Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Rebelové z ODS sní o čistostraně bigotních pravičáků

Asi skutečně platí, že ODS si krk podřezává výhradně sama. Rebelové jsou zatím neústupní, kompromis nehledají. Bohatí se podle nich za svou píli a schopnost nesmí trestat daňovými sankcemi, se sazbami DPH se nesmí hýbat. Nečasovu nabídku kompromisu nechtějí přijmout, trvají na svém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K11a73r76e97l 67N91o54v39á61k 1421802494825

Pane authore, vcelku s obsahem souhlasím, ale Vám to nevěřím, pamatuji si Vaši loajálnost i k min. režimu, proto Vám to nevěřím,.....alias,"kam vietor, tam plášť"....sorry :-/

+1/0
13.11.2012 10:46

Tacio

Dobrý autor,

skvělý článek

0/0
26.10.2012 20:55

BANGABOO

Vy jste normální fanatik a demagog, pane Steigerwald

Kde jsou ty časy před 20 lety, kdy jsem si vaše komentáře rád přečetl... Dnes jste úplně mimo realitu, vůbec netuším, kam na ty hlouposti chodíte, přece nemůžete psát takové nesmysly, jako že ODS tady zavedla kapitalismus... VY jste sám kritizoval poměry za socialistického Československa a dnes jste sám ještě horší demagog. ODS se pravicově nikdy nechovala, pokud pod pojmem "pravicovost" nemyslíme čisté rozkrádání (nejen) státního majetku formou různých tendrů a zmanipulovaných výběropvých řízení... Vždyť tu ještě nikdy nefungovala poctiovost a spravedlnost. Samozřejmě, proti "Rebelům" se čílíte dobře, jsou to zrádci ve vašich řadách, pozdně zásadoví křiváci, ale tak my ostatní vnímáme celou tu vaší ODS sebranku - jako nedůvěryhodnou partu zlodějů a podvodníků , která od začátku hlásá něco zcela jiného, než činí. A Vy? Vy už dávno nejste váženým dramatikem, alébrž hloupým politrukem zlodějské bandy. Je mi to za vás líto.

+1/0
24.10.2012 9:16

mirekrt

Pravice v Čechách absolutně neexistuje, ODS je jen divadlo

Předpokladem pro mé tvrzení je souhrn údajně pravicových názorů...

Pravice je když :

- je kladen základní důraz na dodržování zákonů, k tomu musí být občan  chráněn státem formou zákonů před zločinností všeho druhu, státní  moc vynucuje nekompromisně a bez vyjímky dodržování zákonů od všech svých občanů bez rozdílu postavení, majetku a aktuálně zastávané funkce

- stát je minimalistická jednotka, spravovaná s co největší efektivitou a produktivitou, veřejně a otevřeně informující občany o svých postupech, výdajích, úsporách a opatřeních na udržování rozpočtu, vyžadující důsledně a nekompromisně ode všech ekonomických subjektů i občanů dodržování daňových a ekonomických zákonů s důrazem na ochranu občana před podvodným jednáním ekonomických subjektů...

Od roku 1989 máme neuvěřitelné množství příkladů, kdy se údajná pravicová ODS zpronevěřila všem výše jmenovaným předpokladům pravicové politiky, nemluvě o tolerování drsných praktik podnikatelů vůčí zaměstnancům na základě daňových podvodů

0/0
24.10.2012 8:48

dywan

Re: Pravice v Čechách absolutně neexistuje, ODS je jen divadlo

Souhlas, a ještě bych doplnil. Pravici nemůže existovat bez morálky. Bez ní je to jen trapné klišé.

0/0
24.10.2012 8:58

Fish24

Pane Steigerwalde

Myslím, že Váš článek je postaven na mylné představě. Bylo by téměř krásné, kdyby se našel někdo, komu jde o vlastní přesvědčení. Ve skutečnosti jde pouze o získání moci nad zdejším mafiánským přerozdělováním finančních prostředků. Z fanatismu bych tyto pány určitě nepodezíral, pokud fanatismem neoznačíme opojení mocí a tím co přináší.

0/0
23.10.2012 8:38

techtle

...

Pane Steigerwalde, občas jsou některé Vaše postřehy zajímavé,

ale výrazům jako bigotní, fanatický atp. bych se ve Vašem případě raději vyhnul.

