- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1,67 až 11,76 Kč/km, podle toho jakej a kdy.
Žádné mýtné brány - tunel na státní prachy, ale plošně kasírovat dopravce za ujeté km. Rovnou měly nasadit GPS s občasným přesypáním dat u benzínek, motorestů či odpočívadel.
Stačilo zvolit satelitní systém a pak objížďky hlavních tahů zpoplatnit tak, aby se přestaly vyplácet. GPS by češi upravili, aby sypala jiné čísla...
škoda, že duševně mdlé příspěvky bojovníků za kamionovou dopravu odhalují střední hodnotu IQ řidičů těchto králů silnic...
jaka lobby dopravcu ja s dopravcema ani kamionama nemam nic spolecneho, ale to ze kdyby stat misto 11 miliard za stavbu mitne brany dal 11 miliard na opravu silnic a pro kamiony trochu zdrazil dalnicni znamky nikdo by po okrskach nejezdil pac kazdy kamion mel DZ stat by vydelal vic nez ted, akorat JEDNU nevyhodu by to melo nikdo jiny be se na tom nenakapschoval
Velké mnohatunové kamiony se začínají ve velkém cpát na okresky, kde se ani náhodou nevyhnou s osobákem, natož s podobným monstrem. Dopadá to tak, že se s ním utrhne krajnice, vyklopí náklad, jsou přetížení, takže silnice je v dezolátním stavu. Opravy nikdo neprovádí, protože na to nejsou peníze. A vůbec to nemusí být v obci. Jsou to celé úseky v lesích, polích, atd... Viz třeba silnice č. 116...
aby po nich mohla jezdit auta. Jestli chtějí mít klid, tak ať se odstěhují do pralesa.
Jenže tyhle silnice nejsou na ty mnohatunové kolosy stavěné. Silnice ve velkém poškozují a oprav se nikdo nedočká...
Je jednoduché:
1. Zrušit mýtné brány - stejně málo vynášejí
2. Zrušit mýtné vůbec
3. čeští dopravci platí silniční daň - ta by se mohla eventuálně o fous zvýšit, ale není to nutné
4. Zahraniční dopravci budou platit paušál na vjezdu do ČR - je to jendoduché, vjezdů moc není a ty mýtné brány, co jsou na dálnicích, se na to klidně můžou použít (tedy kěkolik z nich). Suma sumárum - celkový výběr ze silniční daně a "vjezdového paušálu" bude mnohem větší než tomu je dnes.
po 602 jezdím denně, a zejména ráno je to kamión za kamiónem. Situace se během posledních dvou tří let velice zhiršila a si to je důsledek mýtných bran. Dřív jsem za celou cestu potkal v protisměru pár osobáků, teď jedu skoro celou cestu s tlumenými světli celou dobu oslňován protijedoucími kamióny, a rychlostí 90 km/h určitě nejedou.
a navíc, v době, kdy už má každá druhá dědina obchvat, v situaci, kdy se něco stane na D1 tak veškerá doprava jde přímo přes sídla jako je Jihlava, Měřín a Velké Meziříčí. Přes vel.mez se pak jede klidně i 1,5 hodiny.
Kruhový objezd , 3 km souběžná dálnice na Prahu.Kamiony všemožných evropských značek díky nimž se co dva roky opravují vyježděné koleje. Nejlepší jsou ty noční přetížené, které při objíždění rozvibrují okení tabulky a někdy i sklo ve itrinách.Při žádosti o dotaci alespoň na nová okna nám bylo sděleno, že se k nám plánují podívat za 4 roky.Máme v ČR nejmenší omezení jízdy kamionů z okolních zemí a lobuje se i za zrušení těch pár klidných nedělních hodin.-Jen dodám, že v domě bydlí naše rodina už sto let, nestěhovali jsme se sem nerozvážně kvůli snadně dostupnosti.Jen se díváme, jak náž dům kamiony neustálými vibracemi ničí, jak dům praská a špeditéři kteří neplatí za ničení silnic ani domů.A jak se bránit...
Jak? Napravit nerozvaznost svych prapredku a konecne se prestehovat.
Proč si obce a kraje nemůžou na svých silnicích stanovit své mýto? (podmínka by byla tak akorát kompatibilní zařízení na výběr - stejné brány.)
Protoze by se tim neakceptovatelne snizila volnost pohybu obyvatel a zbozi. Za kazdym bukem by stal rumcajs a kricel na tebe hazej penize.