Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Byl to politický čin a odraz stavu společnosti, řekl Klaus o útoku

Prezident Václav Klaus se vyjádřil k pátečnímu útoku v Chrastavě. Šestadvacetiletý útočník při něm hlavu státu poranil střelami z plastové pistole. "Nebyla to klukovina, byl to politický čin," řekl Klaus v exkluzivním rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FireDrake

Možná by se mohl Klaus poučit od 12-leté holky:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XUGEU-t-PkA

0/0
3.10.2012 13:52

Templ

Byl Karel Kryl komunista?

http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&feature=related

Inteligentní upozornění nestačí? Potom se nemůžete divit zoufalému činu "střelce". Chytrému napověz, hloupého nakopni.....jsou politici opravdu tak hloupí?

0/0
3.10.2012 7:01

rex02

CO JE ATENTÁT – ví i Wikipedie

Někdo by již měl Nejvyššímu Hodnotiteli vysvětlit CO JE ATENTÁT– objektivně lze výklad nalézt na Wikipedii!

Jestli toto je útok na život, tak snad televize měla raději odvysílat záběry (rozmazané a na jiného vládce) ze skutečného atentátu?

Z naší české neoficiální bible (Josef Švejk) je znám Atentát Sarajevský. To ale ještě nikdo nevěděl, že přijde po desítkách let ten nejhorší:„SARAJEVSKÝ ATENTÁT“ v Praze. Alespoň to tak Nejvyšší Hodnotitel sám nazval. Přitom šlo o banalitu: Nevysvětlil mimo jiné jen financování své strany a kolegové ho sesadili. Leč zde neplatilo to, co v Západní Evropě a opět se dostal k moci.

A tentokrát opět, když se Vládce pohyboval v okolí mostu (jak podobné Sarajevu!) v Chrastavě, přistoupil k němu, za blahosklonného úsměvu ochranky, maskovaný mladík a předstíraje čištění rukávu saka Vládcova, opakovaně cvakal. Poté co vykonal, otočil se a odešel aby si zapálil a poskytl rozhovor pro TV.

Pozor! Neměl však tu ZLOU IDEU sdělit, že „KRÁL JE NAHÝ“?

0/0
2.10.2012 10:38

Barry Goldwater

Věřili byste tomu, že chapík, který je naštvaný na vládu,

zaútočí (byť symbolicky) na prezidenta a to v době, kdy tento prezident vetuje zákony, proti kterým se staví celá levice včetně komunistů, kdy tento prezident útočí na vládu, proti níž atentátník protestuje. Zaútočí na prezidenta, který spolu s komunisty nenávidí EU, který má nadstandardní vztahy k zemi, která je zemí zaslíbenou všech českých komunistů. Prezidenta, kterému zakrátko výkon funkce po mnoha letech končí. Do této funkce se dostal s pomocí komunistů a během výkonu této funkce komunisty podporoval, kde se dalo.  Atentátník zaútočí 14 dní před volbami, ve kterých dle průzkumů vede levice a dobře si vedou i komunisté, v době, kdy se levičáci těší na vítěztví. Tento atentátník se oblékne do maskáčů, aby si ho nikdo s  těmi chlápky v kvádrech nespletl, vezme si střílející hračku a zaútočí na prezidenta a po útoku pospíchá sdělit novinářům, že je komunista. Věřili byste tomu?

0/0
2.10.2012 9:37

Templ

Fajn.

Za nešťastnou událost útok považuje i premiér Petr Nečas. "Je to politováníhodná událost, která by se neměla stávat. Každý má v demokratické společnosti právo vyjádřit svůj nesouhlas s politikou, ale tento protest nesmí přesáhnout rozumnou míru.

Chytrému napověz, hloupého nakopni, pane Nečasi. Rozumná míra? To je co?

0/0
2.10.2012 6:08

medved.m

"Nebyla to klukovina, byl to politický čin"

No to je mi objev, Václave!

Vždyť ten "útočník" (používám uvozovky, neb mi to připadá celé poněkud trapné, a ještě trapnější by mi bylo označovat to jako atentát) od začátku poměrně konzistentně říká, proč zrovna na Klause, proč mu nestál za víc než plastovou pistolku a co jí chtěl vyjádřit.

Povedlo se mu to. A pokud ho vsadí do šatlavy, bude to koruna jeho řečem o úplné zvrácenosti hodnot této společnosti.

+6/0
1.10.2012 22:54

pavel.n

vážený pane Klaus .........

Pane Klaus - 22 let vedete tento stát - tohle je obraz vaší práce  -

když pro vás nic neznamená 120 tis lidí na Václaváku , tak už lidem nic jiného nezbývá........

