Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Energický Biden měl v debatě kandidátů na viceprezidenta USA navrch

Televizní debatu kandidátů na viceprezidenta Spojených států ve čtvrtek ovládl energickým a často i agresivním výkonem nynější viceprezident země Joe Biden. Na výroky svého republikánského soupeře a kongresmana za stát Wisconsin Paula Ryana nezřídka reagoval shovívavými či nevěřícnými úsměvy, což by mu však u voličů mohlo uškodit. Biden tak udělal úplně obrácený dojem než obhajující prezident Obama před týdnem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ciryl

cesti redaktori

Kde tyto zpravy berete.US zpravy jsou uplne opacne,Navrch mel Ryan.:-/:-/:-/:-/

0/0
25.10.2012 8:06

Sladek

Zprava pro CTK: I CNN (communist news network) potvrdili,

ze jejich poll, ktery byva hodne naklonen na jednu stranu (hadejte na kterou) dava Ryanovi o 4% vic nez Biden. 

Dalsi, oba splnili to, ze meli podrzet , nebo povzbudit jejich base.  Bidenovi se take podarila dalsi kuriozitka a to, ze se s jeho stylem absolutne zprotivel tem nezavislym ve stredu.  Takze shrnuto a secteno:

 Obama 0 : 2 Romney!

+2/0
13.10.2012 0:01

davnopryc

Re: Zprava pro CTK: I CNN (communist news network) potvrdili,

Hlavni bude vysledek voleb.

0/0
13.10.2012 1:58

ciryl

Vojin Kotas.Mam dotaz?

Kdyz precitam zpravy ceskeho tisku,Pripadam si jak,kdyz jsem za komunismu otevrel Rude Pravo.Nejsou nahodou v CR informacni zdroje stale pod kontrolou komunistu?8-o

+6/0
12.10.2012 20:33

Kontramulti

Re: Vojin Kotas.Mam dotaz?

...zajisté jde o řečnickou otázku...:-)

0/0
12.10.2012 21:56

Markpoko

Re: Vojin Kotas.Mam dotaz?

Jsou. Ale co ocekavate od naroda, kterej stale voli komunisty a kazdej patej ma v hlave porad jeste socialisticko-komunisticke mysleni?

O Americe nevedi nic, tak jen spekuluji, vydavaji to za pravdu a hlavne kdyz tam nekdo byl a ten to rikal... ty mam nejradeji.

+1/0
13.10.2012 5:28

detour

Krásná novinářská práce!

Pánové a dámy z iDnes, mohli jste se projevit alespoň trochu novinářské cti a pod tuto nepravdu a brak se alespoň podepsat a ne tam hodit jen nicneříkající "Autoři: iDNES.cz, ČTK". Prý novináři....;-D;-D;-D

+4/0
12.10.2012 19:37

ciryl

Vubec se nedivim!!!

Informace ceskeho tisku ze zahranici,jsou dost casto tak zkreslene,ze se jiz vubec nedivim,tem ctenarum,za jejich prispevky.Redaktori>> Prosim Vas.Bud svou praci zabalte najdete jinou a nebo,kdyz neco napisete,tak se predem poradne informuj te.Vzdyt tato zprava o viceprezident debate, VUBEC!!! neodpovida skutecnosti.Dekuji predem.;-O;-O;-O

+3/0
12.10.2012 17:28

davnopryc

Re: Vubec se nedivim!!!

Ber to jako zabavu. :-)

0/0
13.10.2012 2:00

ciryl

Re: Vubec se nedivim!!!

Mas pravdu,budu to muset brat jako zabavu.Nema cenu se vzrusovat:-/

0/0
13.10.2012 3:03

davnopryc

Re: Vubec se nedivim!!!

v CR pro US presidenta stejne volit nebudou. :-)

0/0
13.10.2012 4:27

Chinese Democracy

Prolhaná lupa

Zasejc jednou úřaduje?Rv

+2/0
12.10.2012 16:50

ciryl

Autori i Dnes Jste normalni?

