Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Mladým radikálům už komunisté nestačí

Celá společnost si zahrává s ohněm. Nenávistí a zlobou, které nás prostupují ze všech stran, které vyhřezávají z internetových a hospodských diskusí, se nikdy nic nevyřešilo. ba naopak. píše ve svém komentáři Stanislav Balík, vedoucí katedry politologie Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K_L_M

pane Balíku

Najde se politik, který bude chtít veřejně dokázat, že 80% lidí žije v omylu?

Klidně mu poradím jak to udělat!

Ať sem přijde odevzdá k právníkovi do úschovy peníze, kreditky, hodinky a ostatní zpeněžitelné cennosti.

Já mu zajistím práci a výdělek většiny jeho spoluobčanů na 1/2 roku (tedy 8000 Kč/měsíc). Jestli po 1/2 roce předstoupí na detektor lži a popravdě řekne, že ho ten 1/2 roční život uspokojil a že si dovede představit takovou budoucnost pro sebe a svoje děti. V takové případě se omluvím panu prezidentovi i za toho útočníka a nikdy už nebudu naříkat. Tak přísahám!!

+4/0
2.10.2012 15:53

K_L_M

pane Balíku

Musím říct, že z Vášeho názoru mě mrazí v zádech. Nepochopím jak někdo jako Vy může vychovávat politiky, politology novináře atd. Celým vaším článkem se skrytě táhne radikální nenávist ke všemu co nezapadá do vašich škatulek s nadpisy jediných správných politických názorů. Musím říct, že chápu pohnutky útočníka a důvody, které ho vedly až na onen most. A je to právě ta Vaše neochota přijmout jiný názor a naopak pokusy předjímat rozhodnutí bez pochopení pravé podstaty problému. Záměrně teď zmýním, že jsem nepsal o schvalování, ale o pochopení. To, že nechápete sílu diskuzních fór poukazuje na Váš pokročilý věk a neochotu přijímat COKOLIV nového. Naopak tyto diskuze formují daleko více člověka dnešní doby než plky ze strany neschopných zlodějů a podvodníků.

+1/0
2.10.2012 15:45

T67e35r63e51z87a 97H18o43l12á 4554303803427

Pokročilý věk? XD co takhle si toho člověka alespoň vygooglovat? Docent Balík má rok narození 1978, je mu tedy 34 let. Jestli tohle považujete za pokročilý věk...

0/0
4.11.2012 11:22

K_L_M

To snad není pravda . . . Kde ho vyhrabali?

Balík je mimo realitu. Píše o zmírňování napětí ve společnosti, nicméně si vybral špatný recept. Jeho slova popisují současný a minulých 20 let rádoby demokracie. Jeho rady jakoby na nadiktoval Nečas, Kalousek a Klauz. Místo analýzy skutečného důvodu nespokojenosti a radikalizace společnosti navrhuje nekomunikovat a pouze odvádět téma a pozornost na nedůležité skutečnosti. Dovolím si říct, že se může jednat o původce a možná učitele současných bezohledných politických trilobitů.Rv

RvPane Balíku - s Vámi nelze souhlasit pokud není mým zájmem zlikvidovat ČR!!Rv

0/0
2.10.2012 15:22

REDD-Grrr

Vsichni rikaji: nasili nic neresi

Nasili nechceme. Udelejte to jinak, bez nasili. Vsechno je v poradku, jen pouziti nasili by bylo problem.

Tak mi pane chytrej reknete, jak vystrikat grazly z politicke a justicni spicky. Myslim si, ze nam obecne dochazi napaday a myslenka, ze je nekdo povesi na spagat neby vyhodi oknem, nebo rovnou postrili, je mi cim dal tim sympatictejsi. Nasili nikdy nikam nevedelo, ale vzdycky bylo dusledkem extremni nespokojenosti. Reseni neni utlumit nasili za pomoci medialnich masazi, ze vsechno je v klidu, ale tim, ze se ti Kalouskove, Necasove, Paroubkove, Kubicove a jini vystrihaji jinak. A kdyz to nikdo neudela -- tak at jim nekdo klidne ustreli hlavu, hlavne ze budou pryc.

+3/0
2.10.2012 12:55

kecálek reloaded 5

Pokud nestačí KSČM, je tu DSSS

ta stojí nalevo od KSČM (podle volebního programu).

Ale obávám se, že "politolog" zapřahá vůz před koně - příčinou stavu myšlení společnosti nejsou nenávistní extremisté, ale politici.