Vím, že většina z nás soudí druhé podle sebe, ale působí mnohem důvěryhodněji,

když se nám při tom daří být méně expresivní a více pojmenovávat fakta.

+1/0
20.10.2012 13:36

COMe BAcK

Jak jsem začal číst, tak jsem si tipnul autora ...

!:-)

Nespletl jsem se ...!;-D   štajgrvaldů ....RvRv

+2/0
18.10.2012 9:56

Ringo.ringo

ze pan autor nezminil jeden zasadni problem

ze tihle radoby cisti pravicaci vnimaji moc jako diktatori ve svych bananistanech, coz se nijak s pravicovym programem a logikou neslucuje. Kdyby to byli lidi cisti, nenapojeni na lobbing, business svych kamosu, kterym pristrkuji penize, ktere nejsou jejich, tak bych to bral. Ale Tluchor a jeho pikle s Koci nebo "kolik za ty fotky chces", Snajdr napojeny uzce svymi spratelenymi firmickami na nase zdravotnictvi hrazene z verejnych, tedy nasich penez (pojisteni) popripade primo nasich penez (regulacni poplatky), Stastny, kteremu jde o jeho milionare, kteri prisli ke svym milionum a uspechum kdo vi jak, to fakt ne. Na druhou stranu autor broji proti temto pochybnym rebelum ze zjistnych duvodu, tahle vlada semu libi a bude ji chvalit, i kdyby uvrhla 3/4 obyvatel do novodobe spanelske bidy.  Takze ja tem pochybnym rebelum fandim, at to shodi, budou volby a ti pochybni rebelove vypadnou z parlamentu.

0/0
18.10.2012 7:22

Johny__S

Re: ze pan autor nezminil jeden zasadni problem

A bude vládnout ústavní většina ČSSD+KSČM. Do Listiny základních práv a svobod si prosadí nejrůznější parametry sociálního státu, které potom budou svazovat příští pravicové vlády (protože ty už ústavní většinu mít nebudou), do Ústavního soudu si prosadí své levicové kandidáty - a bude to zlé na hodně dlouho.

0/0
20.10.2012 11:50

Bejbís

Re: ze pan autor nezminil jeden zasadni problem

Nemaluj čerta na zeď. Už je to zlé 22 let. A ty poslední roky je to hodně zlé a letošek, to je tragedie.

0/0
20.10.2012 17:50

jollyjokes

Re: ze pan autor nezminil jeden zasadni problem

A bude hůř.

0/0
22.10.2012 23:01

Bejbís

Hele Karle, tak jsem si prohlédl Tvoje komentáře

A tenhle mne zaujal už svým názvem: "Paroubkovy miliony a nové poměry protikorupční"

Ještě stále si myslíš, že Paroubek a Gross jsou v korupci a rozkrádání na špici.

Myslím, že bys to měl přepsat, přitvrdit a hlavně použít jména současné vlády, protože ta je trumfla. A pořádně trumfla. Když tak přemýšlím, co tahle vláda ODS a TOP09 vlastně všechno udělala, tak jsem nenašel nic co by dělala bez tunelu. A některé byly tak velké, že je na první pohled musel poznat i žák pomocné školy. A Nečas s Kalouskem se ani nezačervenali a ještě tvrdili, že jr to pro nás, pro občany a jejich voliče. Teď už jejich nevoliče.

A článkama jako je tenhle to ty nezachráníš. Naopak.

+3/0
17.10.2012 23:23

Johny__S

Re: Hele Karle, tak jsem si prohlédl Tvoje komentáře

Netrumfla. U nás svorně krade pravice i levice. ČSSD má na triku gripeny, Unipetrol, Telecom, Mosteckou uhelnou a spoustu dalších, větších i menších rozkrádaček. Sobotka u toho všeho byl, koupil si byt, na nějž si mohl jenom stěží ušetřit, a přesto nyní žvaní o boji proti korupci. Tož asi tak.

+1/0
20.10.2012 11:48

Bejbís

Re: Hele Karle, tak jsem si prohlédl Tvoje komentáře

R^

0/0
20.10.2012 17:47

Vyškolený_1

Modrá agitka

Článek je vážně srandovní modrá agitka. Myslel jsem si, že agitky jsou nástrojem komunistů - a ono ejhle !  Autorovi navíc nedochází, že už je to celkem jedno.  Vláda vládne většinou mizerně, jestli padne, bude zde jen jiná, nejspíš zase jinak mizerná. Jestli padne a rozsype se ODS  - tak aspoň od těch mafiánů bude trochu pokoj, jsou a budou zde jiné strany.

