Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejmladší hejtman v české historii počítá v kraji i s komunisty

Lídr ČSSD pro Pardubický kraj Martin Netolický říká, že volební úspěch komunistů je pro něj sice smutné zjištění, on ale s variantou oranžovo-rudé koalice musí počítat jako s rovnocennou ostatním možnostem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ODSakEda

další kdo nepamatuje socialismus!... :-(

. . . Nová generace nastupuje! Nová nerovná se nutně lepší! ;-O Nová = spíše naivní a neznalá, nezkušená... :-(

0/0
16.10.2012 18:27

s(h)arka

hm, tak teda Ne, sám si to určil...

Od prosince loňského roku jsem vedl zdravotnictví Pardubického kraje. Lidé mohli vidět, zdali mám schopnosti vést kraj, nebo ne. Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/clanek.aspx?c=A121015_1840794_pardubice-zpravy_pri

Od prosince loňského roku jsem vedl zdravotnictví Pardubického kraje. Lidé mohli vidět, zdali mám schopnosti vést kraj, nebo ne. Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/clanek.aspx?c=A121015_1840794_pardubice-zpravy_pri

0/0
16.10.2012 7:56

Pavel101

Netolický

Myslím že to bude člověk na správném místě stačí si pouze zjistit jakým způsobem se dostal na pozici lídra kandidátky  ČSSD a sledovat kolik schopných nebo spíše všehoschopných lidí z kandidátky jeho okresu  bude "pracovat" pro kraj. Čas nám ukáže.  Pravdou je že dnes na to aby člověk vykonýval funkci hejtmana tak musí umět pouze intrikovat uvnitř nějaké politické strany. V těch kde tito lidé něco "větří" svoji šanci je jich samozřejmě větší koncentrace.

0/0
15.10.2012 21:15

WoCoGo.v2

mladi lidi jo

ale nekdo,kdo v zivote nikdy nic neudelal,jen blbe zvanil pod nejakym dlasim netahlem u me nema kredit na to, aby nekomu neco rikal anebo resil neco,s cim proste sam nemuze mit zadny realny zkusenosti...

+1/0
15.10.2012 18:21

ODSakEda

Re: mladi lidi jo

já bych vůbec nedělil lidi naivně na mladé/staré..., ale na dobré/špatné! (a vše mezi tím, svět není B&W)

0/0
16.10.2012 18:28

forrestjump

Chodím na fakultu, kde Netolický studoval a učil

a kantoři z něj (jako člověka) zrovna nadšení nejsou...

0/0
15.10.2012 18:04

Johny__S

To je odporné,

komouš mít v koalici. Ale kdo chce kam, pomožme mu tam. Tohle si naši občané zvolili, tak to dostanou.

0/0
15.10.2012 16:20

Oslíčkové otřeste se

V posledních 8 letech přibyly na každém krajském úřadě

řádově stovky placených pozic poradců, komisařů a vedoucích vedoucích s nadstandardními platy, srovnatelnými s podnikatelskou sférou. Polovina platu putuje do stranické pokladny. Tak tomu bylo za lidovců i za Bendla, Martinka.

+1/0
15.10.2012 13:21

capellen

Proč by mladý hoch neměl být schopný vést kraj?

Ale na druhou stranu, proč by vůbec někdo měl někoho vést, když o to dotyčný nestojí? U voleb byla asi třetina lidí, ta rozhidla nějak, takže ČSSD jako "vítěze" volilo reálně nějakých 10% voličů, zbytek by volil jiné lidi, jiné strany, jiná řešení. Takže, demokracie? Pcha!

0/0
15.10.2012 11:55

odborářský papaláš na golfu

Re: Proč by mladý hoch neměl být schopný vést kraj?

Jedná se o poctivých 12-15 miliard korun ročně, kterými lze po libosti krmit Bestii.

Ty nelze nechat ležet na chodníku. :-)

+1/0
15.10.2012 11:58

Johny__S

Re: Proč by mladý hoch neměl být schopný vést kraj?

Jen počkejte. Nakonec bude hejtmanem Tichý. Tenhle mlaďoch byl jenom vábnička pro voliče. ;-(

0/0
15.10.2012 16:21

pjotrrrr

Komedie

3/4 roku vedl zdravotnictví, tod vše ;-D;-D ten je něčí prodloužená ruka, že pane Martínku :-PRv

0/0
15.10.2012 11:36

kolos.veliky

Existenci JUDr. Netolického

jsem bohužel poprvé zaznamenal na volebních plakátech.

0/0
15.10.2012 11:12

jenda3

Re: Existenci JUDr. Netolického

To přece voličům stačí, když není umazaný

0/0
15.10.2012 11:24

pes jitrničku sežral

Re: Existenci JUDr. Netolického

V Pardubicich volici vypraskali soc-dem jako vsude jinde. Jen ze setrvacnosti ji porad zbylo nejvic hlasu. Predpovidam ze po pusobeni tohodle kindermanagera ta setrvacnost uz stacit nebude.

0/0
16.10.2012 17:06

looki25

pak se diví...

ferda, co v životě nepracoval a jen dělal poskoka ve straně a bafuňářskou kariéru. A to není jen u ČSSD, taková ODS taky zaplevelila různý státní úřady, ministerstva a příspěvkový organizace podobnými stranickými kariéristy - viz. různí poradci, náměstkové nebo i pracovníci tiskových odborů, co nemají relevantní praxi, nemají vzdělání (v "lepším" případě odevzdávají desátek na VŠFS a UJAK).