+1/0
2.10.2012 11:04

J.

Me vlastne nevadi to ze se nekdo pokusil strilet na

prezidenta - ano je to neco co by se stavat nemelo a ve slusne spolecnosti kam se metyl pijici cesi radi zapocitavaji, to misto vskutku nema. Jenze faktem je se sevzdycky najde nejaky posahanec co chce spasit svet. Napriklad sam pan prezident. Co mi vadi je naprosta neschopnost ochranky a policie. Jak to podelali - a to slo o prezidenta - je neuveritelne. Co by asi delali kdyby slo o skolu plnou deti? Metro ve spicce..... Smutne , smutne.

Kdyby dotycny strelec byl policista tak se ani netrefi....

+1/0
1.10.2012 21:00

jahl

Nečekal jsem nic extra,

ale pan Balík příjemně překvapil a napsal pravdu, stejně příjemně překvapila i iDnes, že tento článeček zveřejnila. Dávám karmu.

0/0
1.10.2012 18:50

vencadoa

Re: Nečekal jsem nic extra,

Také měl pan Balík napsat,jak je možné se snadno dostat na post ministra kultury!Jistě si vzpomene na soudruha Dostála,jak se docela okatě sebepoškodil,zřejmě před zrcadlem,aby vyvolal vlnu soucitu u lidí nišší kategorie!;-D

0/0
1.10.2012 19:02

c114865

Re: Nečekal jsem nic extra,

A souvislost?

0/0
2.10.2012 6:29

Sejmije

čekání..

ano v zemi nezemi, plné obyčejných lidí, kde šašek je králem, chemik je ministrem, automechanik magistrem, vekslák miliardářem můžeme čekat cokoliv

+7/0
1.10.2012 17:33

Lovec ModroSupu Zločasných

To teda napsal Balík

bezducjhé rozumy a ideomasáž   na úrovni Světového vědeckého fekalismu. .... Rv

Vratte se moudří soudruzi z Ustavu marxismu leninismu[>-]VR^ . Ta vaše filosofie Dialektického materialismu je vedle tohoto Balíkova plácání   jako Einsteinova teorie relativity oproti  Katolické teroriri o počtu andělů na špičce jehly , či Damiánově filosofické otázce  o pravomocech Nejvyšší boží bytosti při obnově panenské blány.;-D

+1/0
1.10.2012 17:27

P.Volný

... je to myslím trochu jinak ...

... Češi a Moravané prostě nezvládli situaci . Zvítězila arogance , snobství , hloupost davu ... Chybí vazba mezi státem a lidmi . ,,Svobodu,, si  mnozí vysvětlili jako nicnedělání , bezuzdou zlodějnu a nataženou ruku - státe dej - a neplatí to rozhodně jenom o ,, sockách ,, . Lidé se nenaučili ani za 20 let hlídat si své zástupce na všech úrovních . Republiku si rozebrali vexláci a ti si dosazují ,, svoje koně ,, do předvolebních frašek a stádo volí ty na billboardech ... jelikož se jim nechce přemýšlet o možnostech ... ,, Politické ,,  podvědomí národa se nejvíce podobá fandění typu  : SPARŤAN - SLÁVISTA . 20 let se přivíraly oči , mlžilo se , odklánělo ve smyslu hesla : všichni kradou , ale nikomu nic nechybí ... Ale najednou dochází peníze a pravda se dere na povrch . A každý hází vinu na toho druhého . Vláda na občany , soukromníci na státní , pracující na důchodce , pravičáci na levičáky ... A různí ,, radikálové,,  se na tomto svrabu snadno přiživí ...

+6/0
1.10.2012 17:26

kOBLICH

Re: ... je to myslím trochu jinak ...

Češi a Moravané už po několikáté předvádí, že si neumí vládnout sami.

+1/0
1.10.2012 18:07

Terrek

Re: ... je to myslím trochu jinak ...

Češi a Moravané to po Bílé Hoře také nikdy sami nechtěli....

0/0
3.10.2012 11:38

rqmark

Zajímalo by mě, proč Idnes nevydá komentář

ke správném střelivu a metodě střelby na prezidenta. Jako analogie k metání vajec na socky;-D:

http://zpravy.idnes.cz/vejce-jako-strelivo-casto-meni-smer-je-vsak-levnejsi-nez-rajce-p61-/domaci.aspx?c=A090526_210802_domaci_pje

0/0
1.10.2012 16:54

D.Brux

to se ale odvíjí od zpupného chování

státních, krajských, potažmo obecních úředníků. Podívejte, dnes zavřeli další dva náměstky. V době kdy se šroubují daně.

