Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nebylo to proti Klausovi, ale proti systému, tvrdí útočník z Chrastavy

Pavel Vondrouš tvrdí, že jeho páteční střelba na prezidenta nebyla míněná proti Václavu Klausovi, ale proti současnému systému. Země je podle jeho slov ve strašlivém stavu. Další podobnou akci už ale neplánuje. Šestadvacetiletý muž to uvedl na setkání s novináři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

Byl Karel Kryl komunista?

http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&feature=related

Inteligentní upozornění nestačí? Potom se nemůžete divit zoufalému činu "střelce". Chytrému napověz, hloupého nakopni.....jsou politici opravdu tak hloupí?

0/0
3.10.2012 6:59

janacz

Pistolníkovi

se v životě něco !! nevede, problémy jsou v jeho hlavě kde by si měl udělat pořádek.

+1/0
2.10.2012 19:56

wiki5

"Takhle je to mnohem efektivnější."

ten chlap je vazne nemocnej... co si predstavuje, ze bude efektivnejsi? Jen opravdu zemi rozdelil na dva tabory kolem jeho cinu. Co je na tom za efektivitu?

0/0
2.10.2012 14:30

gunter

Ochranka je presne taká ako politici. Nič sa nemôže stať.

Politici si myslia že sú nedotknuteľní. Ale môže sa stať ešte jedná vec, že ak ľudˇom dojde trpezlivosť, tak si to s ostrými nábojmi odnesú niektorí politici, ktorí vedome kradnú a ešte sa pritom aj smejú. A tak ak mafiánskych kuhoch je žiivotnosť mafiána krátka, môže sa v najbližších rokoch povedať to isté o politikoch. Potom slová z biblie platia o to viac v plnom rozsahu - Nevieš ani dňa ani hodiny.

0/0
2.10.2012 14:13

nacelnik_kratka_rec

Došel až k "presidentovi"

a střelil. Z gumové pistolky.

Namísto zamyšlení se, že je to vůbec možné a místo odměny takovému člověku, jej odsuzujete ?

Kdo tam z toho okolí je neschopný ? Ten kdo "střílel" nebo ten na koho "střílel", či snad dokonce ti, kdož ho měli chránit?

Nechtěli byste zalízt někam za roh a dát si pár přes klapačku, když už vám nemůže dát někdo ve vašem okolí ?

+1/0
2.10.2012 12:38

brezzinka3

Re: Došel až k

a zaplatit dluhy by jste nechtěl?

0/0
2.10.2012 16:30

0608

zvláštní

Zvláštní kolik "inteligentních" pravičáků, nezná pravopis svého rodného jazyka.....

0/0
2.10.2012 12:16

nacelnik_kratka_rec

Re: zvláštní

Ve zkratce ODS je nějaké i(y) ?

0/0
2.10.2012 12:24

Templ

Re: zvláštní

To je nejmenší problém. Horší je, že si na pravičáky hrají.

0/0
2.10.2012 12:26

nacelnik_kratka_rec

Re: zvláštní

Ať tak či tak, svými hlasy prohlubují agónii státu.

0/0
2.10.2012 12:27

pátý ze tří mušketýrů

Bohužel má naprostou pravdu,

kecáním se tady opravdu nic nevyřeší!!

+2/0
2.10.2012 12:05

arnie_rimmer

ten pán má legrační představy

co jsou základní životní potřeby - auto, 14-ti denní dovolená (předpokládám že má na mysli Tunis ól inkluziv, přece obyčejný občan nebude chodit o dovolené na houby v Brdech) ;-D

"Běžný občan si zde nemůže dovolit uspokojit základní životní potřeby. Třeba auto, bydlení, čtrnáctidenní dovolenou..."

+2/0
2.10.2012 11:58

nacelnik_kratka_rec

Re: ten pán má legrační představy

14-ti denní dovolená je samozřejmě luxus.

Tedy za Klause.

Za Novotného či Husáka to luxus nebyl.

0/0
2.10.2012 12:33

pakostič

Vondrouš!

to by byl prezident!

0/0
2.10.2012 11:39

Templ

Re: Vondrouš!

Moc dobře mu nejde gramatika. Nebylo by pro něj lepší ministerstvo zahraničí?;-)

0/0
2.10.2012 11:47

pakostič

Re: Vondrouš!

no ale když si čtete ty jeho odpovědi tak bych jej z neznalosti gramatiky nepodezříval. v těch včera zveřejněných textech mi to připadne dost přehnané, neváhal bych to označit i jako záměr. Samozřejmě, oba své příspěvky bereme v legraci. No ale konec konců, co by se stalo kdyby....

0/0
2.10.2012 11:53

Templ

Re: Vondrouš!

Přiznávám, že se opravdu jedná o hořkou legraci. Prozatím je patrná snaha střelce dehonestovat....posílit ochranku....Snad jen pan Klaus se ho svým způsobem zastal.

0/0
2.10.2012 12:24

.Zmuda

Tady se člověk ....

