Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochranka u střelby na Klause fatálně selhala. Měla zakročit, říká expert

Ochranka prezidenta Klause při incidentu v Chrastavě selhala, shodují se bezpečnostní experti. Podle nich měla být jednoznačně aktivnější. "Kdyby měl ostrou zbraň, tak jsme dneska bez prezidenta," říká například bezpečnostní expert Andor Šándor. Chování policie a ochranky prověří Generální inspekce bezpečnostních sborů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iElEn

Vážení spolukonspirátoři,

co když, čistě hypoteticky, za touto akcí nikdo vlivný nestojí? Bylo by to vůbec možné? Že už bychom si v tomto státě  bez finančního obolusu nedokázali ani utřít (!)? Sice to bylo dost nešťastně, tak asi jako levou rukou přes pravý bok, ale Vondrouš mohl mít (správný) dojem, že je tu všechno posraté, tak se utřel....;-)

0/0
1.10.2012 8:20

captain cook

to je Kocourkov!

0/0
30.9.2012 11:28

aBBa

..... no co noveho?Jeste zije Vaclav V$EMOHOUCI???

...... no dobra..

0/0
30.9.2012 0:13

oracle29

Vždyť je to úplná ptákovina

;-D

0/0
29.9.2012 22:33

Barry Goldwater

"Komunista" Vondrouš

"Koncem února letošního roku projevil zájem o členství, následně se v jedné z libereckých organizací strany zúčastnil asi dvou členských schůzí, ale jak sám uváděl, tak v podstatě nebyl nijak aktivní a ničeho se nezúčastňoval. Byl pasivní, neplatil členské příspěvky a začátkem září mu bylo zrušeno členství," sdělila iDNES.cz předsedkyně liberecké KSČM Dana Lysáková.

Kdopak ho do té strany vyslal, aby si udělal curiculum vitae?

0/0
29.9.2012 19:32

vlastik+++

Re:

Taky mně připadá divný když mezi ty ovarový hlavy ve společenskejch hadrech a s kravatou se dere " atentátník" v maskáčích. To aby ho ochranka lépe poznala a nepřipletl se tam opravdovej terorista. Něco tady smrdí.

0/0
29.9.2012 21:21

Bejbís

To je ta správná otázka

Proč chlapec s nervama nevydržel právě teď, když Klaus nepodepsal několik zákonů, které nechtěli ani komunisti? Proč vyšuměl až teď, a ne dřív?

Jestli mu skutečně vadí to co řekl, proč nespáchal "atentát" na ty co to všechno způsobují, proč na toho, kdo tomu v současné době brání?

0/0
29.9.2012 18:37

bolavej loket

Re: To je ta správná otázka

protože to při svém IQ evidentně nepochopil

0/0
1.10.2012 8:25

Bejbís

Re: To je ta správná otázka

Vy znáte jeho IQ?

0/0
1.10.2012 12:43

no-ki

Stále se píše o ochrance

já ji tam však nevidím...:o( naprosté selhání v činnosti a situaci 100x nacvičenou....nakonec příjde nějakej jouda s IQ automatické pračky a vyprázdní zásobník.... Co chce insepkce prověřovat? Demise měla být podána 10 min po události a chlapci co neochránili vůdce lidu v Lídlu v sekci zelenina...!!

+1/0
29.9.2012 15:49

Bejbís

Re: Stále se píše o ochrance

Za co měli být potrestáni? Za to, že jednali tak, jak jim nařídili? Koukni na video.

0/0
29.9.2012 18:05

bambino66

komousum rostou preference

mafie musela jednat.noumovi zaplatili dluhy,splatili uvery,tak sel do toho.ods se opet smeje,holt,umej v tom chodit...:-P

+1/0
29.9.2012 13:45

Franta z Prahy

Ano ochranka selhala

Časem se určitě najde někdo, kdo to bude myslet vážně. Politici by se měli nad sebou krapet zamyslet. Politická situace v ČR už se začíná blížit kritickému bodu.

0/0
29.9.2012 12:45

Bejbís

Re: Ano ochranka selhala

Ochranka neselhala, ochranka se zacovala podle příkazu, jsou to státní zaměstnanci.

Viděl jste video? To nebylo selhání, to byl úmysl.

+1/0
29.9.2012 12:55

walthers

Re: Ano ochranka selhala

Jasně, útočník poté rozdával rozhovory a čekal až ho seberou, proč nevzal nohy na ramena člověče?

