Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Holčička po nárazu auta vypadla z kočárku, šofér jen zatroubil a ujel

Jako ukázkový hulvát se ve středu v Uherském Hradišti předvedl neznámý řidič, který narazil do kočárku s kojencem. Když dítě vypadlo, místo pomoci jen vztekle zatroubil a ujel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bezdukátů

asi

červený trpaslík

0/0
19.10.2012 5:23

nu1

ČR vs LA

Nedá mi to a musím srovnávat podobnou situaci třeba v Los Angeles. Chodec má absolutní přednost téměř všude i kdyby se do vozovky třeba posadil, tak provoz zastaví. Na parkovišti si třeba hlavu ukruťte ale radši se nikoho ani nedotkněte. Americká maminka by si asi zapsala vaše číslo, zavolala 911 a na pár let by jste určitě dotroubil. Říká se tomu hit and run. Plus tisíce za doktory pro holčičku a další za vaší obhajobu. Člověk v Česku žasne jací jsou tam ještě někteří řidiči burani ( v Praze) . Co jsem viděl letos na přechodech v Praze, to mi stejně v L.A. nikdo nevěří.

+6/0
19.10.2012 3:52

bezdukátů

Re: ČR vs LA

ale jdi, tyhle kecy si nechej pro Ameriku. Ono to tam ale vůbec nefunguje

0/0
19.10.2012 5:24

xluke

Re: ČR vs LA

koukám, že západní pobřeží je diametrálně odlišné od východního.

0/0
19.10.2012 5:53

franta-t

Re: ČR vs LA

Kdyby se zavedla absolutní přednost chodců na přechodu (kromě tramvají), tak by viník byl vždycky jasný, odpadla by administrativa a s ní zdlouhavé určování, kdo za nehodu mohl

0/0
19.10.2012 6:50

FastDriver

Re: ČR vs LA

tím se ovšem nevyřeší problém s arogantními hovady, kteří přecházejí pár metrů od přechodu za plného provozu a mají snad pocit, že se kvůli nim zastaví i zemská rotace.

0/0
19.10.2012 10:22

franta-t

Re: ČR vs LA

Ano, to je pravda, proto píšu přednost NA přechodu, ne VEDLE přechodu - za takové sražení si může dotyčná osoba sama

0/0
19.10.2012 17:27

Jimmík

Re: ČR vs LA

absolutní přednost je blbost, resp. žádný zákon neni nad fyzikální zákony, když jedu padesát, jsem 3 metry před přechodem na který najednou vběhne chodec, tak se můžu klidně pos*at ale stejně s tim nic neudělám.

Posuzuji co tak běžně vidim, jako chodec se chovám jako kdybych seděl v autě co projíždí kolem.

Nebyl jsem u situace, nemůžu soudit, ale minimálně měl řidič vylézt a zjistit co se stalo.

0/0
19.10.2012 8:42

nu1

Re: ČR vs LA

To je samozrejme pravda, 'absolutni' je overkill, ale je pravda ze v supermarketovych parkovistich lide autum nevenuji ani pohled, protoze nikdo neveri ze by ho mohl nekdo porazit. Na znacenych prechodech, alespon tedy na west coast, se chodci chovaji stejne bezstarostne. Jen malokdo vas zaregistruje. Je na vas, na ridici,  davat pozor na chodce a at se vam to libi nebo ne, soudce vam to pak tvrde vysvetli, kdyz tomu neverite. Vyrazit dite z kocarku na zem a ujet (hit and run),  tak bych to odhadl tak na deset bloku a lezite na brise s poutama. Ono se tomu v Evrope tezko veri ale nedavny rozsudek byl 38 let za ujeti od nehody, kde byl zabit opilym ridicem v noci delnik pracujici na vozovce. Najdete si to na google.

0/0
19.10.2012 9:26

Jimmík

Re: ČR vs LA

Přesně tak, absolutní přednost ano ale případnou nehodu posoudit individuálně. Dokonce jsem viděl pár případů kdy šli chodci na červenou protože jsou na přechodu tak mají tu absolutní přednost.

Takový trest za ujetí od nehody schvaluji.

0/0
19.10.2012 10:01

Gunter von Bahnhof

Re: ČR vs LA

když žijete mimo ČR, proč proboha čtete stoku idnes? To je bulvár.

0/0
19.10.2012 9:04

lopenik

Re: ČR vs LA

kecas...

0/0
21.10.2012 18:07

tygřice

Za couvající auto nikdy nelezu!

Je neuvěřitelná hloupost chodců, kteří jsou schopni vkráčet rychlou chůzí přímo za couvající auto. A to zejména při vyjíždění na parkovišti, kde je minimální manévrovací prostor a řidič si musí si hlídat nejen zadek, ale také to, aby při vytáčení nenajel do sousedních aut. Tudíž se nemůže dívat v jednom kuse jen za sebe, ale taky hlídat, aby se přední částí auta nenatlačil do boku sousedního vozu.  

Kolikrát se vám (řidičům) stalo, že vám v takové situaci probíhali těsně za zadkem spěchající idioti s nákupním vozíkem a jen taktak jste stačili dupnout na brzdu?

