Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strážník, který zbil mladíky, u hlídky skončil. Bude střežit areál

Pražský strážník Martin Lang, o jehož rozporuplných zákrocích psala redakce iDNES.cz o víkendu, už nebude jezdit s hlídkami. Jeho nadřízení ho totiž přeřadili k jinému útvaru, u kterého by k podobným incidentům nemělo docházet. Primátor Bohuslav Svoboda nařídil inspekci městské policie prošetření obou případů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Levicovy.Pravnik

Proboha

Za to ho měli vyhodit a ne jen přeřadit

+1/0
30.10.2012 14:59

mira.x

škoda

každé rány která padne vedle u dnešních parchantů.My se z té děcké humanity jednou pěkně po---m.;-€;-€;-€

0/0
30.10.2012 12:24

klyžon

no to je dost

Už jsem se bál, že Svobodovi mongoloidní Uruk-hai tento týden nikoho neztlučou. Nejdřív vyhnat levitátory, potom naložit bezďákovi a otylýmu dědkovi na Andělu a teď nakopat hlavu klukovi sedícímu na zemi. Teď by to ještě chtělo zmlátit nějakou těhotnou ženskou, aby měli komplet sbírku. R^

+2/0
30.10.2012 10:58

Psychorův klon

Re: no to je dost

Ještě že máš tenhle server. Aspoň máš činnost měšťáků detailně zpracovanou.

0/0
30.10.2012 11:50

enrique

Je to stejný člověk?

http://www.youtube.com/watch?v=fYUSVSTwjf4

0/0
30.10.2012 10:04

Yanink

Vlastně povýšil..

" Strážník, který zbil mladíky, u hlídky skončil. Bude střežit areál. " - vlastně povýšil. ;-€

+2/0
30.10.2012 9:42

DDPLC

Snad nezačne nadávat všem příchozím a nezbouchá je

za to, že mu lezou do areálu.:-P:-P

+1/0
30.10.2012 9:33

ororokorebuch

Preji mu

mnoho dalsich uspechu v jeho nove pozici. Hlavne nepolevovat ;-)

0/0
30.10.2012 9:17

petrumr

fetky

tak vlastně fetky mají co chtěli, ted můžou beztrestně ničit vše, co jim přijde pod ruku, šak ty lavečky, zastávky, koše atd někdo a za něčí peníze opraví.!!

0/0
30.10.2012 9:15

Štěpán Binko

Re: fetky

Další měšťák, který zde potřebuje překroutit realitu? Oni na té ND něco demolovali? Něco zničili? I ten chudák, který nebyl ani přestupce, kterému sebrali foťák, doklady a kterému pak Lang nadával do kriplů a kopal do něj poté, co ho povalil na zem? Pokud se mladíci dopustili nějakého přestupku, mají být potrestáni. Ale v právním státě o trestu nerozhoduje policie, ta městská už vůbec ne, a rozhodně není přípustný zákrok, jaký předvedl ten pražský ozbrojený šimpanz. Nemluvě o manipulaci s důkazy. Vždyť oni dopředu věděli, že si jedou bouchnout. I kameru si vypnuli, aby z toho nebyl záznam....

0/0
30.10.2012 9:20

petrumr

Re: fetky

nejsem měšták, ale řidič tramvaje a ti fetáci, jak se rosprchli, tak naskákali do mojí tramvaje, poničili dvě sedačky, poblili podlahu a urvali těsnící gumu na dveřích.A to jsem neviděl, co dělali předem, ale podle pracovníků udržby, škoda se šplhá do statisíců.!!

0/0
30.10.2012 9:54

DDPLC

Re: fetky

Tak máte na ně podat trestní oznámení na policii, svědčit proti nim, příp. policii předat video z tamvaje, pokud jsou v ní kamery, ať to policie vyšetří a ti vandalové, příp. jejich rodiče holt budou muset tu způsobenou škodu nahradit a ještě vyfasují nějaký trest. Ale řešit jedno chuligánství chuligánstvím jiným, to přece není žádné řešení.

