Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pospíšil: Nekřičím vyměňme předsedu, ale musíme změnit styl politiky

Pravicoví voliči jsou podle místopředsedy ODS Jiřího Pospíšila připraveni snášet reformy a respektovat nepopulární opatření, ale očekávají jejich vysvětlení. "Nejsem ten, kdo revolučně křičí vyměňme rychle předsedu. Ale musíme změnit styl naší politiky," řekl v rozhovoru pro iDNES.cz Pospíšil, který v Plzni dovedl ODS k jedinému vítězství v kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

včelka mája

NEJKRÁSNĚJŠÍ ZMĚNOU POLITIKY ODS A TOP09

je postavit tyto dvě partaje za hranice zákona a zahájit trestní stíhání všech jejích členů. !!

0/0
16.10.2012 6:27

cernovlasej.blondak

Nekřičím vyměňte předsedu, ale

říkám vykopněte Nečase!

0/0
15.10.2012 14:57

zberanek

Pan Pospíšil je jen vyjímka v ODS

Pan Pospíšil je jeden z mála slušných lidí a politiků v ODS. Kdyby ODS byla složena z takových lidí, tak neváhám a volím je. Bohužel je složena ze samých Nečasů a jemu podobných. Raději nebudu psát jejich charakteristiku, kterou mám na mysli, ihned by to bylo smazáno.

0/0
15.10.2012 14:49

valloire

Re: Pan Pospíšil je jen vyjímka v ODS

;-D Tak je vidět,že nevíš,kdo tahá za nitky v pozadí Pospíšila. Je to Jurečko,největší vekslák a mafián v Plzni. Taky ,,slušnej" člověk. Nebuď naivní,je to loutka a ...........-nadávka.

+2/0
15.10.2012 18:01

Tomas_Hrejsemnou

ale jo křičme z plných plic....

vyměňte předsedu....

0/0
15.10.2012 14:39

banánovníkův odkaz

má příje,mnej takovej dětskej kukuč chlapec

a hle, ono to vážně na ty jednoduchý funguje, neuvěřitelný;-DRv

+1/0
15.10.2012 14:26

zajtsef

Pospíšil bude plzeňáky brzo hodně mrzet!

Jak níže naznačovalo více lidí, jeho výhra není důkazem politických schopností páně Pospíšila, jen na něj padla volba, když v Plzni je těžší volit komunisty. Ovšem za všechno se platí. Ještě nedávno Pospíšil chodil a konal tak, jak mu velely docela viditelé kmotrovské nítě kmotra Jurečky. Radil se s ním stejně, jako v Praze Bém se svým věčně ožralým a zfetovaným kumpánem.  Pospíšil není  (ani nemůže) být opravdových chlapem. Kdo si myslí, že by Plzeň vyhrála, kdyby se stal hejtmanem, se krutě plete. Je to jen další, možná více kultivovaná, ale stále jen loutka ódéesáckých kmotrů.

+2/0
15.10.2012 14:22

valloire

Re: Pospíšil bude plzeňáky brzo hodně mrzet!

Přesně. Tyhle důvěru budící obrejličkovaný typy by právě důvěru budit neměli. To jsou ti nejhorší.R^

0/0
15.10.2012 18:03

MeGabovo

Jen vidím titulek a žasnu

Nebavme se o prezentaci politiky vlády. Bavme se o samotné politice. Tady nejde o to správně vysvětlovat reformy této vlády, tady jde o to, aby se vůbec nějaké reformy dělaly, ne? Jak si například tahle vláda může říkat pravicová, když zvyšuje daně?!?

+4/0
15.10.2012 14:20

aGSMITH

Ja jsem pro reformy,ale ne pro ovladani politiky Janouskem..

V minulych volbach jsem volil ODS a souhlasil s reformama, proto nechapu,proc se ted NECAS ohani tim,ze ten spatny vysledek je kvuli reformam atd.

kdybych tenkrat vedel,ze ODS je jedno velke loutkove divadlo ovladane Janouskovcema, Dalikovcema a spol.,

tak uz bych tenkrat nevolil.Posledni kapka bylo Vase odvolani a tim muj hlas pro ODS je ztracen. Navrat rezisera Klause by me v mem rozhodnuti jen utvrdil. Jestli nekdy budu opet volit ODS,tak jedine,kdyz p.Pospisil bude premierem a predseda,pac ten moji duveru este neztratil.