Mne snad z Vas trefi slak.Dival jsem se na primy prenost viceprezident debaty,Potom na demokraticke a republikanske T.V kanaly. Demokrati i republikani uznali JEDNOZNACNE.Ze mel v debate NAVRCH Paul Ryan.To se mne snad zda,ze Vy napisete Energicky Biden mel v debate kandidatu navrch.Zabalte tu svou praci a zacnete delat neco co umite.Je sezona.,Bezte kopat brambory.Tam nic nepokazite.;-O[>-];-O

+8/0
12.10.2012 14:41

Markpoko

Re: Autori i Dnes Jste normalni?

no pouha CBS se stale jeste snazi vsem namluvit, ze to bylo obracene, tak mozna Lupa to prevzala ze CBS...

0/0
13.10.2012 5:31

Markpoko

Re: Autori i Dnes Jste normalni?

je teda fact, ze kdyby se Biden nechechtal, usklibal, a znevazoval sveho protivnika, tak tu debatu vyhral on. Nastesti je uz tak senilni, ze se sestrelil sam...

+1/0
13.10.2012 5:32

Vladimír Škopek

Nojo

Nejdřív idnes trvalo, než řekla na plnou pusu, že Obama tu minulou debatu projel na plný čáře. Ostatně idnes v zásadě přebírá americké a evropské móresy a tak odsuzuje či háže špínu na konzervativce a adoruje demokratům, tedy liberálům. Teď se to opět potvrdilo, dokonce si v článku sami odporujou. To je tak těžké zkusit být prostě objektivní? Vždyť jste všem pro smích. Že by prostě mediokracie? :-/

+1/0
12.10.2012 11:48

janzlatousty4

Redakce Idnes tak nepokrytě fandi Obamovým

neobolševikům, že je to už jen směšné. Pokud člověk anglicky trochu rozumí a debatu viděl na webu, bude hodnotit tuto diskusi  odlišně...Ale  místní oficiální komentáře mne už ani nenaštvou

+8/0
12.10.2012 11:20

ZAHORAN

Re: Redakce Idnes tak nepokrytě fandi/JANZ-Y4

Honzo, ..'z Afganistanu se stahneme..it will depend..na cem? Z odpovedi vyzniva, ze 2014 neni pro MITTY-ho definitiva..tak potom jak dlouho? Biden rek jasne 2014 a padla! Z Obamoveho postoje, (i kdyz   to pochopitelne nerika) i pri nekterych dilcich uspesich (?)vyzniva: Afganistan je stracen! 

Dale, Romney az donedavna byl velmi kurazni..chtel 'take on' 80 milionovej Iran..pritom jeden z nejlepsich  MO USA jakeho kdy meli-republikan Gates rika, ze by to bylo pouhe silenstvi!! Dale se nechal (Romney) slyset-v poslani pomoci rebelum v Sirii. Pritom nema zdani kdo je kdo..a ta tezsi vyzbroj (kdo by trenoval povstalce v pouziti ), kde by ji nechal na turecke hranici, nebo shazoval na padaku? by pravdepodobne padla do rukou Assada.

Stredni vychod, soude podle prohlaseni v Izraeli, zda se pro nej spanelska vesnice. Chce zvysit vydaje na obranu, v case kdy cely svet kombinovane neutraci tolik co USA samotne.

0/0
12.10.2012 17:36

ZAHORAN

Re: Redakce Idnes tak nepokrytě fandi/JANZ-Y4/1

A Honzo co tak dalsi LULU? Lepeni LOOPHOLES k usetreni par bilionku vsemi staty unie individuelne. Vis si predstavit to zdlouhave 'masteni' konfliktnich nazoru senatora/guvernera, kdy by slo o 'PERI' jeho statu?

0/0
12.10.2012 17:43

Markpoko

Re: Redakce Idnes tak nepokrytě fandi/JANZ-Y4

it depends... Ryan to rekl velmi jasne. A v tom s Mittem souhlasim. Afganistan je zeme ktera produkuje terrorismus a rikat jim kdy odejdeme je oslabeni US pozic, ktere radikalni Muslimove vyuziji k utoku na USA. Tak jako se stalo v Lybii, kdy Obama v ramci jeho appeasementu s Muslimama doslo k utoku na US. Pokud bude Taliban v Afganistanu agresivni, utocny, tak odchod se bude rovnat ohrozeni US vojaku. Bidenovo tvrzeni, ze vycvici Afgance< Lybijce ci jinou podobnou Muslimskou havet je utopie, ktere snad v sourkomi ani Biden neveri a jestli jo tak uz je uplne senilni a mimo.

