Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

A místo vrátného by nebylo? ptal se muž při konkurzu na ředitele muzea

Magistrátu Ústí nad Labem se nedaří vybrat nového ředitele muzea. Do konkurzu se hlásí lidé se zkušenostmi z prádelny nebo dlouhodobě nezaměstnaní poslaní úřadem práce. Muzeum je tak bez ředitele už rok. Od chvíle, kdy ten poslední zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

děndě

primariát

No, u nás takhle hledáme primáře. Zástupce to dělat nechce, že je lepší být zástupce, raději dal také výpověď, aby mu to  nepřiklepli. babo raď

0/0
19.10.2012 18:09

denek

Re: primariát

A s úřadem práce jednáte ;-) ?

0/0
19.10.2012 21:14

Martian

krásný příklad

jak fungují úřady práce Rv

+3/0
19.10.2012 16:02

ježo

Re: krásný příklad

Neznám nikoho,komu by úřad práce sehnal zaměstnání.Je to jen další ze zbytečných úřadů,jehož potřebnost je dána jen byrokracií.

0/0
19.10.2012 16:13

Pruit Igoe XI.

Re: krásný příklad

Účelem úřadu práce není hledat lidem práci.

+1/0
19.10.2012 16:17

cancour

Re: krásný příklad

ale obtěžovat výběrové komise

0/0
19.10.2012 16:26

Leinad

Re: krásný příklad

Přitom ono se to dá spojit. Posílat nezaměstnané na místa, kde je pravděpodobně vezmou.

Třeba i platit úředníkům provize. ;-D

0/0
20.10.2012 13:33

Králík z klobouku

Re: krásný příklad

Copak, ty v takovém úřadě pracuješ?

0/0
19.10.2012 16:37

136N

Re: krásný příklad

A jeho poslání a účel kromě sekýrování lidí ? Řekni ať se poučím .

0/0
19.10.2012 16:39

sucipej roznec IV

Re: krásný příklad

Tak co teda? Zbytecna buzerace?

0/0
19.10.2012 17:40

0pportunity

Re: krásný příklad

Jako za nejlepší fór  této diskuze dávám 100 bodů ;-D

0/0
19.10.2012 22:09

Jethro - tulák

Re: krásný příklad

Ano, od 1.1. 2011 tomu tak už není. Ale i před tímto datem byla jejich aktivita v tomto ohledu tristní. Což je asi důvod pro to, proč se takové služby "vzdaly".

0/0
19.10.2012 22:43

H75

Re: krásný příklad

A proč je tedy součást vašeho soc. pojištění "příspěvek na státní politiku zaměstnanosti"? Účelem úřadu práce BY PRÁVĚ MĚLO BÝT vyhledávání vhodných míst. Jinak je to jen evidenční místo úplně k ničemu. Stejně tak vás teoreticky můžou kvůli pojištění zaevidovat kdekoliv jinde, klidně na poště - proto buď vrátit úřadu smysluplnost, nebo zrušit.

+1/0
20.10.2012 10:35

Leinad

Re: krásný příklad

Ale je. Že to úředníci nedělají je věc jiná.

0/0
20.10.2012 13:16

hermína

A vědělo se o tom konkurzu? V odborných kruzích?

Nedaří se mi nic vygooglit. Každopádně je to divné, v těhlo institucích bývá dost nadšenců i zájemců o kariérní postup.

+3/0
19.10.2012 15:52

LeDoux

Re: A vědělo se o tom konkurzu? V odborných kruzích?

http://www.cz-museums.cz/web/deni_v_oboru/volna-mista

0/0
19.10.2012 21:39

JCage.

Jestli nabizi

15 tisic hrubeho nastupni plat, tak se ani nedivim...

0/0
19.10.2012 15:43

odborářský papaláš na golfu

V pořádku, to je přece základní princip komunismu

že vrátní dělají ředitele a ředitelé vrátné. :-)

+1/0
19.10.2012 15:39

Pohodomil

Re: V pořádku, to je přece základní princip komunismu

Občas se oba potkají na schodech při změně funkce;-D

0/0
19.10.2012 15:50

H75

Re: V pořádku, to je přece základní princip komunismu

Bohužel se k tomu propracováváme i v kapitalismu.....