0/0
29.9.2012 13:31

Bejbís

Re: Ano ochranka selhala

Aby mohl říct, že komunista a policie vypadala jako schopná.

Všiml jste si na videu, že širokodaleko nikdo nebyl. Přišlo mi to, že vzdal sám, jinak by ho nechytili.

Kdyby ho alespoň chytili za pár hodin podle otisků na zbrani, kterou by odhodil, tak bych tomu věřil víc. Ale to by zase nemohl dávat rozhovory televizi.

0/0
29.9.2012 14:10

123Honza

Re: Ano ochranka selhala

... a když se můžem dobře obejít bez Paroubka, obejdeme se i bez Klause! - Nač ochranku?

0/0
30.9.2012 18:33

Kaniokova

No... každopádně mě to až tak nepřekvapilo,

po létech, kdy se P&L média přímo patologicky předhánějí v okopávání Klausových kotníků. Roky se snaží vštípit národu pocit, že je zosobněním veškerého zla a že se jim to daří, překrucováním, vytrháváním slov z kontextu, je vidět na mnoha diskusích. Známá metoda; a že jim to dost lidí "žere", svědčí dost moc o naší kulturní úrovni ...

V románech G. Orwella "Farma zvířat" za všechno špatné mohl Kuliš. V románu "1984" zase za všechno mohl Goldstein a jeho záškodníci .... No a u nás zase za všechno může Klaus...

Magoři byli vždycky, ale nenávist v médiích inspiruje..

A ochranka..? Aby si někdo 7x vystřelil z naprosté blízkosti na prezidenta (i když "jen gumovými), pak si v klidu zapálil a poskytl rozhovor televizi v duchu "JÁ mstitel"...

Je jasné, že „Jednotná Fronta Protiklausovského Nasazení“ má z toho Vánoce, tak si dovolím naivní otázku: Je potřeba více Klausů nebo více EU ?

+4/0
29.9.2012 12:27

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: No... každopádně mě to až tak nepřekvapilo,

jsem proti eu, ale v tomto případě pro eu!;-D

0/0
29.9.2012 12:47

Bejbís

Bu bu bu

Klausi, když nepodepíšeš tohle se stane doopravdy. Vidíš jak je to jednoduché?

A ochranka se zachovala tak, jak je to ve státním zájmu (jsou to státní zaměstnanci) podle Nečase, Kalouska potažmo kmotrům, kterým slouží.

Tudíž diskuse o kvalitě ochranky jsou jalové.

+1/0
29.9.2012 12:14

Barry Goldwater

Komu je to ku prospěchu?

Varianta 1. Uškodit KSČM a posílit důležitost Klause (komunisté po něm i střílejí). Ovšem pokud byl atentát sehrán, musel by Klaus a jeho lidé o tom vědět. A proč by Klaus chtěl poškodit KSČM, když celá jeho 20 politika směřuje k posílení vlivu komunistů?

Varianta 2. Zdánlivě spackaná akce, která měla zdánlivě, nicméně okatě,  poškodit komunisty, počítá z vyvoláním sympatii ke KSČM a jejím posílení ve volbách. To by bylo v souladu s dosavadní politikou Klause a dáváalo by mu to i zbraň do dalšího pobytu v politice. Pamatujete? - S Klausem nebo doleva.

+3/0
29.9.2012 12:13

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: Komu je to ku prospěchu?

je to tak, klause komunisté vlastně zvolili!Rv

0/0
29.9.2012 12:50

Barry Goldwater

Re: Komu je to ku prospěchu?

V první volbě dostal přímou podporu komunistů, ve druhé volbě stačili hlasy kmotrů ODS a odpadlíků odjinud + nepřímá podpora komunistů (akce Bobošíková)

0/0
29.9.2012 12:57

iElEn

Re: Komu je to ku prospěchu?

Varianta 3. Prostě jen nešťastný člověk, který už neví kudy kam. Furt v práci, furt odrbávaný, v odrbávaném státě, bez šance na změnu. Ke komunistům vlezl, protože za nich přece bylo lépe, říká se to přece....no a i prosťáčkovi bylo po dvou schůzích jasné, že je to nesmysl a že zastání nemá nikde.

Třeba. Třeba ne. Když už uvádíte varianty, snažte se uvádět všechny, nebo alespoň co nejvíc. Jinak jste stejný manipulátor jako ti dobytci v politice.

