Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlaté časy pardubické ODS jsou pryč, stává se bezvýznamnou stranou

ODS v Pardubicích je v rozkladu. Je to přitom pouze pár let, kdy měla senátora, dva poslance, hejtmana i primátora krajského města. Od roku 2006 se toho však hodně změnilo. Dnes nemá kdysi úspěšná buňka občanských demokratů vůbec nic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

McTuzemák

zombie

Kňava, Tichý, Křivanová, Toman, Tupec ........... a čemu se jako divíte? A nad tím ještě exot jménem Nečas... ODS je mrtvá strana. A ČSSD, pokud správně nepochopí volební výsledky komunistů. má nakročeno tamtéž.

0/0
18.10.2012 15:05

pjotrrrr

Když tam vidím soudruha Tomana tak se ani nedivím

když nebyl zvolenej jako poslanec a šel dělat náměstka do Prahy, tak to zdůvodnil tím, že ted může pro lidi udělat víc, že je v Praze ;-D;-D;-DRvRv

0/0
18.10.2012 13:33

Sieg1

Krásný titulek

konec bezvýznamných darmožroutůR^

+2/0
17.10.2012 19:48

Johny__S

Re: Krásný titulek

Oni jsou bezvýznamní proto, že teď neuspěli ve volbách. Ještě před rokem byl bezvýznamným darmožroutem i Netolický, ale po úplatkářské aféře ČSSD nikoho čistšího strana neměla, takže nyní bude hejtmanem.

0/0
17.10.2012 20:19

Hop a je tu LIDOOP

Re: Krásný titulek

No je mladej a zřejmě i nezkaženej, což se o většině napříč spektrem nedá říci.

0/0
17.10.2012 20:28

Johny__S

Re: Krásný titulek

Mladej a nezkušenej. Může nadělat mnohem více škod:

1) Kvůli své nezkušenosti (kdo ví, jak bude kraj řídit).

2) Kvůli tomu, že ho zkušení šíbři převezou a stejně si budou krást podle svého.

0/0
17.10.2012 20:36

pes jitrničku sežral

Re: Krásný titulek

Mladej a zcela nedotcen realitou mimo politiku. To i ty komunisticke kadry si musely udelat aspon to kolecko.

Vsadil bych se ze na nej neco vyleze skrze ten nemocnicni informacni system, tyhle projekty jsou lotrovina a nebo aspon nefunguji.

0/0
17.10.2012 20:51

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

Mrtvolky , modré zoombie,mažu si všechny ODSmany

z mobilu jako Klaus;-D

0/0
17.10.2012 17:57

odejděte5

No to co je v Pardubickém kraji, platí

obecně i o celostátní úrovni. Ještě poslední hřebíček do rakve ODS bude sjezd , kde za Nečase zvolí Kubu a je po této straně. Ta je již na přístrojích a lékaři jsou již rozhodnuti jí z těchto přístrojů odpojit!!!:-)

A pak bude v Česku lépe, ne dobře ale o trochu lépe o trochu méně se bude odklánět!!!

+2/0
17.10.2012 15:21

Johny__S

Re: No to co je v Pardubickém kraji, platí

Až na to, že Kuba je mnohem lepší řečník než Nečas. Už jsem ho viděl naživo a byl mi vcelku sympatický.

0/0
17.10.2012 16:04

McTuzemák

Re: No to co je v Pardubickém kraji, platí

No Kuba je nesrovnatelně lepší varianta, než zoufalec Nečas. Jenže na záchranu pacienta v klinické smrti je už zřejmě pozdě, navíc v regionech je to stejná bída jako nahoře. Naivní je ovšem se domnívat, že ODS může za všechno v tomhle státě. To je nesmysl, dělí se o celý ten malér společně a nerozdílně s ostatními partajemi. Slušná tu není ani jedna. Nadějí může být jen to, pokud vznikne alespoň jedna nová pravicová a jedna nová levicová strana, které přijdou s jiným programem, než současné bandy různobarevných komunistů. Pak opět začnou voliči volit, protože budou mít koho.

