Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus na Svatováclavské pouti vyzval k hlasité obraně tradic

Prezident Václav Klaus na Národní svatováclavské pouti ve Staré Boleslavi vyzval k hlasité obraně tradičních hodnot. Jeho projevu přihlíželo zaplněné Mariánské náměstí. Už tradiční mši ve městě, kde byl patron české země zavražděn, sloužil olomoucký arcibiskup a metropolita moravský Jan Graubner.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ten, který vytočí i děs

copak pravidla diskuse zade na iDnesu to povolují???

8-o

0/0
30.9.2012 13:57

Emannn

family values - proč je sám nedodržuje?

OK, dodržujme konzervativní hodnoty. Proč je ale on sám nedodržuje? Je zajímavé, jak každý vidí chyby u druhých, nedodržování hodnot, ale že sám na ně kašle je mu zcela jedno.

0/0
29.9.2012 18:00

okpacka

Re: family values - proč je sám nedodržuje?

Kope jenom sám za sebe.

0/0
30.9.2012 10:11

Vladimír Škopek

Ano ano ano

Výborný projev. :-)R^

+1/0
29.9.2012 11:52

okpacka

Re: Ano ano ano

Základní česká tradice vyrabovat státní kasu a rychle se odstěhovat  na Kajmanské ostrovy musí být zachována.

:-)

+1/0
29.9.2012 13:18

wildchild

Trapas...

... Inu, situace stejná jako před rokem - hodí se i stejné stanovisko: Klaus k oltáři nepatří!

http://www.halik.cz/clanky/klaus_k_oltari_nepatri.php

0/0
29.9.2012 11:04

vítek z prčice

český superstát

Milí Lučané, Litoměřici, Pšované, Charvátci, Doudlebi, Zličané a další - divíte se Češi ?? Ale to jste přece VY !! Kdyby Čechové nevytvořili z jednotlivých kmenů českých stát (i trochu násilí přitom bylo), podle tehdejších měřítek jistě superstát, žádná česká republika by nebyla Podobný integrační proces probíhá dnes v Evropě, jen v širším měřítku. Je nevyhnutelný a jak se ukazuje, polovičatě stěží uskutečnitelný. Aby to fungovalo, musí být společná měna, společný rozpočet a fiskální politika. EU

V jednotlivých státech nemohou řádit "Kalouskové". Není přece tak těžké to pochopit. A národní identita? Ta je přece v nás, mnozí křiklouni již neovládají pořádně ani mateřský jazyk, vyjadřují se hantýrkou, neovládají pravopis ani skladbu české věty. Tady bojujte o tu "identitu".

0/0
29.9.2012 9:53

numo

Re: český superstát

No zato nikym nevoleny a neodvolatelny europsky "Kalousek" je skutocne to prave orechove... Uz teraz zivime 60 tisic bruselskych uradnikov, ktori sa proaktivne montuju do vsetkych oblasti len aby niekto nahodou nezistil, ze su zbytocni. ;-O

 

Zaujem obcana CR alebo SR este dlho nebude rovnaky, ako zaujem Nemca alebo Greka. A kym to tak je, na dalsom odovzdavani suverenity nad ramec volneho pohybu osob, tovaru, sluzieb a kapitalu nic neziskame, ale zato vela stratime. Viem si este predstavit spolocnu obranu, so skripanim zubov aj (vylucne) spolocnu zahranicnu politiku, ale na spolocny rozpocet a fiskalnu politiku cas teraz _nie_je_. EURv

0/0
29.9.2012 10:17

Vladimír Škopek

Re: český superstát

Žádné české kmeny nebyly, to je výmysl romantiků podle jedné nejasné pasáže v u Kosmy. Od 7. století se etnogenezí vytvořil kmen čechů, který ale měl až do 9. století a tedy Bořivoje dosazeného velkomoravským Svatoplukem, více knížat. Jejich počet se postupně snižoval a od Bořivoje se upevňovala pozice přemyslovského středu státu. Za Boleslava I. pak bylo dílo dokonáno a expandovalo se i za hranice.;-) Přečtěte si Třeštíka a ne nenkvalitní učebnice. Tudíž z toho vyplývá, že ta vaše nevyhnutelná integrace je hloupost. Že budeme členi velké evropské rodiny národů se společným ekonomickým prostorem ještě neznamená, že se budeme chtít s radostí rozpustit v uniformním evropském moři.[>-]

+4/0
29.9.2012 11:57

ten, který vytočí i děs

WAS SAGST DU?

