Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič nepřežil srážku se silničáři, dálnice D11 byla zavřená tři hodiny

Kvůli vážné nehodě musela být ráno uzavřena dálnice D11 z Prahy do Hradce Králové. Řidič dodávky vrazil u Sadské do silničářského vozidla a na místě zemřel. Komunikace byla neprůjezdná tři hodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kačena072

jste chytrý jak rádia

v určitych věcí máte pravdu ,ale byl to naš kamarád hodnej kluk a měl problémy v rodině nikdo neví co se přesně stalo tak to tady nekomentujte víte o něm prd byl mladej ,hodnej a pracovitej hezky diskutujete ,ale už toho nechte je to tragédie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;-(!!

0/0
5.10.2012 21:25

Ratan Bumerangovič

mam informace

ze ten manik s tou dodavkou to tam valil prej 230 km/hod ... tak to se nedivim, ze to neubrzdil i kdyz to vozidlo videl z dostatecny vzdalenosti ... holt nekteri lide jezdi, jini letaji jako vitr

0/0
4.10.2012 13:07

2kedar

Reklamu jsem nepřežil........

Takže .. "Nic"...:-/

0/0
3.10.2012 22:10

favoritmartin

Vyprcaná šipka

To jsou ty jejich vyprcaný šipky.... návěst na zúžení je umístěná kilometr před zůžením, to je minutu před místem samým. To samo o sobě nevadí pokud si to v pravém pruhu nešine 5 kamionů jako vláček za sebou, které předjíždíte a onoho DZ si prostě nemáte šanci všimnout jednoduše proto, že jej přes kamiony nevidíte. Ideální je když jedte třeba za mnším náklaďáčkem, který ty kamiony předjížíd rovněž. On na poslední chvíli uhne a šipka je vaše. Přesně toto se mi stalo na D1 v úseku 181 km - 175 km, naštěstí jsem to ubrzdil asi 10 m od šipky. Ne nadarmo se zůžení řeší plastovými tabulemi s blikajícími světly...kdežto šipka, navíc zapřažená za Tatrou ...to je cesta přesně tam o čem se píše v článku

+1/0
3.10.2012 20:26

vaclav13

Re: Vyprcaná šipka

No, pokud si za tím náklaďákem necháte v sousedním Německu hojně doporučované "halber Tacho", tak není. Pokud mu ovšem hezky česky visíte 5m za nárazníkem, tak pak ano, ale to už není chyba těch silničářů.

0/0
3.10.2012 22:44

truthspeaker

Re: Vyprcaná šipka

Tak evidentně si odstup nechal, takže bych se do něj nenevážel. Že se nevyboural ale neznamená, že to nebyla krizová situace.

0/0
4.10.2012 8:08

z-VV-na-CENSORED

Heh...

...silnicare zakazat. I kdyby to melo zachranit jeden jedinej zivot. Ani milion rozbitejch aut za to nestoji. ;-D

0/0
3.10.2012 17:33

truthspeaker

píšete tu pěkné blbosti

Fakta:

1) Jak jel řidič dodávky nikdo neví.

2) Včera silničári na stejném úseku a podle fotografie stejného vozidla porušovali zákon i vyhlášku o označení překážky, to mohu dosvědčit.

3) Řidičů, kteří museli s touto překážkou řešit krizovou situaci byla již včera celá řada, to také mohu dosvědčit.

Všechno ostatní jsou jen plané kecy. Včetně spekulací o slunci, působí to na mě jako vyjádření idiota, který nechápe, jak je možné, že ho někdo nabral a alibisticky hledá řešení, které na něj nehodí podíl viny.

+1/0
3.10.2012 16:16

Antonin, topič

Re: píšete tu pěkné blbosti

Zákon říká "Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled."

+1/0
3.10.2012 19:54

truthspeaker

Re: píšete tu pěkné blbosti

A co jako? Další troll, že? Byl byste tak laskav, a přestal komentovat moje příspěvky absolutně nesouvisejícími komentáři? Nebo se Vám zdá, že ve svém příspěvku zpochybňuju vinu řidiče dodávky, a máte nutkání mě opravit?

Nebo když už máte otevřený ten zákon, přihoďte paragraf 45 odstavec 3, protože o tom byl můj příspěvek,

0/0
3.10.2012 21:34

Antonin, topič

Re: píšete tu pěkné blbosti

Než se pustíme do praní, rouno si rozložíme na zem a odstraníme z něho horší části, jako jsou příliš krátká srst nebo hodně znečištěná místa. Pak rouno namočíme do vlažné vody. Na to je ideální zahrada, kde můžeme rouno máčet i několik dní nebo když prší, můžeme rouno nechat rozprostřené na síti. Za dva až tři dny je ideálně odmočené, delší máčení může povzbudit k růstu řasy, což by nám znesnadnilo praní. Pokud budeme prát rouno v bytě, musí postačit kratší namočení ve vaně.

Ustanovení odst. 3 §45 zák. 361/2000 sb. ve znění pozdějších předpisů nepochybně nebylo porušeno.