+1/0
1.10.2012 16:36

rqmark

je zajímavé, že idnes netepala stejně tak, když se metaly

vajíčka na politiky ČSSD ;-D

0/0
1.10.2012 16:26

Ten, který měl ze života radost

Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

že máme za MF Kalouska, co kříčí, že jsme všechno prožrali a pak koukám na audit pražského DP a říkám si, že takhle může mluvit snad jen blázen. Co když je to takhle ve všech státních a polostátních podnicích? Copak je normální takhle arogantně mluvit ve státě, kde lavička do parku stojí 60tisíc a koš 80tisíc. Mluvit o lidech jako o netáhlech a flákačích, i když v tomhle státě existuje spousta slušný pracovitých a podnikavých lidí, s kterýma si deno-denně někdo pořádně vytře? Poučují mně o životě lidé, kteří v realitě nikdy nežili, at už jako dělník nebo podnikatel, lidi typu Kalousek, Nečas, Klaus, Benda, Bendl atd. správně smýšlející pravicový lidé. Hnusí se mi a když je nebudu podporovat, tak budu pravicovými vymytými mozky označen za Komunistu, socku, bolševika, netáhla, i když jsem KSČM ani ČSSD nevolil a Komunisté sebrali mému pradědovi majetek po 48. Z narcisního Vaška, kt. vždy pravdu měl, je mi také nanic. Každý vadný systém se vžydycky počase shroutí. Potká to Kapitalismus?

+21/0
1.10.2012 15:22

nemsi

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Ano, potka ! A nebude to tak dlouho trvat !

+1/0
1.10.2012 15:34

konkregan

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Vy jste pouze frustrován.

+2/0
1.10.2012 15:51

milan79

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Těch frustrovaných lidí tu je čím dál víc...

0/0
1.10.2012 16:06

veeger_x

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Pochopitelně, vždyť tato situace vede k frustraci... To je logické a přirozené.

0/0
1.10.2012 17:08

QMarvin

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Jen popisuje faktický stav věci. Že popis po přečtení evokuje stav friutrace, je věc druhá.

0/0
1.10.2012 19:57

Roger Wilco - 4. reinkarnace

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

V čem nemá pravdu?

0/0
2.10.2012 13:48

Vanguard

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Tak jsi komunista nebo jsi je nikdy nevolil?

0/0
1.10.2012 15:58

kOBLICH

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

On je především trouba bez vlastního názoru a bez vlastního rozumu. Co mu kdo řekne, to udělá nebo napíše.

+1/0
1.10.2012 16:13

veeger_x

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Pánové jsou z Komerčky, sekce úvěrů nebo rovnou z Providentu...?

0/0
1.10.2012 17:10

kOBLICH

Re: Pane Balík, jsem taky Komunista a radikál, když mi vadí

Takovému člověku by nejspíš ani Provident nepůjčil...

0/0
1.10.2012 18:09

Hovězí Jarmil opět zasahuje

celá ta akce

mi připomněla film taxikář. jedinej rozdíl je v tom, že de nira vyhmátli tajný ještě před akci, tak se na to vydláb a šel vystřílet bordel. symbolismus jako kráva.R^

0/0
1.10.2012 15:17

Koulehranatá.

Kam se vytratilo sociálno?

Sociálno mizí především díky socialistům a parazitním strukturám a skupinám, kteří ke svému životu "sociálno" potřebují.Byrokrati/státní aparát, ethno-business.Z každé přerozdělené koruny systém polkne 0,50hal.Dotace pro různé organizace jsou organizacemi spotřebovávány z 50-90% na vlastní režii.Univerzity chrlí vysokoškoláky, kteří jdou studovat obory které jsou konstruovány jen k jedinému účelu-"podojit systém".Problém spočívá v jediném-vytratil se zdravý rozum-...Každá společnost má takový soc.systém, na který si vydělá.

Smutné na tom je to, že ten co tvrdě pracuje či pracoval, to zaplatí těm co nikdy nepracovali nebo o práci či o sociálnu jenom hovořili etc,,,,;-)

+8/0
1.10.2012 15:13

Koulehranatá.

