Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V drahé naftě hoří miliony. Dopravní podnik je ale s prodělkem spokojený

Běžný řidič, který si jede natankovat naftu k některé z čerpacích stanic v Liberci, zaplatí za litr méně, než kolik má podle smlouvy platit Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce za stejné palivo do svých autobusů. Ročně může kvůli nové smlouvě DPMLJ přijít o miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

irxx

Jane, býval jste lepší

0/0
11.10.2012 19:17

Borovka2011

Situace v DPMLJ je kritická!

Skutečně nezávislý (ne zrorumpovaný) forenzní audit, analýza smluv a zakázek, trestní oznámení jsou nutností. Zkorumpované zakázky na pohonné hmoty, předražený nákup tramvají, BusLine na jedné straně. Neschopnost dofinancovat trat do Vratislavic a Rochlice, zvládat údržbovou agendu a rozvoj sítě, redukce spojů na městských tratích na straně druhé. K tomu se zamlčuje opravdu tristní stav provozních financí podniku a nutnost dalšího zvyšování jízdného od nového roku (dojde k němu samozřejmě na poslední chvíli). Další redukce spojů rovněž není vyloučena. Není tohle na vyhazov managementu a trestní oznámení? Transparency a média dělejte něco a zastavte ten TUNEL v zájmu občanů Liberce i Libereckého kraje. Rv

+1/0
11.10.2012 13:47

baghira21

Nechápu...

...že už se protikorupční policie dávno situací v DPMLJ nezabývá. To co se tam děje je jeden obrovskej tunel na veřejný peníze. Cena nafty je jen drobnej detail oproti tunelování dopravního podniku směrek k firmě Busline a podvod se zakázkou na nové tramvaje, které i přes to, že si je bude stavět dopravní podnik sám a budou tudíš bez záruky, jsou nejdražšími vozy široko daleko v evropě.

+4/0
11.10.2012 9:34

kára11

Re: Nechápu...

Můžete uvést zdroj, odkud čerpáte, že jsou ty tramvaje nejdražší široko daleko v Evropě a odkud čerpáte, že budou bez záruky?

0/0
11.10.2012 13:19

baghira21

Re: Nechápu...

Zdroj je výše postavený a nejmenovaný pracovník dopravního podniku, kterej to soukromě přizná, ale prezentovat to rozhodně nikde nebude a myslím, že to proběhlo i v reportérech ČT a vzhledem k tomu, že se p.Lavička v reportáži do odpovědi totálně zamotal, tak asi taky dobře ví, jak to je...

+1/0
11.10.2012 13:45

kára11

Re: Nechápu...

Otázka je, jak to v reportérech sestříhali, protože se mi nechtělo věřit, že by Lavička nebyl schopný vysvětlit ani to, co bych dokázal vysvětlit i já. A kolik by podle Vás byla adekvátní cena za 22m plně NP tramvaj, když 32 milionů je podle vás moc. Vždyť skoro tolik stojí i souprava T3R.PLF + .PV.

0/0
11.10.2012 13:56

AA00_multinekulturni_5

Re: Nechápu...

Ano. A ještě se jménem a ofocenou občankou, ať má Mladá Fronta radost.:-)

0/0
12.10.2012 1:03

kára11

Re: Nechápu...

Tak já myslel spíš nějakou tabulku porovnání cen tramvají jako důkaz, že jsou ty tramvaje opravdu nejdražší široko daleko v Evropě. Já vím například o jedné docela úzko blízko v Evropě, a to v Praze, jmenuje se 15T Forcity a stojí asi tak dvakrát tolik co Evo2.

0/0
12.10.2012 1:36

topa@centrum.cz

Tak už i v Liberci máme metro

teď se jen dělají tunely, kterými bude jezdit.

+2/0
11.10.2012 9:00

krajanek

Re: Tak už i v Liberci máme metro

Jenže na vozy už nezbydou peníze, tak se v těch tunelech bude chodit pěšky a potmě......

0/0
12.10.2012 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.