Jinak sbohem ODS... a volim piraty,pac ty aspon nelzou a vim co se da od nich cekat... lepsi jistota nez nejistota.

0/0
15.10.2012 14:20

Worff

Re: Ja jsem pro reformy,ale ne pro ovladani politiky Janouskem..

Obávám se, že pan Janoušek je pouze malá čudla, známá odněkud z golfového klubu. Ve skutečnosti nám vládnout jiné persony. A tam jsou i vraždy na denním pořádku.

0/0
15.10.2012 14:21

AA00_multinekulturni_5

Re: Ja jsem pro reformy,ale ne pro ovladani politiky Janouskem..

Vraždy ? Ale fuj. Takové předpotopní metody...Určitě mají nějaké modernější. Evropskounijní.

0/0
15.10.2012 15:58

b.o.j

Demagogie je překrucování faktů pánové

Zákonodárci bojují proti anonymním akciím delší dobu. V roce 2010 omezili přístup firem s akciemi na majitele k veřejným zakázkám. Tato úprava však narazila u právníků i u Evropské komise. Aby se Česko vyhnulo sankcím z Bruselu, omezení rychle zrušilo.

Rv

0/0
15.10.2012 14:16

b.o.j

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Ještě mě někdo chce napadat, že "pravda", kterou šířite v diskuzích není demagogie?

0/0
15.10.2012 14:21

Sawy

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Zrusit anonymni akcie je legislativne velice jednoduche. Kdyby to vlada myslela vazne, se 118 hlasy v PCR to mohla udelat okamzite po volbach. Zbytek uz jsou jen kecy.

0/0
15.10.2012 14:23

b.o.j

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Ale oni je nechtěli zrušit. Diskuze byla o tom, jak je Pospíšil dobrý, a chce zrušit anonymní akcie . To ale nikdy nebyla pravda, jediní kdo je chtěli zrušit byla ČSSD. Pospíšil tento, jak řekl, populistický zákaz těchto akcií odmítl...

+1/0
15.10.2012 14:29

Sawy

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Muj nazor je, ze je nechce zrusit nikdo. Tem politickym gaunerum, na strane nezalezi, to vyhovuje.

0/0
15.10.2012 14:35

Worff

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Pochopitelně to všem vyhovuje. V momentě, kdyby se veřejně odkryly a to se tady nikdy nestane, tak by se zjistilo, že spousta firem patří lidem, kteří o výběru rozhodovali nebo na nich měli jiný prospěch.

0/0
15.10.2012 14:43

b.o.j

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

BINGO!!!! Tomu já říkám postbolševický klausokapitalismus...

0/0
15.10.2012 14:53

Worff

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Dáte odkaz? Přijdete mi jako tlampač výmyslu z vládního média. EU totiž kromě nás anonymní akcie nezná. Těžko by tedy mohla zakázat jejich zákaz. Pouze v několika zemích jsou neveřejné, ale přitom zaknihované.

0/0
15.10.2012 14:28

b.o.j

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Např. zde:

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/179129-vlada-chce-skoncovat-s-anonymnimi-akciemi/

0/0
15.10.2012 14:31

Worff

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Ale to jste špatně pochopil - ty námitky právníků a EU byly z důvodu nerovného přístupu v rámci výběrového řízení. Kdybychom je chtěli zrušit úplně, budou všichni pro. Ovšem, kdyby je vláda opravdu zrušit chtěla, tak to udělala už dávno a nebude kolem toho dělat takové tanečky. Vešlo by se to do 10 §§.

0/0
15.10.2012 14:36

b.o.j

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Já to chápu velice dobře, ale vy jste trochu mimo mísu. Tedy znovu: Jde o tvrzení, že Pospíšil je tak skvělý, že chtěl zrušit anonymní akcie. To, ale není a nikdy nebyla pravda. Určití demagogové zde na diskuzi toto tvrdili. Chápeme?

0/0
15.10.2012 14:46

Worff

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

My se chápeme a názor na věc máme stejný.R^

0/0
15.10.2012 14:54

b.o.j

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

Ještě k věci. Nejsem sice právník, ale z logiky věci je jasné, že pokud zákony tyto akcie povolují, nelze přeci jejich vlastníky diskriminovat při výběrových řízeních. Tudíž nejde o populistický zákaz akcií, ale populistický žvást, kterému uvěřili davy lidí.