+1/0
4.10.2012 12:21

jordan23

Re: píšete tu pěkné blbosti

Přesně tak...když vidí stojící auto a jede 130 !!

0/0
4.10.2012 12:40

furtkecal

typický český řidič, který se dívá maximálně tři(3)

metry před kapotu, přehlídnout cestáře s těma cedulami a oranžovýma světýlkama se nedá ani proti slunci ;-€;-O a takových (slepců, co čumí pouze před kapotu) jezdí po našich cestách 3/4 řidičů ! !!!

0/0
3.10.2012 15:25

danny47

Re: typický český řidič, který se dívá maximálně tři(3)

Tak daleko ? 8-o ?

0/0
3.10.2012 16:00

Bubrak

jeho chyba

je to jeho chyba, nicmene ze se za zatackou vyloupne stojici silnicar v levem pruhu neni uplne normalni Rv a potkal sem je kolikrat. ono staci ze se i to slunicko najednou vyhoupne a oslni a clovek to nemuze preci zadupnout "aby jel tak rychle aby byl schopen zastavit na vzdalenost na kterou vidi". proste za tohle by meli byt silnicari hodne prisne trestani.

0/0
3.10.2012 13:09

littlelioncz

Re: jeho chyba

Na dalnici zas tak moc ostrých zatáček, za kterou se můžou silničíři vyloupnout, není....

+4/0
3.10.2012 13:21

Bubrak

Re: jeho chyba

zas moc ne, ale jsou, navic mohlo pred nim tesne uhnout jine auto a on je videt proste pozde

0/0
3.10.2012 13:24

Bubrak

Re: jeho chyba

*videl

0/0
3.10.2012 13:24

akro

Re: jeho chyba

"těsně uhnout jiné auto"... vy jezdíte kam nevidíte? Pak jste tedy adept na příští podobný článek. Milý pane, normální je, že jedu kam vidím, nikoli naopak.

+5/0
3.10.2012 13:32

Bubrak

Re: jeho chyba

Komentujete neco uplne jineho. Kdyz jedete v kolone za dodavkou, pred kterou nevidite, tak jedete jak daleko za ni, aby kdyz uhne pred stojici prekazkou, jste to ubrzdil?

+1/0
3.10.2012 14:17

akro

Re: jeho chyba

Ano, přesně tak.  Jmenuje se to bezpečná vzdálenost mezi vozidly. V řadě států je dokonce zákonem předepsaná.

+5/0
3.10.2012 14:21

Bubrak

Re: jeho chyba

Toto neni nic o bezpecne vzdalenosti. Muzu mit bezpecnou vzdalenost za dodavkou, pred kterou nevidim, ale pokud mi uhne a najednou prede mnou stoji na silnici pevna prekazka, tak mi tato bezpecna vzdalenost byla k nicemu. Chapete to uz konecne???

0/0
3.10.2012 14:22

macarát

Re: jeho chyba

Ale my to chápeme. "Bezpečná vzdálenost" ve vašem podání je "ubrzdím to, když dodávkář šlápne na brzdu, a ono mu to stejně asi moc nebrzdí".  Což má ke skutečně bezpečné vzdálenosti hodně daleko. Jak je vidět právě na tomto příkladě.

Doufám, že až Vám vaše "bezpečná vzdálenost" nevyjde,  nebude to školka v dvojstupu na krajnici, ale třeba jen utržená krajnice a tatrovka v protisměru. Pak to třeba pochopíte a obejde se to bez mrtvol.

0/0
3.10.2012 14:54

z-VV-na-CENSORED

Re: jeho chyba

COURANGAAAA!

0/0
3.10.2012 17:34

2Mac7

Re: jeho chyba

bezpečná vzdálenost je taková, že bezpečně zastavíte i pokud auto před vámi havaruje

0/0
3.10.2012 17:37

Antonin, topič

Re: jeho chyba

Zastavit na vzdálenost, na kterou má rozhled. Pokud před ním jede dodávka, přes kterou nevidí, pak je to vzdálenost k té dodávce.

+1/0
3.10.2012 19:59

2Mac7

Re: jeho chyba

no, vždyť v podstatě říkám to samé, ne ? A jinka, znamená to snad, že když jedu za osobákem a protože sedím výš, tak přes něj vidím, tedy mám rozhled dál dopředu, že .....:-P

0/0
4.10.2012 12:27

Jiřik

Re: jeho chyba

Á, tak už chápu ty kamioňáky z kamenolomu, nalepené se svými dvaceti tunami štěrku tři metry za mým zadním nárazníkem... Oni vidí přes mě... A když to neubrzdí, tak uvidí ještě líp, protože já už budu pod nima... :-/

0/0
15.10.2012 20:55

littlelioncz

Re: jeho chyba

Tak schválně, uveďte jeden jediný příklad ostré zatáčky na dálnici. Nepochybně by to nebyla dálnice.

+1/0
3.10.2012 13:25

Bubrak

Re: jeho chyba

Treba D1 smer Brno, za sjezdem na Benesov, leva neprehledna, ve 130 tam potkat stojici prekazku, tak se to neubrzdi. Tech prikladu je na D1 mnohem vic.