0/0
18.10.2012 15:10

držte si klobouk

už aby ta bezvýznamnost platila i celostátně

+2/0
17.10.2012 14:55

miluri

1962

Bylo by škoda, kdyby zločinecké strany jako je ODS, KDU ČSL, ODA US DEU, ČSSD, KSČM, TOP 09, LIDEM, VV a podobně, upadly v zapomnění. Je zapotřebí se s nimi vypořádat za To čeho se dopustily na nás a tomto státě.

0/0
17.10.2012 14:13

zn.

Dokud se budou politici chovat jak VIP šlechta

tak je lidé časem přestanou volit. Přesně tak to bylo s politickou smetánkou ODS v Pardubicích. A není to jen ODS bohužel. ČSSD a koalice s Fraňkovou a Línkem tam mílovými kroky směřují rovněž. Krom toho, že už nejsou dobře placenými služebníky lidí se z nich stávají pohunkové společností jako jsou Chládek a Tintěra a podobní, kteří realizují jimi zadávané velmi předražené "veřejné" zakázky.

+2/0
17.10.2012 14:12

Tce

Pro začátek slušné diskuze

Nejdříve si něco o Jiřím Janků zjistěte, protože jinak jste s těmi nadávkami docela za blbce. ;-) Mladý, slušný a úspěšný podnikatel - nevím, že by nějaká strana v Pardubicích měla podobně schopného lídra...

+1/0
17.10.2012 14:10

zn.

Re: Pro začátek slušné diskuze

To souhlasím, Janků je v pohodě a Tupec taky, ale oni za tohle teď nemůžou. Je potřeba podívat se na Stříteského a podobný myslím :-/

0/0
17.10.2012 14:14

Johny__S

Re: Pro začátek slušné diskuze

Stříteský to balí. Bydlí v Jezbořicích a v ODS to prakticky ukončil. Ale jsou tam jiní šíbři - pořád se drží lidé jako Lic. Kňava, Krejčíř, apod.

+2/0
17.10.2012 14:17

McTuzemák

Re: Pro začátek slušné diskuze

Křivanová jako kandidátka do senátu.... to mi téměř vyrazilo dech. Kňava s Tichým jsou břídilové proti tomu, co tato dáma dokázala v Hlinsku napáchat s veřejnými zakázkami....

0/0
18.10.2012 15:13

mildapr

Jestli si toho místní politici ještě nevšimli,

tak při krajských volbách krajská témata nikoho nezajímají. Voliči krajské uspořádání v podstatě ignorují a není divu. Solidních osobností je mezi politiky jako šafránu a politických institucí jako hnoje. Kdyby se nad tím někdo rozumně zamyslel, musel by dojít k názoru, že krajské samosprávy a senát jsou dvě naprosto zbytečné instituce, které proces tvorby legislativy a výkonu státní správy jen komplikují a prodražují. Bohužel je naprosto zřejmé, že kapři si sami rybník nevypustí. Pokud by se našla strana, která by si dala zrušení senátu a krajských samospráv do programu, má můj hlas. Pokud by ještě přidala redukci počtu krajů, není co řešit.

0/0
17.10.2012 13:45

Johny__S

Re: Jestli si toho místní politici ještě nevšimli,

Přesně tak. Máme zbytečně mnoho krajů. Ve východních Čechách jsou dvě krajská města ani ne 30 km od sebe.

0/0
17.10.2012 13:46

MDmd

Re: Jestli si toho místní politici ještě nevšimli,

Souhlas, jen za kraj. samospravy muzeEURv

0/0
17.10.2012 14:13

Johny__S

Re: Jestli si toho místní politici ještě nevšimli,

Jasně, kraje jsou důležité také pro čerpání evropských dotací. Ale ČSSD si ve spolupráci s KDU-ČSL a dalšími stranami prosadila, že jich bude tolik a že budou takhle malé. Bylo to zbytečné, protože se pak musely spojit do "regionálních operačních programů", v jejichž čele tudíž stojí nezvolení politici s obrovskou mocí a neprůhledným rozhodováním.

