- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čím větší firma je, tím nesmyslnější je, aby si pojišťovala jednotlivosti.
Byly by to jen vyhozené peníze. Opravdu stačí spočítat, kolik z těch 8000 aut havarovalo, kolik se zaplatilo(pokud se to ovšem nezaplatilo z povinného ručení) a kolik by stála pojistka na ta všechna auta. Já osobně jsem již dlouhou řadu let neměl pojištěné auto havarijně, protože se to prostě nevyplatí. Kdybych byl začátečník a koupil si nové auto, tak bych si ho pojistit nechal, ale jinak ne, protože pokud nebudu jezdit jako závodník, tak je dost malá pravděpodobnost, že si ho rozbiji a když, tak ne na šrot. Takže vzhledem k výši pojištění se mi to prostě nevyplatí.
Krom vozidel s operačním leasingem je to naprosto standartní situace.Každý řidič,který jezdí se služebním autem si platí pojistku na blbost.To není nic divného ani mimořádného.Spousta firem stejně jako spousta lidí by totiž nezvládla havarijní platit.
souhlas. běžné nejen u PČR, ale prakticky komplet u státní správy. Nemáš pojistku proti blbosti, při škodě platíš do 4 násobku platu. Stát nemá pojištěná nejen auta, ale vesměs ani budovy či majetek.
Pojistka pro havarie , co to je ? Polda to neplati a lidi musi ? Nemusi ?
Pojistka pro havárie je když ti pojišťovna zaplatí část opravy auta, který si sám rozbiješ. Polda nemusí a lidi taky ne.
to bych chtěl vědět kolik aut má ... a kolik aut je na jednoho policistu ....
je u řady velkých organizací nejvhodnější.
Pokud nehrozí, že se všech jejich osm tisíc srazí najednou, tak to v pohodě vykryjí.
A z čeho budou chudý, poctivý pojišťovny žít? Na to jsi nepomyslel, že?
řadových policajtů, co na ulicích honí zločince!
pokud to auto naboří vlastní hloupostí .... .
Z článku je jasné, že se pojistna nevyplatí a proto ji nemají ... to je v celku logické.
To u nás v podniku slyším taky že kdyby se to auto pojistilo tak by se tím zaplatila cca 2 nová auta ročně, máme kolem 100 aut. Ale mohly by se nějaké drobné dávat do nějakého fondu ze kterého by se platily opravy. Paradoxem je že i když se nepojištěním ušetří na 2-3 auta za rok tak se od roku 2009 nekoupilo ani jedno a zrovna nový vozový park tu nemáme.