evoluce jiným směrem a ženy by všechny chodily oděné v pytli, zmizela by kriminalita a znásilnění? Podle jakého klíče by si podle vás  násilník vybíral oběť? Připomínám, že mašličku by měly všechny pytle stejné. (Váš názor není správný - z jednoho prostého důvodu: kriminalita zde byla, je a bude. Pokud odstraníte dle Vašeho názoru spouštěč jeden, pachatel si najde jiný. I on se vyvíjí..Vynecháním rtěnky riziko přepadení nezvýšíte ani nesnížíte.)

+2/0
11.11.2012 0:01

T91e76r91e42z92a 87H17a46j78k45o90v60a 5667422614610

Zena prave absolutne nikdy nedava nasilnikovi najevo, ze je k mani. Tudiz se zeny nemusi zamyslet. Zamyset by se meli spis ti muzi, kteri nekoho znasilnuji, ne?

+1/0
11.11.2012 16:24

J46a18n36k88a 55Ž22e93l96e20z22n64á 8579922440977

K dispozici? Žena nesmí dávat najevo, že je sexuálně živá? Dává to najevo potenciálním partnerům, nikoli kdekterému obejdovi, co se rozhodne, že si ji vezme proti její vůli. Pokud je někdo jasně odmítnut, má vycouvat. Pokud si neumí držet nářadí v kalhotách, má jít do armády a nechat si vytrénovat hormony z těla, nebo do kamenolomu, za stejným účelem.

Taky se ráda podívám na pěkně stavěného a oblečeného muže, i lecjaká myšlenka mi hlavou proskočí, ale to neznamená, že hned vystartuju, nebo po odmítnutí použiju jakoukoli formu násilí, jen abych ukojila momentální touhu.

+1/0
12.11.2012 8:19
Foto

P34a76v71e98l 26Č67e64r52n41í36k 1948655800540

Vy jste schopná si vybrat, na koho vaše oblečení bude působit? :) to jste dobrá, můžete mi říct jak na to?

Já myslel že když se někdo obleče tak, aby dával najevo svoji sexuální živost, tak ho tak vidí všichni. Včetně opilců a úchylů.

A opilci i úchylové prostě v naší společnosti jsou, tak jaký je problém si přiznat, že se i jim může líbit vaše hezké oblečení?

0/0
12.11.2012 16:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.