Takze ten odchod opravdu depends on the situation in Afghanistan...

+1/0
13.10.2012 5:40

ZAHORAN

Re: Redakce Idnes tak nepokrytě fandi/JANZ-Y4/M-POKO

Halo M-POKO, tak se na to podivejme. USA 80,000 vojaku, NATO ucast kombinovane ma polovinu? Zasobovani je pohonnymi hmotami, munice, podpora, financni pomoc Karzajovi lezi na bedrech Americanu. Nekoho nazor, na U.S. appeasement mel by jim bejt jak Vy Cesi rikate U p----e. To aby si

pujcili dalsi trilijonek, tisice rakev, a tech umelych, co to vlastne je?pera?pro zmrzacene mlade muze. Kdyz se Evrope, pripadne nekomu jinemu chce do toho jit dale a dele, Karzaj to s polovdekem prijme.

Afganistan je stracen! Pokud vlastni populace neslapne na pedal, tak je to prohrany. Taliban muze z Warizistanu cekat i 10 let. A kdo ma donekonecna financovat skorumpovanyho Karzaje? Pravdepodobne

skonci jako  Mohamad Najibula. Jo, Romney ma 5 malovanejch hochu, moh by 2-3 poslat at se v boji zapotej. Chlap pinda ad nauseam o taxis, pritom sam nevi, na kterych mistech ve West Indies v danovem  nebi penize ulozil.

0/0
13.10.2012 22:39

acvil

Energický Biden měl v debatě kandidátů na viceprezidenta USA

navrch...což sice průzkumy nepotvrdily, vlastně to bylo naopak, ale to iDNESu nevadí...sice prý stojí o naše názory - a to tak, že velmi - ale já už nestojím o lživé zprávy...Rv

+11/0
12.10.2012 11:04

Glock Mark XXVI

Biden

Biden na mne místy působí jako otrávený kantor kárající nebohého žáčka. Působí to nesympaticky.

+2/0
12.10.2012 9:58

Josefino123

komedie

Stejně je to komedie, politici nevládnou už dávno(jestli vůbec někdy opravdu vládly) tudíž volby, debaty, pravice a levice atd jsou jen komedie pro lidi aby uvěřili tomu, že tu máme demokracii a že sami rozhodujeme o tom co se stane. Přitom je celkem kdo bude v USA prezidentem a víceprezidentem protože ti lidé jsou spíš oficiální mluvčí než lidé co opravdu rozhodují...

0/0
12.10.2012 9:47

Antoninus

Re: komedie

Jistě všichni se upsaly Luciferovy co jim dává příkazy z pekla.;-D;-D

+1/0
12.10.2012 9:49

Josefino123

Re: komedie

Jistě, politika je nezávislá organizace, kde politice bez ohledu na zájmy korporací, bankéřů atd. rozhodují o tom, co se bude dít ve světě. Není tam žádná korupce, žádný lobismus ani nic takového. Prezident USA se nikomu nemusí zpovídat a může si říkat a dělat to, co on sám chce nezávisle na zájmech jakékoliv soukromé organizace.

S touhle definicí souhlasíte víc?

0/0
12.10.2012 10:07

Antoninus

Re: komedie

I když není pravdivá je pořád více blíže k realitě než ten blábol co jste napsal původně.;-)R^

Jinak prezident se musí zodpovídat především voličům, jelikož na těch záleží zda bude znovu zvolen.

0/0
12.10.2012 10:10

Josefino123

Re: komedie

Já Vám závidím, že žijete ve svém optimistickém světě, kde je většina věcí tak, jak nám říkají v televizi. Taky jsem to tak měl když mi bylo 15(tím Vás nechci urazit) ale ono stačí začít číst jiné druhy médií a začít studovat politiku a člověk zjistí, že věci nejsou tak jak nám od mala cpou do hlavy v televizi...

0/0
12.10.2012 10:12

greenalien

...

Představa, že politici jsou loutky ovládané korporacemi a bankami, skutečně je televizní.

