Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taliban proniká do oázy klidu, kde před lety odstřelil sochy Buddhy

Dlouhé roky byla provincie Bamján považována za nejklidnější oblast Afghánistánu. Podle listu The New York Times však nyní bojovníci Talibanu pronikají i sem. V minulých měsících podnikli řadu útoků na představitele centrální vlády v Kábulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33ř79e98m21y28s86l 71Č95e57r60n58í84k 9637884709208

Jestliže je tohle válka,logicky jsou tam mrtvý...

+1/0
1.11.2012 21:54

Doprovodný Kostka

Tento styl diskuze, jeví se mi poněkud nešťastným. Nový grafický kabát znepřehledňuje diskuzi, tím, že nejsou dobře viditelná vlákna, se celý diskurs poněkud posouvá směrem Novinky, tj. k holým patetickým výkřikům.

+2/0
1.11.2012 13:22

Le Miserable

Můj poslední zdejší příspěvek

Poslední odstavec článku nemá chybu ;-D.

Jinak samozřejmě okupanti by měli jít domů a cvičit si střelbu na neživé terče na střelnicích podle libosti!

Sbohem diskutéři na iDnes - bylo mi s vámi dobře, bez vás mi bude ještě lépe :-).

0/0
1.11.2012 4:59

Sharpe

Re: Můj poslední zdejší příspěvek

No nakeho proislamskeho nadsence, koho vzrusuje ze by se mohl k zenam chovat jako k dobytku, bych neprostradal

+3/0
1.11.2012 5:22

Infidel

Ale že to těm islamistům v Afghánistánu natřeli.

0/−1
1.11.2012 13:56

Mr.Moralka

:)

:-)

0/0
1.11.2012 1:07

qst

Konec diskuzí se odkladá na dobu

.. až se kdosi vyspinká:-P

+1/0
1.11.2012 0:16

Roko Blábola 14

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

Anonymní diskuze končí jen u blogů, tady to ještě chvilku pojede, než smažou všechny nepohodlné nicky.

0/0
1.11.2012 0:20

qst

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

Aha, to jsem nevěděl. Třeba si to ještě rozmyslí - stačí se kouknout na Lidovky - místo "zkultivování" diskuze se tam stalo to, že tam skoro nikdo nediskutuje a návštěvnost webu Lidovek prudce poklesla. Ale holt ty dnešní trendy - všechno rádoby zkulturnit, označit, zestádnit, to je to hnus... Zlatej internet tak před 10 lety.

+3/0
1.11.2012 0:44

kars

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

Přesně, tam to umřelo. Občas tam diskutuje tak asi 5 jmen pořád dokola. A weby, kde je prozměnu diskuze úplně volná, jsou většinou hrůzy. Zdejší model, vázaný na mail, se mi zdál jako asi nejlepší řešení. Klidně by mohli místo nicků podepisovat příspěvky mailem, ale takhle... A vzhledem k informační úrovni zdejších článků těžko můžou doufat, že si po registraci udrží návštěvnost jako třeba Novinky, které jsou na hlavní straně Seznamu.

+1/0
1.11.2012 0:53

tigrakrajtovita3

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

RvRv. No !! Tady , toje kibitz !!RvRv;-O;-O

0/−2
1.11.2012 1:31

Sharpe

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

No ja pamatuji, kdy diskuse na Lidovkach byla bourliva a bylo to vzdy nekolik stranek. No a pak to zatrhli

+1/0
1.11.2012 2:17

kars

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

Též na ně vzpomínám. Rád bych věděl, kde skončili tehdejší diskutéři - harpyje, kopretina, kocour; waleyo se občas objeví i tady... :-)

0/0
1.11.2012 3:11

kars

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

A když už jsem v těch vzpomínkách - Ford-S byl na Lidovkách nebo je to ještě starší vzpomínka z volných diskuzí na Novinkách? Nevzpomínáš si?

0/0
1.11.2012 3:18

Sharpe

Re: Konec diskuzí se odkladá na dobu

Nevim, na Novinkach jsem nikdy nediskutoval.

0/0
1.11.2012 5:24

qst

Co to znamená, když cenzor udělá..

