Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drábkův slib neplatí, sKartu budou muset využívat i důchodci

Ministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek nedostál svému slibu. Před rokem tvrdil, že zavedení sKaret se nedotkne vyplácení důchodů. Po roce se ale situace obrací a důchodci se tak budou muset pro své peníze každý měsíc vydávat k bankomatům. Podle MPSV ale žádný zákon umožňující vyplácení penzí přes sKartu neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M87a12r69i92e 85D18u85b78a61n36o15v74á 7460633955641

Žádný zákon neexistuje ani na tzv. S - karty, přes které by se mělo cosi vyplácet, pan Drábek je ma.or, který se domníval, že když něco ON "řekne" tak že je to nad zákon!!!

0/0
17.11.2012 2:02

modrozlodějský kolibřík

Hm., dnes říkala Langšádlová z ŤOPky v OVM, že prý ty S-kart

pro důchodce naní pravda.Že by o tom musela něco vědět, a prý to neprošlo legisl.procesem!

0/0
21.10.2012 21:46

tomasssmb

Konečně!

Všichni, kdo tady nadávají na sKartu jsou ve stené skupině s těmi, kteří v 19. století sabotovali železnici.

Je to naprosto přirozené a normální. Je to prostě vývoj dopředu. Správně bychom měli bojovat za to, aby v každém obchodě - i v tom nejmenším byly platební terminály a hotovost se používala stále méně.

Ano, můžeme diskutovat o konkrétních podmínkách, ale výplata dávek, důchodů a jiných podpor elektronickou cestou je do budoucna jediné rozumné řešení.

0/0
21.10.2012 15:36

rzlm

Re: Konečně!

To ale nikdo nezpochybňuje, jenže nemůžeš starému člověku, který je léta zvyklý na jistou věc nařídit něco, co neumí ovládat, natož si zapamatovat PIN.

+2/0
21.10.2012 16:23

čtenář 1

Re: Konečně!

To ano, ale ne přes státem nařízený bankovní ústav.

+2/0
21.10.2012 17:02

nytra

Re: Konečně!

Asi jste spadl s měsíce, naco nějakou další kartu, jsem v důchodě a dostávám důchod na účet kde mám gsm banking a nemusím vybírat peníze s bankomatu, neboť vše platím bezhotovostně, nanevýše sem tam nějaký cash banking v obchodě. V době počítačů není problém rozesílat peníze ze správy sociálního zabezpečení na jakékoliv účty, zadá se příkaz a je to to napořád, toto nejsou jen vyhozené peníze na další nesmyslné karty ale jen zkomplikování převodů peněz a asi je hlavní důvod aby se napakovala jedna banka kde se peníze ohřejí na dva ž 6 dní, což při cca desítek miliard korun které budou v průměru ležet cca 25 dní ročně na účtu inkriminované banky, jistě stálo za pořádný úplatek...!!

+2/0
21.10.2012 17:12

Amoniak II

Re: Konečně!

On někdo v 19. století zakázal povozy a nařídil povinné výhradní využívání železnic?

8-o

0/0
21.10.2012 20:34

_m-

Re: Konečně!

Tahle diskuze není ovšem o platebních kartách ale o povinném používání S-karty. A to i lidmi, kteří ji nejsou schopni užívat (invalidé staří ap)

0/0
21.10.2012 22:11

M27a67r64i21e 83D34u93b48a26n46o70v62á 7900703925431

to ano, to máte pravdu, ale v poněkud jiné zemi, to máte asi tak jako byste nechal jezdit vlak, ale nebyly by koleje, pane, víte?

0/0
17.11.2012 2:04

Shrine

reakce MPSV na článek v MF Dnes

http://www.top09.cz/co-delame/tiskove-zpravy/mpsv-duchodci-skartu-potrebovat-nebudou-11366.html

0/0
20.10.2012 22:25

Destruktator

Re: reakce MPSV na článek v MF Dnes

Takhle to dopadá, když autorka článku, který je trestným činem Šíření poplašné zprávy nemá Fakultu žurnalistiky. Už nyní se začíná sepisovat trestní oznámení a můžu vám říci, že to bude drahé.