Suma sumárum, za těch 20let se toho tady v tomto směru moc nezměnilo, je to pořád stejný, stejný charaktery lidí, dost často i ty samý lidi Rv

+4/0
15.10.2012 10:41

Petra-ari

Re: pak se diví...

JUDr.Martin Netolický, Ph.D. ... ten hoch vzdělání má.

0/0
15.10.2012 11:03

kolos.veliky

Re: pak se diví...

A praxi z normálního zaměstnání?

0/0
15.10.2012 11:10

looki25

Re: pak se diví...

myslel jsem to obecně.

a tenhle hejtman(?) má relevantní praxi odkud? Do jakého zaměstnání se dostal jen na základě svých vědomostí a schopností? Odkud ví jaký je normální život, z nákupů jako další v řadě Marek Benda?

+1/0
15.10.2012 11:33

Petra-ari

Re: pak se diví...

Já vím, zaradovala jsem se že má aspoň to vzdělání. Jinak máte pravdu.... Holt asi dlouhé prsty.

0/0
15.10.2012 13:13

MatX

Smutné je hlavně chování novinářů

Na celých volbách je nejsmutnější hlavně chování novinářů. Proč by nemohla jít ČSSD do koalice s KSČM? Jaký je problém v tom, že bychom měli mladého hejtmana? Nechápu. KSČM uspěla v demokratických volbách a ať se to pisálkům líbí nebo ne, tak může být součástí koalic v krajích. Věková obměna už je také potřeba.

+4/0
15.10.2012 9:56

Honza-A

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

... máte pravdu, já jako člen ODS se už těch komunistů taky nemůžu dočkat ... Bude to zase jedna velká paráda. A první co by soudruzi měli udělat, je zrušit tyhle diskuze ...

+1/0
15.10.2012 10:15

oldiess

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

no ona ODS dělal pro návrat komunistu vše co bylo v jejích silách, přeci jen takovej triumf jako Dalíkova a Tupolánkova půlmiliarda bokem musel kománům pomoct chca nechca

+2/0
15.10.2012 10:18

MatX

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

Když jste jako ODS neschopní, tak se nedá nic dělat. To co předvádí vedení vaší strany není pravicová, ale čistě destrukční politika. Na krajích je situace sice trochu jiná, ale myšlenka, že budete tahat z lidí jen peníze a za to jim bude kraj nabízet stále méně se objevuje i zde.

Strach z komunistů nemám. Není Sovětský svaz a vůbec je situace v Evropě jiná, takže pro žádná represivní opatření nebudou mít podporu. Či spíše jim je nikdo nenařídí. Veřejné prostředky rozhazují všechny strany, v tom rozdíl mezi ODS a KSČM opravdu není.

0/0
15.10.2012 10:26

Johny__S

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

To je kravina. Naši představitelé naopak předvádějí zodpovědnou politiku. Problém je, že většina Čechů chce levici, takže i levostředová opatření, která předvádí současná vláda, a byl to hodně zlý kompromis, jim nevoní. Stačí, když levicově populistická ČSSD říká, že je to špatně. Světovou krizi svede na ODS a pravici ("krizi jsme zavinili společně: Bush, Zahradil a Topolánek") a levicovým voličům to stačí. Oni jsou to vlastně tragédové, protože až bude vládnout Bohoušek Sobotků, udělá jim totéž a jim zbudou oči pro pláč.

0/0
15.10.2012 16:26

MatX

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

"Odpovědnou" politiku bez vysvětlování. Vrcholná politika ODS je založená na aroganci. Konečně zvyšování daní mluví za vše. O průšvihu zvaném církevní restituce, důchodová reforma nebo dotace z EU se asi nemá smysl ani bavit. Na jednu stranu jsou to témata pro celostátní politiku, na druhou stranu je odpovědnost na vládních stranách i v krajích, aby rozšířili informace a přesvědčili lidi. Nic z toho se nestalo. Stejně tak ODS uškodilo třeba odvolání Pospíšila ze dne na den, opět bez vysvětlování. A tak bych mohl pokračovat. ČSSD není o moc lepší, ale přeci jen je u ní méně pravděpodobné, že se pustí do "reforem", které nic nevyřeší a zároveň povedou k poklesu životní úrovně.

Věřím, že na místní úrovni pracují členové ODS dobře, byť nejsem úplně zastáncem vaší politiky. Jenže co je to platné, když veškerou snahu zničí neschopné vedení.

Jinak souhlasím, že lidé v ČR jsou orientovaní více vlevo, ale to neznamená, že by nebyli ochotni volit pravici, pokud k tomu budou mít důvod.

0/0
15.10.2012 18:17

odborářský papaláš na golfu

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

Věková odměna gerontokracií z KSČM? ;-D

0/0
15.10.2012 11:57

MatX

Re: Smutné je hlavně chování novinářů

Měl jsem teď na mysli Netolického a nejapné otázky novináře, který se pozastavuje nad jeho věkem. Komunisti nejsou o nic starší než lidé v jiných stranách.

0/0
15.10.2012 12:16

kristusek21

Lidé mohli vidět

leda prt. Radní pro zdravotnictví není zrovna funkce, o níž by se občané nějak extra zajímali (alespoň do doby, než se o dotyčného začne zajímat policie;-D).

0/0
15.10.2012 9:43

sheenny

Hejtman

Pánovi je 30?8-o Řekla bych mu 45.

+1/0
15.10.2012 9:31

oldiess

Re: Hejtman

jako teenager co vypadá na deset máš asi ještě blbej odhad;-D

0/0
15.10.2012 10:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.