0/0
30.10.2012 10:29

Psychorův klon

Re: fetky

a ty jsi spadl odkud? Realita ti něco říká? To co popisuješ je sice ideál, ale to má do skutečnosti daleko

0/0
30.10.2012 10:40

DDPLC

Re: fetky

Jen popisuju jak by to prostě mělo fungovat. Pokud se někdo sám pasuje do role jakéhosi samozvaného mstitele a za cenu páchání trestné činnosti se snaží "vyučovat" nějaké chuligány, tak holt by měl počítat také s tím, že on sice na jedné straně někoho "vyučil", ale zároveň na straně druhé si za to ponese důsledky.:-)

0/0
30.10.2012 10:45

Psychorův klon

Re: fetky

S tím souhlasím, ale to neřeší toho tramvajáka.

0/0
30.10.2012 11:51

DDPLC

Re: fetky

Ale řeší. A pochopitelně daleko víc než nějaké samozvané rádobymstitelství.

0/0
30.10.2012 12:01

Štěpán Binko

Re: fetky

A proč jste nezastavil a nezavolal hlídku MP, jejíž zásah, klidně s využitím donucovacích prostředků by byl na místě? Proč jste je vůbec vozil dál, když podle Vašich slov nikdo z nich nesplňoval podmínky přepravního řádu? A jak jste poznal, že jde o feťáky? Vy jste jim dělal nějaké testy?

Já nemám problém s adekvátním a klidně i důrazným zákrokem proti jakýmkoli výtržníkům a neobhajuji je, ale jenom totální bezmozek a přítel fízlokracie bude obhajovat trestání takových výtečníků kopy do hlavy poté, když dotyčného fízl povalí na zem. O vulgaritách nebo zneužití pravomocí či neoprávněném užití cizího majetku ani nemluvě, o manipulaci s důkazy už raději mlčet úplně. O statisícové škodě na dvou poničených sedačkách, těsnící gumě a poblité podlaze se mi nechce ani diskutovat. Zjevně máte "velké oči", v kontextu čehož beru i zbytek Vašich tvrzení hodně s rezervou......

0/0
30.10.2012 13:24

nedivim_se_uz

Re: fetky

jděte se tam podívat, když fetky řáděj a přeskakujou schody na těch plackách s kolečky.

0/0
30.10.2012 11:12

Štěpán Binko

Re: fetky

Já tudy chodím často. Přes den i v noci. Skejťáci mi nevaděj a nikdo mě tam nikdy neobtěžoval. A taky přemýšlím, komu tam na tom place, stranou od "hlavního tahu", vůbec vadí. Ale pokud dělají bordel, beru, že má MP zasáhnout. Ale dle svých pravomocí, přiměřeně a v souladu se zákonem. Kopy do hlavy a vulgární nadávky k tomu opravdu nepatří. Nemluvě o manipulaci s důkazy a vypnuté kameře při zásahu. Oni si prostě přijeli bouchnout a věděli to předem......

0/0
30.10.2012 13:25

Štěpán Binko

Doufám, že toho agresivního píp svléknou

z uniformy a dále potrestají ostatní členy hlídky, kteří zásahu přihlíželi. Bez ohledu na konání domnělého přestupce (čeho se to vlastně dopustil?) není v právním státě možné, aby vás fízl povalil na zem a kopal do vás. Nemluvě o vulgárních nadávkách. Následné neoprávněné užiti cizí věci stejně jako manipulace s důkazy nebo náhodou vypnutá kamera při zásahu hovoří jasně. Fízlové moc dobře věděli, že to přehnali a zametali stopy a šlo o systémovou záležitost. Frajeři si prostě rádi jezdí bouchnout. Jedno jestli do mlaďochů za ND nebo do bezďáků na Andělu. Od obou skupin nečekají "problémy", ale přepočítali se. Buďme rádi, že s IQ houpacího koně nezvládnou ani správně smazat paměťovou kartu.

