Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Únosů dětí do ciziny některým z rodičů přibylo, už je jich víc než loni

V Česku výrazně přibylo případů, kde se rodiče dětí rozejdou, a jeden z nich pak potomka unese do zahraničí. Ze statistiky Úřadu pro mezinárodněprávní ochranu dětí vyplývá, že k 31. srpnu letošního roku bylo z Česka do ciziny uneseno už 30 dětí. Za celý rok 2011 to přitom bylo "pouze" 24.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iElEn

MMiD

My Mohamed is DIFFERENT! - ve světě poměrně ustálená zkratka pro ospravedlňování sňatků s cizinci. Po pár letech bohužel většina žen zjistí, že: He is not...

Netýká se to jen muslimů, ale z nějakého důvodu se ta zkratka používá takto. Nejspíš náhoda!! Naštěstí ne všechny takové vztahy končí špatně, nebo dokonce unášením dětí. Procenta neznám, možná vůbec nejsou zjistitelná, ale rizikovost tam bude, asi, větší.

0/0
27.9.2012 10:37

AnalyzaNow

Baudyšová: Více kauz únosů dětí způsobují otcové!

Jakpakto? Cituji: "Podle Baudyšové může za rostoucí počet mezinárodních sporů o dítě větší informovanost otců, kteří častěji hájí svá práva." ................................................ Ja, ja, nějak se nám ten exkomunistický, feministický MONOPOL na masivní nadržování matkám a stejně tak masivní DISKRIMINACI práv otců a dětí (a tedy porušování zákonů, které nenadržují matkám ale jako nadřazený mají SKUTEČNÝ, tedy přirozený zájem dětí (což není nadržovat a vše přiklepnout matce). Když se díky tlaku ze Západu, včetně nezinárodním závazkům ČR /jakým je přistoupení k Haggue Convention) překonané exkomunistické názory, justiční praxe a praktiky systému "ochrany dětí" se tu a tam pomaličku mění. ....... Doufám, že dnešní milióny dětí, oběti naší otce a děti diskriminující justice a "systému ochrany dětí" to jednoho dne všem těm soudkyním, pracovnicím OPRDů, Baudyšovžm, Vodičkovím, Tominům atd. po pravdě ařádně vyčtou. To, že byly na straně reakce, dikriminačních a nezákonných praktik

+1/0
26.9.2012 21:13

AnalyzaNow

"Nebezpečí" pro feministky: Více informovaní otcové:

Feministická mafie, která stále beztrestně ovládá tzv. "systím ochrany dětí" (opatrovnické senáty soudů, ÚMPOD v Brně, místní OPRDy, tedy Oddělení péče o rodinu a dítě:) spolu s organizacemi vedenými lidmi jako je Vodičková (FOD, která se "vyznamenala"napomáhání zločineckým ženám v kauze Kuřim, stejně jako Šabatová, ale i pomocí s líty krývání únoskyně dítěte z Kalifornie před INTERPOLem, Santanovou) a těmi, kteří o agende píší do médií (Ms. Tomin) se bojí toho, že diskriminace otců díky komunismu skandálně FEMINIZOVANOU (celkově oproti Západu 3 až 4x více, ze 72 procent, v tzv. opatrovnických senátech de factop ze 100 procent), navíc díky DEFINITIVĚ z nemalé části stále exkomunistickou, se přece jen tu a tam (hlavně díky tlaku ze Západu?) bortí. .... A tak teď třeba Baudyšová (ano, choť Baudyše co "omylem" prostřelil kabinu vládního letounu ve Švédsku:) veřejně přiznává, že "za rostoucí počet mezinárodních sporů o dítě může větší informovanost otců, kteří častěji hájí svá práva".!!!

0/0
26.9.2012 21:04

AnalyzaNow

Ms. Tomin: Jak účinně ČR řeší vrácení unesených dětí?