+1/0
20.10.2012 22:47

čtenář 1

opravdu poplašná zpráva?

12.1.6 ČS při uzavírání této Smlouvy vychází z očekávání, že Ministerstvo plánuje prostřednictvím Karty provádět výplatu důchodů, případně další podobné převody peněžních prostředků vyplácených dalšími orgány státní správy. Ministerstvo vynaloží maximální úsilí směřující k tomu, aby i v těchto případech byla Karta použita pro realizaci výplat důchodů a podobných převodů peněžních prostředků vyplácených orgány státní správy.

Toť citace z veřejně dostupné smloiuvy.

0/0
21.10.2012 8:08

j1945

Re: reakce MPSV na článek v MF Dnes

Vrať se do hrobu magore a tam můžeš strašit.!!!!!! Jestli někdo šíří poplašné zprávy tak jsi to ty.

0/0
21.10.2012 10:54

Standa_99

Strašní ...

... je forma manipulace lidí

Možnost (zadní vrátka) na vyplácení starobních důchodů v zákoně jsou, jenon nebyl schválen (zatím) prováděcí zákon.!!

0/0
21.10.2012 0:16

CVBM

Re: Strašní ...

Který vrátil Klaus. Proti Drábkově vůli.

0/0
21.10.2012 2:22

Krak

Re: reakce MPSV na článek v MF Dnes

Možná to někomu přijde normální, ale vyjádření MPSV je na webu TOP09 a ne na webu ministerstva?

+1/0
21.10.2012 2:33

Šindy

Drábek mi odepsal na email...

ač jsem se divil a přišla mi tato odpověď - "Dobrý den, rozšíření sKarty na výplatu důchodů ministerstvo nepřipravuje. Jaromír Drábek."

Tak jak teda? Idnes má chybné informace, nebo opravdu pan ministr lže, klaním se spíše k tomu druhému.

+5/0
20.10.2012 21:20

včelka mája

Re: Drábek mi odepsal na email...

LŽOU VŠICHNI !!

ODS LŽE JAKO KDYŽ BIOČEM MRSKÁ

+1/0
21.10.2012 10:36

včelka mája

Re: Drábek mi odepsal na email...

LŽOU VŠICHNI !! ODS i TOP 09 !!!!!!

+1/0
21.10.2012 10:37

Josef Brabec

Re: Drábek mi odepsal na email...

Je to podle mého zbytečně vyvolaná hysterie. MPSV původně chtělo vyplácet přes sKarty i důchody, ale když se proti tomu zvedla vlna odporu, Drábek po pokárání od Nečase ustoupil a přes sKarty půjdou jen sociální dávky (tedy bez důchodů a nemocenské). O důchodech se tedy opravdu dnes neuvažuje. Ta pasáž o důchodech buď zůstala ve smlouvě omylem nebo jen nechává tuto možnost otevřenou do budoucna . Je to tak vágní ustanovení, že to nelze brát jako jasný závazek státu.

0/0
22.10.2012 10:47

Alfucha

Není opora v zákoně

Proto toto tvrzení nemá pan Drábek oporu v zákoně. Takže klíííd. Hlavně za pár dní tam pan Drábek již nebude.

+1/0
20.10.2012 21:10

bolavej loket

ať jde do brusele

a  co jako mají dělat třeba mí rodiče? táta je rád, že si dojde na záchod... máma je na tom líp, ale bez péče se neobejdou, všechny příspěvky jim škrtli, mě se chce blejt, velebnosti...EUEU

+7/0
20.10.2012 20:59

Destruktator

Doufám, že si paní autorka

Lenka Petrášová je vědomá, že pokud se to co napsala nepotvrdí, že na ni bude podána hromadná žaloba za Šíření poplašné zprávy a až do konce života bude mít dluhy?