Řidič vůbec nemusel ze svého místa kočárek vidět a náraz evidentně nebyl velký (když se kočárek "jen" rozhoupal). Řidič se také docela dobře mohl domnívat, že ta pitomá ženská mu tam natlačila jen nákupní vozík a on do něho jen lehce drcnul.

0/0
19.10.2012 0:54

Petr65

Re: Za couvající auto nikdy nelezu!

Blbost většiny řidičů je to, že zajíždí čumákem do parkovacího místa. Je mnohem lepší tam zacouvat. Pak není problém při vyjíždění. Tohle nám vtloukal v autoškole do hlavy jeden starý učitel a dodnes tvrdím, že měl a má pravdu.[>-] Ten kdo z řady vycouvává si jen zadělává na problémy. A dobře mu tak.

+1/0
19.10.2012 6:32

briza

Re: Za couvající auto nikdy nelezu!

Blby akorat je kdyz potrebujes nalozit neco vetsiho do kufru

0/0
19.10.2012 9:12

TuJeKam

Re: Za couvající auto nikdy nelezu!

přesně příspěvěk viz výše je pěkná nepraktická blbost. každý týden jedeme na velký nákup a ikdybych mohl zaparkovat jak chci tak vždy zadkem ven - přece si nebudu komplikovat život

0/0
19.10.2012 10:10

ježo

Re: Za couvající auto nikdy nelezu!

No komplikovat,ono není ani technicky možné zajet vozíkem mezi zaparkovaná auta.On ten nahoře má pravdu.Z technického hlediska je jednodušší zaparkovat couváním,navíc se lépe vyjíždí.Jen u těch marketů je to poněkud kontraproduktivní.

0/0
19.10.2012 17:38

B_B_Lobo

ale notak

tohle je clanek dle vypovedi te matky, ktery se ani nahodou nemusi podobat pravde. takze jakakoliv diskuze je uplne mimo...

0/0
18.10.2012 22:06

Gmurr

Re: ale notak

No jasne!

Tio prece nebyl zadny kocarek, ta zenska nema ani dite, zejo? A vubec to nebylo na parkovisti.........Rv

0/0
19.10.2012 10:25

Emiliano Zapata I

Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

kolik se najde ..... co budou obhajovat tohle řidičovo chování. Převrátit kočárek s dítětem a ujet, může opravdu jenom někdo, kdo nemá všech pět pohromadě nebo je to totální ignorant co si zaslouží jenom opovržení. A co mě děsí nejvíc, je to množství idiotů, co ho ještě obhajují. Když byl tak moc v právu, proč tedy nezastavil?

0/0
18.10.2012 21:57

žepré

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

Nezapomeň, hombre, že jeho povinnost zastavit, přesvědčit se o následcích, zajistit pomoc apod. platila i v případě, kdyby matka s kočárkem zavinila nehodu z 99 %.

+1/0
18.10.2012 22:28

Emiliano Zapata I

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

To mě napadlo později a už jsem to nestihl napsat. Dík.

0/0
19.10.2012 20:37

mak1_re

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

a) - nic nepřevrátil

b) je otázka, zda si toho nárazu vůbec všimnul - zatroubil na paní aby mu nelezla do jízdní dráhy a odjel.

Kdyby věděl, že do kočárku narazil tak by určitě zastavil aby zjistil, zda nemá škráblé auto ....

0/0
19.10.2012 7:41

wiki5.5

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

doufam, ze to vysvetlite takhle soudu

0/0
19.10.2012 17:43

Emiliano Zapata I

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

Asi ne když troubil. Mě nevadí, že jsi blbec, mě vadí že si myslíš, že jsou blbí i ti okolo.

0/0
19.10.2012 20:39

mak1_re

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

ty troubíš, když do někoho narazíš ? Tak to já, byť blbec, troubím abych upozornil a tím odvrátil nebezpečí

0/0
20.10.2012 21:44

Emiliano Zapata I

Re: Já v těchto diskuzích nestačím zírat,

Četl jsi ten článek?

0/0
21.10.2012 9:14

roines5

Vždycky žasnu, když vidím husu na přechodu,

jejíž jedinou starostí je kvákat do mobilu a okolní situace ji vůbec, ale vůbec nezajímá. Dokonce ji nezajímá ani vlastní děcko, které někdy ani netáhne za ruku, ale které volně(!) pobíhá okolo, protože ten mobilní hovor je tak důležitý, že jí zaměstná i ten zbytek jestli někdy nějaké inteligence v mozku.

Samozřejmě že na tom přechodu je svým způsobem právně chráněná. Neuvědomuje si ale, že není chráněná proti objektivním fyzikálním zákonům a nepředvídatelným situacím a že především má za povinnost sledovat silniční provoz, protože se může stát a taky se sem tam stane, že se něco někomu vymkne z ruky... Pak si s tím, že "byla v právu" může co? Ano, milé děti, správně!

