Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kluci si nás neváží, stěžují si nejstarší prostitutky. A vydaly paměti

Nejstarší prostitutky v Amsterdamu, dnes sedmdesátiletá jednovaječná dvojčata Louise a Martine Fokkenovy, vydaly paměti. Odkrývají sto let zkušeností, které dohromady nasbíraly při prodeji svých těl ve vyhlášeném centru rudých lamp. A stěžují si, že dnešní muži jsou věčně opilí a prostitutek si neváží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jitřní dar

Fůj

Fůj, čivava na rameni a ještě ji krmí vidličkou! Pes, který loudí nemá dostat ani drobek! Jak se to má jinak odnaučit?

+1/0
3.10.2012 11:19

Jean Marchais

Ach, ta čeština

Jak je možné být "zčásti židovka"? A jak je možné psát články, česky, a nevědět nic o češtině? Pěkně problém židů a Židů vysvětluje jazyková příručka Ústavu pro jazyk český Akademie věd. prirucka.ujc.cas.cz;ref=%C5%BDid Ale to by profesionálové z iDnes mohli vědět...

+2/0
3.10.2012 7:36

žralbůček

ano

0/0
3.10.2012 5:16

Lumpíi i po banánu 9

Co na to Kalousek?

Kdyby baby podnikaly v CR a radne odvadely dane, asi by na ne pel oslavne pisne...:-)

0/0
3.10.2012 0:48

RBrider

Když s knížky

smáznete oplzlosti a různé slova typu oh, ah , oooo, tak vám z kniky zbyde pouze vazba

0/0
3.10.2012 0:22

Šuša

Já těm babám fandím.

No a za mlada musely bejt pěkný. :-)

+4/0
3.10.2012 0:09

janzlatousty4

A já si myslel, že je to zase nějaký politický komentář!

0/0
2.10.2012 23:36

Posel z Liptákova V.

Re: A já si myslel, že je to zase nějaký politický komentář!

To ne, tyhle se aspoň živily poctivou prací...

+1/0
2.10.2012 23:39

Sharpe

poznamka

Prostituce je produkt kapitalismu, s odstranenim kapitalismu zmizi i prostituce - Marx

+1/0
2.10.2012 23:18

slava kunst

Re: poznamka

co teda ty děvky za totáče? Byla jich plná Praha, KV, Piešťany prostě místa kde byla poptávka. Byly i v putykách nehrubšího zrna: A kde byl kapitalismus, spokojeně si zahníval na smetišti dějin.

+2/0
2.10.2012 23:24

Sharpe

Re: poznamka

Je videt, ze nejste presvedceny marxista. Pokud se marxovo uceni neshoduje se skutecnosti, je chyba na skutecnosti, ne tom uceni. Protoze  komuniste po prevzeti moci zrusili zakon o prostituci, komunistum bylo jasne, ze prostitutky vysvobozene s kapitalistickeho otroctvi nastoupi radostne do fabrik a do kravinu. Jenze jaksi v praxi to zaclo vypadat jinak. No a aby se nezproneverili sve ideologii, zavedli zakon o prizivnictvi, A tak je trestali, ne jako prostitutky, ktere marxismus odstranil, ale jako prizivnice. Protoze zaroven byla zavedena pracovni povinnost pro vsechny obcany, cimz se vyresila nezamestnanost a hlavne homlesaci, ktere podle zakona mohli zavirat do napravnych zarizeni, kde  je prevychovavali praci, tak to zaclo fungovat.j Jenze precovni povinnost se nevztahovala se na vdane zeny. No a tak se nektere prostitutky vdaly a pokracovaly dal

0/0
3.10.2012 3:46

slava kunst

Re: poznamka

Máte pravdu, přes leta věnovaná studiu marxismu-leninismu jsem se přesvědčeným marxistou nestal, ani leninistou. Veškerá studia mě přivedla k myšlence, že Marx byl vynálezce nenávisti.

Možná za to mohou učitelé a profesoři, někteří byli věřící málo a někteří až moc, možná si za to mohu sám, možná je vinno vnější prostředí nebo rodinná výchova, ale už se asi marxistou nestanu...

+1/0
3.10.2012 8:55

Sharpe

Re: poznamka

Skoda, ze jste ty Maxovy spisy neprecetl, byl by ste druhy cech, ktereho znam co to udelal, po Ivanu Svitakovi, kdysi profesoru marxismu, ktereho ale vyhodili se strany. Jinak neverim ze by nejaky komunista Marxe cetl, znaji ho jen s povrchnich prirucek stranickeho skoleni. Kapital se skurecne cist neda, je to suchoparna kniha o kapitalismu 19 stoleti. Problem je z cele jeho filosofie zazniva nenavist, To ze je nutne zavest diktaturu proletariatu a udrzet moc revolucnim terorem, a likvidovat burzoasni a vykoristovatelske tridy, dalo napady vsem moznym reznikum od Lenina, Maa az Pot Pota. Jeho uceni o zbytecnosti malych narodu censorovali v cesku samotni komuniste. " Male narody smykane vychrici dejin vsemi moznymi smery, proti sve vuli, musi byt nutne reakcni. Budouci proleterske revoluce znici nejen reakcni tridy, ale i reakcni narody."

