Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miliony od VZP pro IZIP bobtnají. Firmě je zaručuje nová smlouva

Šest milionů korun měsíčně a dalších až 55 milionů korun vyplacených za až čtyři roky. Takové jsou platební podmínky nové smlouvy mezi Všeobecnou zdravotní pojišťovnou a firmou IZIP. Pojišťovna si jí zajistila chod svého portálu. Znovu platí ale i za neúspěšné knížky pacienta. A zdá se, že za nevýhodných podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

arogancemoci22

Ještě že tu Mladou frontu máme..

Ona vždy a všechno ví nejlíp.

...k blití.

0/0
27.10.2012 19:00

janzlatousty4

Místní soudruzi jaksi nezaznamenali, že

mezi MZ a VZP  zuří válka, VZP je  dokonale ovládnuta Šnajdrovými lidmi, Horák ví, že se ho MZ chce zbavit  a  na MZ kašle.

0/0
27.10.2012 13:26

Gift

Sebereflexe

A potom se pravičáci diví, že lidé volí komanče. Já se tomu už divit přestávám. Ve stáří vám je u řitě, že můžete procestovat celý svět, že si můžete koupit Ferrari nebo novou bednu za půl důchodu. Ve stáří potřebujete především zdraví. A jen základní péče je rok od roku dražší (tedy pokud nejste fetka nebo Rom). A na tomto příkladu je vidět, že prachy mizí do černé díry a vláda na to nijak nereaguje. Přitom je to její základní povinností, neboť VZP byla zřízena státem a jejím posláním je financování nákladů na zdravotnictví, nikoliv vil v Toskánsku, výletů na Seyschely nebo Bahamy a pitek v Hiltonu. Odvádět zdravotní pojištění je přikázáno zákonem a VZP dojí ostatní pojišťovny pod záminkou, že má příliš mnoho starých a tudíž i často nemocných klientů. Jak je ale vidět, škváry je dost.

Co vy na to, Svazáku a Chemiku? ;-O

+3/0
27.10.2012 11:55

Hrubec

Re: Sebereflexe

Ta dvě politická ho.ada ani zájem nemají. Důležité je, že zdražují společně s rentgenologem zdravotní péči i všechny léky. Je potřeba změnit hesli studentů na Národní třídě na nové "máme hole v ruce" a přidat husitské "hr na ně"! Tato vláda snad konečně půjde do konečníku.;-€;-€;-€RvRv

0/0
27.10.2012 12:05

pavel.n

Nezapomeňte na 30kč u doktora

To víte  - zdravotnictví je v krizi - musí se zvýšit spoluúčast pacientů !!

Hlavně musí připlatit ti co často marodí = důchodci a děti ..........

.

Víte co - tohle co nám tady povídá pan Heger za TOP považuji za hyenismus 1. kategorie !;-€!

A kecy , že to jsou smlouvy , které nejdou změnit jsou trapné bláboly - to víte - když mu z toho kape, tak co by to nehájil ?

+1/0
27.10.2012 5:14

Kwak Kwakovič

To je jak s

Dalíkem - ve svých 37 letech rozprodal sbírku obrazů za 80 mega. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ct-zalobce-chtel-vazbu-na-dalika-mj-kvuli-rozprodeji-obrazu/858045?utm_source=mozilla_cz&utm_medium=rss

0/0
26.10.2012 22:08

Bejbís

Pane bože za co, za co?

Dělalo se mi mdlo, když jsem to četl.

Bez defenestrace se to u nás ai fakt už neobejde.

Ještě před měsícem jsem byl proti defenestraci, ale jinak to u nás asi nepůjde.

+1/0
26.10.2012 19:22

Hrubec

Re: Pane bože za co, za co?

jako ta tchýně, co shazoval zeťák z balkonu. A že se drží svi.ě. Zkrátka koryto je koryto.;-€;-€

0/0
27.10.2012 12:08

glosař

Váš Zbankrotovaný Partner?

Když nejsou schopni sebereflexe, bude výhodné přejít k jiné pojišťovně. Již nyní jsou známé případy, kdy pacient VZP nebyl přijat na operaci z důvodu špatné platební morálky této pojišťovny. Do konce roku se to ještě stihne.

