- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stará tramvaj za 30 tisíc.
Majitel byl slušný člověk. Mohl chtít 200 kKč a dostal by je, pokud ne z Jihlavy, tak někde jinde.
Rekonstrukce bude stát další prachy. Dobrá rekonstrukce se může vejít do milionu.
zachráněna technická památka
Osobně bych navrhoval postavit někde dráhu, řekněme kilometr dlouhý okruh, aby se tím mohlo jezdit, ale to by už byly náklady podstatně vyšší, v době krize nereálné, ale krize nebude věčně, tak dávám k úvaze do budoucnosti.
juj, beru....postavit koleje od mostu Uvozem nahoru nekam k odboraku anebo az na namesti...aspon nebudu muset chodit pesky - pripadne by to slo pres Brezinky lesem, kolem Hradku pres stary Brnensky most jako okruzni jizda se zastavkou u vstupu do Zoo, tam si me prebere Zoovlacek a doveze k zadnimu vychodu...ten kousek dom pak uz dojdu
zůstat v Opavě.
Ale prvně jezdila v Jihlavě
Pan Vilím se diví, jak je to drahé - a to, že on proinvestoval miliony do naprosto nesmyslného a ne příliš fungujícího (a neférového) systému elektronického jízdného, to už nikdo nevidí ...
Jen by mě zajmalo kolik tramvají, trolejbusů a autobusů se válí po zahradách jako seník neb budka na nářadí a čeká na rekonstrukci
Málo.
problémy něco takového na zahradu dostat. Hyzdilo to zahradu, tak se mnozí zahradníci podobného objektu zbavili. To už bylo jednodušší, stačil autogen a přívěs za auto na cestu do Sběrných surovin.
Podobné objekty existují, ale zase tak moc jich není.
Pokud o nějakém někde víte, záslužné dát echo histoorickým nadšencům dříve než to zlikvidují romští sběrači kovů.
Na první fotce je krásně vidět, jak vypadalo náměstí v době předpriorové. Hlavně ten rohový dům na záběru nejblíž, toho je velká škoda. Jihlavské šaliny sice nepamatuju, ale Grecl ano.
Už zase to omílání mantry o ohavném Prioru?
Krecl nezapadal do náměstí zrovna tak.
Co je zajímavé, přestože je uprostřed náměstí obchoďák, kdykoli po něm jdu, nijak k němu neupírám zrak; skoro jako by tam nebyl.
Přesně takto se vidláci chovají ke starým a vzácným věcem. Věc stará 30 let (nějaký plastový hnus z NDR) je pro ne supervzácnost. Ale 100 let staré cokoliv hnije někde ve stodole případně se ona věc vyhodí, zničí, přebuduje na králíkárnu (jak ta tramvaj) apod.
Ostatni tramvaje byly uz davno nevidlacky sesrotovany, zatimco tuto zde kariera seniku zachranila. Hodne pamatek prezilo takovymto stylem, kdy se maskovaly za neco potrebneho, nez se doba zmenila k lepsimu.