+3/0
20.10.2012 20:28

čtenář 1

Re: Doufám, že si paní autorka

Přečtěte si smlouvu s ČS a uvidíte, že autorka jen upozorňuje na nestandardní ujednání např. v podobě "dobré víry" spořitelny v následné přeposílání i důchodů. http://www.mpsv.cz/cs/10990 V každém případě má spořka už teď našlápnuto na arbitráž, jestli se v budoucnu vyplácení důchodů nebude měnit.

+1/0
21.10.2012 7:45

j1945

Re: Doufám, že si paní autorka

Vrať se do hrobu magore!!!!!!!!Kalíš vodu!!!

0/0
21.10.2012 11:44

Destruktator

Re: Doufám, že si paní autorka

A jinou myšlenku jsi ve své duté hlavě nenašel?

+2/0
21.10.2012 13:17

3x a dost

Větší blbec,

se v této republice ještě nenarodil.

+1/0
20.10.2012 20:13

healty.living

Re: Větší blbec,

Bohužel narodil, máme jich ve vedení víc.

+3/0
20.10.2012 21:01

dragon1

Re: Větší blbec,

stačí se podívat na dnešní vládu těžko říct kdo je větší .

+2/0
21.10.2012 8:22

mnenebertemocvazne

Jdu zvracet, jako ostatně denně, když čtu zprávy z politiky.

tady se nic nového neuděje, jsou to všichni stejní parchanti... je mi z toho nanic.

+1/0
20.10.2012 20:11

Anzolleto

Protože

jeden člen TOP 09 zavedl do politiky fackování, tak vám za skartu slibuji, že až vás potkám máte u mně pořádných pár facek, abych vás alespoň trošku vychoval. A věřte mi, že to udělám s potěšením a doufám, že mi soud vyměří také jenom tisíc korun pokuty.;-€;-€Rv!!

+7/0
20.10.2012 19:55

sido1

Re: Protože

Na takovy dobytek chcete s fackou!

0/0
21.10.2012 7:35

tramp77

Drábek a jeho S-karta 3

http://vtipy.netroof.eu/item/8909/drabek-a-jeho-s-karta-3/ ;-)

+1/0
20.10.2012 19:27

tramp77

Drábek a jeho S-karta 2

http://vtipy.netroof.eu/item/8908/drabek-a-jeho-s-karta-2/ ;-)

0/0
20.10.2012 19:26

tramp77

Drábek a jeho S-karta 1

http://vtipy.netroof.eu/item/8907/drabek-a-jeho-s-karta-1/ ;-)

0/0
20.10.2012 19:26

qwertza

Re: Drábek a jeho S-karta 1

Sqělé fóry!;-D

0/0
20.10.2012 20:34

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Krásná věta.

Smlouvu se spořitelnou podepsal ministrův náměstek,který sedí ve vazbě obviněný z podplácení.To je teda "Repre".;-D

+9/0
20.10.2012 19:22

Rubi68

Sliby - chyby

Vždyť si z nás politici děláte pouze legraci, nelze vám věřit ani nos mezi očima. Z úst se vám práší jak za kočárem, že se na sebe vůbec můžete podívat do zrcadla a hanba vás neufackuje. Známí bydlí 27 km od nejbližší pošty a od bankomatu, takže pokud budou chtít dostat důchod, musí sednout na autobus, dojet do města, tam si z bankomatu vyzvednout své důchody a jet zase zpět. Takže každý navíc utratí 100 Kč za bus. Jděte už do zádele páni a dámy politici a političky. STYĎTE SE, FUJ!;-€Rv

+5/0
20.10.2012 19:12

sido1

Re: Sliby - chyby

Tihle stud neznaji, že by si raději hodili mašli...

