Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Čínská učitelka zbila čtyřleté dítě, útokem mu poškodila mozek

Nejdříve učitelka holčičku hrubě zahodila na podlahu, zatímco si ostatní děti kolem ní hrály. Pak do dívky začala kopat a na závěr jí ještě mrštila hlavou o zem. Hrozivé zacházení v čínské mateřské školce zaznamenala bezpečnostní kamera. Dítě má vážně poškozený mozek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ten komu nic nevoní

běžte učit chytráci

chci vás vidět ;-O

0/0
30.10.2012 14:16

Nekorektní qwed

Re: běžte učit chytráci

Toto je výuka? Vyrostl jsi v jeskyni? 8-o

0/0
30.10.2012 14:27

alex0800

Trest smrti..

Myslíte, že některé tresty jsou kruté? Tak popřemýšlejte znovu, když Vám někdo přizabije dítě a do smrti z něj udělá postižený uzlíček nervů..

Stejně bezcitně bych zacházel s tou "učitelkou/vychovatelkou" jinými slovy s tou lidskou zrůdou, co pustili k dětem.

0/0
30.10.2012 12:41

falda

Re: Trest smrti..

Ony jednou za čas mohou povolit nervy každému. Zrůda to třeba je, ale na druhou stranu, když vidím a hlavně slyším ty dnešní rozmazlené fakany (bohužel asi všude ve světě), kteří si již pomalu v kojeneckém věku vynucují nevybíravým způsobem práva a pozozornost a třeba jsou i agresivní vůči svým vrstevníkům, tak se takové ujetí nervů někdy dá i pochopit, i když jistě ne omluvit. Víte, co té události předcházelo? Nevíte, protože i kdyby jí předcházelo cokoli, média zveřejní pouze přesně to, co se jim hodí. Těžko uvěřit tomu, že by vychovatelka takto jednala bezdůvodně, ačkoli ani to samozřejmě nelze zcela vyloučit. Nicméně zveřejněné video a doprovodné články mají patrně zcela jiný, čistě propagandistický účel - ukázat celému světu, jaké panují v Číně "strašlivé" poměry, které v tzv. "demokratickém" světě zaručeně nehrozí! A to tahání za vlasy mne opravdu rozesmálo - já i někteří moji spolužáci jsme byli takto a podobně "týráni" i několikrát týdně. Na pražské výběrové škole...

0/0
30.10.2012 13:08

RCG

biti vs zkrat

nejspis ta holka nedelala co chtela a mozna se vztekala, mozna se nechtela postavit, jak obcas deti tou vlacnosti protestuji a tak ji ta zenska odhodila a pritom se ta holcicka fatalne prastila do hlavy. To ze do ni kopala bylo spis ve stylu vstavej a to otoceni uz asi na zraneni takovy vliv nemelo.. 

Chci rict, ze to nebylo vylozene nasili pro potechu z nasili, kdy by nejak tu malou bila hlava nehlava, jak trochu napovida clanek. Spis zkrat, ktery mel fatalni nasledky. Tim vubec nerikam, ze ta zenska nema dostat velky trest, ale na to jsou v Cine mistri.

0/0
30.10.2012 10:40

Ana KNB

Re: biti vs zkrat

I kdyby se ta holčička vztekala nebo protestovala tou jejich  vláčností, tak odhodit ji takto na zem není řešení. A pokud měla pracovat ve školce, tak s touto situací musela počítat. Děti se umějí vztekat, ale lze je usměrnit i jinak. ..

0/0
30.10.2012 12:07

alex0800

Re: biti vs zkrat

Přece takhle nemůžete zacházet se 4letým svištěm i kdyby Vám likvidovalo doma nábytek. Psa taky nezabijete, že se Vám vydělá na koberec.

Ta učitelka se chovala maximálně bezcitně a pokud se Vám takové chování zdá v normě, tak si zajděte k lékaři než budete mít vlastní děti.

+1/0
30.10.2012 12:43

vniknulbych

mně se líbí nejvíce

ta pomstychtivost a krvelačnost místních přispěvatelů a předhánění se v trestech pro zrůdu

nemohl by někdo třeba taky to zfilmovat?

0/0
30.10.2012 10:14

Achille Volfoni

tohle udělat mé dceři

Tak do konce života bude hekat s otevřenou hubou do stropu a vykonávat potřebu do pytlíku...

+5/0
29.10.2012 21:37

balakala

Re: tohle udělat mé dceři

vzrušila ťa tá predstava?

+3/−1
29.10.2012 21:47

editus

Re: tohle udělat mé dceři

Jeho možná, vás určitě...

0/0
30.10.2012 15:34

balakala

Re: tohle udělat mé dceři

nie ja, ty si to. ako v materskej škôlke....

0/0
31.10.2012 7:21

Achille Volfoni

Re: tohle udělat mé dceři

mě ne,ale Vás evidentně ano....