0/0
1.10.2012 8:32

Frantizsekk

SEF ochranky :D

A když zanalyzujete celou tu situaci, tak tam bezpečnostní riziko skutečně nebylo," řekl..

Jenom k prezidetovi prisel posuk a vyprazdnil do nej zasobnik ;-D

Touto vetou si sam podepsal vypoved.

Btw., nikdo z ochranky zrovna dychtive po pistoli nesel, natoz skakal do rany

+1/0
29.9.2012 12:07

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: SEF ochranky :D

tak před klause by skočil tak maximálně hájek nebo kelnerRv

0/0
29.9.2012 12:53

Ko12

Nevím

jestli by mu Klaus neměl za měsíc dát státní vyznamenání. Odhalil tak zasadní slabý bod prezidentské ochranky, lepší než nějaká simulace....

+2/0
29.9.2012 12:07

Ko12

....

"Ochrana prezidenta se musí změnit, a to rychle", řekl Klausův mluvčí. Nečase a ostatní asi obětují.

0/0
29.9.2012 12:04

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: ....

většina národa si myslí, že ochranka konala správně, jen ten střelec to zpackal!;-(

0/0
29.9.2012 12:55

horton

ochranka by selhala

kdyby toho kluka zastřelili a pak by se zjistilo, že má plastovou pistolku. Žádná ochranka na světě nedokáže ochránit osobu před útočníkem z davu...

0/0
29.9.2012 12:03

cenzura žije s pravicí

Re: ochranka by selhala

Ochranka je od slova ochraňovat,kdyby měl bodnou zbraň tak si jí ani nevšimnou a Venca má rozpárané bříško.Ochranka má chránit i svým tělem od toho je placena.[>-]Rv

+4/0
29.9.2012 12:07

horton

Re: ochranka by selhala

Ono je to v reálu trochu jinak než ve filmu Osobní strážce..., při této blízkosti davu by nezareagovala žádná ochranka a když zjistili že se jedná o hračku zareagovali naprosto profesionálně, bez vyvolání paniky , v klidu borce odvedli...Představa, že tam tasí pistole nebo se začnou po ,,útočníkovi" sápat by způsobila davové šílenství a to by bylo špatně. Ať už si politici nebo žurnalisti na tomhle ,,incidentu" budou sbírat body, já jako lajk to vidím takto...

0/0
29.9.2012 12:24

mpes4

Re: ochranka by selhala

viděls to video, kde Sarkoziho jenom nějaký blbec přitáhnul k sobě přes bariéru? Tak to je přesně reakce, která se měla stát i v případě Klause.

Pokud jsi to neviděl, tak útočník do čtyř sekund ležel na zemi pod hradbou těl a mezi Sarkozim a útočníkem byli dva borci z ochranky.

0/0
29.9.2012 12:31

Hele99

Re: ochranka by selhala

píšeš přes bariéru? Tak to mezi ochrankou a tím blbcem nebyli žádní jiní lidé. A ochranka mohla rychle jednat. Tady by museli přinejmenším odstrčit několik lidí, aby se k němu dostali. A kdyby je nějak zranili a nebo vyvolali paniku, pak by si to od médií také slízli, že.

Nebo mohli Klause od lidí izolovat, ale to by si s nimi pak už nemohl povídat a potřásat rukou.

Osobně si také myslím, že předejít tomu v za takové situace je téměř nemožné. A po vyhodnocení střelby už nemělo smysl dělat dusno.

0/0
29.9.2012 13:15

Bejbís

Re: ochranka by selhala

Tady to bylo stejné, až na tu barieru, ta tam nebyla a lidi mezi ochrankou zpočátku taky ne. Jen ochranka koukala jako by spala a přemýšlela o nesmrtelnosti chrousta a pak se koukala na druhou stranu - dlouhých 7 vteřin, možná déle, pak ustřihli video.

Takže ochranka neselhala, ochranka jednala tak jak jí nařídili.

0/0
29.9.2012 18:03

Antonin, topič

Re: ochranka by selhala

Když se vlastně nic nestalo a nešlo o skutečnou pětasedmu, že.

0/0
1.10.2012 13:32

Antonin, topič

Re: ochranka by selhala

V  klidu borce odvedli? Kdo?

0/0
1.10.2012 13:31

Ko12

Re: ochranka by selhala

ale určitě by měla nebezpečí co nejvíce eliminovat.