Diskutující, říkejme mu pan Roman (je to fiktivní jméno), založí vlákno, že diskutující, říkejme mu pan Kamil (je to fiktivní jméno), je blbec. To se mi vůbec nelíbí, a tak do toho vlákna napíšu, že blbec se nejlíp pozná tak, že uráží ostatní a že to zde splňuje spíš pan Roman který urážlivý thread založil. No a přestavte si, cenzor mi tento příspěvek smaže s tím, že je prý nekorektní, zatímco vlákno pana Romana urážející a zostuzující pana Kamila normálně nechal dál. No je toto možné? Co si o tom myslíte?

+2/0
1.11.2012 0:03

LimonadovyJoe03

Re: Co to znamená, když cenzor udělá..

Že Roman je Kamilův hulibrk.

+1/0
1.11.2012 0:05

Roko Blábola 14

Re: Co to znamená, když cenzor udělá..

Myslím si, že zdejší cenzoři,oplývající bolševickým mazacím naturelem, jsou stejnou měrou obdařeni i zvířecí tupostí.

+1/−1
1.11.2012 0:06

biggles

zdar všem svobodným lidem

přenechávám tímto své místo v diskuzích na iDnes očipovaným ovcím, exhibicionistům, politicky korektním kreaturám a páté koloně blogerů, kteří v duch zrádných pragováků ptodali svoji duši a pomohli zničit naši místní pestrou komunitu pološílených úleťáků, grafomanů a žvanilů.

Loučím se se všemi kdo tady dokázali dobře poplkat. ;-)

+4/0
31.10.2012 23:59

kars

Re: zdar všem svobodným lidem

Zdravím tě R^

+2/0
1.11.2012 0:00

Roko Blábola 14

Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

civilizovaného způsobu života bolševik. Dnes je to muslim (radikální) a cikán. Takže nepřekvapuje, že bolševici byli s muslimy vcelku soudržná parta a jen jim předali štafetový kolík teroru. Cikán je specifický problém, choroba, kterou nelze léčit. Muslim aspoň válčí a lze ho při troše dobré vůle v boji zlikvidovat. Bohužel tu vůli mají už pouze v USA, socanští evropští pohrobci bolševické ideologie si tu islamistickou rakovinu dobrovolně implantují do žil a s idiotskými pseudohumanistickými žvásty páchají sebevraždu. A Islamista se nám chechtá do xichtu.

+3/0
31.10.2012 23:52

qst

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Ta vůle bohužel umírá každým dalším rokem vlády mistra Obamy;-( Ten není svými skutečnými názory ničím jiným než politikem evropského levicového střihu, nenávidícím Izrael, v skrytu duše obdivující íránské ajatolláhy a islám, který se pouze krotí v rétorice, neboť na upřímné levicové vyznání v USA zatím, zdůrazňuji zatím, nenastala vhodná doba.

+2/0
31.10.2012 23:56

Roko Blábola 14

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Jednou budeme vzpomínat na zlatý tandem Reagan - Thatcherová......

+3/0
31.10.2012 23:59

rigel

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Jako spravny proami bys mel Obamovi lizat boty.Vzdyt je to prece americky prezident!

+1/−1
1.11.2012 1:24

Sharpe

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Obamovi fandi spise antiami.

+1/0
1.11.2012 2:19

rigel

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Kdo fandi Obamovi nebo Romnymu je idiot.

+2/0
1.11.2012 3:38

healty.living

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Islámu i cikánům fandí i naši "pravičáci". A také nepochopitelně náš budoucí prezident, Žid a komunista, prospěchář.

+3/0
31.10.2012 23:58

Roko Blábola 14

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Neznám osobně žádného pravičáka, který by fandil islámu a cikánům. A co se Fischera týče, to je prostě eurohujer se vším všudy.

0/−2
1.11.2012 0:01

healty.living

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Celá naše vláda, celé ODS podle vzoru EU jim fandí.

Podle tajné instrukce EU nesmí být menšiny bezdomovci, tak se o cikány staráme nejvíc ze všech okolních zemí.

Přijímáme sem muslimské homosexuály, jsou prý diskrimonováni... a přitom to mohou být teroristi.

+3/0
1.11.2012 0:06

Roko Blábola 14

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

jasně, Kalousek dokonce řídil letadlo, co napálilo do WTC;-D

0/−2
1.11.2012 0:11

healty.living

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Fakt jen blábolíš. Určitě dobře víš, že mám pravdu.

