- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mohou zvysit hlasitost vysilaneho poradu napr. 5s pred zacatkem reklamniho bloku tak, aby mohla i reklama vyrvavat a po reklame to zase o neco ztisit, bude to proti zakonu?
ale zesílit ji neni problém když si to zadavatel reklamy přeje a je ochoten něco připlatit.
Oni totiž mnohokrát neumí nastavit stejnou hladinu zvuku pořadu, jaká byla před přerušením reklamou.
Tuhle jednoduchou pravdu jsem si mnohokrát ověřil, když jsem si nějaký film nahrál a pak z něj vystřihával reklamy. Po reklamním bloku byl zvuk měřitelně a i slyšitelně na slabší úrovni.
bude hulákat primitivní reklama?! Silně mi to připomíná dobu totality za komoušů. Až tak moc se toho po Velký sametový nezměnilo...
Jen tak na okraj: "nástup na televizní nóviný" vám nic neříká? Aby to za chvíli nebylo "nástup na TV reklamu"...
má dálkový ovladač, kdy lze televizi ztišít, přepnout nebo vypnout. Takže v těch 5-10 minutách reklamy v hlavním vysílacím čase se tak člověk okoupe, udělá si kafe, vyvenčí psa a podobně. Nebo prostě televizi přepne na jiný kanál nebo dokonce vypne.
Reklamami nás holt stanice naučily, abychom byli flexibilní (a účinnost reklamy razantně klesla). A když už teda člověk chce daný film v češtině vidět vcelku, tak si ho prostě stáhne a místo 2h ho vidí za 1.5 hodiny.
Myslíš? Nevšim sis náhodou, že časové umístění reklamy se v pořadu mění? Nevšim sis, že drtivá většina TV stanic vysílá reklamu ve stejnou dobu? Nevšim sis, že délka reklamního bloku je výrazně proměnná? To aby to takoví "šmejdi", jako ty (i já), neměli tak lehký, když odmítej reklamy iniciativně žrát. Takhle je aspoň zaručeno, že není kam přepnout a jako bonus přijdeš o část programu...
Hlasitá reklama je skutečně věc, která naší ekonomiku teď pálí nejvíce, jen díky hlasité reklamě přichází stát o stovky miliard ročně.
Obávám se, že tento zákon je maximem, které je možné od našich poslanců čekat. Na Radiožurnálu celý den probírali, jak je to skvělé, potřebné... Ve zprávách o šesté přiznali, že zákon začne platit asi v POLOVINĚ PŘÍŠTÍHO ROKU! Takže to máme ještě tyto Vánoce, příští Velikonoce a snad i příští letní prázdniny. Asi se poslanci snažili, aby to platilo co nejdřív. Rozhlas řekl skoro vše, jen zamlčel jeden malinkatý detail - od kdy to začne platit...
Jen aby tu reklamu neztišili. To bych se pak zase polekal na konci těch reklam.
Já ale při reklamách automaticky přepínám a občas se mi stane, že se k tomu pořadu už ani nevrátím.
...a nebude to "přemodulovaný" od výrobce...
že jde o složitou věc, jež není snadno uchopitelná..." To je ale blbost, stačí jenom rozumně nastavit zvukový procesor, který tam stejně už mají, a je je hotovo. Jenže to se jim moc nechce. Inzerenti budou brblat... Já bych šel ještě dál. Uzákonil bych povinnost umístit do zvukového řetězce "krabičku", která automaticky ztiší zvuk na nulu po dobu deseti sekund, pokud úroveň vstupní hlasitosti překročí určitý limit. Oni by si pak už ve vlastním zájmu pohlídali, co jim tam leze za reklamní nakompresovaný zvukový bordel...
Jediné spravedlivé a vyhovující, je provozovat čistě reklamní kanály. A kdo si bude chtít vybrat nějaké zboží, sám se na ně přepne.