Re: Kam se vytratilo sociálno?

aby nevzniklo nedorozumění-vládní strany řadím k parazitním skupinám....;-)

0/0
1.10.2012 15:20

net.Xtreme se nevzdává

Všichni by se měli mít stejně špatně

Dokud se tu bude plno exkomunistů, lichvářů, lobbistů a "podnikatelů" než obyčejný pracovitý člověk ,tak tu bude nespokojenost...

+3/0
1.10.2012 15:09

kOBLICH

Re: Všichni by se měli mít stejně špatně

A ty to budeš pečlivě kontrolovat ze své řiditelné vzducholodi...;-D

0/0
1.10.2012 16:15

veeger_x

Re: Všichni by se měli mít stejně špatně

Strach vás vede k potměšilosti. To není dobré. Buďte opatrný a soudný. Brzo budete svědky událostí, na jejichž základě pochopíte svou bezvýznamnost. A bát se budete ještě mnohem více...

+1/0
1.10.2012 17:12

kOBLICH

Re: Všichni by se měli mít stejně špatně

Myslíte, že by mě mohl třeba pánbůh potrestat?

0/0
1.10.2012 18:12

djrhedy

Příklad Viamont

Tento stát umožňuje beztrestné podvody typu Viamont, H-Systém apod., které umožňují okrádat stát, firmy a lidi. Vedení firmy se napakuje, má na svých osobních často tajných kontech desítky milionů, staví si honosné vily a dluhy pak nechá na firmě, která samozřejmě nedosahuje hodnoty dluhu. A tito lidé často ani nesedí ve vězení, ale krásně se smějí z teploučka svých vil do ksichtu jiným firmám, které kvůli jejich dluhům zkrachovaly nebo mají existenční problémy. Nikomu nezávidím, ale chápu naštvání lidí v takové stiuaci, kdy evidentní úmysl podvodu, není potrestán, majetek není zabaven apod. Dokud toto bude trvat a pokračovat, tak radikálů bohužel neubyde.

+3/0
1.10.2012 15:08

Trapný diskutér

je to nacík

už jenom ty hadry. to by levičák na sebe nevzal, jsouť to většinou zmagoření paficisti.

0/0
1.10.2012 15:08

sámvelkýmao new5

no

společnost byla do roku 1989 rozvrácená. a do roku 2012 se stihla zcela rozložit.....;-D;-D;-D

+2/0
1.10.2012 15:06

Zyralt

Moc pekna uvaha pane Baliku!

R^

+2/0
1.10.2012 15:04

cz3dtc

Jediné řešení je 51% komunistů

Tohle je už směšné co se tu děje. Tvrdou ruku a nastolit rovnoprávnost , romy do práce a zloděje s úplatkáři a tuneláře zkonfiskovat a zavřít. Dřív bylo mnohem lépe a keci ODS že (a co banány) , kdo o ně stál ?

+2/0
1.10.2012 15:02

ememe

Re: Jediné řešení je 51% komunistů

kradnúť budú i tí vaši komanči keď sa znovu dostanú k moci...

+6/0
1.10.2012 15:08

Terrek

Re: Jediné řešení je 51% komunistů

Pokud si vzpomínám, tak to byly chaty na Šumavě a dvanácterák v Beskydech....., na dnešní poměry už jen úsměvné....

0/0
3.10.2012 11:49

Captain Obvious

Re: Jediné řešení je 51% komunistů

Pokud tak stojíte o komouše a tvrdou ruku, zkuste Severní Koreu, tam něco na ten způsob mají.:-)

+5/0
1.10.2012 15:08

harry_s

Re: Jediné řešení je 51% komunistů

četl jsem tu dnes leccos,ale tohle je opravdu perla:-)

0/0
1.10.2012 15:36

Jean-Jacques

Re: Jediné řešení je 51% komunistů

Ano, bylo to skvělé - někomu brebendy, někomu oprátku. :-/

0/0
1.10.2012 16:03

Terrek

Re: Jediné řešení je 51% komunistů

Zajímávé, proč Vám někdo neoponuje Čínou nebo snad čínský komunista už tolik nesmrdí...

0/0
3.10.2012 11:45

Petr4905

No když media tu nenávist

rády  pomáhají vytvářet.

0/0
1.10.2012 14:58

phdr.

Re: No když media tu nenávist

ale média jen nastavují zrcadlo společnosti!!

+1/0
1.10.2012 15:01

sámvelkýmao new5

Re: No když media tu nenávist

média ze všeho nejvíc lžou.....;-D;-D;-D

+2/0
1.10.2012 15:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.