Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Těsně, ale přece. Vůbec první průzkum přiřkl krajské vítězství KSČM

V roce 2004 nasvítili Francouzi při státní návštěvě čínských komunistů rudě symbol Paříže, Eiffelovu věž. Průzkum agentury Factum pro Český rozhlas teď rudě "nasvítil" město pod Ještědem, Liberec. Vůbec poprvé v době činnosti agentury přiznal volební model vítězství KSČM.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DrID

Mám dotaz:

Z jakýho matroše se teď budou dělat šibenice? Já jen že bolšáni vždycky rádi inovovali ve výrobě...táhněte na Kubu, vrahouni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
6.10.2012 14:59

libyn

není dobré,

aby komunisté měli nějaký zásadní vliv! Potřebujeme se vymotat z kruhu vzpomínek a snů! Potřebujeme dobrou, středopravicovou demokratickou vládu! To komunisté nejsou!

+1/0
5.10.2012 22:30

pakostič

myslím,

že v celé zemi jsou komunisté pokládáni za nejsolidnější politické uskupení. Právem.

0/0
5.10.2012 8:31

tinker

Hmm,

myslel jsem že bydlím v libereckém kraji a vono ne, bydlím v KLDR

+1/0
4.10.2012 17:52

pakostič

Re: Hmm,

no a jak jste tam spokojen?

0/0
5.10.2012 8:34

CubA21

Jen blbni!

To je samá srandička a legrácka, dokud někdo nepřijde o oko.

Tohle zahrávání si s průzkumy totiž dost lidí ovlivňuje u voleb, kde už to zas taková sranda není. To těm dotazovatelům radši říkejte že volit nepůjdete, než takhle vyvolávat paniku. Opravdu jsem zvědav jak to letos dopadne. Moje koně se tam asi opět nedostanou, je to bída být v menšině. Ale zaběhlým kádrům prostě nevěřím. Je sice hezké, že se mohou ohánět historií a kontinuitou organizace tudíž i zkušenostmi a připravenými návrhy, hromadou odborných poradců i mediálními propagátory s vlastním vizážistou případně vytříbenou rétorikou. Jenže když vidím jaké mozkovny a charaktery si opětovně volí do svého vedení tak je mi ouzko až stydno za ty kteří jim hlas dávají v dobré víře. Možná mají plno lidí s ušlechtilými cíly a hromadu pracovitých, jenže zřejmě jen někde ve spodních patrech aby nepokazili tu pohodlnou jízdu rozjetým strukturám.

0/0
26.9.2012 21:43

Alkybiades

No a co?

V Číně komunisté vládnou a nevládnou špatně, jsou tam populární, protože se jim zvedá životní úroveň.

Dokonce blahosklonně financují ten zadlužený a krizemi zmítaný kapitalismus.

Nenechte se odstašit od oprávněných požadavků na slušný život. A to s těmi pravičáky mít opravdu nebudeme...

+1/0
26.9.2012 11:43

999666999

Sakra někdy si říkám,

že komáři snad musejí mít Kalouska nastrčenýho. ;-) Při neustálém zvyšování daní ne jen DPH ale i spotřebních a poplatků obecně seká dluhy vyšší než oranžády :-P Padá mu HDP o 2%(Polákům o 2% roste) a vybralo se o 7mld méně ;-D Letos mu uteklo do zahraničí víc podnikatelů než za posledních 5 let, může být lepší propagace? RvRvRv

+4/0
26.9.2012 9:58

12mmmm12

Re: Sakra někdy si říkám,

R^;-D

0/0
26.9.2012 10:00

pakostič

Re: Sakra někdy si říkám,

Kalousek díky své aroganci asi nikdy nepřipustí, že něco dělá blbě. No a na to taky doufám že už konečně dojede.

0/0
5.10.2012 8:34

pavel.n

Vláda rozpočtové zodpovědnosti !!

díky vládě rozpočtové zodpovědnosti lidé konečně vidí , co je ODS + TOP zač ........... je to opravdu nejhorší vláda za posledních 20 let ......... Nečas nevede tuhle zem k rozkvětu ale do kytek....... je jen smutné , že stále jsou lidé co budou tyhle banku loupežníků pořád volit a pořád budou plácat nesmysly .....

.

jen poznámku o tom jak si současná vláda vychovává voliče : koncem letošního srpna byly učitelé dějepisu na celostátním školení , kde jim vysvětlovali , jak mají učit o komunistech , protože děti mají doma rodiče a prarodiče co tu dobu zažili a prý dětem podávají zkreslené nepravdivé údaje  ;-O8-o

+4/0
26.9.2012 5:33

s.k.u.n.k

Co to pořád melete

vždyť tam jsou pořád komunističtí pohůnci.Kvůli Havlovi tato země nikdy nepoznala co to je pravice,co je to demokracie.Je to smutné,ale evropě vládne židobolševik.