+1/0
30.10.2012 18:44

MiK1

Re: tohle udělat mé dceři

Pokud by Vaší dceři ta učitelka poškodila mozek, tak ano. Je to obvyklý stav u takto postižených osob.

0/0
30.10.2012 19:20

Achille Volfoni

Re: tohle udělat mé dceři

u Vás už tento proces evidentně probíhá

0/0
30.10.2012 21:39

prohibice15

Je to normalni

V cine je miliarda lidi. Komunismus lidi vychoval k tomu, jak ruzne jinde, ze lidsky zivot nema zadnou cenu. V cine je tohle docela bezny. Srazit dite a nechat lezet na silnici ... normalka. Nechat lidi v kontaineru a vykalech nekolik dnu .. normalka. Nechat lidi makat a vyrabet iphony nebo hracky 18 hodin / den .. socialismus po cinsky....

A proto je mi z ruznych socialistu a normalizantu a cenzoru na BLITI.

A od pristiho mesice se k nim prida i idnes, ktera zakaze svobodne diskuze. BLIJU na vsechny socialisty a komunisty. X

+3/0
29.10.2012 18:49

jan.banos

Re: Je to normalni

nemluvě o týrání zvířat Rv

0/0
29.10.2012 19:14

RBrider

Re: Je to normalni

souhlasím s tebou, moje slova ;-€

0/0
29.10.2012 20:34

opportunity

Re: Je to normalni

Tohle nemá nic společného s komunismem. V Číně, Japonsku a dalších nejen východoevropských zemích měli dost kruté způsoby mučení, a ani teď to není o nic lepší.

+1/0
29.10.2012 23:32

undefined

Re: Je to normalni

Vazne? Nic spolecneho?

bitly.com/TnAdvi

0/0
30.10.2012 8:49

falda

Re: Je to normalni

Na takový žvást jsem tu čekal. V nekomunistické zemi by se nic takového jistě stát nemohlo, že? "Obdivuji" lidi, kteří mají jasno: komunistické = špatné, nekomunistické = dobré. Vzpomínám na čínskou aféru s melaninem v mléce. To bylo keců, že jinde by se nic takového stát určitě nemohlo, že je to zvůlí komunistického režimu. A ejhle, metanol v alkoholických nápojích! A kupodivu ne v Číně, ale v Česku. A obětí bylo možná více než obětí melaninu v Číně. Rozdíl je nicméně hlavně v tom, že u nich dostali odpovědní trest smrti, zatímco u nás se počká, až se objeví nové "senzace", a vše se v klidu zamete pod práh. Tak jak to Češi umějí.

+1/0
30.10.2012 12:52

kacinecka

Cenzor nezklamal :)

Projevila jsem touhu po násilí... Jak odporné, zvláště v tomto případě ;-DRv

+1/0
29.10.2012 17:21

ungerak

...

V Cine za to ta soudružka aspon dostane kulku do palice... Tady by to mela s podminkou a stat by ji za to jeste financoval odborne leceni... I LOVE CHINAV

+2/0
29.10.2012 16:42

zadluzenicz

Re: ...

Doufám, že máte pravdu a opravdu ji stihne vámi navržený trest nebo doživotní kriminál.

Plus kohokoliv dalšího dospělého, který byl v dané chvíli v místnosti a nezasáhl.

0/0
29.10.2012 18:03

prohibice16

Re: ...

Mylite se, v cine za tohle nedostane nic. Lidsky zivot tam nema takovou cenu jako u nas.

0/0
29.10.2012 18:52

davnopryc

Re: ...

a vy v Cine zila?

0/0
30.10.2012 3:28

editus

Re: ...

Nemohu souhlasit, předpokládám, že by se tu dlouho neproducírovala zdravá, stejně jako v Číně...

0/0
30.10.2012 15:35

oldas7

Strašný

Je to strašný a nechápu, jak si můžete myslet, že se něco takového nemůže stát i u nás. To není problém Číny, ale jednotlivce. Ale aspoň si můžete zanadávat zatímco píšete příspěvek na počítači Made In China. 

Nicméně chudák dítě, je to otřesný.

+1/0
29.10.2012 16:27

9.99

Re: Strašný

a nedějí se tu podobné věci, dokonce samy matky týrající své děti (nebo i vraždící nenarozené při potratech), viz kuřimská kauza aj.

0/0
29.10.2012 16:40

whitemik

Re: Strašný

Komunismus v československu, školka a moje natržene ucho od učitelky :-P

0/0
29.10.2012 16:47

opportunity

Re: Strašný

Choval ses jako spratek a ujely jí nervy?