+1/0
29.9.2012 12:09

Bejbís

Re: ochranka by selhala

Ochranka reagovala tak jak jí bylo nařízeno. Nijak. Stačí se podívat na video.

0/0
29.9.2012 12:17

Frantizsekk

SEF ochranky :D

0/0
29.9.2012 12:02

Ko12

...

Takto to vypadá ze vším v tomto státě, nic se nestalo, nic není.... Jak může někdo říci že ochranka nechybovala. Asi potřebují jasný důkaz....

+2/0
29.9.2012 12:01

singlemalt

Ani nechci domyslet,kdyby ochranka začala v tom davu střílet

To by bylo keců. Zaplaťpánbů, že ten magor si jen hrál na atentátníka a ochranka na ochranku

+1/0
29.9.2012 11:56

Bejbís

Re: Ani nechci domyslet,kdyby ochranka začala v tom davu střílet

Máte pravdu, ale nic se 7 vteřin, možná déle, nedělo. Skočit po něm mohli. Člen ochranky se po upozornění Klausem co se stalo otočil zády k místu, kudy útočník utekl. Podle mne mu dával čas.

To nebyla neprofesionalita, ale účel.

Podle mne byl atentát předem domluvený a fingovaný.

+1/0
29.9.2012 12:01

Ko12

Re: Ani nechci domyslet,kdyby ochranka začala v tom davu střílet

Stačilo, kdyby ho chytli. On krokem odešel na tiskovku...

+2/0
29.9.2012 12:05

evajoska

útok před volbama

;-Dca komunisti;-(?

0/0
29.9.2012 11:55

doprde

Výraz v obličeji

Na ten výraz v obličeji prezidenta, když do něho sypal atentátník jednu kuličku za druhou v životě nezapomenu. Je to výraz rádoby elit naší země, když  se na vlastní oči přesvědčí, že je má na háku i jistě dobře placená ochranka.

Žít doposud  s pocitem, že za mně někdo nastaví své tělo muselo být krásné. Žít s pocitem, že kdejaký hovado mě může v pohodě zastřelit a ochranka se na mně vysere musí být flustrující. Díky za vyvrácení názoru, že bohatým a mocným se nemůže nic stát. Může. Můžou kdykoliv dostat přes držku kdekoliv se objeví na veřejnosti a nic jiného si nezaslouží. Osobně bych preferoval jiný protest. Před každým politikem si na ulici odplyvnout.

+4/0
29.9.2012 11:49

jana b

Re: Výraz v obličeji

nechapu proc o zde hovorite o hovadech, nebo tim hovadem snad myslite Vaclava Klause? mlady muz pouze demonstroval svuj nazor, na ktery ma v moderni demokracii narok, jsem plne presvedcena, ze s jeho nazorem souhlasi plno obcanu CR nebot Vaclav Klaus je velezradcem Ceskoslovenske a take Ceske republiky a to at se to pise v jakekoliv forme,a za 23 let se postaral o zbidaceni teto zeme, podporil svym vedenim a myslenkami rust kriminality, nenavisti a zbidaceni moralnich hodnot nasi spolecnosti, sam se obohatil a svoji rodinu na ukor druhych obcanu teto republiky. Jeho arogance a narcismus jsou mi odporne a nevim, jak je mozne, ze reprezentuje tuto zemi a mi ho jeste k tomu zivime???

+1/0
29.9.2012 12:01

doprde

Re: Výraz v obličeji

S hodnocení pan prezidenta se víceméně ztotožňuji. Bohužel za názorem o mladém muži si stojím. To že ohrozil svůj život je jeho věc, ale to že mohl svým "protestem se zbraní v ruce" ohrozit i ostatní okolo stojící už jeho věc není. Stačil by jeden políček.

0/0
29.9.2012 12:11

Bejbís

Re: Výraz v obličeji

Políček by tak výmluvně nenaznačil, že když nebude podepisovat zákony, že ho můžou kdykoliv zabít.

0/0
29.9.2012 14:24

kenedz

Re: Výraz v obličeji

Souhlas. Kdyby Klaus pracoval podle toho jak přísahal a ne aby rozkrádal státní kasu nemuselo k tomu dojít. Ochranku by měla platit a nominovat mafie alias kmotři kteří rozhodly že Klaus bude prezident.

+1/0
29.9.2012 12:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.