Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Už zase! V domě u ostré zatáčky v Drahonicích skončil už třetí kamion

Kamion naložený papírem ráno nevybral v Drahonicích na Strakonicku ostrou zatáčku a skončil v protějším domě. A není to rozhodně poprvé, co obyvatelé žlutého domu v levotočivé zatáčce zažili podobné překvapení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr No

Řízení kamionu

by se mělo svěřovat jen lidem s mozkem ...

0/0
29.10.2012 23:36

Šimpy

Tak to jsem ještě neviděl,

jezdil jsem s kamionem 12 let, ale vždy jsem viděl při nehodě kamion na boku i s podvozkem, že by se utrhla celá skříň od podvozku, to vidím prvně. Nebyl ten návěs polské značky Wielton?;-D Ten jsem měl totiž jako poslední. Dopravce chtěl ušetřit a tak místo osvědčených renomovaných výrobců jako je Kögel, Schwarzmüller apod. koupil tuto značku. Začal se kroudit v podélném směru prakticky okamžitě po uvedení do provozu, prohýbaly se střešní kolejnice, ve kterých jezdily boční plachty, dvířka kaslíků nedovíraly nebo naopak nešly otevřít... Když jel na první garančku po půl roce do Velkého Meziříčí, tak nevěřili, že to je podle papírů on, mysleli, že chceme na jeho papíry protáhnout 2 - 3 roky starý návěs a nechat ho tak zadarmo opravit. Každopádně je to kuriózní nehoda, jediné, co mě napadá je, že byla podlaha tak shnilá, že šrouby a nýty prošly při náklonu dřevem v podlaze a zůstaly v rámu.

0/0
29.10.2012 22:15

REDD-Grrr

A co tam treba

nainstalovat spomalovace (retardery). Tak tri by stacili, mesto to bude stat par kacek, do toho vystrazne znaceni a bude klid...

+2/0
29.10.2012 20:28

azzazello

Hlava otevřená...

...

Dokud tu někdo něco se zatáčkou neudělá, budeme se bát vždy," dodal soused Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vdrahonicich-havaroval-uz-treti-kamion-d9h-/krimi.aspx?c=A121029_103650_budejovice-zpravy_jkr

A co ji zkusit narovnat ? ;-D;-D;-D

0/0
29.10.2012 16:27

petrumr

semafor

tam se musí dát zpomalovací semafor-jedeš rychle-máš červenou a při rozjezdu už tu rychlost by nenabral.!!

0/0
29.10.2012 16:20

natvrdlý

Tam bych chtěl bydlet...

Ale zase majitel domu má každou chvíli novou fasádu a nestojí ho to ani korunu.

+1/0
29.10.2012 14:37

briza

Jeste by to chtelo volant

A kde jsi vzal ty součástky? ... V posteli... Nebuď drzý, chlapče ... Já nejsem drzej. Máme barák v

nepřehledný zatáčce. Každou chvíli nám vletí do postele blatník nebo

blinkr. Ještě by to chtělo volant.

+1/0
29.10.2012 14:17

Muf007

Není 30mega?

to vskutku není velký peníz za obchvat, že?

0/0
29.10.2012 14:10

nekdoosmdesatyšesty

30 mil.

30 milionů to asi opravdu nebude ;-D ;-D

+1/0
29.10.2012 13:25

Ultrarealistka

!!

Zakázat kamionům průjezd obcí.

0/0
29.10.2012 13:01

Owneil

Re: !!

Jak vám pak do Vašeho lidlu dovezou kvalitní polské potraviny kvůli který tam stojíte fronty?

+2/0
29.10.2012 13:03

Fair-Play

Re: !!

Pokud tam není...a tam asi není objízdná trasa. Nebo je hnát přes jinou obec, že?8-o

+1/0
29.10.2012 13:12

ODSCSSD8

Re: !!

hodne kamionu jezdi pres obec jen a proto, aby se vyhnuly dalnici...

+1/0
29.10.2012 13:38

měděný dráth

Sem si vždy myslel, že nástavba je nějak pevně přikurtovaná

k podvozku. Tady to ale vypadá, že byla přilepená asi jen žvýkačkou.

+3/0
29.10.2012 12:44

petrumr

zatáčka

zatáčka vypadá tak na max 30km, ale urvat plochu s nákladem od podvozku?To asi vina řidiče nebude, jestli není majitel toho návěsu.Chce to foto toho návěsu, jakej typ to byl, ale podle fotek by mně nepřekvapilo, kdyby řidič si toho nevšimnul.!!