0/0
30.9.2012 13:59

quadro

Pospinit svateho Vaclava (nase tradicni hodnoty)

recmi o korouhvickach ve vetru je ostudne pane prezidente.

0/0
29.9.2012 5:41

okpacka

Re: Pospinit svateho Vaclava (nase tradicni hodnoty)

Musíš se smířit s tím ,že my češi jako ateisti máme už nového Václava. Jeho hodnoty chceme zachovávat. !! Blaničtí rytíři by také uctívali Václave Klause.!! Už aby konečně začal fungovat ten institut Václava Klause. Kdo to má pořád vysvětlovat lidem kolem dokola.

0/0
29.9.2012 9:58

redusy

jakych tradic?

0/0
28.9.2012 23:33

tajny agent

Re: jakych tradic?

To vis ... tradic spoluprace predni elektrarenske spolecnosti s jeho rodinou a tak ... :-)

0/0
28.9.2012 23:36

AnalyzaNow

Proč má Putin Klause v Evropě nejraději?

Protože Klaus, s KSČM, bok po boku štěkáním proti potřebné větší integraci EU "hájí národní zájmy"? Kde jinde ve světě komunisté (navíc jako u nás nereformovaní) nejenže nikdy nekritizují svůj údajný "ideologický protipól", liberála (Klause). ale naopak ho svými rozhodujícími hlasy stranicky disciplinovaného poslaneclého klubu opakovaně dosazují na Hrad? Zákeží tedy Putinovi (a KSČM) na českých národních zájmechM

+2/0
28.9.2012 21:29

okpacka

Re: Proč má Putin Klause v Evropě nejraději?

KSČM nikdy Klause na hrad nedosazovla. Pouze přihlížela trpně přihlížela jak ho tam dosazují. Když vidíš jak někdo krade, tak jsi taky jako hned zloděj?

0/0
29.9.2012 10:02

Bonelord

Tradicí bylo, že Čechům vládli opravdoví chlapy

Ne slečinky, kteřé jdou otravovat do nemocnice po zásahu dětskou pistolkou. Rv

0/0
28.9.2012 21:18

nols

Ale kterých tradic?

Ty české určitě nemyslel, nemá totiž s nimi nic společného.

0/0
28.9.2012 21:17

legadema

NO....

nebyl Václav ten co poklonkoval Německu(viz těch 120 volů a 500 hřiven stříbra) a jeho bratr ten co se proti Němcům bouřil? I když tradice s voli by se mohla obnovit, kolik že to máme poslanců?

+3/0
28.9.2012 19:18

AbukQuack

Re: NO....

;-D;-D;-D 100 párů volů jede do prčic -Kyrilijé - kirilijá ;-D;-D;-D

0/0
28.9.2012 19:37

Vladimír Škopek

Re: NO....

On byl poražen a musel platit výpalné. To je trochu rozdíl.;-)

+1/0
29.9.2012 11:58

maxxan.

Starý mocnář u definitivně zblbnul.

Poslední špetka - Čína. Rv

+2/0
28.9.2012 18:46

u nás v kocourkově

To není krize, co nám ničí realitu a bere budoucnost

to jste vy nezodpovědní, kteří vládnete ...

+3/0
28.9.2012 18:18

maxxan.

Re: To není krize, co nám ničí realitu a bere budoucnost

A v příští vládě to snad bude jinak ? ;-)

+2/0
28.9.2012 18:38

Kefalín9

Re: To není krize, co nám ničí realitu a bere budoucnost

Bojujem za nástup sóstruhů z rudý trojkolky do koryt, aby jsme po volbách protahovali rypáky nad nesplněnými sliby...:-)

+1/0
28.9.2012 19:05

Vladimír Škopek

Re: To není krize, co nám ničí realitu a bere budoucnost

Oni ji ničí protože nemají morálku ani pocit kulturní a společenské sounáležitosti. Řešit jenom korupci je málo, protože ta nevznikla sama od sebe. Musíme se dát do kupy, uvědomit si kdo jsme a co chceme být a pak na tom stavět. Morálka nikdy nefungovala ve vzduchoprázdnu a my jsme toho důkazem.

0/0
29.9.2012 12:02

AbukQuack

Vážený pane prezidente

poslední dobou žasnu nad Vašimi reakcemi na společenské problémy - BRAVO R^ - moudříte !!

+3/0
28.9.2012 17:32

Cynyc_

Re: Vážený pane prezidente

8-o

+1/0
28.9.2012 17:44

maxxan.

"Měli bychom být vždycky sví. Měli bychom vědět, co chceme."