0/0
20.10.2012 10:36

DDPLC

Pokud nabízí obrovskou zodpovědnost za malý tabulkový plat,

tak o to asi nikdo nebude mít zájem. Je třeba udělat opačnou nabídku - minimální zodpovědnost za obrovský plat. Pak se určitě zájemců pohrne dostatek.:-P

+2/0
19.10.2012 15:36

JCage.

Re: Pokud nabízí obrovskou zodpovědnost za malý tabulkový plat,

se smejete, ale je to tak. Oni nemuzou nabidnout vic nez je v tabulce, i kdyby stokrat chteli. Ja jsem jednu takovouhle praci vzal, jelikoz to pro me bylo lepsi nez byt nezamestnany, ale po trech mesicih jsem to vzdal, ta odpovednost a vytizenost byla mnohem vetsi nez jsem ocekaval... a za tech par slupek se mi to fakt nechtelo delat.

0/0
19.10.2012 15:47

královna z horní dolní

Jen se nebojte!

Teď se do toho kraje budou hrnout rudí "odborníci"z celé republiky!;-D

0/0
19.10.2012 15:01

capjar

Re: Jen se nebojte!

nebo z horní dolní ;-D

0/0
20.10.2012 2:30

Pruit Igoe XI.

A to v muzeu nejsou zaměstnanci...

...mezi kterými by se našel nějaký zkušenější člověk, který by to mohl vzít? 8-o

0/0
19.10.2012 14:54

1907

Re: A to v muzeu nejsou zaměstnanci...

Možná našel, ale nechce, protože ví, co by to obnášelo ;-)

0/0
19.10.2012 14:59

(gbd)

Ani se nedivím

Plat tabulkově mizerný, spousta ouřadování, obrovská odpovědnost... Tohle je práce pro skutečného odborníka a "zapálence", ale hledá se mizerně placený ouředník.

A situace, kdy pracák posílá nezaměstnané ucházet se o místo, které je volné, ale vyžaduje kvalifikaci, kterou nemají, jen aby měli "čárku", že se ucházeli, obdivuhodně popisuje neschopnost této instituce: "pokud budete plnit byrokratické úkony námi nařízené, dostanete podporu, pokud skutečně hledáte práci, my vám budeme bránit jen trochu (a na podporu radši zapomeňte)".

+5/0
19.10.2012 14:53

chodící smůla

Re: Ani se nedivím

mohu se zeptat,kolik nabízí ten tabulkový plat??

0/0
19.10.2012 18:23

H75

Re: Ani se nedivím

Bez příplatku za vedení, který záleží na zřizovateli, bych to tipoval kolem 18 tisíc hrubého. Kulturní instituce jsou na tom platově z celého eráru nejhůř. Bohužel.

0/0
20.10.2012 10:38

Nahlásit příspěvek

Jak se řekne romsky "ředitel"?

0/0
19.10.2012 14:51

vovák

Re: Jak se řekne romsky

stačí popojet do Ostravy a poptat se. Zrovna včera tam Olaši jednoho ředitele pohřbili...

+1/0
19.10.2012 14:54

emilo66

Re: Jak se řekne romsky

... gaučváloš....

0/0
19.10.2012 16:31

Duke_._Nukem

Re: Jak se řekne romsky

;-D

0/0
19.10.2012 18:58

vovák

Skoro to vypadá

jako by v muzeu ve skříni ředitele byla nějaká kostra, která ukazuje směrem k Vazební věznici Litoměřice.

+1/0
19.10.2012 14:50

kristian1975

Ústí, muzeum, tabulkové platy....

Diví se někdo???

0/0
19.10.2012 14:42

KMJ01

Re: Ústí, muzeum, tabulkové platy....

Ano , diví při tom řevu jaká je u nás bída a nezaměstnanost .

+2/0
19.10.2012 14:44

hermína

při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

mě to docela udivuje.