+1/0
12.10.2012 10:25

Antoninus

Re: komedie

No zajímavé na televizi jsem se už nějakou dobu nedíval.;-D

Bohužel to jen ukazuje jak jste mimo. Už ten výrok který jste napsal ukazuje jak primitivní vidění světa máte. On svět není černobílý, ale má různé barvy a odstíny. A stejně tak je to i s politikou. Musím uznat že váš "pesimistický" svět kde se všemi lidmi tahá na "šňůrkách" sám Lucifer a nikdo nemá vlastní vůli, tak takový svět vám opravdu nezávidím.:-/

Možná by jste tu politiku měl začít studovat a možná také trošičku historii, možná vás do dostane z té vaší deprese.;-)

0/0
12.10.2012 10:26

Josefino123

Re: komedie

Jediný kdo je tady mimo jste vy.

Souhlasím pouze s tím, že politika není černobíla ale má různé barvy. Ano, jsou i dobří politici a dobré politické situace v některých státech. O Luciferovi jsem nic nepsal, to vy přeháníte ale to, že např. FED má větší slovo ve světě než vláda USA není žádné tajemství, to je informace, kterou si lehce ověříte pokud chcete. On má totiž moc kdo má peníze a peníze mají většinou soukromé organizace(překvapivě i banky většiny zemí světa jsou soukromé) tudíž vláda v téměř každé zemi je závislá na národní bance.

Já netvrdím, že je člověk co všechno ovládá ale tvrdím to, že to není tak jak nám prezentují v televizi. I dost odborníků Vám řekne, že třeba rozdělení pravice a levice je nesmysl, který má hlavně za úkol udržet konflikty mezi lidmi(naštěstí zatím pouze slovní). Tohle tu asi nemá cenu řešit, to by bylo na 10 stránek ale zjistěte si něco o historii a funkci FEDU, o "volbách" kde se Bush dostal k moci, o národních bankách, o lobbismu atd atd.

0/0
12.10.2012 10:38

Antoninus

Re: komedie

O kde má FED tu obrovskou armádu, kterou ovládá svět? Obávám se že meč je vždy v konečném důsledku silnější než peníze (můžete mávat bankovkou, ale kulka vás přece zabije). Už jste si zjistil komu dává FED své přebytky? Mimochodem je to vláda která myslím že v roce 2011 provedla audit FEDu, tedy jak je vidno moc drží stále vláda, jelikož je to právě vláda která by klidně mohla FED zrušit. Tedy zde je váš základní omyl. Vláda není závislá na centrální bance ale centrální banka je závislá na vládě, jelikož banka může být zrušena vládou ale opačně to nefunguje.

Rozdělení na levici a pravici je dnes ekonomické dělení, svůj a má svůj smysl, to že někdo cítí antipatie k "levicovému či pravicovému" modelu to je problém pouze toho jednotlivce.

Ohledně toho "Lucifera" tak popisoval jste politiky jako pouhé mluvčí, ovládat tolik volených lidí s takovou mocí by však dokázal akorát "Lucifer" nebo "Bůh", protože to není v lidských silách.

0/0
12.10.2012 10:56

Josefino123

Re: komedie

Teď jste mě dostal: 1. FED vláda zrušit nemůže, kdyby mohla tak to udělá, s FEDem bylo spoustu problémů a kritiky ze strany politiků, zrušili ho? Ne, proč by ho nechali když by mohla vláda mít větší přehled o penězích atd? Navíc FED je i kontroverzní z důvodu, že je "tajný" a málokdo má přehled o tom, co se tam opravdu děje(i politici). Asi nejznámější a celkem zajímavá je kritika od Rona Paula. Dále FED tiskne peníze a půjčuje je vládě na úvěr, tak kdo je na kom závislý? Kdyby to nebyl vláda tak je spousta korporací, co by si rádi půjčili a to se také děje a máme tu i kritiku ze strany kongresu..... Jaký teda mají důvod nechat si diktovat od soukromé organizace když by ji mohli zrušit?

Jinak ovládat masy umí bohužel i člověk: Hitler, Napoleon atd. a v dnešní době masy ovládají média, je to smutné ale lidé jsou už tisíce let stejní, pokaždé se chytí do léčky mocných a nezáleží na tom, jestli to jsou "bohové", faraoni, diktátoři, kněží, prezidenti, televize atd...

0/0
12.10.2012 11:15

Antoninus

Re: komedie

1. Vláda může FED zrušit, mimochodem právě Ron Paul myslím že je pro zrušení FEDu. Ovšem zastánců FEDu je ještě více než kritiků což je při hlasování podstatné. Proto FED nebyl zrušen. 