My jsme nebyli pro to, zakročit proti zlým Srbům, kteří utlačovali kosovské Albánce? Jinak se divím Američanům, že ani těm chyceným islámským teroristům nedali trest smrti.... a ještě jim dopředu neříct, kdy to bude.

+3/0
1.11.2012 0:17

Roko Blábola 14

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Máš dost zjednodušené představy o válce na Balkáně. Něco si o tom počti. A taky o "tajných instrukcích", které normální lidé dávno znají jako debilní socialistickou a dnes již oficiální evropskou politiku:-)

0/−2
1.11.2012 0:24

healty.living

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Nemám o Balkáně zjednodušenou představu, už před 40 léty v Sarajevě nemohl nemuslim večer vyjít ven, natož žena, party našich cikánů jsou proti nim svatouškové. Srbové a Chorvati říkali, že to jednou špatně dopadne, jenže bohužel se nedokázali spojit spolu.

Hnědé národy umí ječet, naříkat, když je potřeba - mnoho humanistů jim na to skáče.

+5/0
1.11.2012 0:32

Sharpe

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

No kdys projdes chorvatskem tak je tam mnoho vesnic co vypalili srbove, najdi mi v Sbsku jedinou vesnici, kterou vypalili chorvati. Takze to deleni sil v Jugoslavii na andely a dably nefunguje

0/−1
1.11.2012 2:34

healty.living

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Pokud sis nevšiml, píšu o muslimech v Sarajevu před mnoha léty a co o nich už tenkrát shodně říkali Srbové i Chorvati. Nic o vypalování vesnic, takže Ti žádnou vesnici v Srbsku hledat nebudu.

+3/0
1.11.2012 3:08

qst

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Přesně tak, to i Miloš Zeman je svými názory mnohem vic žid než populista Fischer:-/

+3/0
1.11.2012 0:08

Roko Blábola 14

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

I mezi Židy se sem tam najde gumová páteř.

+1/−1
1.11.2012 0:14

povidam

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Sem tam, Roko Blábolo? Židé mají gumovou páteř velmi často.... celkem není divu, byla to obrana, jak přežít. Před dvěma až třemi tisíci léty byli malý kočovný národ mezi vyspělými civilizacemi, později si museli bránit svou víru.... a to ani nemluvím o hrůze za Hitlera. Nezazlívám jim jejich povahu, mají zase plno dobrých vlastností.

Jen Fischer se nepovedl, je vypočítavý, samolibý, otáčí se jako korouhvička.

+3/0
1.11.2012 0:55

Sharpe

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Proc se nenaucili od cechu, jak si v kazde situaci zachovat rovnou pater?

0/−2
1.11.2012 2:29

povidam

Re: Ještě před dvaceti lety byl největším nepřítelem

Nevím, musíš se zeptat jinde.

Já mám páteř v pořádku, jak má být. Ty ne?

0/0
1.11.2012 2:38

qst

Jednu věc vážně nechápu, mohl by mi to někdo vysvětlit?

Muslimové=(hodní) vyznavači Mohameda, islamisté=(zlí) vyznavači Mohameda

Křesťané=(hodní) vyznavači Krista, ??????=(zlí) vyznavači Krista

Buddhisté=(hodní) vyznavači Buddhy, ?????=(zlí) vyznavači Buddhy

Jak to tedy vlastně je? To je nějaké divné. Co to je sakra za náboženství, že musí mít rozděleno věřící na umírněné a brutální, a na ty zlé dokonce nějaký speciální termín? Jakto že jiná náboženství si vystačí s jedním termínem? Nebo snad existují nějací vražední Kristaisté a Buddhaisté o kterých nevím?

0/0
31.10.2012 23:46

kars

Re: Jednu věc vážně nechápu, mohl by mi to někdo vysvětlit?

To víš, žijeme v korektní době ;-). "Muslimští teroristé" by znělo špatně, mohlo by se to dotknout muslimů, že... I slovo "teroristé" se v jejich případě nahradilo "radikálové", to nezní tak jasně. A takových věcí je... A kvůli tomu právě jsou dobré diskuze (teda tady byly) :-(

+3/0
31.10.2012 23:55

qst

Re: Jednu věc vážně nechápu, mohl by mi to někdo vysvětlit?

