Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonci popravili vůdkyni sekty. Při vymítání ďábla zabila šest lidí

V zemi vycházejícího slunce se po roční přestávce opět popravuje. Ve čtvrtek Japonci oběsili dva lidi včetně vůdkyně malé sekty, která v devadesátých letech zavraždila šest lidi v rámci rituálů vymítání ďábla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

need_brainzzz

Zadny trest smrti

ale zavedme zpet galeje. Prace je porad hodne. Od tezby kameni po stavby a udrzbu silnic.

0/0
28.9.2012 9:06

Zátaras

jediná země G8, kde ještě nezaniknul zdravej rozum

a nezajímají mě řeči o možném justičním omylu a doživotí, horším, než je smrt. Klady absolutního trestu převažují zápory. Zločinec, když mu hrozí smrt, si rozmyslí, zda do toho půjde. V době, kdy se rozmáhá terorismus, se náš západní svět utápí v zaslepeném humanismu. Který je zločincům pro smích. A je navíc ekonomicky náročný.

+1/0
27.9.2012 22:12

Kala-fun-na

Re: jediná země G8, kde ještě nezaniknul zdravej rozum

bylo statisticky dokázáno, že v zemích, kde je aplikován trest smrti, není zločinnost nižší... tedy odstrašující efekt to nemá, ekonomický asi ano. řeči o justičním omylu by tě asi zajímat začaly, pokud bys byl jeho obětí :-P

0/0
28.9.2012 0:40

Zátaras

Re: jediná země G8, kde ještě nezaniknul zdravej rozum

ta statistika mně zajímá. Stějně si ale myslím, že všechny společnosti v historii trest smrti měly.Až ta naše humanistická západní společnost to tabuizovala. A není to pokrok, ale znak degenerace.

Karel Kopáč, jeden z orlických vrahů, byl pro trest smrti: " Pořád máte pocit, že se z toho dostanete, ale kdyby vám hrozila smyčka, tak se zatraceně rozmýšlíte, kolik lidí zabít, abyste jí nedostal".

+1/0
28.9.2012 20:24

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: jediná země G8, kde ještě nezaniknul zdravej rozum

Statistiky dokazuji spis opak, totiz ze trest smrti zlocince odrazuje, a to dost, a proto ted ochranci prav zlocincu argumentuji hlavne emocionalne.

Jisty prehled tech studii a diskusi je treba na wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Capital_punishment_debate#Deterrence

0/0
29.9.2012 2:50

Kala-fun-na

všimněte si, že ta popravčí místnost má klimatizaci

asi aby se odsouzený při popravě nepotil

0/0
27.9.2012 18:41

Litvinenko

Katolická "církev" dělala a dodnes dělá exorcismus =a to jí

chcete vracet nějaký majetek???? Vykazuje všechny známky sekty - uzavřená tajnůskářská společnost (Vatikán), pověry, ideologie, vliv na děti (církevní školy), desátky a příspěvky (majetek),....

+7/0
27.9.2012 12:51

Vanguard

Re: Katolická

;-D;-D;-D To tě naučili na VUMLu?

0/0
27.9.2012 13:53

tuan4

Re: Katolická

.............najdi si heslo "církev" a "sekta" a neplácej nesmysly.

0/0
27.9.2012 15:04

Cynyc_

Re: Katolická

Takovou pitomost, jako že katolická církev je sekta, nebudu ani komentovat. I kdyby to ale byl sám satanáš, buď chceme právní stát, a pak musíme vrátit, co bylo ukradeno, nebo si tu uděláme revoluční diktaturu, kde bude lůza libovolně olupovat ty, kdo se jí nelíbí - abyste se ale pak nedivil, až dostane zálusk na Vás.

0/0
27.9.2012 18:15

Litvinenko

Re: Katolická

Vedle nácků a bolševiků sou největší lůzou hlavně věřící všeho druhu, co dokáže takovej katolík dělat za procesy, to kolikrát čumí i bolševik s vyvalenejma očima!! A co se týče islámu, to ani nemusim mluvit!!

0/0
27.9.2012 18:45

pingu1

bezbrezi obhajci trestu smrti

..nemaji jakoukoli praxi s ceskou justici...;-)

0/0
27.9.2012 11:54

tuan4

Re: bezbrezi obhajci trestu smrti

..............ano.

A z toho pohledu mám dvě námitky-justiční omyl a justiční vraždu.

Ovšem při nezpochybnitelném verdiktu nejsem proti.

0/0
27.9.2012 15:11

JKN

Re: bezbrezi obhajci trestu smrti

Ono je otázkou jaké by bylo potřeba důkazy k tomu nezpochybnitelnému výroku. Jaké důkazy jsou dostatečné ke 100% jistotě.

