Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drábek měl na výběr dvě řešení. Obě špatná, míní politolog

To lepší ze dvou špatných řešení. Tak o rezignaci ministra práce a sociálních věcí Jaromíra Drábka hovoří politolog Bohumil Doležal. Podle něj Drábek odešel zejména proto, aby neublížil vlastní straně ve volbách. TOP 09 ale čelí jinému, možná i závažnějšímu problému: nespokojenosti části ODS. Na ní může kabinet Petra Nečase zcela ztroskotat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nespokolený

"Veřejnoprávní" sdělovací prostředky

Koho chleba jíš toho píseň zpívej že pane Doležal. Máte pravdu. Dole je žal. A bude větší. Díky takovým "hrdinům" kteří když už jim klepe policie na dveře chlapsky odstoupí  z funkce za velkého jásotu prakticky všech šlenů TOP na tiskovce. No ale až zavaří šrotičku likvidací důkazů za asistence na svobodě vyslýchaného asistenta. IDNES zavádí koncem měsíce prohibici diskuze. Správně pánové, potřebujete klid "na práci". Lůza vám do šmelin nemá co kecat. Santa říkal - konec rozeštvávačům. Do Hyde parku už zvou jen servilní žvástaly typu Ježek, TV komentáře moderuje kulatá hlava. Máme se jak na zámku - ať to trvá věčně

+1/0
4.10.2012 10:46

666999666

Politolog to je kšeft,

když bláboly vyjdou dobře a když ne, tak se lumpíci chovali jinak než by člověk čekal ;-D Nicméně Transparecy International prokázala propojení firem Drábka a Šišky, odklony a bez výběrová řízení, takže vážně nechápu co ten člověk plácá ;-D;-D;-D

+4/0
4.10.2012 10:15

Nečasjennačas

Tenhle politolog je asi hlasná trouba ODS.

Rv

+1/0
4.10.2012 9:51

Plác

Zbabělá rezignace

Kdyby policisté začali čmuchat v okolí pana Kalouska, byli rychle odstíháni i se svými nadřízenými. Pan Kalousek je totiž chlap, ne kremlofilní ufňukaná bába.

0/0
4.10.2012 9:08

Nečasjennačas

Re: Zbabělá rezignace

Jo policisté ti to asi dopředu řeknou, že u tebe  čmuchat.......;-DRv

0/0
4.10.2012 9:48

demon2307

Kdo bude další?

Kdo bude další na řadě? Někdo z ODS? Nebo snad z KSČM?

0/0
4.10.2012 9:01

Gróf

Drábek odešel rád. Ukousl si větší sousto, než ...

... dokázal domyslet. Sociální problematika je díky spleti zákonů a vyhlášek nesmírně složitá. Navíc se vydal spíše cestou dalšího komplikování vztahů, místo aby usiloval o jejich zjednodušení.

+2/0
4.10.2012 8:58

orwelg

financování volebních kampaní

Tak policie má důkazy o tom, že peníze byly určeny na financování kampaně TOP 09. Tento skandál se velice podobá skandálu pana Ratha. Pokud i Topce odpadne třetina voličů, tak ve volbách nedostane ani 5% hlasů!!

+2/0
4.10.2012 8:55

slastep

Re: financování volebních kampaní

to je fajn, ale země potřebuje aby ukončili svoje angažmá ve vládě, už dlouho nevydrží odolávat

+1/0
4.10.2012 9:12

slastep

Jste znechuceni a nechcete dát hlas nikomu?

K volbám ale běžte a vhoďte neplatný hlas ....pokud nás bude dost, srazíme politikům hřebínek.

Neplatné hlasy zvyšují základnu ze které se počítají získaná procenta

+2/0
4.10.2012 8:55

lubka

Re: Jste znechuceni a nechcete dát hlas nikomu?

Jaké neplatné hlasy ?! Jedině komunisti jim srazí hřebínekR^;-O

+2/0
4.10.2012 9:12

kolos.veliky

Re: Jste znechuceni a nechcete dát hlas nikomu?

už se asi těšíte jak budete krást cizí majetek že? Je to jednodušší než si vydělat sám.