0/0
17.10.2012 14:18

Johny__S

Chyba v článku

Janků není předseda regionu, tím je Jan Čechlovský, bývalý starosta Chrudimě a nynější poslanec. Janků je předseda oblastního sdružení. Pardubáci si to udělali sami. Dovolili, aby se strana rozstříštila do několika vlivných místních sdružení, která proti sobě vedla a ještě stále vedou zákopovou válku. Proto vyštípali Demla z kandidatury na primátora a prosadili si Krejčíře, který rozhodně neměl tak dobrou pověst - a taky pohořel. Pardubáci nemají na magistrátní úrovni žádné zastřešující sdružení, takže se jednotlivá místní sdružení dohadují mezi sebou, případně při oblastních sněmech, nebo dokonce na regionálním. Jejich roztříštěnost se projevila i v okamžiku, kdy se volil lídr do krajských voleb. Ostatní oblastní sdružení respektovala, že to mají dostat Pardubice, ale Pardubáci nedokázali vygenerovat vůbec žádnou osobnost, na níž by se shodli. Nic proti Petru Tupcovi, ale nepříliš známý starosta třítisícového města těžko může kandidovat na hejtmana. Zkazili nám to Pardubácu. Bohužel.

0/0
17.10.2012 13:22

Milda V.Poustka

Re: Chyba v článku

Prostě Občané Děste Se v Pardubicích končí a takhle dopadne celká strana.;-D

0/0
17.10.2012 13:53

Johny__S

Re: Chyba v článku

Zalez, Poksi.

0/0
17.10.2012 13:57

pártyman

Re: Chyba v článku

žere tě že má pravdu ?

0/0
17.10.2012 14:34

Johny__S

Re: Chyba v článku

Vůbec ne. Klidně si podiskutuju s kýmkoli o osudu ODS. Ale ne s Poksem. Dneska na ty jeho bezobsažné bláboly plné urážek, "mádlovců", "komiků", nejsem zvědav.

0/0
17.10.2012 14:50

Lokýt

"Je jasné, že i my jsme dělali chyby a nebylo jich málo"

Říkat trestným činům "chyby"? Ach ten politický newspeak...

+2/0
17.10.2012 13:18

Johny__S

Re:

Proč tedy zvítězila ČSSD, když měla také plno afér - Martínek, Petržílek, Tichý...

0/0
17.10.2012 13:22

Lokýt

Re:

Krátká paměť voličova.

0/0
17.10.2012 13:26

SeeM

Re:

voliči poslechli ods aby volili menší zlo

+1/0
17.10.2012 13:47

Johny__S

Re:

Však asi volili - vesměs neparlamentní strany. Oslabila ČSSD i  ODS. A protože navíc mnozí voliči k volbám nepřišli, projevilo se, že má KSČM své voliče disciplinované. Ačkoli také nedostala o mnoho víc hlasů než minule, stačilo to na pěkné druhé místo.

+1/0
17.10.2012 13:59

pártyman

Re:

právě že KSČM dostala o dost víc hlasů než v minulých krajských  volbách

0/0
17.10.2012 14:36

Johny__S

Re:

Podle toho, čemu budeme říkat "dost". Dostala o sto tisíc hlasů víc. Minule získala asi 440 tis. hlasů, nyní asi 540 tis. hlasů. Je to "o dost", nebo je to "víceméně stejně"? Určitě posílila, ale podle mého názou jenom slabě.

0/0
17.10.2012 14:52

jekkal

není

co rozkrádati není partaje leninskýho typu ODS

+1/0
17.10.2012 13:02

Johny__S

Re: není

S partají leninského typu kamarádí tví oblíbenci, jekkkkale.