+2/0
26.9.2012 4:48

hobtl

ksčm č1.

+2/0
25.9.2012 19:17

hobtl

vláda v této zemi patří pracujcímu lidu.

0/0
25.9.2012 19:16

denny2606

Re: vláda v této zemi patří pracujcímu lidu.

vláda v této zemi asi nepatří, ale vládne i lidu nepracujícímu, seniorům a juniorům:-P!

0/0
26.9.2012 13:05

hobtl

ale za komunismu lidi práci měli

a ted nemají práci a ani co jíst a důchodci jsou natom ted hůř než za komunismu lepší mít práci s komunisty než hlad s kapitalisty.

+6/0
25.9.2012 19:13

xluke

Re: ale za komunismu lidi práci měli

To asi jo, ale zase lepší být živej a hladovej, než mrtvej a sytej. To si nevybereš;-D

0/0
25.9.2012 19:14

pavel.n

Re: ale za komunismu lidi práci měli

co to plácáš za nesmysly ???

Můžeš nám pamětníkům vysvětlit jak jsme byli v 60 , 70 ,  80 letech mrtvý ???

.

dřív byly fronty na maso  - dnes na pracáku ......... 10% lidí je dnes pod hranicí chudoby a dalších 30% na této hranici balancuje , komunisti stavěli fabriky , nemocnice a další ..... fabriky jsou rozkradeny , nemocnice se budou rušit ......

+3/0
26.9.2012 5:24

komentator-1

Re: ale za komunismu lidi práci měli

vy jeden lumpe, jakých 10% pod hranicí chudoby a jakých 30% na ní balancuje? Nemluvě o tom, že za komunisty na hranici chudoby balancovala celá země. Do práce jste sice chodil, ale na auto šetřil 30 let, byt jste mohl získat tak leda na razítko ouřady, který rozhodoval o Vašem životě, v práci jste se třásl, jestli dítě něco nevyvede ve škole a nebude se to řešit na závodní radě.

Jestli nikdo z Vaši nebyl perzekuován můžete hovořit možná o štěstí, spíš jste ale byli aparátčická rodina a těm věřím, že se jim stýská po starých časech. Styďte se!

0/0
26.9.2012 8:20

Kristoff

Re: ale za komunismu lidi práci měli

Ještěže o mě dneska už nerozhoduje žádný úředník..... Jen se divím, proč je těch ouřadů víc jak za komunistů? V době, kdy "vzduchem" miliardy dat za sekundu a vše jde přes počítače musiš běhat od okénka k okénku, kde sedí ti "důležití"....

Zkus schválně spočítat kolik let bude spořit na nové auto pokladní ze supermarketu?

Nelze srovnávat nesrovnatelné.....

PS: obecně si lidí víc pamatují to dobré, to zlé vytěsňují za svých pamětí.

0/0
26.9.2012 10:50

krajtaXL

Re: ale za komunismu lidi práci měli

Plácáš Ty a dokonce lžeš!!!!!!!!!!! Ukaž mi člověka, který umírá v naší republice hlacy??? Za komunistů byl zavražděn v kriminále Vonka, jestli Ti to jméno něco říká, komáre!! Co ty stovky lidí, kteří seděli jenom za svůj názor nebo za muziku??? Jsi normální lhář a ruďoch!!!!!!!!!!!!!!

0/0
26.9.2012 8:29

včelka mája

Re: ale za komunismu lidi práci měli

krajtoXL ty sedíš na hradě že? Nic se neboj. Dlouho tam nebudeš. Nebo joó ;-D půjdeš na hrad MÍROV. !!

0/0
26.9.2012 9:10

Pezzo da Novanta

Někdy bych těm pitomým bolševikům trochu toho jejich

komunismu přál. Ale pak zavzpomínám a řeknu si, že přece na ně nebudu taková s......e. :-)

+2/0
25.9.2012 18:29

gang.bang

Volím

DSSS

+3/0
25.9.2012 16:45

LimonadovyJoe03

Re: Volím

0,..%%

+1/0
25.9.2012 16:46

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: Volím KSČM - ti vždy kradli nejmíň !!!

V          KSČM   V     KSČM      V    KSČM   V

    V          KSČM   V     KSČM      V    KSČM   V

+5/0
25.9.2012 17:41

Pezzo da Novanta

Komunisti ukradli všechno všem.