+2/0
15.10.2012 14:42

Worff

Re: Demagogie je překrucování faktů pánové

R^

0/0
15.10.2012 14:45

FLOGYN

Omyly slušného Pospíšila

Pan Pospíšil působí slušně a zřejmě je přístupný argumentům. Proto mu dávám tento podnět. 1) Hlavní chybu vidí v interpretaci vládní politiky. Myslím, že jde o chyby v jejím obsahu, což je zcela něco jiného. Ve vládním programu je prioritou vzdělání, fakticky se podfínancované školství dusí, učitelům snižují platy. To samé věda.Perspektivnost politiky Nečase a jeho party je nulová. Změny v DPH a další se nedělají koncepčně, ale jak se Kalousek vyspí, je nastolena vláda nejistoty, vítězí opatření umrvující ekonomiku. Ví to NERV, občané, jen vláda to neví.Nečas njiž vyměnil deset původních ministrů o jejich odbornosti nemůže být řeč, řada je delikvetních.Korupční kauzy nevznikají díky vládě, ale jí navzdory- viz vyhrožování Kalouska ap.Co na tom chcete vykomunikovat? 2) Voliči v Plzni ocenili Pospíšila, jako výjimku z mafiánské party, ale většinu hlasů dali jasně levici, takže kdo osvobodil Plzeň bych do toho rozhodně nepletl.

0/0
15.10.2012 14:12

Worff

Re: Omyly slušného Pospíšila

Add NERV... čím to asi bude, že kromě zoufalého pana Schwarze už nikdo jiný z NERVu velmi dlouho veřejně nic nepublikoval, nekomentoval?;-)

0/0
15.10.2012 14:16

Sawy

Re: Omyly slušného Pospíšila

Tak, tak. S tim osvobozenim Plzne je to ukazkove racionalni, nepopulisticky argument. :o)

0/0
15.10.2012 14:18

Sawy

Draci dupka

by to nemel s predvadenim svalu prehanet. To jeho "vitezstvi" bylo stejneho druhu jako uspech komunistu jinde. Facka soucasne vladni garniture. A pomerne komickou shodou nahod byl prave on chapan jako jako vhodny objekt pro popsany ukon.

0/0
15.10.2012 14:10

Sydloch

Komunisti

Komunisti jsou populisti a kdo tomu nevěří pozná sám. Výhoda je, že se taky ušpiněj v dnešní politice, protože zlodějny nejsou o stranách, ale o lidech a zloději jsou v ČR všude, díky pokřivení a pok..urvení tohoto našeho národa právě komunisty, tak si to každej přeberte samy jak se věci maj a vězte, že pokud vyhrajou komunisti a ČSSD parlamentní volby a budou vládnout bude se země daleko více zadlužovat, protože prachy nerostou na stromech a je najivní si myslet, že se snad bude kráct méně než dnes.Rv

+1/0
15.10.2012 14:02

mpixel

ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

Až když se dostala k moci ODS tak pan Pospíšil vypracoval návrh zákona na zrušení anonymních akcií.

Pokud se dostane k moci ČSSD tak ten návrh opět vyhodí, protože ČSSD je strana tunelářů,

+1/0
15.10.2012 14:02

pomocný učitel Václav Poustka

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

Už jste to trochu pozměnil, ale furt je to stejně trapné. http://zpravy.idnes.cz/cssd-navrhuje-zakaz-anonymnich-akcii-mame-je-jen-my-a-nauru-rika-pvt-/domaci.aspx?c=A111011_160723_domaci_kop

+1/0
15.10.2012 14:03

mpixel

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

ano, a proč to za svých vlád ČSSD neuděla, když měla většinu

Zeman, Špidla, Gross, Paroubek.....

+1/0
15.10.2012 14:05

pomocný učitel Václav Poustka

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

To opravdu netuším.

0/0
15.10.2012 14:06

mpixel

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

no protože ví že nyní své zákony neprosadí, tak populisticky navrhují. Ale anonymní akcie jsou pro korupční prostředí v ČSSD dobré. Budou hlasovat proti návrhu ODS, protože si něco vymyslí,

0/0
15.10.2012 14:09

pomocný učitel Václav Poustka

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

Jste zjevně jasnovidec.