+1/0
17.10.2012 13:23

glockwien

ODS

chce to nové a mladé Řebíčky, Íčky, Janoušky, Dalíky nebo Topolánky. Zejména se specializací na evropské dotace.;-D

+2/0
17.10.2012 12:50

jollyjokes

Re: ODS

Na evropské dotace se specializují jiní - Rathové, ústečtí bossové ČSSD apod.

+1/0
17.10.2012 14:05

Vyškolený_1

Re: ODS

R^R^;-D

0/0
18.10.2012 0:49

hany1

Až bude

Holečkova vila zbouraná, tak potom novému hejtmanovi zatleskám.

+4/0
17.10.2012 12:41

PepekVyskoc007

Re: Až bude

tak to radeji zajdete na hokej nebo do divadla, jinak ruce timhle zpusobem uz nikdy nepouzijete

0/0
17.10.2012 12:47

glockwien

Re: Až bude

tak toho se příteli nedočtáte. Holeček má vztahy na magistrát a na ODS.;-D

0/0
17.10.2012 12:51

Prskosh

doufejme, že nejen v pardubické

a nejen ods. za 23 let dostali tuto zem do naprosté ..., tak atˇdo ní táhnou také a svou sestřičku čssd si můžou vzít s sebou!

+5/0
17.10.2012 12:37

Modrá Síťovka zloděje Zločase

Mažu si je z mobilu

jako president Klaus;-D

0/0
17.10.2012 12:33

sojkatus

to je furt

kamarádičkování pří zakázkách a půjčování si....apod... a máte to...RvRvRv

0/0
17.10.2012 12:23

JTR1

Co mi to jen připomíná???

"se znovu a to díky mladým. Mám radost, že v partaji vidím nové tváře". Aha je to rétorika komoušů před rokem 1989!! Asi si modrý soudruh vzpomenul!! ;-D;-D

+2/0
17.10.2012 12:15

PepekVyskoc007

Re: Co mi to jen připomíná???

To je trochu mimo ne? nebo vam je >45 a mate ve stanovach sve strany, ze mlade tvare maji stopku? jinak byste asi vedel, ze slovo "partaj" bylo u nas nejspis z rustiny "partija" ale i nemci maji "Partei" (anglani maji "party" atd), t.j. slovo "partaj" dnes muze vadit leda komunistovi, ktery tim byl bez upresenni nazvu partaje zvykly davat najevo, ze zadna jina krome jeho uz nebyla. Nicmene pokud clen nejake strany dneska mluvi familierne o sve strane jako o partaji, neni na tom extra nic divneho, obvlast mladym rocnikum.

0/0
17.10.2012 12:46

JTR1

Re: Co mi to jen připomíná???

to v uvozovkách je opsáno doslova z článku!! A to že mi je víc než 45 znamená, že si takové náborové hesla pamatuji z dob vlády KSČ!! A kdo tam nalezl??? Karieristická bezpáteřní lůza (Tlustý, Fišer......) ;-)

0/0
17.10.2012 12:53

Johny__S

Re: Co mi to jen připomíná???

Za nové tváře jsme náhodou rádi. Strana nezvládla generační obměnu. Nyní odchází generace politiků, která je ve straně od samého začátku, často úspěšných starostů či zastupitelů. A noví lidé se k nám nehrnou, protože mají pocit, že je staří pardálové k moci nepustí. Tohle ale bývávalo tak před šesti lety. To, že se nám nezdařila generační výměna, je znát i na hejtmanství. Když umřel respektovaný hejtman Rabas, strana za něj nedokázala najít adekvátní náhradu. Ivo Toman to opravdu nebyl. Ale totéž brzo čeká i lidovce. Až jim v Pardubicích skončí Línek, nikoho místo něj nemají.

0/0
17.10.2012 13:29

Tce

Re: Co mi to jen připomíná???

Jiřímu Janků je kolik? 35? A má úspěšnou firmu, kterou vybudoval poctivě. To je solidní předpoklad do začátku. ;-)

0/0
17.10.2012 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.