Jak sama dobře víte - ikdyž to, díky Vaší orientaci a zaměření Vašich chlebodárkyň, pro které v gendrové agendě už pol léta lukrativně pracujete a které Vám dávají pocit důležitosti, systematicky zatajujete podle zásady selektivnéí paměti a výběrů faktů - ČR byla před pár lety, ve studii, kterou pro Haague Convention vypracoval jeden britský profesor práva (za spoluopráce jedné slovenské asistentky), byla v několika kritických aspektech shledána jako NEJHORŠÍ při analýze 5 let statistik únosů a jejiich řešení mezi 74 signatářskými zeměmi Haagské dohody. A tak ČR a její zdaleke nejen vydařenou liškou v kurníku, nechvalně známou únoskyní vlastního dítěte díky Nečasovy skandálně jmenovanou JUDr. Pavlovou (která si zbudovala u našeho feministicky zkorumpovaného systému "ochrany dětí" reputaci obhajováním českých únoskyň nezl. dětí z Argentiny a Portugalska před nechvalně znamým soudem v Praze 5, který se nedávno "proslavil" tím, že "v zájmu dítěte" posvětil únos nezl. Santany z Kalifornie

0/0
26.9.2012 20:35

AnalyzaNow

Tomin, Pavlová, Vodičková atd. feministická mafie?

... Santany z kalifornie, když jí m.j. i Vodičková z FODu po několik let skrývala před INTERPOLem (kde jinde než v Klausistánu by mohla Interpolem stíhaná mít srdceryvné, propagandistické rozhovory ve veřejněprávní TV a policie a orgány "ochrany dětí" by "NEVÉDĚLY", že se po léta skrává ve východních Čechách? .... Toto je systém,l který lidé, jako zde přítomná Ms. Tomin, navíc za naše peníze nebo za peníze "NGO" ze Západu provozují. Opakovaně také "pomáhají" solidární ženy v bílých pláštích našich lékařek: Vyrábí se "lékařská dobrozdání", že matkou nakonec do Phy 5-Stodůlek feministkami v systému "ochrany dětí" dovedený synek "trpí střevní kolikou" z toho, že by se měl vrátit do Kalifornie, odkud ho matka - EVIDENTNĚ s pomocí našeho konzulátu v Los Angeles (který miminu hbitě vystavil provizorní cestovní doklad až pracovníci konzukátu VĚDĚLI, že kalifornský soud nařídil, než bude konečné rozhodnutí o rozvodu, že rodiče NESMÍ dítě z Kalifornie (natožpak USA) odvést Je to tak Ms Tomin?

0/0
26.9.2012 20:45

AnalyzaNow

JUDr. Pavlová - ředitelka ÚMPOD = únoskyně dítětě

Informace známé a kované, tudíž v rámci politické koreknosti angažmá a zaměstnání v gendrové agendě opakovaně dostávající autorce článku jsou velice SELEKTIVNÍ a vědomě ignorují fundamentální, dlouhodobě platné, podtattné skutečnosti, pokud se týká i statistik a způsobu řešení mezinárodních únosů dětí. .... A tak nám Ms. Tomin(ová) ZATAJUJE, že třeba v hlavním nástroji řečení případů únosů dětí, ÚMPOD v Brně, který ČSSD převedla ze spravedlnosti na min. práce a soc cěcí (jde jim hlavně o alimenty ne právo dětí na oba rodiče a vrácení unesených) Nečasem NAVZORY varování Tominové nepříjemného K213 jmenovaná JUDr. pavlová (nechvalně známá z obhajování našich únoskyň dětí z Argentiny a Portugalska) SAMA UNESLA svého nezl. syna ze Zbraslavi do Brna !!!!! Na varování ze strany otců (K213) tak rychle došlo a "pan Čistý!, který výtečnici feministku Pavlovou (Klaus by řekl "siláckým gestem") pčed kamerami TV navzdory otům jmenoval, ji musel s HANBOU odvolat. Zde Tomin zase ÚMPOD inzeruje!