+2/0
26.10.2012 19:09

johny12_v.3

Potom

mají bejt peníze pro běžný pacienty, kteří je potřebujou!!;-O Šnajdra se Šťastným pověsit na první sloup a předtím je pořádně mučit!! K nim přidat Kalouska s NečasemRv

+5/0
26.10.2012 18:09

MiroTR

Docela by mne zajímalo,

o jaký extra sběr dat jde, že to bylo přijato jako patent.

0/0
26.10.2012 16:26

jurgen

Re: Docela by mne zajímalo,

data jsou vkladana primo lekari a to jedine 2 prsty ...... ;-D - proto to bylo mozne patentovat ....

+2/0
26.10.2012 18:44

tupecek

Je mi nevolno

z nestoudného přístupu MZ resp. vzp. Zákroky a plomby si budeme platit, tak k čemu tedy zdr. pojištění a zdr. pojišťovny? Kdy se šlo vyvázat z toho povinného "solidárního" hned bych si raději platil komerčnín pojištění, kde bych měl alespoň jistotu, že moje prachy nebudou vysávat "potřební" spoluobčané. Docela mi vadí, když člověk, který nikdy v životě nepracoval má minimálně stejnou péči jako já - a za moje prachy...

+5/0
26.10.2012 16:00

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Je mi nevolno

Vůbec mi nevadí, že moje peníze "vysávají potřební" (sociálně slabí), nikdy nevím, co se mi stane a i já mohu být sociálně slabá a budu potřebovat pomoc. Mně vadí, že moje peníze vysávají ti, co je mají spravovat ku mému prospěchu a ku prospěchu společnosti. :-/

+1/0
27.10.2012 6:54

Ludvík Rejsek

Horak - Snajdr - Stastny

tunelari vsech zemi spojte se !!

+8/0
26.10.2012 14:41

richi pichi

Re: Horak - Snajdr - Stastny

Tunelari vsech zemi spojte se ,tak to sedi naprosto dokonale .....

0/0
26.10.2012 14:43

richi pichi

Re: Horak - Snajdr - Stastny

pruhovane pankracke dresy ma krimi gang uz pripraveny

0/0
26.10.2012 14:46

tupecek

Re: Horak - Snajdr - Stastny

Dávám tomuto přípěvku hoďku, než zjistíme, že není k tématu nebo je jinak závadný...

0/0
26.10.2012 16:03

Jarouch777

Je videt ze chlapsi od IZIPU to maj dobre

osefovany. Ministerstvo si muze rikat co chce. Pan Horak to proste ohlida . . .

+3/0
26.10.2012 14:33

l_jelinek

Tak tohle uz je vrchol,

fu.k off  manazeri VZP, tohle je ta posledni prislovecna kapka, jdu k nejake jine, konkurencni, pojistovne. ;-€

0/0
26.10.2012 13:10

Jaryn Rukavica

Re: Tak tohle uz je vrchol,

Nejdete. A pokud ano, tak s platností až od 1.1.2014.

+2/0
26.10.2012 13:59

cckk

Re: Tak tohle uz je vrchol,

a stejne diky prerozdeleni vybranejch penez na pojisteni 95% skonci na jedne hromade u vzp

0/0
26.10.2012 15:11

r.c.

blujno

včera článek jak budeme platit za amlagánové plomby, že se tim ušetří 1 mld. Ale tady se za knížky, které nefungují, vysypalo 2 mld. a všechno je ok. Tady někdo disponuje veřejnými penězmi a přesunuje je zprava do leva. To je neuvěřitelné, jak je něco takového možné!!! A nikdo za nic nemůže, nevyšel asi podnikatelský záměr...

A svádět vše jen na ODS je hloupost. Ano ti dva pajduláci to zakládali, ale už v roce 2002 a to u vlády byli socani a ti pak seděli třeba i ve správní radě VZP 8-o

+11/0
26.10.2012 13:04

Uvažující čtenář

Každý článek o IZIPu vyvolává bouřlivou diskusi, ale...

prostoduchým čtenářům uniká, že jsou sdělovacími prostředky účelově manipulováni, aby se odvedla pozornost od neskutečného plýtvání a rozkrádání prostředků vydávaných na zdravotnictví samotnými lékaři. Odhaduje se, že se jedná o 20 - 30% (zbytečně předepisované léky, účtování nevykonaných úkonů, nakupování předražených léků a zdravotnického materiálu, účelově předražené investice atd.). Když si představíme, že VZP hospodaří s cca 150 miliardami ročně, z nichž se skoro třetina rozkrade nebo vyhodí oknem samotnými lékaři, každý ai domyslí, proč většina z nich bojkotuje IZIP a vede proti němu masivní kampaň a proč se snaží o ovládnutí VZP.