0/0
29.10.2012 12:33

mrtvamrkev

kolik stojí

zpomalovací práh? nebo radar? to je tak težký přemýšlet?

+1/0
29.10.2012 12:14

aljavX

Re: kolik stojí

dáš tam spomalovací práh, co by zpomalil i kamión, a on ten barák přeskočí .... :-)

+1/0
29.10.2012 12:16

Fair-Play

Re: kolik stojí

Na hlavní tahy se zpomlovací prahy NEDÁVAJÍ!!

+1/0
29.10.2012 12:20

macarát

Re: kolik stojí

Tak je na čase začít ;-)

0/0
29.10.2012 12:52

Fair-Play

Re: kolik stojí

Naprostý nesmysl!!

+1/0
29.10.2012 13:13

Fair-Play

Re: kolik stojí

Je načase dělat něco s obchvaty měst a problémových vesnic!!

0/0
29.10.2012 13:14

nekdoosmdesatyšesty

Re: kolik stojí

Věnujte se radši svému oboru, jo? ;-)

0/0
29.10.2012 13:26

Pšenda

Re: kolik stojí

Az jednou budes muset sanitkou.... no preji ti cestou hodne zpomalovacich prahu.

+1/0
29.10.2012 14:31

měděný dráth

Re: kolik stojí

stačilo by postavit silnici přes rybník na návsi a bylo by po zatáčce. To by ale zmizela dominanta vesnice.

0/0
29.10.2012 12:47

Mobi

Postaví baráky tak, že jsou nalepený na silnici,

jak je v naší vlasti zvykem, sotva zbyde místo pro chodník a pak se divěj. A je mi úplně jedno, že to bylo už asi před 100 lety :-)

0/0
29.10.2012 12:10

Jan Motůrek

Re: Postaví baráky tak, že jsou nalepený na silnici,

No právě, logické argumenty jsou vám jedno, to je pak těžká diskuze :-P

+11/0
29.10.2012 12:15

,Moravian,

Re: Postaví baráky tak, že jsou nalepený na silnici,

Mas pravdu, kamionu a aut projizdelo obci pred sto lety opravdu, ale opravdo hodne!:-P:-P

+1/0
29.10.2012 12:37

měděný dráth

Re: Postaví baráky tak, že jsou nalepený na silnici,

Mobi, tak to přidej ještě aspoň stovku. A tehdy byla silnice pro koňské potahy až příliš široká.

0/0
29.10.2012 12:49

perverzak

Mnohokrát jsem tu psal,

že kamiony by měly být převáženy po železnici. Jenže to by naftová a kamionová lobby přišla o kšeft. Ale my všichni bychom měli zdravější vzduch, protože většina tratí je elektrifikovaných, ušetřili bychom silnice i by nebylo tolik nehod. A tranzit přes republiku? Výhradně kamiony na vlakových vagonech. Před revolucí se 70% zboží dopravovalo vlakem a co se týče potravin nikdo hladem netrpěl.

A pro ty, co zase budou argumentovat, že bych neměl čerstvé rohlíky uvádím, že žiji ve městě, které má vlastní pekárny, vlastní mlýn a obilí dopravuje vlakem až do mlýna. A jogurty ze Španělska nepotřebuji. Mně stačí naše vyrobené z čerstvého mléka v místní mlékárně.

+12/0
29.10.2012 12:00

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

železnici do každé vesnice ?

+1/0
29.10.2012 12:05

trophop2

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

Dřív přijel vlak na určité nádraží a odtud se to rozváželo menšíma autama až na místo urční! Odpadlo tedy přejížděníkamionů přes celou republiku sem a tam a tam a sem a zase naopak!;-)!;-)

+4/0
29.10.2012 12:09

aljavX

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

byl dost odlišný objem přepravovanéhjo zboží.

+1/0
29.10.2012 12:10

firer.diskuze

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

Jde taky ale o to, že dnes víc než polovina kamionů jezdí prázdných (to dřív díky vytěžování nehrozilo) a polovina z těch naložených veze uhlí (tak to dřív fakt nebylo). Takže není objem jako objem.

+2/0
29.10.2012 12:35

jhk2

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

ukaz mi tu pulku kamionu prazdnecjh. prazdna je akorat tvoje hlava

+1/0
29.10.2012 19:23

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

A proč jako? Co vás k této otázce vede?