0/0
26.9.2012 20:19

AnalyzaNow

Baudyšový, Vodičková vybudovaly RÁJ pro české únoskyně

Podivná koalice výše zmíněných feministek, podporovaná ČSSD Čurdovou atd. udělaly z ČR ráj pro české únoskyně nez. dětí ze zahraničí. To, že se statistika únosů do a z ČR nakonec JEMOM v posledních 3 letech obrátila (více únosů z ČR než do ČR) je navíc zavídějící dezinformace. Pětiletá, nezávislá studie, zpracovaná briským profesorem práva (za asistence slovenské spolupracovnice) vypracovaná pro HAGUE CONVENTION jedmnoznačně v několika klíčových kategoriích 5ti let globálních statistik, dala ČR na 1. místo mezi 74 signatářskými zeměmi Hagské dohody. Celosvětové statisty jasně hovoří, že matky unášejí děti 3x víc než otcové a ČR měla největší procento únoskyň na světě. Čr byla také nejhorší a nejpomalejší ve vyřizování vrácení unesených dětí do "obvyklého bydliště". Vodičková a Baudyšová tak m.j. v TV veřejně přiznávaly, že chrání před INTERPOLEM se skrývající únoskyně jako SANTANovou. Vyvedená šéfka ˇUMPOD, Pavlová (jmenovaná Nečasem) unesla syna ze Zbraslavi do Brna (a rezignovala)

0/0
26.9.2012 19:30

to samy

Pozor na feministické organizace

Občanské sdružení Bílý kruh bezpečí má nonstop linku s číslem 257 317 110Občanské sdružení ROSA zřizuje SOS linku s číslem 602 246 102Tyto dvě organizace Vás spolehlivě vážení otcové připraví o vaše děti,je zajímá pouze přísloví? Plat penízky a víc se nestarej.Kdybych neprošel soudy o dítě nikdy bych to netvrdil ale vím své.Matka lže je nespolehlivá pořádně se nestará ale jen proto že to je matka tak soud nezkoumá její lži ale má je automaticky za pravdu,otec může být třeba svatý ale jakmile matka prohlásí že je špatný otec tak i soud se tak na něj hledí a dá mu pouze možnost za obrovské peníze spatřit své děti,matky když vidí že by se otec domohl svých práv tak nasazují různá obvinění proti otcům a v tom jim pomáhají tyto dvě kriminálnické organizace,ničí životy dětem pro mstu matek a nehledí na nejvyšší zájem dítěte a to mít oba rodiče a mít k nim spravedlivý přístup

0/0
26.9.2012 17:49

AnalyzaNow

Problém je FEMINIZOVANÁ, exkom justice + DEFINITIVA soudkyň

1) Voliči by měli na partajích pořadovat programovou OBMĚNU SOUDCOVSKÉHO STAVU. Proč? V demokracii je justice, jedna ze 3 státních mocí, jak již víme, nejednou tou nejdůležitější (i proto je Západ bohatý a život tam lepší). Ale Klaus a spol dal exkomunistické justici definitivu! Díky komunismu je naše justice navíc skandálně FEMINIZOVANÁ, 3 až 4x víc než na Západě (celkově ze 72%! v tzv. opatrovnických senátech pak de facto ze 100%0. Jaké soudkyně si KSČ a ČSSR vybíraly? Jistě ne podle kritérií na soudce demokratické země, člena EU a NATO. Ministry vlády ČSSR nebo poslance FS ČSSR bychom v dnešní vládě ši PSP netolerovali. Přesto tolerujeme exkomunistickou justici 2) Exsoudružky soudkyně pokračují podle překonané praxe "máma je máma" a ikdyž se (viz Arturkova sdělení sociálce v Uhřínevsi, že "maminka" Z. Bartošová, se opakovaně v opilosti dusila svými zvratky) je zcela nezpůsobilá. 80% rozvodů podávají ženy, získávají 91% dětí (+byt atd). Obměňme exkomnistickou feminizovanou justici