.. od zdejších "pravičáků" dovídá věci ... ;-D

Sice už mi to nekolikrát cenzor smázl, ale prostě napsat to musím znovu.

Existuje studie kanadských vědců a politologů, kteří dospěli k určitému poznání ohledně inteligence pravicově smýšlejícího voliče.

Zdejší výpotky výše zmíněných "pravičáků" této studii dávají plně za pravdu.

Takový Limonádový Joe, či Opričník, tak ti přímo v této disciplíně (infantilní písemné projevy) exelují. Ten hoch má pravdu, a můžete si tu cintat co chcete, vy ..... "pravičáci" ... ;-D

+3/0
2.10.2012 11:06

komentator-1

Re: Tady se člověk ....

ten hoch má naprostou pravdu. Mimo jiné byl bez příjmu, tak si nemohl dovolit jízdenku cestou do práce :-D. Je to ovšem chyba pravicových voličů :-D

0/0
2.10.2012 12:00

Vanguard

Re: Tady se člověk ....

;-D;-D;-D

0/0
2.10.2012 12:10

Ryky

Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Přitom toto jeddnoduché chování "útočníka" je jen důsledkem jejich nulové morálky a obrovské arogance.

Mělo by to být pro ně varování.

Jedna vlaštovička sice jaro nedělá, ale aby jich nebylo brzy celé hejno.

+5/0
2.10.2012 10:43

Templ

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

...důsledek...nedostatku rozumu...sebereflexe....kontaktu....

0/0
2.10.2012 10:51

Opričnik5

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Přesný popis Vondrouše. Gratuluju! ;-D

+1/0
2.10.2012 10:52

Templ

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Diskutujeme vážně, nebo jen tak?

0/0
2.10.2012 10:53

Opričnik5

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Vážně vážně o kašpárkovi? :-)

0/0
2.10.2012 11:02

Templ

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Číst umíte. Horší je to s pochopením textu.

0/0
2.10.2012 11:37

Opričnik5

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Komunisti takhle vyhrožují co vznikli, ovšem demokratický systém na rozdíl od toho jejich umožňuje, aby byli politici stejní zmetci jako jejich voliči, na rozdíl od komunistického systému, kdy jsou politici zmetci daleko větší a jsou dosazeni ze spřátelené řídící ciziny.- :-)

0/0
2.10.2012 10:51

Templ

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Nejhorší komunistická svoloč přešla do jiných "demokratických" stran. Kdo měl přístup k privatizaci? Sneste se na zem.

+1/0
2.10.2012 10:56

Opričnik5

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

No samozřejmě - komunistická historie a zločiny byly očištěny tím, že vrahové a zločinci z KSČ zběhli do ODS a TOP.

Blábolte klidně dál, když vás to baví. :-)

0/0
2.10.2012 11:03

Templ

Re: Naši politikové komentují jen (ne)činnost ochranky.

Ti, o kterých hovoříte, by asi daleko vzhledem ke stáří nedoběhli.

0/0
2.10.2012 11:16

spiegel

Proč všechny noviny z jednoho blbečka dělají celebritu?

Proč všechny noviny z jednoho blbečka dělají celebritu. Nemají o čem psát???????? Televize, noviny,  internet,  tiskovka ,teď snad i rozhovor.  Kde to žijeme, že jeden blbec plní několik dní všechny zprávy. Jasné, že ochranka stála za prt, ale musel dokázat jeden vyšinutej levičáckej anarchista. Na co se chcete toho pitomce ptát??????????????

+2/0
2.10.2012 10:39

Templ

Re: Proč všechny noviny z jednoho blbečka dělají celebritu?

? Jednoduché posouzení stavu společnosti. Nevšimnul jste si, že dochází k radikalizaci?

0/0
2.10.2012 10:49

Karel_dnes

Re: Proč všechny noviny z jednoho blbečka dělají celebritu?

Celebrita není ten kdo je uveden v novinách jménem...

0/0
2.10.2012 11:04

janacz

Re: Proč všechny noviny z jednoho blbečka dělají celebritu?

Protože blbost je dnes v módě- je to výraz svobody projevu...    proč bych pracoval když můžu místo toho blbnout a jak to vlastně dnes je s tím malířem tykadel, taky takový neurotik..  ;-D

0/0
2.10.2012 20:02

Destruktator

Všimli jste si, co řekl

Klaus, když se otočil na střelce? Ti co umí odezírat ze rtů by to měli říci.