+2/0
18.10.2012 21:27

Emiliano Zapata I

Re: Vždycky žasnu, když vidím husu na přechodu,

Hlavně se starej, abys k tomu přechodu jel tou rychlostí, kterou máš.

+2/0
18.10.2012 21:53

LiborAxel

Re: Vždycky žasnu, když vidím husu na přechodu,

Já s husami počítám,taky sluchátka,puberťáci co dělají schválnosti a pod.Problém je jinde-chodci si myslí že na přechodu mají absolutní přednost a žádné povinnosti.Ovšem tento případ je hulvátství,otřít se na parkovišti o kočárek a ujet.Nebyl jsem tam a dokážu si představit i situaci že řidič vyjížděl z řady a o auto před ním mezi auty vyjel kočárek-mno nevím...

0/0
18.10.2012 22:07

George Renel

Re: Vždycky žasnu, když vidím husu na přechodu,

I ty jeden Dudo:-P

0/0
19.10.2012 7:45

Serge__Gainsbourg

"Vztekle zatroubil"

To musel vytroubit přinejmenším hymnu Ku-Klux-Klanu...

0/0
18.10.2012 20:27

Emiliano Zapata I

Kde ty řidičáky berete?

Podívejte se na povinnosti řidiče při couvání.

0/0
18.10.2012 20:09

JtF

Re: Kde ty řidičáky berete?

A kde je v článku něco o couvání??

0/0
18.10.2012 20:10

Pšenda

Re: Kde ty řidičáky berete?

A kde je ze necouval?

0/0
18.10.2012 20:16

JtF

Re: Kde ty řidičáky berete?

No to tam taky není..

0/0
18.10.2012 20:27

jaro23

Re: Kde ty řidičáky berete?

tak on ji vzal zepredu, umyslne?

0/0
18.10.2012 20:13

bezdukátů

Re: Kde ty řidičáky berete?

jo, mezi nohy

0/0
19.10.2012 5:25

karelvesely.cz

Re: Kde ty řidičáky berete?

Když uř seš u těch povinností:;-D chodec se taky nemůže courat po vozovce jak se mu zlíbí. Nebo jo?

0/0
18.10.2012 20:20

JtF

Re: Kde ty řidičáky berete?

Vozovka není parkoviště.....

0/0
18.10.2012 20:24

karelvesely.cz

Re: Kde ty řidičáky berete?

Ne? A co je parkoviště? Pěší zóna?? 8-o

0/0
18.10.2012 20:28

Emiliano Zapata I

Re: Kde ty řidičáky berete?

A k čemu by to parkoviště asi je? Do auta se dostaneš jak? Ty po parkovišti pěšky nechodíš? Co tam tedy potom s autem děláš.

A kdyby někomu vadilo to couvání, při vyjíždění z parkoviště dopředu je to totéž.

0/0
18.10.2012 21:17

roines5

Přečtěte si preambuli silničního zákona, že

VŠICHNI ÚČASTNÍCI silničního provozu mají za povinnost se chovat ohleduplně a tak, aby předcházeli nebezpečným situacím. To je pro tupce. Pro inteligentní lidi to tam být nemusí, ti to ví i bez příkazu.

0/0
18.10.2012 21:31

Emiliano Zapata I

Re: Přečtěte si preambuli silničního zákona, že

Zjevně to některým nestačí, horší je to u těch za volantem.

0/0
18.10.2012 21:52

Honza-A

zase všichni nepochopili podstatu článku

... to jste opravdu tak tupí, nebo ze sebe jen blbce děláte?????

Tady přece nejde o to, jestli nehodu zavinil řidič nebo matka s kočárkem! Hrozná je ta lhostejnost řidiče, kterej narazí do kočárku, vídí, že vypadlo malý dítě, neposkytne pomoc, a následně odjíždí, hlavně že id-ot zatroubil...

To opravdu do těhle diskuzí až na výjimky přispívají opravdu jen samí bl-ci, co nechápou smysl a podstatu článku?

+10/0
18.10.2012 19:55

jaro23

Re: zase všichni nepochopili podstatu článku

karelvesely to nepochopil

0/0
18.10.2012 19:57

karelvesely.cz

Re: zase všichni nepochopili podstatu článku

už víš jak je s tou předností, znalče??

0/0
18.10.2012 20:18

Pšenda

Re: zase všichni nepochopili podstatu článku

A kde si vycetl ze videl to co pises? Taky mohl jen protroubit matku co se mota na parkovist s kocarkem. Z tohohle clanku vubec nic posoudit nejde.

Snad jen ze to decko nabylo pripoutane pasy, kterymi je kocarek vybaven.

0/0
18.10.2012 20:14

Honza-A

Re: zase všichni nepochopili podstatu článku

... nevíš, co to bylo za kočárek. Roční dítě, pokud leží, se nepoutá... On neviděl, že do kočárku narazil? No to snad ne...

0/0
18.10.2012 20:32

Emiliano Zapata I

Re: zase všichni nepochopili podstatu článku

Nevím kde je nějaká povinnost poutat dítě v kočárku.

0/0
18.10.2012 21:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.