0/0
26.9.2012 19:44

AnalyzaNow

Diskriminace otců a jejich dětí blahovolně tolerována

80 procent rozvodů navrhují ženy, neb dobře vědí, že jejích (níčím neprokazovateln᧠slovíčka "nepřekonatelné rozpory" jim u (díky komunismu) skandálně feminizované justice (viz statistiky v jiném příspěvku), nejednou ještě exkomunistické) garantují (z 91 procent) že dostanou dítě TUDÍŽ i byt nebo dům (nakterý se typzcky dřel hlavně z domova a od dětí vykopnutý manžel a otec dětí). Exkomunistická a feminizovaní justice potom hraje !mrtvého brouka", když by měla JAKKOLIV mocenskoprávně zajišťovat zákon a právo dítěte (natožpak otce) na NERUŠENÝ STYK a pokračující vztah s OBĚMA rodiři. Materialistické exsoudružky sopudkyně "rozumí" rozvádějícím se ženám, že potřebují plno peněz aby "mohly dopřát dětem" a stejně tak jsou s navrhovatelkami SOLIDÁRNÍ pokud se táká toho, že "chápou" že rozvádějící se musí mstít otci za "největší chybu svého života" (že si ho vzala a měla s ním i dítě), takže je pro ně OK, že matka otce dítěti pomlouvá a VŠEMOŽNĚ sabotuje i nakonec soudem nažízený "styk".

0/0
26.9.2012 19:53

mimetla

ja vim,ze

mluvit o tom,ze rozvod je neskutecne spatne rozhodnuti,neni moderni nazor.(hlavne mi nevysvetlujte prospech pro deti nez pri hadkach a nasili rodicu...)je treba mluvit o tom ze deti rozvodem trpi,ze sirokym rodinan tim vznikaji hluboke sramy,ze mimomanzelske vztahy jsou odsouzenihodne,ze v kazdem vztahu jsou a budou starosti.Kdyz vidim tu rozvodovost,nedospelost a prominte mi ten vyraz-hloupost-mnoha lidi,rozvodove komise,kde by lidi museli odkryt svou vlastni nizkost,sobeckost,zradu-by mohly od takoveho kixu odradit a mnoho by si jich pak rozmyslelo chovat se lehkomyslne.Verejne mineni neni zly organ a je ocividne ze moralni hodnoty jdou bez nej k sipku.

0/0
26.9.2012 16:46

AnalyzaNow

80% rozvodů navrhují ženy - VĚDÍ do čeho jdou

Vědí, že nic neriskují, že jim díky komunismu oproti Západu skandálně, 3 až 4x více FEMINIZOVANÁ justice půjde na ruku (ikdyž jsou, nejen nakoY. Bartošová, o které Arturek pracovnicím sociálky v Uhříněvsi opakovaně sděloval, že se "zase v opilosti dusila lastními zvratky", přesto kvalifikovaný otec, Štajdl, u exsoudružek soudkyň po léta prohrával) že V 91 procentech oni dostanou dítě, tedy i byt nedo dům, na který se většinou dřel jimi z domova a od dětí díky slovíčkům "nepřekonatelné rozpory" vykopnztý otec dřel. Kdyby matky věděly, že mají jen 50-50 procentní čanci mít dítě (tedy i dům atd.) přiklepnuté, jejich 80 procentní podíl na navrhovaných rovodech by PRUDCE POKLESL.

0/0
26.9.2012 20:09

Destruktator

Mohla by autorka Martina Topinková

napsat, jak pokročilo vyšetřování fingovaného únosu malého Romského dítěte z Ústí nad Labem. Už byla rodina fingovaně uneseného dítěte obžalována z prodeje dítěte?

+1/0
26.9.2012 16:43

ov_puskin

Dotaz:

Zajima me jedno. V pripade, ze ma zena (Ceska) sedmilete dite s muzem (Cechem), s nimz nebyla nikdy vdana a s kterym uz delsi dobu nezije, tak proste nema sanci s ditetem odjet treba na dlouhodoby pobyt do UK? Byla by automaticky prohlasena za unoskyni a ukamenovana mistnim rozvasnenym diskutujicim davem?

0/0
26.9.2012 15:23

anžto

Re: Dotaz:

tam je snad zásadní, jestli se chce otec s dítětem vídat - pokud ano, tak to problém je.