Je to tak, no. Ale fascinující je, že naprosto žádná jiná náboženství nepotřebují žádný speciální termín pro svou teroristickou odnož, protože jednoduše (až na úplnou hrstku psychicky vyšinutých jedinců) žádnou nemají! Protože jsou mírumilovná. Ale že to jedno tuto odnož má, a jak početnou! A všichni dělají, jako že to neexistuje a tváří se, že to je taky mírumilovné a fajn náboženství. Pomalu se dostáváme do doby, kdy se policie v Británii bude bát říct cokoliv muslimovi který brutálně zmlátil svou ženu. Protože je to kulturní specifikum, které bychom měli respektovat - říkají současní EU levičáčtí hujeři.

+4/0
1.11.2012 0:21

djdave2

bohužel

kdyby k k tomuto problému přistupovali všichni spojenci jak amíci nemuselo to tam tak dopadnout, ale tu bude v blízké budoucnosti rozhodovat berjlatý zubatec jemuž koaliční partneři rudoši určitě nepovolí takové akce podporovat ....

0/0
31.10.2012 23:24

djdave2

Re: bohužel

brejlovec mělo být :)

0/0
31.10.2012 23:25

qst

Není tajemství,

že evropská levice po úspěšném spojení se s islámem a jeho importu do západní Evropy nyní pošilhává po Číně a Rusku. Kupříkladu díky ní bylo možné pořádat olympiádu v tak odporné zemi a na stadionech, kde nějaký ten měsíc předtím stříleli do zátylku mnohdy zcela nevinné vězně včetně matek malých dětí. To je jednoduše neskutečný hnus. Za chvilku tu bude Evropa z 50 procent zaplavená islámem, vraždy ze cti pozvolna přestanou být trestným činem - samozřejmě v muslimské komunitě - pokud bílá matka dá dítěti facku, půjde sedět. A ve zbytku bude tato Evropa lézt Rusku a Číně do zadní části těla, nadávat na USA, stavět se do role kulturně tolerantních pseudointelektuálů pohrdajících USA, podporujících výzvy na bojkot Izraele na univerzitních kampusech. Nevím a nevidím nikoho, kdo tohle zastaví. Z dřívějších pilířů západní civilizace se pozvolna stává něco obludného, obdivujícího násilnické kultury a novodobé diktátory, odmítající tradiční hodnoty demokracie a svobody.

+8/0
31.10.2012 23:23

kars

Re: Není tajemství,

Smutná vize :-(. Ale dost reálná, bohužel.

+1/0
31.10.2012 23:33

Slavyanin

Re: Není tajemství,

Si vedľa ako tá jedľa. Ak sa chceš sťažovať na islamizáciu Západnej Európy, nesťažuj sa komunistom, ale monopolistickým kapitalistom, ktorí po 2. svetovej vojne vnútili západoeurópskym krajinám pro-prisťahovalecké zákony. Ale vlastne tá anglo-americká elita nemá rada ani svoje vlastné národy, Američanom teda "svojmu" obyvateľstvu zasa vnucuje mohutné hispánsko-americké prisťahovalectvo.

A ešte posledné - nikto nechce liezť Rusku a Číne do zadku. To je výsada amerikofilov, tí sa cpä do americkej zadnice s heslom: "Nech sa celý svet zmení na Ameriku". Najlepšie by urobili Američania, keby opustili základne v Afrike, Ázii a vypadli domov. A už nikdy nevystrčili svoj zakrvavený rypák spoza Atlantiku. Nikto ich tu nechce. A v podstate ich nikto nechce ani vo zvyšku sveta. Ale oni sa aj tak všade nasomrujú ako nevítaný hosť.

+3/0
31.10.2012 23:36

kars

Re: Není tajemství,

Zdraví tě Hitler, Ho Či Min a Kim Ir Sen:-P

0/−1
31.10.2012 23:44

Slavyanin

Re: Není tajemství,

Tvoji hrdinovia? Moji ani náhodou.

Ale ak sú tvojimi hrdinami napríklad Reagan, Bush, Theodore Roosevelt, Thatcherová, Churchill, či Menachem Begin, to tiež o niečom svedčí. O obmedzenosti a neschopnosti vnímať vraždenie, ktoré tieto osoby vyvolali.

+1/0
1.11.2012 0:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.