0/0
15.10.2012 14:27

mpixel

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

socani jsou populisti a  zloději a tuneláři.  Umí perfektně krást, systém mají propracovaný.

0/0
15.10.2012 14:06

pomocný učitel Václav Poustka

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

Ano, to je možné. Ale vy plácáte blbosti a to je fakt.

+1/0
15.10.2012 14:08

Worff

Re: ČSSD je proti zrušení anonymních akcií !!!!

Páni - Vám ty výsledky voleb vlezly na mozek! Měl by Vás, pro jistotu, alespoň ambulantně, vyšetřit psychiatr.

0/0
15.10.2012 14:18

Ivan Langer

a kdyz je rec o verejnych zakazkach

nebylo by jednodussi a levnejsi misto subdodavatelum davat zakazky konecnym zhotovitelum ? Mytny system Tesle nebo komu, mosty treba Vitkovicim misto Skanska ?

+1/0
15.10.2012 14:02

nosal01

Pane Pospíšile...

... řeknu vám naprosto přesně, v čem tkví podstata neúspěchu vaší strany. Jste spolupachateli situace, kdy z veřejných rozpočtů unikají ročně stovky miliard buď do stranických pokladen či kapes pijavic a chcete po lidech, aby do tohoto systému přispěli dalšími penězi. Lidi už to ale prokoukli, dál to financovat nechtějí a hledají někoho, kdo by jim v tom pomohl... Komunisti dostali tolik hlasů proto, protože si lidé myslí, že v tom s vámi nejednou a bohužel neobjevili nikoho jiného...

+4/0
15.10.2012 14:01

Ivan z Jaroměřic a Nedružic

Uměle vytvořená mediální hvězda ODS Pospíšil se blíží pravdě

nejstřízlivější hodnocení od člena ODS, co jsem zatím slyšel. Nejvíc se zatím ztrapnil Nečas, tím jak to hodil na regiony, i když kampani udával směr z centra arcizloděj Drobil a tím, že ho prohra ve volbách nepřekvapila, protože dělají nutné reformy a nepopulární opatření. To bylo naprosto mimo realitu zvlášt, když mu po pravici stál arcizloděj Drobil:) a po levici falešný právník Benda:). Jak tohle může s klidným srdcem říct. Víc další korupční kauzy z jeho strany+Kalouskovy kecy, že jsme si budoucnost prožraly, v kontrastu toho, co se například dělo v DP Praha považuju za neskutečnou aroganci. TOP09 se navíc strapnila na MPSV, když křičela jak musí skrouhnout dávky flákačům, co vysávají stát a pak se zjistí, že ty ušetřené peníze rozkrádají. Tohle prostě pravičáci nepochopí, Pospíšil aspoň tuší. I když je to uměle vytvořená hvězda, kterou by za jmenování Rampuly NSZ, zametení společně s Veseckou s kauzou Čuněk, nebo zametení na právech v Plzni, měla přinejmenším vyšetřovat policie.

+3/0
15.10.2012 13:58

amachal

Re: Uměle vytvořená mediální hvězda ODS Pospíšil se blíží pravdě

že jste nevymetli Dolejše, který za milion Kč byl ochoten hlasovat pro libovolný zákon ?

+1/0
15.10.2012 14:01

Worff

Re: Uměle vytvořená mediální hvězda ODS Pospíšil se blíží pravdě

Proč? Vždyť ho nyní na Praze 8 zvolí senátorem!

0/0
15.10.2012 14:20

nezavisla

Nekřičím----

chytrý a rozumný čověk,ale ve špatně straně,strana ODS zlodějů,korupčníků,lobistů a veškeré te pakáže co do plitiky se nemá dostat.:-P

+1/0
15.10.2012 13:50

amachal

Re: Nekřičím----

však on nám to ten výkvět rudé inteligence ukáže ... Vlček, Dolejš ...

+1/0
15.10.2012 13:52

povidam

Re: Nekřičím----

Myslíte Pospíšila? Měl setrvat v rodové tradici už od dědečka a vstoupit do KSČ.

+2/0
15.10.2012 13:53

AA00_multinekulturni_5

Re: Nekřičím----

A zároveň do LGBT iniciativy a nechat údajně konzervativní stranu na pokoji.:-/

0/0
15.10.2012 16:03

povidam

Re: Nekřičím----

No, to jsou pěkné iniciativy :-(

0/0
15.10.2012 16:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.