0/0
26.9.2012 15:49

AnalyzaNow

Jakýpak vášnivý dav: Baudyšová a feminizovaná justice matkám

masivně - viz statistiky - nadržují. ČR po dlouhá léta (viz studie 5 let statistik 74 signatářských zemí Haague Convention) jedničkou coby detinace pro únost dětí. Jedničkou v tom, jak pomalu, nebo vůběc její sysstém "ochrany dětí! viz skandální únoskyně svého syna ze Zbraslavi do Brna, Nečasem před varování K213 jmenovaná šéfka ÚMPOD v Brně, Pavlová, musela nakonec rezignovat. Vodičková (FOD) a zde přítomná Baudyšová, které i v TV kryly únoskyně Santanovou a Krajánko´vou, ač byly m.j. hledány INTERPOLEM. .... Díky komunismu skandálně, 3 až 4x více FEMINIZOVANÁ a stále (díky skandální definitivě) z nemalé části exkomunistická justice (kdy tyto soudružky trpíme, ač by se třeba ministr vlády ČSSR v dnešní vládě neškrtnul, dtto poslanec FS ČSSR by nebyl vpuštěn do PSP) máme masivní diskriminaci otců a dětí, porušování zákona o ochraně práv dětí i porušování mezinárodních závazků ČR. ... Uvedená žena by si před účelový odvezením nezl. do UK měla - písemně - věc s jeho otcem vyjasnit.

0/0
26.9.2012 20:04

ov_puskin

Re: Jakýpak vášnivý dav: Baudyšová a feminizovaná justice matkám

OK, a v pripade, ze expritel rekne, ze chce syna treba jednou za mesic/14 dni/tyden videt, tak ma proste smulu, a na dele jak jeden mesic/14 dni/tyden odjet s ditetem do zahranici nesmi, chapu to spravne? Nebo se nesmi ani prestehovat? Treba z Brna do Plzne? Nebo se prestehovat muze (porad mam na mysli pripad, kdyzse nedohodnou, tedy proti jeho vuli)? A kam az (jak daleko od bydliste expriitele/otce) se proti jeho vuli muze prestehovat? Nebo je az do synovy dospelosti odsouzena zit do 20km od expritele/otce? Diky za odpoved!

0/0
2.10.2012 23:42

otakar.z

únos na slovensko

Dobrý den,

bývalá partnerka mi unesla syna na Slovensko 15.12. 2010.

Falešné obyvinění z psych. a fyz. týrání, alkoholik a další lži. tím vším jsem musel projít.

od 17.5. 2011 mám v ruce rozhodnutí Bratislavského soudu které nařídili návrat syna do ČR. Myslíte že to někdo respektuje?

mrkněte na každodení boj: http://otakarzatrepalek.sweb.cz/

0/0
26.9.2012 14:47

Muff2

Re: únos na slovensko

Únos je velmi efektivní řešení. Soudy se táhnou, pak nerespektují a než dojde na předání, samo dítě už druhého partnera skoro nepoznává a - logicky - se k němu už stěhovat nechce. Únosce má tedy vyhráno.

+1/0
26.9.2012 14:53

ov_puskin

Re: únos na slovensko

Docela by me zajimalo, proc na tom vasem webu nepisete o celem pribehu... Jakto, ze jste vlastne o zenu se synem prisel? Proc jste se rozesli? Neodesel jste treba od ni? Co kdyz chce proste zacit znovu nekde jinde s nejakym jinym muzem, ktery ji bude mit rad a jejimu synovi bude dobrym tatou? A nechce, aby se ji do toho motal nekdo, kdo ji treba ublizil vic, nez si myslite? A dalsi dotaz, mame spojenou Evropu, tak proc je odstehovani se treba do Bratislavy unos, zatimco do Ase by to bylo v poradku? Nebo se snad zena s ditetem vubec nesmi stehovat? Docela mne to zajima...