.....z lidí jste nadělali novodobé otroky  - slovo

dělník se stalo takřka nadávkou , z důchodců jste nadělali odpad

společnosti a z největších zlodějů jste nadělali vrcholové politiky ........ jen ten bordel abychom my dole po vás zaplatili ;-€Rv[>-]

+5/0
1.10.2012 20:24

gemak

Ano, je to odraz stavu společnosti!

Nic se tady neudělá pořádně-nadsázka samozřejmě :-)).

0/0
1.10.2012 17:56

mazánfurt

ano, je to stav společnosti, kdy lidé mají

plné zuby těchto různých mafiánskopolitických představitelů, kteří jen neskonale zneužívají moci ve svůj osobní (případně rodinný) a stranický prospěch. Za tento stav ve společnosti mohou všichni, kteří čuchli k moci, tedy i Klaus, tak at se nediví.

+3/0
1.10.2012 17:32

Slaine55

Ano, spoustu lidí to už nebaví!!!

To není o komunizmu či odkud se ten týpek vyklubal. Nebýt všech těch tunelů a černých děr na naše peníze, mohli jsme být na úrovni Slovinska či dál. Ti, co studovali zadarmo na našich školách nám nyní chtějí předepisovat školné a na těch samých školách pracují jen zoufalci či blázni zadarmo a bez úcty k nim. Lékařům se slíbí přidáno a nedostanou nic. Důchodci mají jíst šrotové placky. Vše naši lodivodi řádně zdraží, opět doporučí si utáhnout opasek o další dírku či dvě a sami si přidají na platech. Nicméně to, co z jejich dílny vychzí jsou takové paskvily, že je z toho člověku smutno...

+5/0
1.10.2012 15:59

Kosatka Dasha

Re: Ano, spoustu lidí to už nebaví!!!

cz ma spatnou situaci . ale to nebyl politicky cin , politika . bodyguards presidenta nehlidali ! oni delali hodne chyb . na kazdy politiky jsou utoky . utoky jsou pro politiku , pro politickou situace , to vzdycky

0/0
1.10.2012 16:11

Barry Goldwater

Re: Ano, spoustu lidí to už nebaví!!!

Ten týpek se vyklubal z kágebáckého Prognostického ústavu. To mě taky nebaví.

0/0
1.10.2012 20:01

palačinka

Jsou snad slepí?

"Pokud se prokáže selhání členů ochranky, měly by být vyvozeny důsledky," prohlásil Kubice.8-o8-o8-o8-o

0/0
1.10.2012 15:43

mazánfurt

Re: Jsou snad slepí?

a první odstupuje kapitán - tedy ministr vnitra, pak policejní ředitel a tak dále

+2/0
1.10.2012 17:33

paxxtor4u

Proč mi to je úplně ukradené?

V zemi, kde politici a policie konají svoji veřejnou službu státu a občanům v dobré víře, bych se úlekem zhrozil nad tak odporným činem. Ne tak v daném případě a v této zemi. Je mi to zcela jedno a u Klause obzvláště.

+1/0
1.10.2012 15:42

Thayatalpodyji

Byl to odraz stavu společnosti,

na kterém se Klaus dlouhodobě sám podílel:-/

+5/0
1.10.2012 15:18

Hijo De Puta II

Re: Byl to odraz stavu společnosti,

Taky bych řekl...a vůbec celá parta z ODS má lví podíl na sociálním marasmu v ČR,,,:-P

+1/0
1.10.2012 16:45

Tonda Brno

Odraz stavu společnosti

A teď by měl Klaus zkusit zapojit svoje šedé buňky mozkové a zkusit si vzpomenout, kdo tu několik let premiéroval a kdo tu skoro už 10 let dělá prezidenta. Čili, kdo za většinu toho všeho je zodpovědný.

+10/0
1.10.2012 13:54

sandar

Re: Odraz stavu společnosti

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
1.10.2012 15:11

quadro

Obraz spolecnosti,

proste Klausovo dite.. jaky si to udelas..

+2/0
1.10.2012 13:49

sandar

Re: Obraz spolecnosti,

jasný, on všechny ty lidi vychovával a utvářel jim hodnoty...;-)

0/0
1.10.2012 15:12

Hele99

Re: Obraz spolecnosti,

jistě že ne, ale významně přispěl k vytvoření této atmosféry..

+1/0
1.10.2012 15:19

Demagog z Lidového domu

Prostě dobře připravený atentát, který se nevyvedl.