+1/0
21.10.2012 7:38

tramp77

Drábek si zkrátka nedal říct

http://vtipy.netroof.eu/item/8869/drabek-si-zkratka-nedal-rict/ ;-)

0/0
20.10.2012 19:07

tramp77

I kdyby to nebyla pravda, tak Drábkovy S-karty budou muset

využívat ti, kteří jsou odkázáni na příspěvek na péči. Jedná se zejména o staré lidi, kteří jsou imobilní, mají problémy s komunikací i s orientací a platební karta je pro ně něco, jak pro středověkého sedláka kombajn. V mnohých případech se jedná o "ležáky", tedy o lidi dlouhodobě připoutané na lůžko. To, co dělá Drábek, je něco naprosto asociálního! ;-€;-ORv

+10/0
20.10.2012 19:05

rezbar45

Re: I kdyby to nebyla pravda, tak Drábkovy S-karty budou muset

Samozřejmě s Vámi naprosto souhlasim,jen jsem napsal co jsem si přečetl ve vyjádření MPSV.

0/0
20.10.2012 19:11

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Re: I kdyby to nebyla pravda, tak Drábkovy S-karty budou muset

A proto by se měly S karty přejmenovat na AS karty.

+1/0
20.10.2012 19:42

tramp77

Re: I kdyby to nebyla pravda, tak Drábkovy S-karty budou muset

http://vtipy.netroof.eu/item/8910/drabek-s-karta-a-prispevek-na-peci/ ;-)

0/0
20.10.2012 20:24

S.P.RISPOLOMUŽSKIJ

Re: I kdyby to nebyla pravda, tak Drábkovy S-karty budou muset

R^R^R^;-D

0/0
20.10.2012 22:55

rezbar45

Prý to není tak,jak dnes napsali na iDNES...

Doufám že nebudu po mém příspěvku napadán jako ochránce toho lumpa Drábka,ale právě jsem si přečetl vyjádření MPSV k dnešnímu článku iDNES ohledně S-karty. Mluvčí tohoto ministerstva vysvětluje,že věc se má tak,že povinnost S-karty pro starobní důchodce byla ponechána na budoucí jednání a musela by být schválena zákonem atd.  V současné době prý není tato věc vůbec projednávána.Já,tak jako téměř všichni na těchto stránkách jsem byl po celý den taky nas....j,ale toto prohlášení mne jakž takž uklidnilo?

0/0
20.10.2012 18:39

josefl

Re: Prý to není tak,jak dnes napsali na iDNES...

Heslo týdne: Na každou samotu bankomat: ;-D

+1/0
20.10.2012 18:47

rezbar45

Re: Prý to není tak,jak dnes napsali na iDNES...

Reagoval jste na můj příspěvek.Jak mu mám rozumět?

0/0
20.10.2012 18:50

healty.living

Re: Prý to není tak,jak dnes napsali na iDNES...

Také jsem to dnes slyšela v televizi.

Mám ale obavy, že nakonec se budou i důchody posílat na sKarty, nepůjde asi jen o rejžování peněz Spořitelnou (ne "Českou", ale rakouskou), ale možná i o to, že je potřeba všechny dávky vykazovat společně a odůvodňovat tím, kolik stát musí vydat. Ačkoliv důchody nejsou sociální dávky, budou chtít normální důchodce zařadit do stejného "balíčku" se sociálními podporami pro různé nemakačenky, z nichž jsou největší částí cikáni.

Osobně si myslím, že na to bude tlačit Fischer, až se stane prezidentem, už měl projev, že musíme Romy více podporovat.

+3/0
20.10.2012 21:22

Drákula

Re: Prý to není tak,jak dnes napsali na iDNES...

je to jen další smlouva státu se soukromým subjektem, kde jsou podmínky nastaveny předem s hrozícím nebezpečím další arbitráže proti státu. Takže ono to tak jednoduché není. To znamená, že buď budou mít povinně důchodci karty, nebo bude každý z nás platit odškodnění České spořitelně. A to je na tom to hrozivé a přímo trestuhodné.

0/0
21.10.2012 13:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.