0/0
29.10.2012 12:10

BukajAktobos

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

Pokud jste pointu nepochopil, je patrně zbytečné vám to vysvětlovat. Ono úplně stačí vaše myšlenka nakládat naložené kamiony na vlaky a ty pak přepravovat 8-o

Pokud bychom to posílali na jiný kontinent, tak bychom ten náklado-kamióno-vlak mohli naložit i do nějakého speciálního kontejneru a ten pak následně naložit na loď ;-D

0/0
29.10.2012 12:25

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

;-D - jasně, není nad to dát jako obecný protiargument konkrétní specifický případ, kde to není moc rozumné R^ chci snad někde posílat kamióny na jiný kontinent lodí?

no nic, pane obchoďáku....

0/0
29.10.2012 12:54

Pšenda

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

panove, vymyslite vymyslene.

RoLa se to jmenuje a nekde to funguje. U nas to fungovalo v useku tusim od Lovosic na sever do Nemecka. Se vstupem do EU to skoncilo.

http://tinyurl.com/8g9q7lm

0/0
29.10.2012 14:38

aljavX

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

srovnávat množství přepravovaného nákladu dnes a před revolucí, včetně rozložení distribučních center ( skladů ), je dost nesmyslné.

Také bych byl raději, pokud by bylo méně jamiónů na silnicích a více na železnici, ale tak jednoduché to není.

Nákladní železnice nevede do každého zapadákova, a  i ta součaná má omezenou kapacitu ... . Nejde jen o koleje, ale i zařízení k nakládce, k vykládce, pak to stejně musíš ještě většinou převést po silnici

+1/0
29.10.2012 12:09

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

A co je potřeba k nakládce a vykládce? Přeci zase tak těžké není, aby celý kamion najel na vagon a v cíli zase sjel. A jistě že nepojede celou část cesty po kolejích, to nejde, ale značnou část by mohl.

+1/0
29.10.2012 12:13

aljavX

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

si to představuješ jak hurvínek válku. Musíš tam vybudovat železniční úpravy, rampy, musíš na to mít vyškolenou obluhu, prostory pro parkování, pro složení nákladů(kontejnerů, návěsů, přívěsů", ...... . To fakt není jen tak že zastaví vlak a kamiony vyjedou .... . Musíš např. manipulovat s vágony ... .

+1/0
29.10.2012 12:15

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

tak vše je otázka pěnez a co vlastně chceme, že? - nehledě na to, nejsou toto právě například ty místa, která potřebujem pro nezaměstnané?

+1/0
29.10.2012 12:26

BukajAktobos

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

Takže když se cena přepravy zboží zvýší díky vaší geniální myšlence z 25.000,- na 60.000,- (ještě celkem střízlivý odhad), a to se pochopitelně následně promítne do koncových cen produktů, tak budeme taky v pohodě? 8-o

+1/0
29.10.2012 12:32

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

No, a to je právě ta otázka, zda jste si čísla vycucnul z prstu nebo máte nějaký podklad, víte? A vo tom to je.... Ale obecně pokud je mi známo, tak je železniční doprava levnější než silniční ;-)

0/0
29.10.2012 12:40

BukajAktobos

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

A jen tak mimochodem, kdo to podle vás bude platit? Náklad bude na kamionu, kamion bude na vagónu, musíte mít nějaký personál který ho tam naloží, ukotví atd. Samozřejmě budete platit za kamion, řidiče, vlak i dodatečný personál.

Proboha hlavně se necpěte do žádné důležitější funkce, když vidím co jste schopen vyplodit...

+1/0
29.10.2012 12:20

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

;-D - pro koho? - Na co si tu hrajete? Tady je to obyčejná diskuze s obecnými názory. Pochopitelně je třeba vždy vše spočítat. A vy ty výpočty jistě máte, pokud tvrdíte, že je to nerentabilní a nesmyslné, že? ;-D - no rád si je od vás nechám předložit.... R^

0/0
29.10.2012 12:24

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

btw jinak základní příspěvek se týkal zejména kvality ovzduší a stavu silnic. Což leckdy pochopitelně s vaším obchodním myšlením nejde ruku v ruce s cenou......

0/0
29.10.2012 12:47

Pšenda

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

Dik uz prispivam na FVE

0/0
29.10.2012 14:35

Jan Motůrek

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

+ zvýšení bezpečnosti na silnicích.

0/0
29.10.2012 12:14

231/4

Re: Mnohokrát jsem tu psal,

Máte aspoň osobní zkušenosti s přepravou (byť sebe sama) po našich železnicích?

+1/0
29.10.2012 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.