Nikdo nepředpokládal, že ochranka bude tak tupá a neschopná jako v

nějaké přihlouplé komedii. Scénář měl vypadat jinak: Vybraný naverbovaný fanatik mdlého rozumu vybavený plastovou hračkou měl být rozstřílen ochrankou v blízkosti prezidenta. Potom měla následovat zuřivá mediální masáž o tom, jak pravice zavraždila komunistu v přímém přenosu. Dobře připravené, jen s tupostí goril nikdo nepočítal...

+3/0
1.10.2012 13:43

S ČSSD do boje proti demokracii

Re: Prostě dobře připravený atentát, který se nevyvedl.

...Pravice rozstřílela neozbrojeného levičáka pro jeho politický názor pod záminkou plastové pistolky v jeho ruce... dobrá myšlenka...

0/0
1.10.2012 13:46

Draggo

tak to je hezke,

ze pan prezidnet je stejneho nazoru, jako "atentatnik". :-P

+1/0
1.10.2012 13:41

Templ

Takže jediným výsledkem nakonec bude dehonestace střelce....

Kolikrát se bude historie opakovat? Palachův aj. případy se vysvětlovaly obdobně. Krátkozrakost je věčná.

+2/0
1.10.2012 13:39

Králík z klobouku

Re: Takže jediným výsledkem nakonec bude dehonestace střelce....

Klaus nedehonestoval střelce, ale rozeštvávače, které nebude jmenovat, aby jim nedělal reklamu.

0/0
1.10.2012 13:53

mast na revma z kočičího sádla

Ano, odraz společnosti,

štvavé bilboardy čSSd visí na každém rohu.

+1/0
1.10.2012 13:34

quadro

Verim, ze v ty rychlosti

bude spise problem rozpoznat treba zbran od.. mikrofonu, ostatne novinari jsou prece jenom anti-lidi

0/0
1.10.2012 13:34

Iwan

To je úsměvné. Těmto otázkám se směji. :-)))

1) Celkem klidný Klaus. - Jaká by byla vaše reakce, kdyby jste viděli pistoli u svého boku? Znám ten pocit velmi konkrétně a reakci na něj také. 2) Ochranka zůstala totálně netečná. - Kdo to neví, jedná se o cvičené muže, kteří tento "okamžik" nesčetněkrát nacvičovali. 3) - Velitel zásahu nekoná. - On, ten asi nejlepší nereaguje taktéž a konverzaci prodlužuje.Proč?  4) Vysílačky. - Nerozumí si ve vysílačkách. - Kupte si dětskou vysílačku a uslyšíte se dobře na 10ky, ba stovky metrů. To si můžete sami vyzkoušet. Věříte tomu, že profíci měli ještě "horší"?  5) "Atentátník" oblečen tak, že jej musí každý, kdo to potřebuje,identifikovat poměrně hodně snadno.To je to takový blb, nebo to bylo potřeba?  A takových otázek se najde víc.

Potkal jsem pana prezidenta ve Špindlu při lyžování  a jedinej kdo neměl helmu byl jeden človíček a pan Klaus. Zato ho každý poznal. V helmě a brýlích by to bylo nemožné. Kdo si vzpomene, kdo prohlásil, že "nedokázaný faul není faulem"? Napadá Vás něco??? :-)

+3/0
1.10.2012 13:23

Templ

ˇPrávě hlásili,

že šlo o prověrku ochranky. Čemu se divit? I hasiči mají občas ostrá cvičení.

0/0
1.10.2012 13:21

MayaMoya1

Re: ˇPrávě hlásili,

Jako, že bylo celé jenom "jako"? :-P

0/0
1.10.2012 13:23

Templ

Re: ˇPrávě hlásili,

Tak, tak.;-) Aspoň hry nám předhodili....gdyš chleba nejni.....

+1/0
1.10.2012 13:27

quadro

Re: ˇPrávě hlásili,

Kdo koho proveroval? To jako chces rict, ze ochranka sla na cviceni naslepo anebo se nekoho rozhodli obetovat?

0/0
1.10.2012 13:37

Templ

Re: ˇPrávě hlásili,

samozřejmě

0/0
1.10.2012 13:40

mirek103

Vaclavu Havlovi se smáli za jeho Absurdní drama

a realita je ještě horší než si VH dokázal ve svých dramtech představit.

+1/0
1.10.2012 13:15

trojuhelník

Re: Vaclavu Havlovi se smáli za jeho Absurdní drama

:-)

0/0
1.10.2012 15:20

Ewerell64

Sice s tím "atentátem" nesouhlasím, ale...