Dneska kradou pravda o něco méně,ale rozhodně ale i tak spolu s Rathem a dalšími nakradli už hezkých pár set miliónků.

+1/0
25.9.2012 18:27

komentator-1

Re: Volím KSČM - ti vždy kradli nejmíň !!!

nejmíň? Po roce 1948 ukradli všechno, víc ani ukrást nešlo....

0/0
26.9.2012 8:22

Praotec Tunel999

Re: Volím KSČM - ti vždy kradli nejmíň !!!

Znarodneni neni kradez, pouze zmena vlastnictvi. Barak ti prece nikdo nevezme a neodnese jinam, zejo. Navic znarodnoval i Masaryk, nebo tesne po valce Benes klicove podniky..:-)

0/0
26.9.2012 11:58

Jan Hrdlička

Levice ano, ale demokratická a umírněná, takže ČSSD!

Myslím, že Liberec, jako město se nemůže divit, že ODS a její praktiky, které udělaly z našeho města to nezadluženější v republice nejsou lidem po chuti a liberecká ODS je pro lidi pomyslným "rudým hadrem". Přeci jen si ale myslím, že totální veletoč do leva není úplně správným řešením a středolevá alternativa ČSSD, která vládla kraji poslední 4 roky se ukázala, jako mnohem lepším řešením. Vláda ČSSD se vcelku popasovala s povodněmi, které někdy žádná vláda v kraji v takovám měřítku řešit nemusela a také zvládla snížit tempo zadlužování. Myslím, že prostor pro zlepšení se najde vždycky, ale po té pasece, kterou za sebou nechala ODS neměla sociální demokracie lehkou pozici, to si musí všichni objektivně uvědomit a neměla by tuto pozici lehkou žádná strana. Myslím, že současné vedení by mělo dostat důvěru i na další 4 roky a mít klid na práci, což je přesně to, co je v našem kraji potřeba. Pracovat a zlepšovat jeho finanční pozici, stejně, jako zkvalitňovat úroveň života v něm.

+1/0
25.9.2012 16:40

Matyas Sandorf

Re: Levice ano, ale demokratická a umírněná, takže ČSSD!

ODS či ČSSD ... jen dvě strany téže (bankovněkapitalistické) mince. Oprašovat starý, nefunkční systém je zbytečná cesta. Bohužel si jí budeme muset projít, abychom už konečně pochopili, že tudy cesta nevede.

0/0
25.9.2012 16:44

LimonadovyJoe03

Re: Levice ano, ale demokratická a umírněná, takže ČSSD!

Bohušu, bojuj.

+1/0
25.9.2012 16:46

super_jerk

Re: Levice ano, ale demokratická a umírněná, takže ČSSD!

absolutne nesouhlasim. cssd by nemela dostat hlas uz jen kvuli te bidne kampani, kterou se prezentuje. co za posledni 4 roky dokazala, co dobreho pro kraj udelala? povodne? to je docela slaby argument, jak si pripisovat nejake (at uz zaporne, nebo kladne) body za prirodni katastrofu. k cemu mi jako obcanu je snizovani, nebo zvysovani miry zadluzenosti. vetsi dluh=vice veci, mensi dluh=mene veci, to je celkem logicke, spise mi jde o priority, ktere maji. naklikneme si cssd lib.kraje a hned me do oci bije nejaka nesmyslna slozenka, a hesla typu stop necasovi, snizeni dph. jak chteji snizit zadluzeni a zaroven snizit dph? to neni cssd ale harry potter & co.

0/0
25.9.2012 16:56

Jan Hrdlička

Re: Levice ano, ale demokratická a umírněná, takže ČSSD!

Myslím,že ČSSD vládla lépe, než ODS. Musela se vyrovnat s povodněmi, což je věc,která přišla z čista jasna a nikdy s ní nic neudělá. Problém je v tom,že peníze,které byly určené na nějaké projekty se daly do postižených oblastí a je pravda, že jako občanovi mi to nic nedalo,ale přeci když někdo nemůže vyjet z domu,tak je na tom hůř,než já a já si vždycky poradím. To je princip solidarity a ten by měl zůstat zachovaný. Pořád narážím na nové a nové strany,co to chtějí dělat jinak a pak končí v propadlišti dějin - VV. US-DEU, ODA,ty všechny to chtěly dělat jinak,nově a suprově,ale stálé a zavedené strany jsou stálé a zavedené proto,že očista přichází zevnitř. Složenky na stránkách soc.dem. jsou zjednodušující,jako každá kampaň tohoto druhu.Věc má širší kontext, ale ten se na plakát dát nedá. Každý si umí spočítat,jak to je. Faktem ovšem je, že to, co dělá současná vláda s DPH, či restitucemi je prostě špatně. Musí se to udělat jinak a po širší shodě a na to ta "složenka" poukazuje.