+1/0
26.9.2012 15:32

anžto

Re: únos na slovensko

syn už tátu má - pokud se jí to nelíbí, měla přemýšlet dřív, než se nechala oplodnit. Rodiče by se měli chovat, tak aby dítě mělo možnost je oba znát a vídat se. NIkdo nikomu nezakazuje, mít nového partnera atd. Jde o to, že oba mají umožnit styk dítěte s druhým rodičem. Ne každý si může dovolit, jezdit třeba co 14 dní do Německa, nebo do třeba do Ruska - a to nemluvím o tom, že to zabere taky kus toho času, který by s tím dítětem rád strávil. Bratislava není tak daleko, ale předpokládám, že matka nechce ani otci dítě "půjčovat", když už ho obvinila z násilí - takže to je hlavní problém. (blog jsem nečetla)

+1/0
26.9.2012 15:47

jakub.m

Re: únos na slovensko

To žebrání o peníze se mi tam nelíbí.

0/0
26.9.2012 15:59

www.stridavka.cz

Dětské pasy nic neřeší

Když rodič unáší dítě (s pasem), nikdo neřeší, zda s ním dítě cestuje

oprávněně, nebo ne. Druhý rodič o tom třeba v tom okamžiku ani ještě

neví... Nedovolené přemístění dětí do ciziny se pak řeší podle Haagské

úmluvy - soud musí určit návrat dítěte do místa obvyklého pobytu. Známe však případ, kdy švédský soud rozhodl o navrácení českých dětí domů do Česka, česká justice (soudkyně Jana Niedobová, Okresní soud Frýdek-Místek) tomu však zabránila! Viz http://www.stridavka.cz/otevreny-dopis-ministrovi-spravedlnosti.html

0/0
26.9.2012 14:21

last_boy_scout

a co ty detske pasy co nam vnutila moudra eu??

ty tomu prece mely zabranit ne??

0/0
26.9.2012 14:02

surimi

Re: a co ty detske pasy co nam vnutila moudra eu??

Uvnitř Schengenu ty pasy nikdo nekontroluje.

0/0
26.9.2012 14:53

Stridavka.cz

Bída české justice

V poslední době spíš přibývají případy falešného obvinění z týrání, aby se "odůvodnila" snaha oddělit dítě od druhého rodiče a případně ho i unést. Taková falešná obvinění nejsou dostatečně postihována. Navíc české soudy únosy dítě včas adekvátně neřeší a nechávají je "vyhnít", když čas bohužel hraje proti - dítě se mezitím odcizí. Známý je případ pana Mgr. Tomáše Jadlovského, Ph.D., kterému matka unesla syna do Španělska už dokonce podruhé! Podotýkám, že rodina předtím žila v Česku. Náš soud (soudkyně Hana Vraná z Obvodního soudu pro Prahu 5) přitom měl možnost svěřit předběžným opatřením dítě otci, což by musel respektovat i španělský stát a dítě vydat. Soudkyně však toto neučinila - a čas plyne...

+3/0
26.9.2012 13:29

www.stridavka.cz

Re: Bída české justice

Příběh únosu dítěte do Španělska:

!

http://www.stridavka.cz/falesne-obvineni-z-domaciho-nasili-jako-zasterka-pro-unos-ditete-cast-1.html

0/0
26.9.2012 13:51

opportunity

Re: Bída české justice

Nějaká statistika na ty případy falešného obvinění z týrání?

0/0
26.9.2012 14:41

Neumětel

Kdo se spáří s cizincem,

musí s takovým rizikem počítat.

0/0
26.9.2012 12:59

Dunja

Re: Kdo se spáří s cizincem,

Nejen s cizincem (může to být i Čech či Čechoameričan) a ne vždy je vinen otec. Mě se zdá, že většinou hysterii a sobeckost prokazují matky, které ze sebe dělají oběti a chudinky a dítě se pro ně stává nástrojem pomsty a často mají soudy na své straně. Navíc sdělovací prostředky vše ještě rádi pro atraktivitu co nejvíce nafouknou, takže se stejně nedozvíme, kde nebo na čí straně je pravda.

Prostě lidé jsou čím dál méně tolerantní a zodpovědní vůči svým závazkům a nechtějí ve své sobeckosti dělat žádné kompromisy a ústupky a podle toho vypadají partnerská soužití velké části společnosti. Každý myslím jen na sebe a na svůj prospěch, ale na dítě mnohdy zapomínají (není divu, když často do vztahu vstoupí jako nevítaný host) když je vztah přestane bavit, tak si myslí, že ho lze vyměnit jako ponožky, jenže zapomenou, že je zde "nevítaný host", ke kterému mají zodpovědnost a vztah obě strany a že ho nelze zbalit do kufru jako oblíbenou věc a libovolně si ho odnést pryč.