Pan Prezident Václav Klaus jenom sklízí co zasel. Může se postavit před zrcadlo a sypat si popel na hlavu za ten "odraz stavu společnosti". Nebo snad on který je na vrcholu politiky už nějakých 23 let se chce z toho vykroutit?

A pokud tohle nechápe tak trpí poruchou osobnosti kdy něco jiného říká, něco jiného dělá a pak z následků viní ostatní. Sám může vyučovat rozeštvávání jako mistr v tomhle oboru.

+6/0
1.10.2012 12:55

MayaMoya1

Re: Sice s tím

Střelec ale zase nechápe, že do svých průšvihů se dostal sám, svou vinou. Klaus s tím nemá, coby prezident, vůbec žádnou souvislost.

+2/0
1.10.2012 12:57

Templ

Re: Sice s tím

8-o Jak víš, kdo co chápe? Nepřeháníš?

0/0
1.10.2012 13:04

MayaMoya1

Re: Sice s tím

Možná ano. Stejně, jako kdekdo tady...Ale pokud on viní ze SVÉHO neúspěchu prezidenta ČR, tak toho patrně nechápe mnoho. Nemohu si pomoci.

0/0
1.10.2012 13:06

Templ

Re: Sice s tím

Opakuji. Kdyby ho vinil, použije jiné střelivo....střílel na symbol, nikoliv na pana Klauze.

+2/0
1.10.2012 13:08

MayaMoya1

Re: Sice s tím

Domnívám se, že jiné střelivo nepoužil proto, že se mu nechce do lochu. To si pravděpodobně uměl spočítat. Já nevím. Nejsem absolutním zastáncem Klause, mnohdy mě štve, v minulosti udělal mnoho nedobrých věcí. Někdy s ním souhlasím (obzvláště v otázkách kolem EU a různých -ismů), ale tohle mi prostě přijde moc. Mimochodem stejně jsem odsuzovala vajíčkové útoky na představitele ČSSD. A ti jsou mi hodně protivní.

0/0
1.10.2012 13:11

Templ

Re: Sice s tím

Víš, co vlastně naznačuješ? Jak mohl předpokládat reakci ochranky? Za normálních okolností by prostě nepřežil.

0/0
1.10.2012 13:16

MayaMoya1

Re: Sice s tím

Na poslední větě se shodneme. Určitě.

+1/0
1.10.2012 13:16

Templ

Re: Sice s tím

Mě jsou protivní všichni představitelé. Většina lže tak kvalifikovaně, že se v tom nedá vyznat. Možná je mezi nimi, komu svým přístupem ubližuji, ale v zájmu sebeobrany raději počítám s tou horší variantou.

0/0
1.10.2012 13:31

Bejbís

Re: Sice s tím

Jedno pochopil. Co má říkat, a že až přijdou peníze na účet, tak dluhy zaplatí.

0/0
1.10.2012 13:08

Templ

Re: Sice s tím

No...tohle raději nepište. Určitě si z toho někdo z místních všeználků vydedukuje, že se jednalo o vládou placeného střelce, který měl zaručen svobodný odchod (proto ochranka nereagovala)...jen mu nějaký neschopa dal špatnou zbraň.;-)

0/0
1.10.2012 13:14

MayaMoya1

Re: Sice s tím

;-DR^

0/0
1.10.2012 13:15

Bejbís

Re: Sice s tím

Nevím jestli se jednalo zrovna o vládou placeného střelce, ale po shlédnutí videa, zjištění, že to byl "komunista", měl dluhy, že byl oblečený na takovou akci "nenápadně" v maskáčích, že hned šel a poskytl rozhovor televizi a teprve pak se nechal zatknout a dobrovolně (ne že mu ji policajti sebrali násilím, jak se někde psalo) odevzdal pistoli, místo aby se oblékl skutečně nenápadně a schoval se v davu a nekecal v TV. A hlavně to načasování - za pár dní jsou volby, komunisti jdou s preferencemi nahoru, Klaus je ODSák tělem i duší a hodlá vyšoupnout Nečase z vedení ODS a vetoval spuštění druhého důchodové pilíře (dosud nejvěšího tunelu u nás), tak mne napadá, že to bylo varování pro Klause spojené s diskreditací KSČM.

Navíc chování člena ochranky za Klausem. Jako by střelci dával čas aby zmizel a mohl si pohovořit v TV. To nemhla být neschopnost dlouhých - 7 vteřin (možná déle) nic nedělat a ještě se ke střelci, nebo k místu kudy utekl, otočit zády.

Možná slyšm trávu růst, ale kdo ví???

+1/0
1.10.2012 14:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.