My to víme, ale je nám to houby platný.

0/0
28.9.2012 18:40

ptiger

pokrytec

otec mafie která rozkradla stát..kupcik s milostmi ..papaláš..ztratil unikátní šanci vytvořit nám všem novou zemi a být v historii jako kladna postava..napij se na zdraví Číny a Rusů..mě se chce spíš zvracet...

+5/0
28.9.2012 17:06

DAVIDIANUS

Re: pokrytec

Jdi se spíš vyzvracet na ministerstvo financí....

+1/0
28.9.2012 17:58

ptiger

Re: pokrytec

kalousek je loutka ne otec systému.

+1/0
28.9.2012 18:07

maxxan.

Re: pokrytec

Máš pravdu. R^

+1/0
28.9.2012 18:41

Litvinenko

Ti pokrokáři=nejraději by zavedli volby i pro ženy a rozvody

a antikoncepci!! To už za chvíli můžeme rovnou otevřít hranice a vzdát se toho nejlepšího od dob Hitlera - národního státu;-D

+4/0
28.9.2012 16:59

Vladimír Škopek

Re: Ti pokrokáři=nejraději by zavedli volby i pro ženy a rozvody

Zase sis ty čtyři hlasy naklikal sám, co? Moje rady, abys to nechal na ostatních evidentně nepadly na úrodnou půdu. :-( K tvému vejšplechtu jenom dodám, že Klaus právě tyto hodnoty svobody brání, což by ses dozvěděl kdybys chápal psané slovo. On chce zachránit naší veleúspěšnou kulturu, neche návrat do prvobytně pospolné společnosti. Dokud nezačneš chápat rozdíly mezi životem a sebevraždou, budou ti souhlasně pokyvovat jen a pouze tvoje další účty.;-)

0/0
29.9.2012 12:07

AnalyzaNow

Je cheské tscheské GDO NERKADE okrádá rodinu tradice?

Nikde na světě opravdu nemají nic podobného, žádnou národní moudrost a tradici, jako my v ČSSR a teď v Klausistánu, jako to okřídlené a od politiků přes státní úředníky po posledního hospodského a taxikáře praktiokované a hrdým národem už v genech zafixované vodítko v životě: "KDO NEKRADE, OKRÁDÁ RODINU." Byly na tom odkojeny již 3 poválečné generace a díky v nemalé míře nejvlivnějšímu polistopadovému politikovy v exekutivě, VaKlaFovi Klausovi, okrádání NEVIDITELNOU rukou jeho "trhu bez přívlastku", v prostředí právní džungle, je jen řádově mnohemy vsšší než okrádání tajemníky ÚV KSČ neblahé paměti. Když si ale někdo dovolí zkorumpovaného KOLIBŘÍKA Béma a kmotra nahrát a veřejnost se potom o "čistě byznisových" švindlech dozví, velký VaKlaF z Hradu lidu káže, že se tím "ohrožuje demokracie." Asi jsme si Klause zasloužili, nejsme schopni ho, jako Slováci svého DEMAGOGA, Klausova oblíbece Mečiára, vypoklonkovat. Ostatně Slováci od r. 2004 nepouštějí své komunisty do SNR.

+1/0
28.9.2012 16:55

povidam

Re: Je cheské tscheské GDO NERKADE okrádá rodinu tradice?

Doufám, že budete volit židovského komunistu Fischera, ten bude nejlepší?

+1/0
28.9.2012 17:06

Templ

Re: Je cheské tscheské GDO NERKADE okrádá rodinu tradice?

Podle sebe soudím tebe?

0/0
30.9.2012 6:25

Cynyc_

Klaus je v jednom užitečný:

stačí udělat negaci všeho, co řekne, a dostanete, co je správně.

+3/0
28.9.2012 16:38

povidam

Re: Klaus je v jednom užitečný:

To nemůžete myslet vážně, Cynycu....

To už by bylo jako po převratu v r. 1989, vše obracet na ruby chtěli hlavně ti, co byli tenkrát u moci. Mnoho komunistů se překabátilo, dostali se k moci a do velkých firem.... a přesto se pak chovali, jakoby všechno z komunistické doby bylo špatně.

Namátkově si vzpomínám na poplatek za recept v lékárně, býval 1 Kč a pak se za komunistů na dlouhá léta zrušil bez náhrady..... To bylo potom řevu, když se poplatek zavedl (a další extrém - příliš vysoký.)

Dlouhodobě nemocní mívali při delším pobytu v nemocnici částečně sníženou nemocenskou nebo důchod, to se opět po sametové revoluci zrušilo. Dále třeba školství - ty pokřiky, že kdo učil dobře, podporoval komunisty.