+1/0
26.9.2012 14:22

trasprd

Proč ne,

to je taky svého druhu kulturní obohacení :-)

0/0
26.9.2012 12:56

mimetla

Nemyslím si,

že nárůst má souvislost s volným pohybem jako spíš s narůstající rozvodovostí.Známé před 20ti lety manžel - němec- naložil prostě na hranicích dítě do kufru.15 let dceru neviděla.Volné nevolné cestování.

0/0
26.9.2012 12:47

opportunity

Re: Nemyslím si,

To bych se zbláznila, nevidět dítě.

0/0
26.9.2012 14:40

mimetla

Re: Nemyslím si,

a to ji byly tri roky!.Ja jsem mamka kvocna, taky bych silela.Bohaty vlivny nemec si to ale umel zaridit...a jit proti nekomu ze zahranici pred temi lety,to byl pro policii nepredstavitelny utok na hranice jejich pusobnosti

0/0
26.9.2012 16:35

jakub.m

Ta paní na závěr to popsala hezky

Odpovědnost za to, koho si bereme, máme především mi samotní. Samozřejmě vyjma ochrany veřejného pořádku a rasové integrity populace, kvůli níž by některé typy svazků bylo prospěšně, stejně jako v případě incestu, zakázat.

+3/0
26.9.2012 12:31

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Ta paní na závěr to popsala hezky

ochrany...rasové integrity populace8-o8-o8-o

0/0
26.9.2012 12:36

David a Goliáš

Re: Ta paní na závěr to popsala hezky

Možná to napsal pod dojmem včerejších večerních zpráv na ČT1, kde ukazovali takový typický multikulturní příběh z Berlína. Němec se oženil s rumunskou Cikánkou a odvezl si ji domů. Za ní se pak obratem přistěhovala celá cikánská osada v počtu několika stovek osob, která získala od radnice pro své potřeby panelák, jenž vzápětí vybydlela, v místě se rozmohla prostituce, drogy a lichva. Nakonec vše "dobře" dopadlo. Státem sponzorovaná charita panelák za "své" opravila a v místní škole přibyly čtyři třídy dětí, které sice neumí ani slovo německy, ale ostatní děti z řad původních obyvatel jistě ve vzdělání brzdit nebudou.;-)

0/0
26.9.2012 13:10

Neumětel

Re: Ta paní na závěr to popsala hezky

Jo, to byl otřesný případ multi-kulti.

0/0
26.9.2012 13:15

jakub.m

Re: Ta paní na závěr to popsala hezky

Vyjadřujete těmi smajlíky snad nesouhlas? Zdravá společnost se nepochybně brání sociálně patologickému jednání a nemá zájem o některé nežádoucí vztahy či o to, aby z nich dokonce vznikaly děti. U incestu to pod hrozbou trestněprávního postihu a zdravého uvažování ve společnosti v této otázce nyní funguje docela dobře, u mezirasového styku jsou s tím pod vlivem různých pochybných ideologií a lidské hlouposti problémy.

0/0
26.9.2012 15:47

opportunity

Re: Ta paní na závěr to popsala hezky

Bohužel na člověka nedostaneš záruční list.

0/0
26.9.2012 14:42

jakub.m

Re: Ta paní na závěr to popsala hezky

Taky si ho nekupuji, ale vybírám jinak. Ale teď vážně. Žádnou záruku nedostanu, může se i povahově změnit atd., ale nelíbí se mi ten častý přístup, kdy rodiče "unesených" dětí ze všeho viní stát 1, stát 2, partnera a všechny okolo, místo toho, aby si uvědomili, že jde primárně o následek jejich partnerského výběru. Chápu, že mnohé se do masmédií nedostane, ale vedle toho bojovného postoje mi v tom jejich projevu chybí i určitá dávka pokorného přiznání si vlastního pochybení.