+2/0
26.10.2012 13:00

BezPrace.info

Re: Každý článek o IZIPu vyvolává bouřlivou diskusi, ale...

Dobře, ale tohle je článek o zpackaném IZIPU a o smlouvě podepsané "nesvéprávnými" osobami, TAK neodvádějte téma prostoduše jinam ;-)

+6/0
26.10.2012 13:08

Uvažující čtenář

Re: Mýlíte se...

... jsem mnohaletým klientem IZIPu a jsem s ním maximálně spokojen, protože funguje zcela podle mých představ. Nevím, jak jsou náklady na provoz IZIPu účtovány ve VZP, ale vezmu-li v úvahu, že má 2500000 uživatelů, pak mi přichází na jednoho necelé 3 koruny měsíčně... Myslím, že by se k tomu problému měli vyjadřovat hlavně ti, co ho používají a znají.

+1/0
26.10.2012 13:16

BezPrace.info

Re: Mýlíte se...

Já se vyjadřuji k té naprosto diletanské smlouvě, kdy podepsat dodávku software, ke kterému pak odběratel nedostane autorská práva a zdrojáky, to může opravdu jen neumětel nebo prospěchář, který okrádá zdravotnictví! A je úplně jedno, zda jste s tím zrovna vy spokojenej! 8-o

+5/0
26.10.2012 13:19

noorange

Re: Mýlíte se...

tomuto diskutírovi je zbytečné cokoliv naznačovat. On se nám poněkud zacyklil a ještě se dostal na jinou kolej.

0/0
26.10.2012 13:28

Uvažující čtenář

Re: Myslíte si také...

... že když Česká televize financuje panu Svěrákovi film, že si tím kupuje i jeho autorská práva a že pan Svěrák už nedostane při opětovném vysílání autorský honorář? Autorské honoráře se tam platí, tuším, 50 let, a nikomu to nevadí.

0/0
26.10.2012 13:41

BezPrace.info

Re: Myslíte si také...

Jste úplně někde jinde, ale hlavně si užívejte IZIPU a té výborné smlouvy ;-D

0/0
26.10.2012 13:45

kunikras

Re: Mýlíte se...

Tak bych Ti doporučoval založit si někde diskuzi, kde budou Tobě podobný, a nás prostoduché nech být. Je to problém?;-D

+1/0
26.10.2012 13:46

Džordžíno987

Re: Mýlíte se...

Měl jste po pravdě říct, že jste majitelem části IZIPu, pane Pašek. Pak by se nikdo nedivil, že IZIP funguje podle vašich představ.

Protože to, že ho "má 2,5 milionu uživatelů" je prostá demagogie. Těch 2,5 milionů nic netušících dušiček jste za pomocí brigádníků pochytali před supermarketama, ale skutečných "uživatelů" je jenom pár desítek.

Ale to vy přeci moc dobře víte.

Snad už na vás, Horáka a další "tajemné akcionáře" dojde brzy řada.

+2/0
26.10.2012 16:19

MiroTR

Re: Mýlíte se...

To, že nefunguje ale není vina IZIPu, ale VZP.

0/0
26.10.2012 16:30

MiroTR

Re: Mýlíte se...

IZIP jako takový byl dobrý nápad.  Problém je v tom, že místo toho, aby byl jednotný a zastřešovalo ho MZ, byl předán VZP.  Ta využívá jen část a to, co na tom bylo nejlepší, to se myslím ani nedokončilo.

+1/0
26.10.2012 16:29

noorange

Re: Každý článek o IZIPu vyvolává bouřlivou diskusi, ale...

jestli mohu něco doporučit "brilantně" Uvažujícímu čtenáři - zkuste si přečíst od Liessmanna Teorii nevědomosti, mohlo by vám to pomoci v uvažování.

0/0
26.10.2012 13:36

Uvažující čtenář

Re: Budete se divit, ale...

... tu Liessmannovu Teorii nevědomosti jsem četl. Na této diskusi mi vadí především to, že všichni opakují do omrzení jen "rétorické fráze", které vypustily na svět sdělovací prostředky, ale jen málokdo z diskutujících ten systém skutečně zná. Nepochybuji o tom, že v pozadí této kauzy jsou politické zájmy silné loby.