0/0
3.10.2012 14:24

Antonin, topič

Re: jeho chyba

Z toho vyplývá, že 130 je v tom místě nepřiměřená rychlost.

+1/0
3.10.2012 19:56

Bubrak

Re: jeho chyba

dalsi treba R10 smer Praha, prava na moste pres Labe (kousek za sjezdem na Brandys)

0/0
3.10.2012 14:26

nekdoosmdesatyšesty

Re: jeho chyba

D = dálnice, R = rychlostní silnice

0/0
3.10.2012 14:49

danny47

Re: jeho chyba

Na dálnici a ještě k tomu u Sadské se to nepřehlednými zatáčkami jen hemží, to máš pravdu...

+3/0
3.10.2012 16:00

Kenworth.truck

Kdo z vás u toho byl?

Někdy se přátelé na silnici sejdou věci tak neskutečně, že si to ani nevymyslíte. Z toho důvodu mi přijde zbytečné to zde řešit a nadávat si.

+2/0
3.10.2012 12:33

akro

Re: Kdo z vás u toho byl?

Jsou tu nepochybná fakta. Ve směru jízdy byla překážka a řidič dodávky do ní narazil, čili nepočínal si tak, jak mu ukládá zákon. Je mrtvý, což je smutné, na druhou stranu není pochyb o tom, že kdyby si počínal tak, jak mu zákon ukládá, k nehodě by nedošlo. Tečka.

+4/0
3.10.2012 12:45

Bubrak

Re: Kdo z vás u toho byl?

to neni pravda, viz muj prispevek vyse

0/0
3.10.2012 13:10

akro

Re: Kdo z vás u toho byl?

Měl byste v zájmu bezpečí ostatních být ze silničního provozu eliminován. Přeji vám, aby to nebylo samoobslužnou cestou jako v případě tohoto rohlíkáře.

+4/0
3.10.2012 13:33

Bubrak

Re: Kdo z vás u toho byl?

Spis vy. Pokud si myslite, ze pouhym dodrzovanim vyhlasky se vyhnete vsem nehodam, je to velice kratkozrake. Nikoho jsem za 17 let na silnici ani neohrozil. A to jezdim rocne 30tis autem a 15tis na motorce, a pomerne svizne.

0/0
3.10.2012 14:21

macarát

Re: Kdo z vás u toho byl?

Že vy si myslíte, že jste nikdy ani neohrozil, to Vám věřím. Stížnosti od těch, kteří Vás na silnici potkali a možná jste si jich ani nevšiml, si tady holt nepřečteme.

0/0
3.10.2012 14:57

Antonin, topič

Re: Kdo z vás u toho byl?

Vaše argumentace je poněkud dětská.

On říká "řidič porušil pravidlo XY, kdyby ho dodržel, mohl žít." Vy z toho uděláte "Pouhým dodržováním vyhlášky se vyhnete všem nehodám" - což samozřejmě neplatí - a z toho dále vyvozujete, že takovou vyhlášku (správně tedy předpis či zákon) není nutno dodržovat...

+1/0
3.10.2012 19:58

akro

rohlík express

Jo rohlík, ten nepočká. Proto jezdí bílou dodávkou.

+2/0
3.10.2012 12:18

PresiDeath

To je blbý

No hlavně je blbý, že jsme všichni přišli o daňového poplatníka a zbylo nás tu zase o jednoho míň, takže nám zvednou daně zase.

0/0
3.10.2012 12:04

vzdyt_to_rikam_02

silničáři

Jak vidím, silničáři by se měli šáhnout do svědomí....tady v Praze zas nejradši v pátek odpoledne, kdy je největší šrumec na jižní spojce, tak stáhnou provoz do dvou nebo ještě lépe do jednoho pruhu a něco šudlaj ve středovým pásu...

+1/0
3.10.2012 12:02

honza2007

Re: silničáři

když už, tak ať tam alespoň potom hodí ukončení omezení, jinak se potáhnu 80 na další nájezd. ;-€

0/0
3.10.2012 12:10

vzdyt_to_rikam_02

Re: silničáři

Oni tam rádi to omezení pak nechají, takže je tam 80 nebo 60, nikde nikdo, tři dny, lidi koukaj jako vrány, proč je omezení, až to někdo hodí do škarpy a je klid...

+1/0
3.10.2012 12:11

honza2007

Re: silničáři

no na dálnici se mi zastavovat nechce, abych házel značky do škarpy. ;-)

0/0
3.10.2012 12:13

2Mac7

Re: silničáři

a kolik se může jet na Jižní spojce , a na dálnici v obci ?

0/0
3.10.2012 17:44

Serge__Gainsbourg

Slunce v úrovni silinice

je skvělá legrace navečer v Brně ve stoupání na Jihlavské ulici; není vidět na krok.

0/0
3.10.2012 11:53

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Slunce v úrovni silinice

slunce přesně na horizontu, když tam vede silnice a jedeš přímo proti slunci, je legrace všude. Nejen na Jihlavské ulici v Brně. ;-)

+2/0
3.10.2012 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.