+2/0
17.10.2012 23:07

Vyškolený_1

Kdyby nebylo ODS, snad jsme se ani nenarodili

"kdyby nebylo ODS, nebylo by žádné proměny socialistické země v zemi skoro už částečně kapitalistickou".  ;-D;-D Kdyby nebylo ODS, byly by zde jiné strany, nejspíš slušnější, které by tu trasformaci udělaly také a pravděpodobně s mešími ztrátami. Měli v Maďarsku, Polsku, Slovensku, pobaltských státech, Slovinsku, vlastně i Chorvatsku ODS?  Neměli, a přesto to také zvládli a mnohdy lépe.  Ta adorace ODS je fakt směšná.

+1/0
17.10.2012 23:00

Johny__S

Re: Kdyby nebylo ODS, snad jsme se ani nenarodili

Ze jmenovaných zemí to lépe zvládli jenom ve Slovinsku, a to i díky tomu, že Slovinsko mělo úplně jiný startovní základ. Titovi komunisté nikdy neznárodnili úplně vše, pořád tam existovaly soukromé malé i střední podniky.

+1/0
20.10.2012 11:51

rzlm

ještě bych dodal

Pokud si chce cenzor dobře škrtnout, měl by smazat tento blábol (článek - ale to je asi přehnaný vyraz pro snusku fanatiskych keců)....

+1/0
17.10.2012 22:22

rzlm

* * *

Autor tohoto článku je typický příklad teenagera s vymytym mozkem bez vlastního názoru. Takovýto fanatismus by měl být dán na úroveň pravicového radikalismu.

+1/0
17.10.2012 22:19

Ferda159

Obchodník se zbraněmi Steigerwald

Fanaticky obhajuje duo Kalousek Nečas...

Celá MFDnes vypadá, že je také silně "motivovaná" pro církevní "restituce", proto nesmí Nečas padnout...Rv!!

0/0
17.10.2012 21:52

xfilesbrno

co to je zase za

bulvárního pisálka? jak řekl celkem správně Miloš Zeman(i když toho chlapa vůbec nemusím) novinářská žumpa..Opravdu musíte tolik lézt do análu ODS?

několik oprav. Václav Klaus je intrikán, populista,je to velmi chytrý člověk, ale v žádném případě nikdy nebyl,není a nebude pravičák.

za dnešní " sračky" můžeme "poděkovat" právě V. Klausovi,(i V.Havlovi, Ježkovi, Dybovi, Kočárníkovi a dalším) kterému končí prezidentský mandát a který ještě v politice rozhodně neřekl poslední slovo.

Rebelové z ODS sklopí uši a vládu podpoří, protože i jim jde o peníze a v PS by skončili spolu s ODS.

ODS provází jako červená nit-skandály, korupce. podvody

+4/0
17.10.2012 20:36

xfilesbrno

Re: co to je zase za II

říkají vám něco jména Radžív Sindha, nebo Lájosz Bácsz? ne? pak máte velmi krátkou paměť..

ODS taktéž není a nebyla skutečně pravicovou stranou i když se tak označuje.

Divadlo kolem daní podkopává ekonomiku ČR, kde panuje netransparentní a nestabilní prostředí.

MJ zvýšení jedné ze sazby daní z 5 na 14 % nesvědčí o ničem jiném, než o snaze vlád vytáhnout peníze z kapes občanů, nikoliv o pravicovosti.

v podstatě vašemu článku dávám za 5- nepřipraven!!! Tohle je k zblití a ne na křišťálovou lupu-styďte se..

+3/0
17.10.2012 20:45

jollyjokes

Re: co to je zase za

Skandály, korupce a podvody provázejí všechny strany, které si přičichly k moci, hlavně ČSSD. Jenomže socani svým populismem dokážou velkou část občanstva podplatit. Proto jim procházejí nejen zlodějiny, ale dokonce i pokusy o vraždu. A to už je opravdu chucpe!