+2/0
30.10.2012 8:37

ukasek

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

zkus vyjet někdy na fotbal a uvidíš, jak je to s tim "právnim státem"

0/0
30.10.2012 9:14

Štěpán Binko

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

Ano, máte pravdu. Zásahy na stadionech považuji za zbytečné. Mnohem účinnější by bylo po každém incidentu, ať rvačce, užití pyra nebo vhození předmětu na hřiště, zavřít stadion na pět zápasů.

+3/0
30.10.2012 9:16

ukasek

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

Nemyslel sem samotný dění na stadionu. Jde spíš o tu buzeraci, provokace, zbytečnou agresi a dokazování síly ze strany PČR před a po zápase. To jsou ty okamžiky, kdy si uvědomuju ty "krásy" naší "demokratický společnosti".

0/0
30.10.2012 9:25

pedr64

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

a nemyslíš, že si za to můžete sami? Kdybyste se po cestě nechovali jako dobytek, tak by tam ti policajti nemuseli být vůbec

0/0
30.10.2012 9:42

ukasek

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

Asi znám odpověď předem, ale stejně se zeptám. Byl si někdy na výjezdu? Je mi jasný, že ne. Kdybys totiž někdy nějakej výjezd zažil, tak bys tohle nemohl vypustit z úst. Souhlasim s tebou v tom, že určitý jedinci se opravdu chovaj jako hovada, ale pro fízly be neměl bejt při jejich počtech, výcviku a vybavení tyhle jednotlivce identifikovat a zpacifikovat. Bohužel realita je taková, že v médiích mnohem líp vypadá, když "policie zabránila agresivním fanouškům v demolici stadionu atd.". Osobně mam za sebou desítky výjezdů a v drtivý většině případů dochází k agresivním projevům chování až v reakci na agresivitu security na stadionu nebo fízlů před stadionem.

Krásnej případ obojího byl minulej víkend v Jihlavě. Kdo tam byl, ví.

0/0
30.10.2012 10:00

Štěpán Binko

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

Ano, za násilí na stadionech ani náhodou nemohou přiblblá hovádka s IQ houpacího koně, ale PČR, která rozbroje úmyslně provokuje. Jo, tak nějak to URČITĚ bude ;-D. Mně na fotbale letěla záchodová mísa kolem hlavy, takže mi pls nevyprávěj, co jsem zažil a co jsou někteří fanoušci zač. Ultras každého týmu jsou většinou banda úplných primitivů, z nichž většina přijede na zápas z pracáku, sociálky, blázince nebo dožraná z nějaké hospody. Navíc tvrdím jediné a nevím, jestli si to byl schopen zpracovat, že policejní zákroky na stadionech považuji za zbytečné. Děláte milí fanoušci na staďáku bordel? OK, tak pět zápasů stop a než se uklidníte, na svůj mančaft se nepodíváte.....

0/0
30.10.2012 13:28

okolokolem

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

štěpáne ty si K0K0T až to bolí!!! ty si viděl fotbal, max v TV a soudíš podle TV noha

miluji Kri.ply jako ty nejchytřejší za monitorem a žerou informace jen z jedne strany

PYRO není zločin!!!!!!

0/0
30.10.2012 9:44

zmat

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

PYRO je debilita

0/0
30.10.2012 10:04

ukasek

Re: Doufám, že toho agresivního píp svléknou

pyro je parádní podpůrnej prostředek atmosféry fotbalovýho zápasu, dělobuchy jsou debilita

0/0
30.10.2012 10:12

Štěpán Binko

Q

Pro K0K0TA každý K0K0T, že? Jinak na fotbal občas zajdu. Na Premier League nebo u nás na vesnickej fotbal, ale jsem spíš hokejovej. Pyro není zločin, ale je projevem IQ houpacího koně, protože skutečným fandům fotbalu chybí krásná hra a ne ohníčky pro puberťáky. Zkus si zajít na nějaký zápas v UK. Atmosféra 1000x lepší (o fotbalu nemluvě) a všude klid a bezpečí. I ultras se proti těm našim umí chovat a vyřádí se na choreu, ale ne na pouštění petard. Ale chápu, že ty to nepochopíš a ke svému štěstí potřebuješ házet rachejtličky ;-D8-o.