2. Jistě FED půjčuje vládě, ale odpověděl jste si už komu FED odvádí svůj přebytek? Asi ne tak napovím, přebytky FEDu jdou do vládního rozpočtu, takže až vláda bude ten "dluh" splácet tak bude vlastně platit sama sobě.;-D

3. Hitler jistě dokázal ovládat masy, ale dokázal ovládat jen jejich určitou část, zbytek musel získat hrubou silou, ne náhodou byl na Hitlera spáchán i atentát z řad jeho vlastní generality. Navíc zrovna Hitler byl spíše výplodem doby a bez určitých na něm nezávislých událostech a faktorech by neměl šanci se uchytit. To samé platí o Napoleonovy.

4. Dnes je medií hodně, lidé si mohou vybrat a techniku co používá jedna strana může užívat i druhá.

0/0
12.10.2012 11:37

Josefino123

Re: komedie

1. Ano někdo je pro zrušení FEDU ale někdo ne protože s toho asi někdo něco má. Což znamená, že FED(soukromá organizace) má slovo i ve vládě,

2. Tak to mi pošlete prosím nějaký odkaz kde by o tom bylo něco víc, o tomhle jsem opravdu nikdy neslyšel.

3. Ano bylo to i silou, což se ukázalo jako špatné=4. Psychologická manipulace. Ano máme možnosti ale kolik lidí sleduje nezávislá média a kolik lidí věří těm nesmyslům a propagacím v TV a třeba i tady na idnes, novinkách atd:? 10% ku 90%? Řekl bych, že nějak tak. Jak píšu dole tak třeba to 11. záři je příkladem lenosti lidí hledat si nezávislé informace a bohužel, často i vzdělaný člověk Vám řekne, že to byli teroristé protože to viděl v TV:-P . Málo kdo má na věci které jsou známé ve veřejném mínění opravdu svůj názor, řekl bych, že tak těch 90% Vám akorát odcitují to co slyšeli v TV nebo četli na Idnes když se jich na něco zeptáte

0/0
12.10.2012 11:45

Antoninus

Re: komedie

1. Ovšem jsou i jiné důvody pro existenci FEDu, prostě je to klasický politický boj, to že vy za zastánci FEDu hned vidíte ovlivňování politiky je spíše paranoia, stejně tak může někdo jiný vidět třeba komunisty z Číny za lidmi kteří jsou proti FEDu, protože podle mnohých ekonomů by zrušení FEDu vážně poškodilo ekonomiku. 

2. Nerad dávám odkazy (tohle je diskuse ne rozcestník), nicméně pokud chcete zmínku v češtině tak byla i zde na "idnes.cz" nadpis článku je "Americká centrální banka rekordně vydělala na krizi" tuším z roku 2010. Pokud by jste chtěl více tak doporučuji oficiální stránky FEDu, ty si jistě dokážete najít sám.

3. Vaše spekulace jsou krásné, ovšem pokud vznikne nezávislé medium, které bude informovat kvalitně a věrohodně, lidé si ho začnou vyhledávat. Problém těch "nezávislých medií" je že většina toho co píšou jsou kraviny a tím ztrácejí důvěryhodnost, jen aby se zalíbily "konspirátorům" a nějak odlišovaly třeba od idnes.

0/0
12.10.2012 12:07

Josefino123

Re: komedie

1. že to je paranoia je váš názor, podle mě to tak není, podle mě je spíš naivita věřit tomu, že vládne ten, o kom se to píše

2. ok přečtu si to ale upřímně si nemyslím, že na idnes nebo na oficiálních stránkách najdu důležité informace, tady totiž najdu pouze to, co lidé mají vědět, což je často dost jiné oproti tomu co se opravdu děje a oficiální stránky to samozřejmě budou propagovat jako skvělou věc, bez které by svět nemohl být...