0/0
22.10.2012 23:00

Králík Roger

Pane autore, je tady hooodně moc kroků, ve kterých současná

opozice bude těžko pokračovat, ač budou snahy ji též uplatit.

Úplně nesmyslný je "druhý pilíř" důchodové reformy, na kterém mají zájem POUZE BANKY, které by měly tyto fondy spravovat. Když se to celé zruší, NIC SE NESTANE, jen lidé, kteří by do toho šli, nezjistí po 40 letech, že peníze ve fondech jaksi nejsou.

Ještě větší nesmysl je povinná S-karta, zase je to POUZE zájem české spořitelny.

A zavedení progresivní daně 95% občanů vadit nebude, protože se jich netýká...

+2/0
17.10.2012 20:32

Berti19

Re: Pane autore, je tady hooodně moc kroků, ve kterých současná

Druhý pilíř je samozřejmě pitomost, ale naštěstí dobrovolná.

0/0
17.10.2012 21:13

Ringo.ringo

Re: Pane autore, je tady hooodně moc kroků, ve kterých současná

jenze zpusobi vypadek ve statnim rozpoctu, ktere vlad chce vzit vsem, ne jen tem, kteri ty penize vyvedou z prubezneho systemu, to je ten hlavni problem. at si lidi prisporuji bokem, to jim nikdo nebere, problem je, ze to chteji ti lide vzit castecne z te spolecnekade, kam prihazuji vsichni. Proste se nahazi do bank cast penez z duchodoveho uctu. Me t ok neprijde a dobrovolne taky ne.

0/0
18.10.2012 7:25

kipu

Re: Pane autore, je tady hooodně moc kroků, ve kterých současná

No ten kapitalismus tak jako předchozí uspořádání společnosti je jen o tom, jak nastavit pravidla přesunu co nejvíce peněz (resp. jejich práce) od pracující většiny k vládnoucí menšině. A proto tady třeba máme ten II pilíř, kde už jen ten název asociuje něco pevného, stabilního, ale ve skutečnosti můžete dopadnout a dopadnete jako ti v USA s jejich 401k plánem.

0/0
17.10.2012 22:56

pivovarský chasník

Karle,

býval jsi vtipnější. Tohle už se blíží komentářům z RP roku 1988.

+5/0
17.10.2012 19:27

jrosa

Nemilá zpráva

Ataky na ODS zprava, to je pro "ryze a zásadně nestranného"  autora článku asi opravdu "nemilá zpráva";-D

+2/0
17.10.2012 18:33

Standa_99

V čem soudruzi v USA a EU udělali chybu...

Krize na smém počátku r.2008 byla "Krizí finanční". Banky svůj majetek nezodpovědně investovali a podle zákomů trhu měli o něj příjit ! To se však velkým finančním domům nelíbilo. Udělali nátlak na "Stát" - zaplať nám naše nezodpovědně investované peníze (ztráty) ! Státy tlaku bank podlehly a dluhy jim ze státního rozpočtu uhradili a hradí dál ! Sami se při tom až nad únosnou míru zadlužili ! Tohleto vše dále probíha v USA jako "Kvantitativní uvolňování" (Q1,Q2,Q3) v EU jako ESM (tistění peněz na dluh)

Zadlužené státy však, aby měli peníze na svůj chod musí někde brát, nejlépe těm co se nemůžou bránit ! A jsme u sociálni politiky státu tj. dle zvrácené "Modré" teorie za problémy finanční problémy státu můžou "socky".

[[>-]

+2/0
17.10.2012 18:02

kecálek reloaded 5

To ten příspěvek dáváte úplně všude?

Už jsem to četl pod jiným článkem, chápu, že jste hrdý, že jste to dokázal sepsat a vymyslet, ale trocha soudnosti neuškodí.Rv

0/0
17.10.2012 21:47

Vyškolený_1

Re: To ten příspěvek dáváte úplně všude?

Dokonce by neškodila i znalost češtiny.:-(

0/0
17.10.2012 22:43

kipu

Re: V čem soudruzi v USA a EU udělali chybu...

Přesně tak to je. Pořád se divím, kolika lidem se podařilo nalít do hlavy jiného viníka. Další věc je, že se nejedná o banky, ale jejich velké vlastníky.

Jinak ale opravdu Banky udělaly!! nátlak. A snadno se jim tlačí, když jejich vlastní kapitál je minimální s porovnáním ke kapitálu, který do nich uložili lidé. Pak se tlačí snadno, protože představte si, co by se asi dělo, pokud by najednou zavřely krám.