0/0
26.9.2012 16:08

celim

No každá mince má dvě strany.

Nyní jsme se dozvěděli, kolik dětí bylo uneseno do ciziny - 30! To není dobré. Na druhou stranu jsme se nedozvěděli, kolik dětí bylo z ciziny uneseno do ČR. to bude možná ještě větší číslo. Ony totiž častěji seberou děti matky a "jdou k mamince" než otcové.Rv

+1/0
26.9.2012 12:28

anžto

Re: No každá mince má dvě strany.

R^ přesně tak. Je mi blivno, když tady čtu o tom jak ty chudinky musí snad dávat děti otci a nemůžou žít doma v ČR. Jednou tam porodily, tak tam mají zůstat i po rozchodu - ale jsou to sobecké nány. Nejhorší je, že média a i justice je v tomto chování ještě podporuje. PS: jsem žena

+2/0
26.9.2012 12:47

www.stridavka.cz

Re: No každá mince má dvě strany.

Díky za takové rozumné ženy, které nepodporují matky - únoskyně.

0/0
26.9.2012 13:30

Frisby

Re: No každá mince má dvě strany.

Česká republika má pro někoho naštěstí a pro jiné bohužel podepsanou haagskou úmluvu o vydávání občanů cizích států... Takže ony únosy, kdy děti skončí přímo v česku, i když soudy rozhodly jinak, tak takové se dají spočítat na prstech a většinou se dají najít i informace na netu o každém jednotlivě.

0/0
26.9.2012 12:58

Šelda5

Re: No každá mince má dvě strany.

Ale já to tam vidím!!!

+1/0
26.9.2012 13:24

celim

Re: No každá mince má dvě strany.

Omlouvám se, graf jsem přehlédl(automaticky vytěsnil jako nějalu reklamu). Nicméně se stejně pozastavuji nad tím, že se to řeší poněkud jednostranně. On je opravdu problém s rozvody s cizinci. Lidé nejsou schopni se dohodnout a jestliže žena odejde od partnera, tak se "svým" majetkem - dítětem rovnou domů, protože ji v cizině již nic nedrží. A je jí úplně jedno, jestli má či nemá bývalý partner o dítě zájem. Pak dochází k těm "únosům" ze strany bývalých partnerů.

0/0
26.9.2012 14:48

Šelda5

Re: No každá mince má dvě strany.

2010 - 17

2011 - 19

2012 - 12

+2/0
26.9.2012 13:27

Gaspard

Dětské pasy, které měly zamezit přeshraničním únosům dětí

To je tak, když státní moc začne na něco vydávat glejt s bumážkou (dětský pas, pásky na alkohol, kolky na cigára apod.) a rázem všichni oprávněně předpokládají, že si stát na svá bedra vzal i zodpovědnost za dodržování podmínek, kvůli kterým politici ty bumážky zavedli. A pak se lidi po čase nestačí divit, že s dětskými pasy se počet přeshraničních únosů dramaticky zvýšil, že si koupí láhev metylového rumu s pravou páskou, že si koupí kradené auto s pravým techničákem atd. Proto, pokud chce stát něco regulovat, přebírá pak plnou zodpovědnost za následky takové regulace !!

+1/0
26.9.2012 12:27

DanSed

Při rozchodem by se měl uplatňovat ještě jeden princip

Pokud někdo není spokojen ve vztahu, měl by mít právo odejít, ale sám a respektovat původní bydliště rodiny. A ucházet se o stanovení péče o dítě. Ale současný stav, kdy jeden z rodičů, který je nespokojen s partnerem, se sebere i s dětmi a druhého rodiče z rodiny vyloučí, je naprosto nepřijatelný, pokud neprokáže provinění vylučovaného partnera. Svoboda pohybu by neměla být pojímána v širším smyslu, že má svobodu pohybu rodič i se svěřenými dětmi, ale pouze a jen rodič. K svobodnému pohybu i s dětmi by měl být vyžadován souhlas druhého rodiče, případně nahrazený soudním rozhodnutím.

0/0
26.9.2012 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.