3. Máte pravdu ale jeden dotaz: Proč lidí pořád čtou Idnes, Novinky nebo sledují ČT nebo Novu? Snad každý den by se tu našlo spoustu zpráv a to, že média manipulují a říkají to, co máme vědět ale ne to, co se opravdu objektivně stalo je známý fakt. Netvrdím, že nezávislá média jsou v tomhle ohledu jiná ale pokud by to co vy píšete byla pravda tak by třeba Televizní noviny měli tak 10 diváků protože už u skoro každého ztratili důvěru, problém ale je, že lidé sledují a čtou v klidu to čemu i třeba nevěří a bohužel nemají ani potřebu hledat si něco jiného

0/0
12.10.2012 13:40

Josefino123

Re: komedie

Jinak ještě mě napadla jedna věc: Co způsobilo nejvíc konfliktů v historii? Většina lidí Vám řekne náboženství a to je chyba. Ve skoro každé válce šlo o bohatství, půdu, otroky, technologie atd. Vím, že to s tím nesouvisí ale jen jsem chtěl napsat příklad toho, jak i to náboženství dříve sloužilo spíš jako zástěrka a věc která manipulovala s lidmi a vyvolávala konflikty(když vojákovi řeknete bojujeme pro půdu tak to nezmanipuluje tolik jak když mu řeknete bojujeme pro Boha) a to co dříve dělalo náboženství teď dělají média a politika... Jednoduše řečeno: Komedie pro masy lidí aby se nechali ovládat a mysleli si to, co si mají myslet. Přečtěte si něco o manipulaci veřejného mínění, o "false flag operation", o prapagaci atd..

0/0
12.10.2012 10:43

Antoninus

Re: komedie

Jistě většina konfliktů byla kvůli prostředkům nebo získání moci. Ohledně náboženství tak někdy to byla zástěrka a jindy zase nikoliv. Opět vaše příliš "černobílé" a jednoduché vidění světa je zde velice na škodu.

Media a politika nedokáže nahradit náboženství to dokáží jedině další ideologie (komunismus, nacismus, atd.).

Ohledně ovládání lidí tak pokud by jste si o tomto něco zjistil, tak by jste zjistil že sice existují různé techniky ovlivňování smýšlení, ale stejně tak by jste zjistil lidé reagují různě, lidská psychika je v tomto ohledu velice rozmanitá a nedá se pojmout do jedné šablony. V druhé světové si také myslely že bombardováním Německých měst ovlivní veřejné mínění v Německu proti válce a stal se přesný opak.

Navíc určité techniky které více nebo méně fungují mohou využívat obě strany a nikdo na to nemá "primát". Protože je možné že na vás někdo použil techniku kdy vám vnutil co si máte myslet a vy to nyní do posledního dechu obhajujete i když je to nesmysl.

0/0
12.10.2012 11:06

Josefino123

Re: komedie

Dám Vám jednoduchý příklad který se opravdu stal: 250 lidem se položila otázka zde v ČR kdo může za útoky 11. záři! 80% lidí řekla určitě Al-kaida, 15% lidí asi Al-kaida a 5% lidí nechtělo nic říct protože objektivně uznali, že nemají tolik informací na to aby o tom něco řekli. To by ještě šlo, názory lidem neberu problém byl v tom, že z těch 80% lidí co si tím byli "jisti" 95%!!! dalo jako argument, že to viděli v televizi. To je příklad obrovské manipulace, kde si jsou lidé "jisté" něčím, o čem vlastní pořádně nic neví a řeknou vám argument žáka prvního ročníku ZŠ a co je horší odsuzují lidi s jiným názorem ale ne stylem:"Konspirace je špatná protože tohle a tohle nesedí, tohle a tohle je blbost, tady to je nelogické, tady se to dá ověřit atd." ale odsoudí vás stylem: "Kecáte kraviny, Jste paranoidní atd" Tak jestli tohle není ovládání většiny, která pak myslí jako 5 leté děti, něco prosazují a odsuzují bez argumentů tak co to je?

0/0
12.10.2012 11:22

Antoninus

Re: komedie

Tohle je sice hezké ale bohužel to nic nevypovídá. 250 lidí je poměrně slabý vzorek, pak jde o to zda někdo nedělal průzkum již s určitým záměrem a tím se odstáváme k dalšímu způsobu ovlivňování mínění. Někdo vám skrze ne příliš objektivní průzkum (už ty čísla jsou slušně šablonovitá) řekne "všichni jsou ovce jen vy jste jedinečný a proto musíte věřit mě jelikož já říkám neoficiální pravdu". No a vy mu uvěříte i když tvrdí lži.

To je ovlivňování lidí v přímé ukázce.