0/0
4.10.2012 15:56

pavsson

Kůže

Politilogové žijí patrně na Marsu. Český volič se rozhoduje jinak. Rozhodně to rozhodování ale nemá žádnou logiku. ODS je podobnými skandály doprovázená v podstatě od svého vzniku a na její výsledky to v podstatě nemá vliv. Socialistům pár týdnů před volbami zatknou jednu z nejvýraznějších figur s krabicí peněz v ruce a stejně volby vyhrají. TOP 09 má od svého vzniku v čele Kalouska, jednu z nejkontroverznějších polistopadových postav. V porovnání s tím je zatčení nějakého náměstka marginální záležitost. Voliče těchto stran spojuje jedna věc. Hroší kůže...

0/0
4.10.2012 8:48

Fist

Skandální skartační odcházení Drábka

Pane Doležale,

Drábek měl na vybranou mezi rychlým a dlouhým skartačním odchodem. Je skandální, že česká média nepranýřují možnost zametení stop, která je očí bijící. Příští volební týden nám dává možnost odstřihnout prolhané lumpy od krajských peněz. Já ji využiji 100%

+2/0
4.10.2012 8:34

Fist

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

Regulace diskuze, která zde nastane, je proto víc než průhledná. Má zamezit šíření nepohodlných myšlenek odlišných od těch Doležalových. Komunisté (bývalí svazáci) se prostě nezapřou

0/0
4.10.2012 8:37

kolos.veliky

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

Děkuji, já taky využiju možnosti odstřihnout prolhané lumpy z ČSSD od krajských peněz. Kéž by nás bylo dost.

0/0
4.10.2012 8:41

File not found

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

A dosadite tam lumpy z ODS nebo z KSCM anebo z TOP09? Myslim, ze odstrihnete leda tak ... vite co.

0/0
4.10.2012 8:47

kolos.veliky

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

Chcete tedy říct, že lumpové z ČSSD krást mohou. Děkuji za názor.

0/0
4.10.2012 13:22

hell365

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

Já se taky chystám zloděje z ČSSD odstřihnout od krajských peněz!!

0/0
4.10.2012 8:55

Nannius

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

pokud nebudou funkce krajskych zlodeju zruseny uplne, vzdy tam bude sedet nekdo, kdo se driv nebo pozdeji vykasle na moralku a zasady... Barva kabatu, ve kterem do funkce usedl, je naprosto nepodstatna.

+1/0
4.10.2012 10:04

Ardan

Re: Skandální skartační odcházení Drábka

Přesně na kraji. i na všech radnicích se nakonec všichni dohodnou ve stylu "já na bráchu, brácha na mně".R^

0/0
4.10.2012 12:15

regina1

mě by zajímalo

proč je vzetí do vazby Šišky v černé kronice:-P Mělo  to být v hlavních zprávách, protože nikdo neumřel, jen politici a úředníci pořád kradou, což alespoň mediálně čtenáře zajímá, protože jinak to díky klausbendovské legislativě ovlivnit nelze.;-(

0/0
4.10.2012 8:33

Toulava-kocka

Re: mě by zajímalo

Černá kronika je u Idnesu obdoba krimi rubrik, kam krádeže a uplácení patří. O tom, že by si Idnes mohl přejmenovat rubriky žádná ...

0/0
4.10.2012 10:47

Bizard

objevné, jako od politologa

0/0
4.10.2012 8:30

roby

nepomůže ani neanonymní diskuze na těchto stránkách

....je otázkou, zda reputace vlády může být vůbec horší, než je teď.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/politolog-dolezal-k-odchodu-drabka-d59-/domaci.aspx?c=A121003_172223_domaci_hv

+1/0
4.10.2012 8:28

on7.

A co

seppuku?

0/0
4.10.2012 7:53

sámvelkýmao new16

Re: A co

měl vzít provaz a jít se zastřelit do rybníka.....;-D;-D;-D

0/0
4.10.2012 8:25

ererik

Pane Doležale

v závěru Vašeho politologického hodnocení se zmiňujete o reputaci této vlády . . věřte, tato vláda, která mění ministry častěji než ponožky, plná skandálů, kdy její vládnutí je založeno na pár přeběhnuvších poslanců uskupených ve straně LIDEM, kterou nikdo z nás voličů nevolil, kdy vládní rozhodnutí vykazují prvky kupčení, korupce a prachsprostého politického handlu . . .( viz poslanec Šťovíček a jeho podpora církevním restitucím), tak takováto vláda nemůže mít podporu občanů ani omylem.