+3/0
26.10.2012 13:52

Macan2

Re: Budete se divit, ale...

Těžko říct, jaké zájmy jsou v pozadí celého IZIPu. Ale jde evidentně o peníze, které se kolem toho točí. Ono není divu. Když se podíváme na členy představenstva IZIP a VZP, kteří zároveň figurují i v jiných společnostech, firmách které se zabývají i např. realitami, nebo nadačních fondech, které spoluzakládají, nebo jich založily farmaceutické firmy např. Teva Pharmaceuticals CR, s.r.o.

Je to evidentně hra o peníze. My pacienti jsme až na druhém místě.

+1/0
26.10.2012 14:27

BezPrace.info

Co na tohle říct?

Banánistán, Kocourkov, prostě bo.del 8-o

+1/0
26.10.2012 12:57

epox9nda3

Hochům ale nelze upřít jistou dávku kreativity.

Cifru 4999167 určitě nevymyslíte za pět minut.

+1/0
26.10.2012 12:57

Dýzl

Zdravotnictví a informatika, nejlepší způsoby odbočování

Zdravotnictví a informatika jsou nejefektivnější a nejbezpečnější způsoby jak okrádat stát, tedy nás. Mnohem bezpečnější a efektivnější než drogy, prostituce i pančování alkoholu dohromady.

V případě IZIP se oba odkloňovací prameny peněz spojily do jednoho společného veletoku. A přitom z mé osobní zkušenosti a zkušenosti mé rodiny se zdravotnictví spíše zhoršuje. Mne ztrátou správné diagnozy málem pohřbili.

Moji mamce, která je u VZP, jsem aktivoval internetovou zdravotní knížku hned při jejím zprovoznění. Říkal jsem si "ok, doktoři si nebudou muset předávat lékařské zprávy, medikace a také tam bude vyúčtování všech úkonů, takže si tam doktor nepřipíše úkon či léky navíc". Chyba lávky, dodnes, cca za 8 let tam není ani řádek.

+5/0
26.10.2012 12:36

Lajos Bacs of Tuscany

Tak to uz tluchor a ta jeho zlodejska banda

muzou hlasovat pro zvyseni DPH treba o 50%..;-D;-DEURv

+3/0
26.10.2012 12:30

richi pichi

Re: Tak to uz tluchor a ta jeho zlodejska banda

maji z VZP naloupeno

0/0
26.10.2012 14:44

ynot

dřív seděla občas v parlamentu

i dojička. Dneska tam je 200 dojičů

+3/0
26.10.2012 12:28

luba24

Řešení je jednoduché!!

Vyzývám k masovému odchodu od VZP!!!!!!

+8/0
26.10.2012 12:25

666999666

Re: Řešení je jednoduché!!

Jen si nejsem jistej, jestli ty smlouvy nejsou tak vypráskané, že za ně v podstatě ručí stát. Obávám se že ano, takže odchod by asi neřešil nic.

0/0
26.10.2012 13:04

pavel-m

Jednoduchá reakce

Nelíbí se vám jak si politici zejména z ODS dělají z VZP dojnou krávu? Stačí dvě věci: 1) nevolit je a za 2) přejít od VZP k jiné pojišťovně. Aspoň pak nebudou krást peníze které jste jim vy sami odvedli na daních.

+4/0
26.10.2012 12:24

l_jelinek

Re: Jednoduchá reakce

A nebyla tady na trhu VZP vlastne prvni jako pohrobek po bolsevickem statu? Hm, kdo v ni tedy asi tak sedi a od koho prevzali soudruzi manazeri praktiky .....

0/0
26.10.2012 13:13

noorange

Nejlepší IZIP vymyslel MUDr. Guillotine

snad se dočkáme, že bude opět v provozu a vládní tovární jezdci budou poctěni první jízdou. Vzletné průpovídky o požírání dětí nechme stranou.

0/0
26.10.2012 12:17

Dýzl

Re: Nejlepší IZIP vymyslel MUDr. Guillotine

Soudruh Kim zase používá minomet ;-(

0/0
26.10.2012 12:38

adua

nechápu

IZIP je už delší dobu právem kritizován. Proč teď v říjnu byla sepsána a podeplsána další nevýhodná smlouva? Z nás olbčanů dělají úplné tupce.!!

+5/0
26.10.2012 12:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.