+1/0
2.10.2012 10:37

999666999

Ať tak či tak,

ukázal, na neschopnost ochranky, Váša by mu měl být vděčný a udělit metál. Kdyby tam byl maník se skutečnou bouchačkou, máme po tom, rovnajícím se bohu. ;-)

+3/0
2.10.2012 10:19

držte si klobouk

souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

vždy si "své" politické strany a jejich představitelé protlačili aniž by se alespoň nad námitkami zamysleli, vždy na to doplatili a doplácí jen obyčejní lidé, nedávno na čt24 vystoupil režisér Olmer a ten na adresu současné politické kliky vyslovil, že už očekává od lidí, že přestanou jezdit na své chalupy a chaty a vezmou klacky do rukou a půjdou tuto sebranku vypráskat, asi nebude trvat dlouho a opravdu někomu prdne v kouli a vezme spravedlnost do svých rukou, tento čin s antiperlema bude pro někoho ukázkovým případem jak na to, vždyť je všeobecně známé, že mezi lidma se nachází obrovské množství nelegální munice a střelných zbraní

+2/0
2.10.2012 10:08

levice.rozkrádá. naší. republiku

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

Zapomínáte na jednu prostou zásadu: jaký lid takoví politici. Takže ozdravění, které i já pokládám za velmi nutné, by muselo začít kompletní výměnou voličů.

+1/0
2.10.2012 10:16

Templ

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

Kde je vezmete? Výchovou? O to se snažilo náboženství, komunisté také chtěli vytvořit nového člověka....proč mi váš příspěvek připomíná komunistické agitky?

0/0
2.10.2012 10:18

levice.rozkrádá. naší. republiku

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

Protože jste sám komunista, to je snad každému z vašich příspěvků jasné. Patrně jste nepochopil jednu zásadní věc, ani jeden z vámi tolik nenáviděných politiků se na své místo nedostal jinak, než cestou řádných voleb. Parlamentní demokracie sice není zdaleka dokonalá a ani být nemůže, nicméně je to nejméně špatné uspořádání věcí obecných. A je na každém společenství, jak s tímto bude zacházet.

+2/0
2.10.2012 10:22

Templ

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

;-D Tak tohle je krása. Demokracie......oponenta nazvat komunistou....a kde berete, že někoho nenávidím? V podstatě pro samé oči nevidíte.

0/0
2.10.2012 10:26

krutaska

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

A co jsou to řádné volby? Nic nez zase jen podvod na lidech. Demokracie jen na oko. Pokud se muzou scuchnout k sobe strany, ktere maji nejmene hlasu, do koalice(viz TOP s 9 procenty, v minulosti zeleni s 5 atd.), tak se nedostane k moci nikdy strana, kterou lide voli a ma nejvice hlasu. Tento system si stvorili pravicacti politici pro sebe a chce to zmenu volebniho systemu!! A to se bohuzel hned tak nestane, to by museli udelat politici sami.

0/0
5.10.2012 8:01

Templ

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

Právě toho se na rozdíl od politiků obávám. Ale jejich "rekognoskace" se historicky neliší od dřívější garnitury. V roce 48 se hašteřili, podávali demise, v 89 nebudou diskutovat na ulici....Vstupem do vyšší politiky asi člověk ztrácí sebereflexi, zrak, sluch.....čich.

0/0
2.10.2012 10:16

Karel_dnes

Re: souhlasím se slovy, že dialog nikdy nikam nevedl

Když u nás jsou ty chaty a chalupy jaksi stylovější...

0/0
2.10.2012 11:06

LimonadovyJoe03

Z Horních Uher se Českoslovenku nedostalo nikdy nic dobrého,

buď tam byli fanatičtí fašisti (Tiso, Tuka, Mach) nebo fanatičtí bolševici (Ďuriš, Široký, Husák, Clementis). Marně vzpomínám na nějakou osobnost z toho regionu, která by Českoslovenku něco přinesla.

0/0
2.10.2012 9:48

Templ

Re: Z Horních Uher se Českoslovenku nedostalo nikdy nic dobrého,

Štefánik....a Husák byl podle tebe fanatik?

0/0
2.10.2012 9:51

LimonadovyJoe03

Re: Z Horních Uher se Českoslovenku nedostalo nikdy nic dobrého,

Normalizační prezident byl dle tebe co? A že v padesátých letech seděl neznamená, že fantik nebyl. Komunisté se běžně vraždili a věznili mezi sebou bez ohledu na míru fanatismu. Štefánik žil dlouho ve Francii, osvojil si západní zvyky a mravy, dokázal se vymanit z malosti své domoviny.

+2/0
2.10.2012 9:55

Templ

Re: Z Horních Uher se Českoslovenku nedostalo nikdy nic dobrého,

Nebýt Husáka, dopadly demonstrace jinak. V žádném případě tzv. sametově. Jste realista, nebo fanatik?

0/0
2.10.2012 10:01

LimonadovyJoe03

Re: Z Horních Uher se Českoslovenku nedostalo nikdy nic dobrého,

Nebýt Husáka, tak tam dříme jiný dědula. Neměl vliv vůbec na nic. Sametově to dopadlo díky armádě, která se nechtěla do ničeho pouštět, neschopným lidovým milicím, které v té době byly již pouhou karikaturou a v neposlední řadě StB, jejíž představitelé pochopili, že si si v novém systému mohou pěkně namastit kapsu a hlavně díky Sovětům, kteří do toho nevstoupili a nechali věcem volný průběh.

+1/0
2.10.2012 10:07

Templ

Re: Z Horních Uher se Českoslovenku nedostalo nikdy nic dobrého,

Tak si to myslete dál.

0/0
2.10.2012 10:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.