0/0
30.10.2012 13:32

Tom_upnet

pořád ma status veřejného činitele

ikdyž je to defakto hlídač, měl jít na dlažbu, ne do skladu ...

0/0
30.10.2012 8:34

S.P.Q.R.

Re: pořád ma status veřejného činitele

a takovej póvl je placený z daní ... hrůza

0/0
30.10.2012 8:36

petrumr

Re: pořád ma status veřejného činitele

a ty budeš fetovat a ničit majetek města, dostaneš po držce od někoho jiného, ničit město nebudeš!!

0/0
30.10.2012 9:17

Tom_upnet

Re: pořád ma status veřejného činitele

kdybych neco nekde nicil tak si to bez pochyby zaslouzim. nicmene nefetuji, nic nenicim a mam prehled o tom co si policajt muze a NESMI dovolit.

0/0
30.10.2012 9:35

S.P.Q.R.

při výběru kandidátů do řad MP

by se měla spřísnit kritéria. jinak tam vezmou každého psychopata s maturitou. Když vidím, jací joudové jsou v řadách MP, tak se nedivím, že jsou k smíchu a lidé jsou pro zrušení MP

0/0
30.10.2012 8:29

Pořízkovabašta

Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

městskou noční zkušenost. Já se švestkám, vlastně ani těm strážníkům nedivím. Z toho je docela jasný s kým měli tu čest. Ačkoliv..... zrovna včera jsem viděl člena MPLB jak si nese přes ramena 4x SA 58 a hned se cítím bezpečněji ;-D

+1/0
30.10.2012 8:23

Pořízkovabašta

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

* z toho videa

0/0
30.10.2012 8:24

Štěpán Binko

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Víte, co vůbec obhajujete? Kdyby zasáhli klidně i tvrdě, klidně s využitím donucovacích prostředků a v situaci, která by to vyžadovala, bylo by vše OK. Tohle byla reakce agresivního tupce v uniformě MP (takových je tam většina - buď agresivní ostříhánek nebo obtloustlý ňouma, který rozdává botičky), který si léčí vlastní mindráky. Fízl nemá co sprostě nadávat druhým a kopat do nich poté, co je srazí na zem. Prostě ozbrojený šimpanz.......

+1/0
30.10.2012 8:41

Pořízkovabašta

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Tu samou otázku můžu položit i vám. Na mě prostě "oběti" působí jako namachovaný smradi co si zasluhujou dostat přes rypák. Rád bych předeslal že mi je 24, takže to není názor vetchýho komanče, protě o tak cítím. Já chápu že ten strážník je magor, ale upřímně, nedivím se mu. Každej kdo si myslí že může dělat ožralej a zfetovanej v noci borde a pak ještě rovnostářsky "diskutuje" s rukou zákona(i když v tomhle případě pofidérní) si prostě koleduje. Tím spíš, že ožralové prostě neovládají své vášně, a podle toho i ta diskuze, podle nich mírumilovná, vypadá.

0/0
30.10.2012 10:09

DDPLC

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Ale jo, třeba by si přes rypák i možná opravdu zasloužili, ale to asi nejde dělat, když jste ve službě a vystupujete jako veřejný činitel - v té době holt tyhle emoce musíte odhodit stranou a jednat jako profík, protože je to prostě vaše práce. vaší prací není být nějakým samozvaným mstitelem, který si sám na základě svých momentálních emocionálních pohnutek rozhoduje o tom, komu dá přes držku. Když už cítíte tu potřebu "spratka vyučit", tak byste si to asi měl nechat jako soukromé "hobby" - na dobu kdy nejste ve službě a nemáte statut veřejného činitele. To je sice také špatné, ale aspoň to bude jen záležitost mezi vámi dvěma - mezi vámi a tím koho napadnete.:-P

0/0
30.10.2012 10:40

Pořízkovabašta

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Jestliže to není sám Robocop, jakože není, tak ty emoce mít bude. Navíc je Lang vyznamenanej za záchranu života(www.youtube.com/watch?v=fYUSVSTwjf4), takže šimpanz asi nebude takovej záporňák jak ho tu tolik lidí včetně vás vykresluje.