0/0
27.9.2012 16:03

tuan4

Re: bezbrezi obhajci trestu smrti

...............ano,ano.

USA s tím má bohaté "zkušenosti",bohužel.

0/0
27.9.2012 16:15

Kidkid

Re: bezbrezi obhajci trestu smrti

Tak můžeme zavést soudce Lynche a je po zkušenostech s justicí. Nebo myslíte, že lupiče je nejlepší pověsit na nejbližší strom hned jak jen chytnete na svém pozemku?

0/0
27.9.2012 15:20

Kidkid

Jsem také pro trest smrti

a ti humanisté co mají deset tisíc připomínek co by se mohlo stát, si to můžou s odsouzeným vyměnit. U nich bude jistota, že k žádnému omylu nedojde. A zločinec dokoná život v pracovním kriminálu s diagnózou udření k smrti.

Nebo si snad humanisté myslí, že živit doživotně sadistickou zrůdu co zabije člověka jako mouchu je správné? Každá společnost dosud likvidovala jedince co pro ni byli nebezpeční. Děje se to tak i v přírodě.

+5/0
27.9.2012 11:36

Cynyc_

Re: Jsem také pro trest smrti

Váš příspěvek už nelze označit ani jako hloupý, je prostě idiotský. Není žádný důvod, aby si s odsouzenci měnili místo odpůrci trestu smrti, naopak by si to měli vyzkoušet ti, co ho podporují, aby věděli, co pro ostatní chtějí. A co se týče morálky, ta je vždy jen subjektivní. Z mého pohledu je poprava vraha také vraždou, trest smrti je založen na ideji, že právo je síla. A živit doživotně odsouzence je levnější než ho popravit, to snad ví každý. Závěrečný argument je dvojitě chybný: zaprvé se tak v přírodě neděje, a i kdyby ano, nic by z toho pro morálnost trestu smrti neplynulo. Tvrdit, že ano, je tzv. naturalistic fallacy.

+1/0
27.9.2012 18:11

Jethro - tulák

Popraviště v Japonsku vypadá jak posluchárna v ČR

+1/0
27.9.2012 11:31

Sharpe

no jo

Bojovnici za demokracii, jak vysvetlite, ze kdyz si vetsina naroda preje trest smrti, tak se nesmi zavest? Takze demokracie ano, ale jen kdyz se to hodi.

+3/0
27.9.2012 10:40

ph-neutral

Re: no jo

Tak většina národa si přeje taky zrušení daní, desetinásobné důchody atd.

+6/0
27.9.2012 10:45

Sharpe

Re: no jo

No takze by se melo udelat o takovych vecech referendum., je zajimave, ze referandum ano, ale jen kdyz se to hodi. Pak ovsem budme uprinmi na nehrajme si na demokracii.

+2/0
27.9.2012 10:50

ph-neutral

Re: no jo

Tak k tomu nemám co dadat.

+4/0
27.9.2012 10:54

awalker

Re: no jo

;-)

0/0
27.9.2012 11:31

Cynyc_

Re: no jo

Nejdřív si nastudujte, co to demokracie je. Pletete si ji s diktaturou ulice. Demokracie předpokládá právní stát, jehož zákony zabraňují "lidu" dělat si cokoli. Vám by se snad líbilo, kdyby bylo možno lidovým hlasováním komukoli sebrat majetek či život? Pardon, špatná otázka - někdo, kdo ani neví, co je demokracie, by klidně mohl odpovědět ano. A právě před takovými jako Vy nás chrání právo.

0/0
27.9.2012 18:19

freeLook

Re: no jo

sorry, ale tohle je tak ohrana a prazdna floskule, ze se divim, ze je jeste pouzivana.... navic je krajne nepravdiva. kde vy na to chytraci chodite. overitelna fakta vam nic nerikaji?

+1/0
27.9.2012 11:02

ph-neutral

Re: no jo

Něco prázdného tu skutečně je, ale floskule to není. Zkus hádat, co to bude.

+1/0
27.9.2012 11:08

freeLook

Re: no jo

ty zde neco tvrdis. tak na tvoji strane je nejaky podklad, y ktereho cerpas. pokud nic nemas(o cemz jsem presvedcen), tak to znamena, ze jen fantazirujes. ale bojuj ;-D

+1/0
27.9.2012 11:20

ph-neutral

Re: no jo

To nebylo ono. Zkus to znova. Napovím: máš to na krku.