Jinak je zajímavé že když lidem zastávající konspirační teorie dám přesně argumenty, proč je konspirace blboc co jste napsal (očividné nelogičnosti atd.), tak často dostávám odpovědi jako že "nemůžu věřit oficiálním mediím" a podobné blbosti i přesto že to nejsou schopni obhájit. Potom podle vaší logiky tito lidé prošly velice silným ovlivňováním (bohužel s tím souhlasím).

Ohledně medií a tomu že mnozí lidé jim věří, tak jde o důvěryhodnost, ta se dlouho buduje a rychle ztrácí.

0/0
12.10.2012 11:50

Josefino123

Re: komedie

Pokud to tak děláte tak to jste ale jeden z mála, co jsem se já bavil s většinou lidí tak skoro nikdo mi nedal argument proč to je blbost. Ten průzkum byl tuším z roku 2003, kdy se ještě o konspiracích moc nemluvilo a dělala to jedna VŠ. Jinak souhlasím ale to nazývání člověka s jiným názorem "konspirátor" je také silně manipulující, protože pod konspirací si dost lidí představí UFO ale v případě většiny věcí jde spíš o jiný pohled na věc.

0/0
12.10.2012 11:57

Antoninus

Re: komedie

Název "konspirátor" sice u některých lidí vyvolává negativní vidění, ovšem ne u všech. Třeba pro mě je to neutrální označení a většinou jde o to k jakému tématu vede své "konspirace".

Bohužel toto slovo u mnohých lidí "zdiskreditovaly" samotní konspirátoři, kteří vidí konspiraci všude od "UFO" až po zboží v obchodě.

0/0
12.10.2012 12:22

Taras Bulba

Re: komedie

No vidíš, a já jsem zase x-krát viděl na zdejší diskusi konspiračníka, který byl uzemněn stylem "Konspirace je špatná protože tohle a tohle nesedí ... atd. ", přičemž mu nepomohlo ani oblíbené nouzové přeskakování na jiná témata, když už mu hořela půda pod nohama. Zkrátka byl ukázkově rozcupován. No a za týden, za měsíc? Ten samý trumbera opět "vybalil kufřík" s těmi samými "zvídavými otázkami", a opět je Ctrl-C Ctrl-V předkládal ostatním doufajíc, že tentokrát narazí na méně znalé oponenty, kteří si kecnou na zadek před pojmy jako nanotermit nebo false flag operation.

Když takovýhle konspiračník dostane pětatřicetkrát argumentačně po čuni, tak se nemůže divit, že po šestatřicáté to už oponenty přestane bavit, a vykáží ho s těmi samými otázkami do patřičných mezí jednou větou. ;-)

+1/0
12.10.2012 11:51

Josefino123

Re: komedie

;-D;-D;-D;-D A pak se divíte, že Vás ti lidé nazývají ovce? Když vy lidi s jiným názorem nazýváte konspirátory? Já se zas setkal s lidmi co spíše psali, že kecám nesmysly a když už něco napsali tak taky něco citovali, akorát oficiální verzi

0/0
12.10.2012 12:00

Taras Bulba

Re: komedie

Je mi vcelku jedno, jak mě konspirátoři nazývají, takže mě od nich toto ani žádné jiné oslovení vcelku nevyvede z míry. To ovšem, jak vidno, neplatí obráceně pro označení "konspirátor".

Jo, a ještě jeden postřeh - konspirátoři často používají pro zakrytí této skutečnosti hodně smajlíků. ;-)

0/0
12.10.2012 13:11

Josefino123

Re: komedie

Já ty smajlíky použil protože jsem se opravdu smál když jsem si přečetl váš příspěvek. Mě to taky nevyvede z míry jen je to hloupé

0/0
12.10.2012 13:14

ciryl

Re: komedie

Josefino,Mas pravdu v necem..Jen ze nabozenstvi a bohatstvi patri do jednoho pytle.Vatikan ovlivnuje deni ve svete aniz o tom lide vedi.Cetl jsem o tom hodne.;-)V

0/0
12.10.2012 17:34

Glock Mark XXVI

Re: komedie

Moc čumíš na holyvůdské filmy.

0/0
12.10.2012 9:54

Josefino123

Re: komedie

TY zas moc čumíš na Televizní noviny....

0/0
12.10.2012 10:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.