0/0
30.10.2012 12:23

DDPLC

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Nikdo určitě nechce aby byl Robocop. Úplně by stačilo kdyby se choval profesionálně. Je zajímavé, že většině ostatních strážníků to jde, takže to asi splnitelný požadavek je.

A co se týče toho vyznamenání - to já samozřejmě netuším jak to bylo a jak moc velkou roli v tom případu ten člověk vlastně hrál. Z videa, které jsem viděl na youtube, se mě situace jeví tak, že tam zasahoval hlavně ten druhý strážník, který studuje tu zdravotnickou školu.

0/0
30.10.2012 15:12

Pořízkovabašta

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

To není, pravda, přesně tohle se od nich očekává. robocop, bez citů emocí, můžete se mu třeba vykálet na hlavu a on vám jen odcituje zákon a pak vás bezbolestně odvede do cely. Tak to prostě není a za našich životů ani nebude. O "většině ostatních strážníků" podle mě nemůže být řeč, když jde o takovouhle nahodilou situaci. Pochybuju že se to děje kažýdý den. Jinak to video jsem přiložil spíš jako důkaz že jsem si to nevymyslel, detaily na tom bohužel vidět moc nejsou.

0/0
31.10.2012 7:52

Štěpán Binko

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Co a jak cítíte je vaše osobní záležitost, do toho vám mluvit nemohu. Pokud máte chuť někomu dát přes rypák, dejte, ale počítejte s následky. Žijeme ale v právním státě a platí tady presumpce nevinny, takže z mého pohledu není co řešit. Zmlácený mladík nebyl podle představeného popisu situace ani domnělý přestupce a žádný přestupek nespáchal, byl pouze legitimován (bezdůvodně) ozbrojeným šimpanzem a když se šel zeptat, kdy mu vrátí doklady se kterými zmizel do auta (obvyklá šikanózní technika fízlů), dostalo se mu odpovědi formou nadávek do kriplů, agresivního útoku a kopání do hlavy. No to sorry, to si fízl nesmí dovolit ani omylem. Je vycvičen a donucovací prostředky jsou jasně dány. Jak co do formy, tak účelu užití. A to vůbec nemluvím o následné manipulaci s důkazy, neoprávněném užití cizí věci nebo prostém faktu, že si jeli měšťáci normálně bouchnout jako vždycky a rovnou si vypnuli kameru, která musí dokumentovat jejich zásah. Proč asi.......

0/0
30.10.2012 13:37

Pořízkovabašta

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Správně to píšete, "počítejte s následky". Není pravda že byli legitimováni bezdůvodně, já jsem četl že demolovali vybavení mhd a snad i park. Jak už jsem psal na reakci nad vámi(původně jsem myslel že odpovídám vám), ten váš nakrátko ostříhanej šimpanz a fízl je spolu s jedním svým kolegou oceněnej za záchranu života u nějaké bouračky (www.youtube.com/watch?v=fYUSVSTwjf4). I to, alespoň v mých očích, jeho vámi nastiňovanou ďábelskou auru lidoopa docela narušuje. Já to spíš vidím tak že tu na podmět "zpráv kterým můžeme věřit"(ale rozhodně bysme neměli) řešíme něco o čem víme velký kulový.