0/0
3.10.2012 9:48

Sharpe

Re: nekdy i fantasiroval

Marx„.........jedině možným řešením otázky zůstává vyhlazovací válka Němců proti Čechům. Koho třeba přitom litovat, jsou právě  Čechové. Ať zvítězí nebo budou poraženi, jejich záhuba je neodvratná. Ve velké válce mezi Východem a Západem, ve válce, která brzo, snad v několika týdnech (psáno r. 1848!) vypukne, osud postaví Čechy na stranu Ruska, na stranu despotismu proti revoluci. Revoluce zvítězí a Čechové budou první, kdo budou zadáveni.“

(Nachlass III str. 109-110)

+1/0
3.10.2012 9:52

Posel z Liptákova V.

Re: poznamka

Prostitutky byly za Říma, za feudáče, za Masaryka i za komanče.

+2/0
2.10.2012 23:28

snob12

...

Proč by si měl šlapky někdo vážit?  Ty štětky nemají ani krapet soudmnosti.  Rv

+4/0
2.10.2012 22:46

pavuky

Re: ...

no ještěže ty máš dost soudmnosti.

0/0
2.10.2012 22:48

slava kunst

Re: ...

i štětka je lidská bytost, a mnohdy i cenná lidská bytost

0/0
2.10.2012 22:50

Politicky korektní lež

Re: ...

jistě. Otroci byli taky pro svého majitele cenní.

0/0
2.10.2012 22:53

Jan z Michle

Re: ...

Dnesni otroci naopak ztraci cenu-jestli jeste vubec nejakou maji.Capito mi hai?:-/

0/0
2.10.2012 22:59

slava kunst

Re: ...

nechápeš nebo nechceš chápat, ale vždyť je to jedno, věř, že povyšovat se nad jiného je ubohost, ikdyž dělá něco co se ti nelíbí

0/0
2.10.2012 23:11

jacek1234

Re: ...

Mýlíš se, je to lidský odpad.

0/0
2.10.2012 23:16

slava kunst

Re: ...

kdo to posoudí? Kdo má právo na takové přísné soudy?

0/0
2.10.2012 23:21

já George XVII

Re: ...

práce jako práce. Profese je to velice blízká masérství, akorát se masírují jiné partie. Odsuzujete maséry? Také to má cosi společného s psychoterapií. Odsuzujete psychoterapeuty? Může to mít i blízko herectví. Odsuzujete herce?

Že je tahle práce spojená se sexualitou? No a? Zavrženíhodné by to bylo jedině pokud by své služby nabízely dětem.

+7/0
2.10.2012 22:53

narvikk

Re: ...

Jasně práce jako práce, jen by mě zajímalo, jestli byste stejně svobodomyslný názor zastával, pokud by se tímto způsobem rozhodla živit vaše žena, dcera...

+4/0
2.10.2012 22:59

já George XVII

Re: ...

no, být moje žena prostitutka, tak letí z domu. Ale to i kdyby se rozhodla stát třeba učitelkou (nenechám se sekýrovat), nebo manažerkou na plný "životní úvazek" (ženu chci mít taky občas doma, ne pouze v kanceláři).

A pokud by se dcera rozhodla stát prostitutkou? Pokud by jí bylo 18, tak je to jen její věc, jak se rozhodne si zničit život.

0/0
2.10.2012 23:29

milchama

Re: ...

Je vidět, že žádné děti nemáš, protože jinak bys nežvanil, že je to jen její věc...Rv

+2/0
2.10.2012 23:46

snob12

Re: ...

Masery ne, prostitutky vydávající se za masérky, ANO!!!!!!

0/0
2.10.2012 23:09

jacek1234

Re: ...

Nájemnej vrah je taky práce. Odsuzuješ snad nájemný vrahy? nebo jak tomu mám rozumět?  ;-D

0/0
2.10.2012 23:19

já George XVII

Re: ...

ne, neodsuzuju. Proč? Vždyť jich jen v ČR slouží přes 21000

0/0
2.10.2012 23:31

Sharpe

Re: ...

Policistu je urcite vic.

0/0
3.10.2012 3:49

Baky

Re: ...

Proč? Protože každý člověk, který neubližuje ostatním, je hoden respektu. Což - vzdor provokativní otázce - se vší pravděpodobností víte.

0/0
3.10.2012 10:47

Duke_._Nukem

vypadaji lip

jak vetsina babcii a zajimave je,ze se jim ta spina nezraci na tvari,jak uz to u behen byva..

0/0
2.10.2012 22:22

Politicky korektní lež

jsem nevěděla, že na artritidu jsou dobré skoky

"Louise musela skočit kvůli artritidě";-D

+1/0
2.10.2012 22:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.