- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě jen není jasný když už jsme si je za drahý peníze pořídili tak proč s nima teda naši piloti nelítaj. Je to jako si koupit nový auto a pak ho nechat stát v garáži. Když už jsme ty prostředky na jejich pořízení vynaložili tak je lepší na nich lítat než je nechat bez užitku stárnout v hangáru.
cvičný stroj nemá přebytek výkonu ani prostoru v draku, nač taky.
Když z toho uděláye bitevník, tak se vám tam nevejde zařízení pro tankování za letu ani dostatečně nádrží. Nebo musíte omezit výzbroj. Většinou je omezená ochrana letounu proti raketám.
Prostě je to bitevník pro lehký boj, light combat., ale ne lehký bitevník pro normální boj.
To taky nikdo netvrdí. Vaše polemika postrádá smysl.
atd. Udělat z 677 MILIÓNŮ jen 20, to se ve světě jen tak nevidí.
a co s nima? takhle se ročně vyhazují další desítky milionů za sklad
Já vám nevím tohle letadlo bylo ve své době absolutně v pohodě. Problém byl právě proto, že dosahoval stejných parametrů jako americké cvičné letouny. A to bylo jádro problému.
Nabylo. Zohle éro nebylo koncipováno jako cvičný letoun. Od počátku se dělal / vyvíjel jako lehký bitevník.
Především se jich konečně zbavme, evidentně to nikdo nechce. Drahý i zadarmo.
Jen aby k nim nepřibyli ty další, které budeme vyrábět pro Irák. Až je vyrobíme, Irák zakázku odřekne, zjistíme, že smlouva byla tradičně špatně sepsána a budeme stavět další hangáry
Navrhuju založit 1.protipolitickou letku. Nakoupíme pár letadel a vezmem si na mušku sněmovnu, senát, předvolební mítinky a podobně.
Si teda můžu koupit stíhačku a lítat s ní nad kopcema za barákem jo
Kalouskovi? tomu bych nedal ani dva eurocenty.... kde myslíte, že ty prachy skončí?