0/0
30.10.2012 14:16

Štěpán Binko

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Přečtěte si prosím v některém z dříve publikovaných článků informace o místě incidentu a důvodech zásahu. Ten mladík, do kterého kopal a nadával mu strážník, což prostě nejsou následky, se kterými se dá / má počítat a vůbec to nepatří do právního státu, byl legitimován nikoli kvůli jakékoli výtržnosti na místě. Nevím, proč diskutujete o situaci, o které nemáte ani základní a veřejně dostupné informace. Vůbec nekomentuji ten "park". Tím proboha v daném místě myslíte co? Koukněte se na Street View, jak to tam vypadá. Tam je betonový plac, na kterém se mladí schází a jezdí na bruslích a skateboardu. Ocenění za jeden dobrý skutek neznamená, že přejdeme dva jiné jeho průšvihy podobného kalibru. A to vůbec nemluvím o tom, jak záměrně přecházíte ostatní fakta. Vypnutá kamera, manipulace s důkazy, neoprávněné užití cizí věci......... Nic z toho, co jste napsal, nezavdává příčinu, aby vás kdokoli na ulici mlátil a kopal do vás. Notabene uniformovaný příslušník MP nebo skutečný policista.

0/0
30.10.2012 15:19

Pořízkovabašta

Re: Je tu spusta žvanilů co by potřebovali nějakou pořádnou

Tady v diskuzi situaci popsal člověk co tvrdil že je řidič kterej je vezl. Tomu se já nevysmívám, protože to co napsal má přinejmenším stejnou váhu jako "novinařina" pisálků z idnes, ti bylimnohokrát ze lži a kroucení pravdy usvědčeni. Pochopil jsem jako že ožralí a zfetovaní ze srandy zdemolovali nějaký lavičky v parku, pak cestou do centra ještě mhd a teprve pak je chytli. Působí to na mě věrohodně, protože to přesně odpovídá situacím které jsem sám zažil, ať už jako přímý účastník nebo jen náhodný pozorovatel :-) I situaci na videu jsem zažil, oni uměj bejt rozumní, ale člověk si musí uvědomit že má máslo na hlavě a hlavně držet hubu. Protože jinak přes ní naprosto poprávu dostane. Neřeknu kdyby ti strážníci buzerovali střízlivý náhodný kolemjdoucí, ale to musíte sám uznat nehrozí. Váš problém je že myslíte jako právník. Právníci nejsou normální lidi do života, postrádáte selský rozum.

0/0
31.10.2012 8:04

Fonon

ten lang bude asi ze stejného pytle

jako bývalý fízl václav filipec přezdívaný mlátička

http://zpravy.idnes.cz/policista-zvany-mlaticka-stoji-pred-soudem-fks-/krimi.aspx?c=A040618_075859_krimi_ton

0/0
30.10.2012 7:38

Tom_upnet

Re: ten lang bude asi ze stejného pytle

je to mladej cucak v uniforme, narazil by na stejne stareho ci starsiho a dostal by klepec a utikal domu k mamince si foukat bebinka ...

0/0
30.10.2012 8:36

rest .49

Měst.policie

Dobrý den.

Buďme rádi že incident nějaký člověk natočil neboť kdyby to nenatočil tak by všichni kromě měšťaku byli potrestání.Městská policie je jen nástroj pro vydělání financi pro město a obce která vlastně má jen vymezené pravomocí a je oproti Č.policii lépe placecená.Vždy jsem si kladl otázku pro chodí ve dvojicích a jen se tak klátí při chůzi.Na můj dotaz mi bylo vysvětleno že ve dvojičkách chodí proto aby více viděli co se děje a že se tak klátí tak to proto aby měli čas na pozorování.Pak jsem obdržel na ten sám dotaz ale v hospodě přímo od kluku z MP že po dvojičkách chodí proto aby jim rychleji uběhla služba(pokecaji),aby si mohli dosvědčit že vše co udělali při zákroku je v souladu se služebním zákonem např.neopravněně použijí donucovacích prostředku bezdůvodně omezí osobní svobodu občana a hlavněpro jejich bezpečnost.(jak pak se má cítit občan)PS.Taková situace je taky u Č.policie jenže ti alespoň v nocí chrápou a když zavoláte o pomoc tak jsou všichni na výjezdě.

+4/0
30.10.2012 7:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.