Mohlo by se tady do nekonečna rozebírat, kdy měl Klaus pravdu a kdy neměl.

+6/0
28.9.2012 17:04

Vystrcil Brno

TEM co jsou doma pod pantoflem,ovládaní zlobou,cítící

nutnost odreagovat se ze svý mindráků a pod.říkám: MLČTEl, VAŠE NENÁVIST JEN OTRAVUJE OVZDUŠÍ, NEJEN POLITICKÉ.Sejete pouze zlobu!

+3/0
28.9.2012 16:31

Cynyc_

Re: TEM co jsou doma pod pantoflem,ovládaní zlobou,cítící

Zlobu seje Klaus.

+2/0
28.9.2012 16:37

Oerteplur

Tradice státních svátků v ČR

tisíce lidí musí nastoupit do zaměstnání ve firmách, které jsou z drtivé části v rukou cizích majitelů. V Německu či Holandsku o státním svátku něco nemyslitelného. Oslavy probíhají v Boleslavi, která nese jméno Václavova vraha. :-/

+3/0
28.9.2012 16:30

povidam

Re: Tradice státních svátků v ČR

Ano. A také zde marně hledám pořádný článek o svatováclavské tradici, je tady jen tohle, ještě schované pod jiným článkem. Je to ostuda redakce IDNES!

Jinak příliš nevěřím, že Václava zavraždil jeho bratr Boleslav, historici již dávno dokazují, že to byl jejich příbuzný - tento nový výklad začal současně s opravou roku, kdy byl Václav zavražděn.

+3/0
28.9.2012 16:42

Fai Rodis

Re: Tradice státních svátků v ČR

Tak mezi Premyslovci byly ty bratrske vztahy mnohdy dost napjate.;-)

0/0
28.9.2012 16:53

povidam

Re: Tradice státních svátků v ČR

To se přece nevylučuje... a nebylo to lepší ani v jiných zemích.

Tady je ale důkazů mnoho. Např. kdyby to byla skutečně bratrovražda, byl by v okolních zemích povyk, zvlášť proto, že Boleslav jim moc šlapal na přezky (on ani Václav nebyl tak smířlivý, jak se píše, byl docela statečný). Jenže všude ve starých záznamech ani slůvko podezření, to se vyrojilo až mnohem později.

Asi jako v Anglii o "hrbáči" Richardovi.

0/0
28.9.2012 17:13

kaffee68

to je opravdu falešné

cos dostal od soudruhů? Obšlehnutý Apple?

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/fotogalerie/2012/09/28/klaus-se-skromachem-uctili-mao-ce-tunga-poji-je-pp/#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-21

+1/0
28.9.2012 16:25

rebbe

Re: to je opravdu falešné

Prázdné a falešné... Mao Ce Tung byl odpůrcem Kominterny, vše si zařídil sám. Jak může Klaus zradit své chlebodárce, kteří mu zařídili kariéru v Prognosťáku a funkce? Zeptal se předtím soudruha Putina? Studuje ještě stále onu malou červenou knížku od předsedy Mao? Měl-li soudruh Brežněv mnoho takových příznivců, jako Klaus, nedivím se, že tak špatně skončil. Prognostický ústav muselo být pěkné hadí hnízdo!V

0/0
28.9.2012 18:52

Vystrcil Brno

BUDME rádi dokuk ho máme!

Ne že bych ho zrovna miloval Jeho názory na trh a ekonomiku nikterak nesdílím.Dříve byl dost pyšný.  ALE neznám u nás jiného politika který vidí trošku dál a ma schopnost určité politické intuice.. A také své názory otevřeně  říká. Ti co ho uráží jsou většinou primitivové ovládaní zlobou a  zklamáním z vlastní neschopností nestraně uvažovat !

Znovu říkám není žadný zazrak ale lepšího dnes nemáme!!!

+7/0
28.9.2012 16:22

tuana

Re: BUDME rádi dokuk ho máme!

ano,on totiž má informace,ktere tu zatím nejsou zveřejněny,jakým směrem se bude vyvíjet EU,co chystá Barroso,jak to doopravdy vypadá v Itálii,Španělsku...on je hlavně Čech a vidí,jak to s Čechy a Moravou vypadá.

A i když je dlouho v politice a dlouho presidentem,proti některým  ,,politikům,,neměl šanci zabránit těm nejhorším chybným tahům různých vlád

+1/0
28.9.2012 16:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.