+6/0
19.10.2012 14:35

Surinam

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

Kde jste přišla na to, že humanitních absolventů je tak moc nezaměstnaných? Např. zrovna dneska v Právu vyšel článek, který poukazuje na to, že oproti obecnému přesvědčení, je u absolventů VŠ statisticky největší nezaměstnanost mezi technickými obory.

+1/0
19.10.2012 14:53

Pruit Igoe XI.

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

Ano, je to tak. Absolventi humanitních věd totiž lépe ovládají jazyky a umí jich více, což je na pracovním trhu velká devíza. Další problém technických oborů je, že vychovávají příliš specializované odborníky, kteří neumí nic jiného. Humanitní vědy také vystudují zaměření odborníci, ale tam už není takový problém najít si zaměstnání napříč obory ;-)

+3/0
19.10.2012 14:57

Daun

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

Vtip?

0/0
19.10.2012 15:19

baron z hor

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

No začátek příspěvku je jistě pravdivý. Dnes stačí umět především jazyk. Je spousta míst, kde se vyžaduje "odbornost", ale zvládla by tu činnost většina lidí po nějakém období, kdy se zaučí. Často je problém právě v jazycích a v požadavcích na praxi u technických oborů. Absolvent tu praxi nemá a zaměstnavatelé ne a ne místa vhodná bez praxe vypisovat ...

0/0
19.10.2012 15:39

ježo

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

Tak uzákonit povinnost přijímat absolventy,jakékoliv hlavně že budou umět jazyk.:-)

0/0
19.10.2012 16:11

Daun

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

:D

Uz vidim toho jazykove nabuseneho humanistu, jak stoji u stolu, snazi se pochopit princip mikropipety a cte si protokol na miniprep DNA :D .D :D A o jeste vice narocnych oborech spjatych s fyzikou radsi ani nemluve.

To, co tady pisete o jazycich je blbost. Humanisti jsou kvalifikovani tak max na to, aby delali profikum prekladatele. Technici sice mozna hur mluvi, ale perfektne rozumeni, protoze prakticky veskera obdorna literatura je jen v anglictine.

+1/0
19.10.2012 18:48

H75

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

No, to můžete i obrátit. Stejně tak absurdní je představa obsluhy mikropipety připravující výstavu středověkého osídlení Ústecka.....ono to není tak jednoduché, jak si myslíte.....je to trochu nadutost....to přesvědčení: "Já jsem technik a kdo je víc....". A něco mně to připomíná ;-)

0/0
20.10.2012 10:45

Vhailor

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

Ne.

0/0
19.10.2012 15:43

B_B_Lobo

Re: při počtu nezaměstnaných vŠ humanitních směrů

pravda, rada humanitne vzdelavanych proste jen nechce jit, makat, tak si najdou nejaky obskurni obor a jelikoz vi ze je to jen odklad a vzdelani k nicemu, delaji pak karieru jako balici housek v McDonaldu... po vecerech ovsem vysedavaji v alternativnich hospudkach zabredavajice v pseudointelektualnich debatach a huli travu z batikovanych mosnicek...

0/0
19.10.2012 21:33

denek

Úřad práce

R^R^;-D

+1/0
19.10.2012 14:33

KMJ01

Re: Úřad práce

Nezaměstnanost . Ha ha. ha . Kdepak pracovat , ležet na kanapi a pobírat podporu a dávky .

0/0
19.10.2012 14:47

1907

Re: Úřad práce

Jo, to jeden neví, jestli se smát nebo brečet :-/

0/0
19.10.2012 15:00

navsteva bzdi na socialistu

Brekot nad spatne rozlitym mlekem

aneb za vsim hledej penize. Kdo by se asi hrnul na takovy post za ty smesne male penize a jeste zrovne v takove dire jako je Usti. A smesne male penize budou nepochybne dusledek obecne platnych paltovych tabulek, ktere unifikuji pracovni silu bez ohledu na kvality, schopnosti, zkusenosti a dalsi pracovni podminky.

+1/0
19.10.2012 14:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.