+7/0
4.10.2012 7:39

regina1

Re: Pane Doležale

R^R^R^

0/0
4.10.2012 8:47

pivovarský chasník

Pokud si

Drábek neumí vybrat ani svého nejbližšího spolupracovníka, tak se neměl ministrem nikdy stát. Tato vláda, ale i ty před ní, jsou plné hochštaplerů a břídilů. Podle toho vypadá i jejich "vládnutí" a důsledky neseme ve finále všichni.

+1/0
4.10.2012 7:38

Prase Pašík

Ó, kterak jsou šlechetní!

Pan ministr Drábek odstoupil ihned, jakmile se profláklo, že jeho dlouholetý spolupracovník si nedělá starosti s něčím, jako je veřejná soutěž o stomiliónovou státní zakázku. Do té doby to asi nevěděl.

Pan náměstek Šiška má zásluhu na tom, že ukázal, jak jsou policie, státní zástupci a soudy nestranné a berou to padni komu padni.

Pan Doležal na dekl této žumpy usedl svým širokým politologickým zadkem a tvrdí: Na sdružení TOP 09 a Starostové to nemá vliv a voliči si v krajských volbách volí jiné lidi, takže se jich to netýká.

Všichni tři se zasloužili o stát!

+1/0
4.10.2012 7:30

kolos.veliky

Celé roky politologové

kritizují politiky, že se drží funkcí, ať se děje co se děje.

Když se najde jeden, který slušně odstoupí, hned se píše něco o vině.

V tomto státě je něco špatně. My si demokracii skutečně nezasloužíme. Dokud zde nezavládne znovu diktatura a nebudou se za názory lidi zase zavírat, mučit a popravovat, tak lidi rozum nedostanou.

Za krizi může spousta lidí - vláda, nezodpovědná opozice a odbory, média a většina různých chytrých komentátorů, politologů a poradců.

A jde hlavně o krizi morálky, vůbec ne o ekonomiku. Ta na tom není zase tak špatně. Jinde jsou na tom ekonomicky mnohem hůř.

+1/0
4.10.2012 7:27

zab5

Re: Celé roky politologové

On slušně odstoupil? On si zcela neslušně vzal za prvního náměstka člověka, s kterým vlastnil firmu, s kterým podniká. A ještě mu dá na starost obor, ve kterém sami kšeftovali.  To myslíte o slušnosti vážně? Asociál na ministerstvu sociálních věcí?8-o

0/0
4.10.2012 7:59

kolos.veliky

Re: Celé roky politologové

Slušně odstoupil se týká jeho odchodu a ne příchodu. Chápete ten jemný rozdíl? Chápu, slovní základ je stejný, tak to jednoho trochu splete. ;-D

0/0
4.10.2012 8:35

zab5

Re: Celé roky politologové

VÁŠ jemný rozdíl jsem zaregistroval, ovšem odmítám se bavit o slušnosti v souvislosti s člověkem jako je Drábek. Jestli vy ho vyzdvihujete a říkáte tomu slušnost, váš problém.

0/0
4.10.2012 9:23

kolos.veliky

Re: Celé roky politologové

Že Vy jste zapšklý pracovník z jeho resortu?

0/0
4.10.2012 13:12

roby

Re: Celé roky politologové

o jeho slušnosti by se dalo hodně polemizovat. Podle mého názoru ale tato vlastnost nemůže být spojována s žádným členem této vlády tedy ani ne s Drábkem

+1/0
4.10.2012 8:31

pavsson

Re: Celé roky politologové

Tak nějak. V tomto směru mě fascinuje logika Zaorálka, který na dotaz, proč neodstoupí Vaňhová, které zatkli náměstka prohlásil, že už to nemá smysl, neboť o osudu Vaňhové rozhodnout krajské volby. Neboli nebude-li to vadit 30 % voličů, socanům to též vadit nebude. Přesně tohle je obraz této společnosti. Ne morálka, mravní zákon, svědomí, odpovědnost. Ale virtuální morálka, virtuální odpovědnost. Nevadí to Frantovi Vomáčkovi z Horní Dolní, tak to žádný problém není. Franta dostane třicet korun, Vaňhová a spol. bude krást další čtyři roky.

0/0
4.10.2012 8:53

noorange

a zvoli dobře

měl dostat na stůl pistoli a cyankali.