+2/0
27.9.2012 11:25

freeLook

Re: no jo

ano utok ad hominem je klasicky unik trolla, ktery nema co rici. tak jeste jednou zkusim snad na tuto poznamku odpovis k veci ne klasickyma klickama. dodej mi jediny odkaz na zdroj toho kde cerpas ve svem tvrzeni o referendu o danich a pod.  ;-D

+1/0
27.9.2012 11:49

ph-neutral

Re: no jo

Zase špatně.

0/0
27.9.2012 12:20

freeLook

Re: no jo

:-)

+1/0
27.9.2012 12:24

tuan4

Re: no jo

...........já to zkusím - hlava?

0/0
27.9.2012 15:08

net.Xtreme se nevzdává

Re: no jo

S většinou mám dost špatné zkušenosti, většina je strašně ovlivnitelná, jeden plácne blbost, ale sebevědomě a většina se přidá...

Je dost nepříjemné se zaštiťovat většinou, protože většina se může chtít zbavit všech Židů, Romů, vysokoškoláků, podnikatelů a je jen otázkou času, kdy skončíš v menšině...

Demokracie nikdy nebyla jen o přání většiny, ale i právech jednotlivců...

Každopádně trest smrti by měl být podložen lépe než tím, že si ho většina přeje nebo nepřeje.

+3/0
27.9.2012 11:08

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: no jo

Podpora trestu smrti v CR je vysoka dlouhodobe, neni to nejaky nedavny kapric nebo medialni vlna.

0/0
29.9.2012 2:53

Litvinenko

Re: no jo

Většina lidí nechce ani vracet majetek církvi, Sharpe;-D

+2/0
27.9.2012 11:11

192.168.35.1

Re: no jo

Ano, většina by i všechno znárodnila. Ale jenom sousedovi.

0/0
27.9.2012 11:19

Litvinenko

Re: no jo

Já právě s většinou nesouhlasím, ale nesouhlasím ani s návratem majetku nebezpečným sektám - což ta katolická je...

0/0
27.9.2012 11:20

Litvinenko

Re: no jo

Chci tim říct, že kdyby o všem rozhodovala většina (často hlupáci), tak by demokracie ihned skončila

0/0
27.9.2012 11:21

Kidkid

Re: no jo

A nastolila by se totalita a ti chytráci by mohli dokázat co umí. Nebo snad myslíte, že většina jsou hlupáci a menšina strašně chytří? Nebo jste nabyl dojmu, že ti chytří by byli preventivně hned postaveni ke zdi?

0/0
27.9.2012 11:38

Litvinenko

Re: no jo

Sou různé menšiny a různé většiny...

0/0
27.9.2012 11:39

Englishman

Re: no jo

Měl by sis ve slovníku nalistovat, co znamená sekta.

0/0
27.9.2012 11:37

Litvinenko

Re: no jo

chtějí vás ideové ovládnout, chtějí vaše prachy (desátky), chtějí mít vliv na výchovu dětí,...

0/0
27.9.2012 11:40

Englishman

Re: no jo

Takže politická strana?

0/0
27.9.2012 11:46

Litvinenko

Re: no jo

Neznám politickou školu ODS nebo ČSSD, ale znám katolické a protestanské a muslimské školy;-)

0/0
27.9.2012 11:50

Vanguard

Re: no jo

většina národa v Německu zvolila Hitlera a u nás komunisty

0/0
27.9.2012 13:53

sámvelkýmao new5

no

marekgajda: mě se čeština líbí, co se mi nelíbí, jsou prznitelé cizího jazyka a tedy i cizích jmen. jak by se ti líbilo, kdyby se tvoje žena jmenovala gajdová a v německu by jí říkali frau gajda?.....;-D;-D;-D

0/0
27.9.2012 10:32

Sharpe

Re: no

No a kdyz ji nebudou preklonovat treba v Srbsku, tak to nebude vadit, protoze jsou to bratri slovane ? To ma tak nekdo cas se starat o prkotiny

0/0
27.9.2012 10:43

čirokéz

Trest smrti

V ČR bych trest smrti nechal znovu zavést a to v souvislosti s nedávnou vraždou mladé dívenky přenášenou přes Skype matce a taky kvůli te zrůdě, co podřezala své čtyři malé děti jako ovce.

+7/0
27.9.2012 10:16

Satan, vyslanec říše Vril

Japonci dělají dobře

I ta naše slavná pseudohumanistická a multikulti EU si už zase musí konečně přiznat, že někteří tvorové vypadající jako lidé, jsou prostě odpad a tak s nimi i zacházet. A ne je za naše peníze doživotně vykrmovat v zařízeních připomínající hotel.

+9/0
27.9.2012 10:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.