0/0
29.10.2012 23:39

lennieh

Re: Strašný

Nevšimla jsem si, ze by někdo psal, ze se to u nás stát nemůže. Může. Ale co si těžko umím představit je, ze by u nas vychovatelka ve veřejném zařízení nebo rodič na veřejnosti surově mlátil malé dítě a kolegyně nebo kolemjdoucí by jen nečinně přihlíželi. Já doufám, ze tak hluboko jsme ještě neklesli. Týrání v soukromí, v skrytu, se děje všude.

+1/0
29.10.2012 17:59

9.99

a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

a jděte si vydělávat, o děti se tam postarají s láskou a nejprofesionálnější péčí... pokud je nenaštvou ony nebo vy. Rv:-/

Jak může někdo ještě v dnešní době prosazovat jesle (když víme ze socializmu, co je to za děs), aby matky co nejdříve chodily vydělávat místo péče o své dítě, je nepochopitelné. Rv

+3/0
29.10.2012 16:12

Gmurr

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

A co otcove? Ti nic?

+1/0
29.10.2012 16:29

9.99

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

otec má děti vychovávat, matka o ně pečovat.

+3/0
29.10.2012 16:38

namestii

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

:-))))

Proč máte pocit, že toto je normální ve všech školkách (jeslích)?

+1/0
29.10.2012 17:15

9.99

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

nemám ten pocit, ale i nejideálnější možná školka nebo jesle v tomto věku (i v jiném) nenahradí matku.

0/0
29.10.2012 17:22

HanLuiKun

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

Možná se matky nechtějí flákat a brát peníze od státu. Já si nedovedu představit tvrdnout 4 roky s dítětem doma. Takhle dlouhá rodičovská je ve světě opravdu neobvyklá a nemám pocit, že by děti třeba v USA byly nějak zaostalé. Za mě jsou jesle super věc

+2/0
29.10.2012 17:46

lennieh

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

Já měla zato, ze v USA je také spousta žen, které jsou s detmi doma, a když děti zacnou chodit do skoly, jejich matky zustavaji dal doma a starají se o domácnost. Myslím, ze USA je země kontrastů. Z me zkušenosti je velmi příznivé pracovat na zkráceny úvazek a díte dávat na hlídání jen den či dva v tydnu (myslím tím mezi 12-36 měsícem zivota). Ale to se už diskuze stáčí úplně jinam...

0/0
29.10.2012 20:40

opportunity

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

To ovšem nelze s českými platy, málokterý otec vydělá tolik, aby to utáhlo celou rodinu.

0/0
29.10.2012 23:41

free hummingbird

Re: a proto matko dejte děti do jeslí a hned ve dvou letech

Jenže holčičce byly už čtyři roky, a asi by to dopadlo stejně, kdyby jí bylo pět, a to školku doporučují i dětští psychologové. Podle Vaší logiky by ženy musely být s dětmi doma až do 18 let a učit je tam, což si opravdu většina lidí nemůže dovolit.

0/0
30.10.2012 0:11

sent_items

Tohle

kdyby udělala nějaká osoba "rádobyučitelka" mýmu dítěti, tak ji zabiju. Pardon.

+7/0
29.10.2012 15:20

cmelaaak

Re: Tohle

jasněRv

0/0
29.10.2012 15:46

Bohdan Partyk

Souhlas

0/0
29.10.2012 15:58

Bohumil Vlčichod

Re: Tohle

Ano, ale poooooomaaaaaluuuuuu.

0/0
30.10.2012 9:33

gallo

hm

a tie ostatne ucitelky vobec nic,ako keby sa nechumelilo..v tej cien su ludia naozaj lahostajny

0/0
29.10.2012 15:09

lennieh

Jiny kraj, jiny mrav...

Na videu prochazi kolem jina ucitelka a vubec nezasahne, z cehoz mi vyplyva, ze ji jednani kolegyne pripadlo naprosto normalni. V Cine se proste uplatnuji jine vychovne metody a deti jsou vedeny k respektu vuci autoritam uplne jinak nez v zapadni cviizaci. Nektere tuto vychovu nepreziji. ;-( A tady to ocividne jedna vychovatelka prehnala, je to tragedie.

+1/0
29.10.2012 14:24

kulischek

bohužel v Číně je tolik lidí

že cena lidského života je mizivá...viz video jak tu kdysi bylo, kdy auta přejela několikrát holčičku a kolemjdoucím to bylo jedno...pak jen matka zmrzačené dítě sebrala a nikdo to moc neřešil...

+2/0
29.10.2012 13:47

Obcan Svobodny

Re: bohužel v Číně je tolik lidí

Obzvlášť holčičky ty tam nemají vůbec žádnou cenu.

+1/0
29.10.2012 15:15

Dron

Problém je v kultuře Asiatů

jedinec tam historicky nemá prakticky žádnou cenu. Lidská práva jak je chápeme my, jsou pro Asii nepochopitelným nesmyslem, protože pro ně má vyšší stupeň významu rodina, stát, atd.

+6/0
29.10.2012 13:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.