Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poláci omylem pustili na web data o běloruské opozici. Té hrozí represe

Z polského ministerstva zahraničí unikla na internet důležitá data o běloruských opozičních organizacích. Mluvčí resortu přiznal, že šlo citlivé informace, a podle šéfredaktorky běloruského opozičního portálu Charta 97 to může vést k represím vůči opozici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wrah

Seznam vlastizrádců

Takže Polsko vlastně dodalo kompletní seznam vlastizrádců i s jejich kamarády, tajnými konty atd. Dobrá práce.

+2/0
26.10.2012 2:01

biggles

tahle zpráva už proběhla médii už dávno

nedlouho po té aféře s Bjaljackým

0/0
25.10.2012 22:12

BAXTEP

Alexandr Lukašenko je dobrým synem svého národa

a spravedlivým vládcemR^

+1/0
25.10.2012 20:48

Pták vorel

Omylem...

Tak tomu věřím. Určitě. Nějakou jinou pohádku by tam neměli?

0/0
25.10.2012 19:54

nemereth

indexování...

Njn, to není nic neobvyklého - někdo uloží soubor s interními informacemi na zdánlivě schované místo na nějakém záložním serveru a po čase se zděšením zjistí, že google celý server proindexoval a z interní informace je najednou informace veřejná. Řetězec menších chyb nakonec vede k velkému průšvihu. Ve Sněmovní ulici by mohli vyprávět :-)

+2/0
25.10.2012 19:28

MGMG

PolandLeaks

Assange strikes again!

0/0
25.10.2012 17:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.