0/0
17.10.2012 23:09

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

To by spíš chtělo video od Mádla a Issové

V Přemluv svého rebela  V... a ne hloupý  "komentář" Modropolitruka ...

Anebo by je měl Kalousek s Kubicem "odstíhat" ;-D

+2/0
17.10.2012 17:54

Berti19

Re: To by spíš chtělo video od Mádla a Issové

Koukám, že na vaše bláboly nestačí jeden nick.

0/0
17.10.2012 21:18

moš

Dvorní šašek liberálních multikulturalistů promluvil

Strach,že tito zednáři a chazary řízení panáci upadnou do politické bezvýznamnosti.Povede jistě ještě k bojovnějším agitkám.

+1/0
17.10.2012 17:34

Vladimír Škopek

Ehm...

Co to je? 8-o

+1/0
17.10.2012 17:28

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

No jako politruk je soudruh Steigerwald slabý

ale je to zákonité , ideologie "Světového Vědeckého fekalismu" (  http://www.logix.cz/michal/humornik/fekal.xp ) , kterou se pravice a její politruci v iDnes řídí  je proti teorii Dialektického materialismu  kterou se řídí komunisté opravdu jen snáška dětských blábolu vedle vědecky propracovanému filosofického systému .;-D

Takže se nedivte že autor dnes blábolí to zítra ono stejně jako Nečas blabolí podle toho na kterém Nagyšině prsu usne.

+2/0
17.10.2012 17:22

Bivoj - biji modré kance

Soudruh Steirgewald zapoměl ....

na dvě základní politologická  pravidla

1. Princip  akce a reakce na "propagandistické páce".... čím více a pravicověji lžeš , tím více leze pravda o tvých lžích ven....;-D

2.Čím více do modrého lejna štáráš , tim více smrdí nejen to lejno ale i ruce a huba propagandisty;-D

+3/0
17.10.2012 17:13

Berti19

Re: Soudruh Steirgewald zapoměl ....

I jdi ty brepto.

0/0
17.10.2012 21:10

Modrá Síťovka zloděje Zločase

Už je to tady...Už je to tady...Už je to tady...

nalejvárna soudruha Steigerwalda pro hloupé pravičáky kteří nedostatečně a ideově nepřesně  chápou ideály kapitalismu.

K tak tupé nalejvárně se nesnížili ani soudruzi z Ustavu marxismu -leninismu ;-D;-D

+3/0
17.10.2012 17:04

kevin.lo.imax

Re: Už je to tady...Už je to tady...Už je to tady...

tak tomu říkám argumentačně plnotučný příspěvekR^

0/0
17.10.2012 17:06

jekkal

Karle

ODS nepřivedla ČR ke kapitalismu, ODS umožnila ČR rozkrást, toť vše

+3/0
17.10.2012 16:17

kevin.lo.imax

Re: Karle

tak to je další z řady rudých výblitků...

privatizace nerovná se krádež...

jak bys potom nazval obří privatizační (chvályhodné, leč samozřejmě prožrané) počiny za vlád ČSSD? megazlodějiny?

+2/0
17.10.2012 16:23

jekkal

Re: Karle

modrý pantáto, Klausův bankovní komunismus a kupónová rozkrádačka se rovná krádež

+1/0
17.10.2012 16:35

kevin.lo.imax

Re: Karle

promiň, nebudu už na ty tvoje rudý žvásty reagovat..to je jako hádat se s nástěnkou lidového domu

+1/0
17.10.2012 16:40

jekkal

Re: Karle

tím na současné realitě nic nezměníš, je zřejmé, že relevantní argumentaci nemáš, tím, že je téměř vše rozkradeno, ztrácí existence ODS smysl

+1/0
17.10.2012 16:52

Smetac

Re: Karle

Na tvém vnímání reality, Jekkale. Na tom nezmění nikdo nic. Snad jen střiky, popř. elektrošoky.

0/0
17.10.2012 17:18

kipu

Re: Karle

To je jedno jakým způsobem, ale nakonec kapitál chce a ovládne vše včetně veřejných služeb, které dosud zajišťuje nebo zajišťoval stát.

0/0
17.10.2012 22:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.