+1/0
4.10.2012 7:25

Pepa z Hongkongu, sponzor ODS

Doležal, Hubálek, Komárek, brigáda kapitalistické práce.

S takovou náloží tu korupci neprosadíte, modří soudruzi. :-/

+4/0
4.10.2012 6:56

zab5

Je ještě třetí možnost : Že o tom všem věděl

Letitý kamarád, souputník na všech pozicích, společník ve firmě a on by si přihrával kšefty jen pro sebe? Vždyť si ho na to ministerstvo jako prvního náměstka Drábek kvůli tomu bral, ty LUPO !;-D

+7/0
4.10.2012 6:34

Rafaelou

politolog....

Pan Drábek měl opravdu dvě možnosti.Odejít  a odejít rychle.Zvolil tu špatnou a tím dal jasný signál voličům.Názor pana politologa je možná zajímavý pro jeho kolegy,lid,nebo ta jeho část používající selský rozum to chápe jasně.Někdy si myslím,že právě funkce jako jsou politologové jsou zbytečné.Stačí když novináři místo prosté informace rozvíjejí komentáře a ženou situaci někam kam potřebují aby s toho byla větší sensace.

0/0
4.10.2012 5:55

roby

Re: politolog....

....a utíkal až se za ním prášilo...(pohádka s dobrým koncem)

+1/0
4.10.2012 8:33

franouš

Pan politolog je bolševik s opačným znaménkem !

Pan Doležal se bije za českou pravici jako lev, vždy na straně ODS či TOPky, i kdyby provedli bůhví co. I kdyby snad  jedli malé děti za živa vždy najde omluvu a většinou se to svede na levic i, která to vyprovokovala. A nyní konkrétně: pře ten jeho milovaný pan ministr Drábek od začátku do konce věděl, co jeho kámoš dělá! A zřejmě má jen štěstí, že v odposleších moc o něm, o Drábkovi, nemluvil. Jinak celé jejich akce jsou habaďůrou na privatizaci sociálních služeb (tedy vyvedení peněz do soukroma), viz třeba ty sociální karty. A zde u Šišky jde přece jasně o přihrání IT služeb kamarádské firmě (jistě to je zadarmo) a navíc vymýšlení dalších nepotřebných projektů. A slepci nemají na tento rok a zoufale potřebují a prosí jen  300 tisíc na výcvik pejsků a Drábek s nimi vyběhl, ale to pana Doležala tolik nebolí, že, to je jejich soukromá záležitost.

+5/0
4.10.2012 5:15

pivovarský chasník

Re: Pan politolog je bolševik s opačným znaménkem !

Za jakou českou pravici? Zmíněné partaje nejsou pravicové ani náhodou. Mají sice rádobypravicové plky, ale skutky jsou většinou levicové, někdy pouze populistické.

0/0
4.10.2012 7:41

pavel.n

Souhlas - Drábek měl 2 možnosti a obě špatné

1) - okrást chudé o to poslední co ještě mají !

.

2) nasypat bohatým do korýtek ještě více ( a zvláště pak sobě ) !

+2/0
4.10.2012 5:11

kolos.veliky

Re: Souhlas - Drábek měl 2 možnosti a obě špatné

Chudých tady zase tolik není. Ty skutečně chudí nemají čas nadávat a starají se o přežití.

Ti pseudochudí co nejvíc řvou, utrácí spousty peněz za cigára, chlast a nové mobily. A diví se že na ně jsou exekuce, protože si na dluh kupují dovolené a spotřební elektroniku. A proč ne mají na to přece nárok.;-€

+2/0
4.10.2012 7:30

Praotec

Nechtel bych

aby se dostal do kontaktu z mima potomkama nekde na skole.Velice nebezpecny humorista na politickem poli Ceskem.RvV[>-]

0/0
4.10.2012 1:35

Fist

Jasná ukázka, proč se musí změnit diskuse na iDNES

Diskuze pod články typu iDikobraz se začaly vyvíjet v ideopoliticky nebezpečné blogy

+3/0
3.10.2012 23:24

Dr.Fe (7)

Re: Jasná ukázka, proč se musí změnit diskuse na iDNES

Co horšího, začaly se zde formovat ideodiverzní centrály !

+2/0
3.10.2012 23:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.