0/0
25.9.2012 17:05

super_jerk

Re: Levice ano, ale demokratická a umírněná, takže ČSSD!

ja neumim porovnat kdo vladl lepe, me jako liberecakovi zivotni uroven stoupa bez ohledu na stranu, ktera vladne, ja jen ztratil duveru jak v cssd, tak v ods. ja se vubec neumim ztotoznit s jejich programy, kterymi se prezentuji, kde oba rivalove kladou duraz na vzajemne napadani. ok, je to v politice momentalne in, ale kdyz uz se o sebe otiraji, nemeli by zapominat i na to, co chteji doopravdy udelat a to mi desive chybi, zejmena u cssd.  a napr. restituce nechme stranou, tu jde o liberecky kraj a ne o cesko. tu bychom si meli povidat o lokalnich, krajskych vecech, tedy i dluh mesta liberce, ktery svym hospodarenim ma na triku hlavne ods nema s krajem primou souvislost.

0/0
25.9.2012 17:24

romicus

Soumrak demokracie

Hlavním rysem totalitních diktatur je:

1) Objektivně vzniklé problémy neřeší - označuje domnělé viníky (kapitalisty, židy, přistěhovalce, kohokoli)

2) S cílem dosáhnout moci diktátoři manipulují s nevědomým davem, který volá po potrestání těchto "viníků".

3) V souladu s vůlí takto zmanipulovaného davu pak tyto "viníky", "spravedlivě" potrestají, přičemž popřou veškeré právo psané i přirozené.

4) Z nakradeného majetku obětí uspokojí řvoucí dav. Ve chvíli kdy nakradené prostředky dojdou, napadne pod různými ideologicky zdůvodněnými pohnutkami okolní státy. Toto je případ Ruska, Německa i starověkého Říma. Nikdy tomu nikdo nebyl schopen zabránit, a jak sleduji řvoucí dav v této diskuzi, nacházíme se mezi etapou 2 a 3. Svobodný lid si v demokratické zemi vždy najde svého Stalina, Hitlera nebo Caligulu. Čest práci, soudruzi!!!

+2/0
25.9.2012 16:35

LimonadovyJoe03

Re: Soumrak demokracie

Souhlas s popisem diktatur. Ale k tomu davu primitivů zde - polovina, možná více, jsou provokatéři, kteří schválně píší "kontroverzní" příspěvky a smějí se reakcím. Další část jsou prostě naštvaní joudové, kteří tam asi nakonec hodí socany nebo k volbám nepůjdou. Skutečných bolševiků je zde málo, pokud vůbec nějací.

0/0
25.9.2012 16:52

romicus

Re: Soumrak demokracie

Ale, jo. Já vím, že to není vždy reprezentativní vzorek názorů, ale přesto je nutno před podobným scénářem důrazně varovat - preventivně :-)

0/0
25.9.2012 17:26

LimonadovyJoe03

Re: Soumrak demokracie

Další věc je, co by KSČM bez podpory SSSR a někdejší rudé armády zmohla. Nejspíš nic. Rozhodně by nemohla začít znárodňovat majetky amerických, čínských, německých a dalších firem a kdyby si troufla na majetky Čechů, prohrávala by to u mezinárodních soudů, následovalo by obstavení majetku státu v zahraničí a izolace, časem samozřejmě ekonomické problémy, nespokojenost občanů, její potačovaní - vše by směřovalo k revoluci, která by přišla mnohem, mnohem dříve než když vládli naposled, protože by za českým komárem již nestál SSSR.

0/0
25.9.2012 17:32

pavel.61.

Re: Soumrak demokracie

na to , jak správně píšete , nemá bez zločinné Rudé armády sílu. Tedy je pouze nemravná. S tímhle názvem se vysmívá obětem komunistického režimu. Je to opravdu neucta a hnus. Navíc propagace zločinného režimu

0/0
25.9.2012 17:47

křemenáč

Re: Soumrak demokracie

Nebýt té  Rudé armády tak kopete uhlí v zemi Fratiška Josefa (viz Haidrich konečné řešení) . I Roosevelt pochopil , že páteř němcům zlomili rusové u Kurska (45 obrněných divizí SS a vermachtu). To , ale nikdo z pravice raději nechce chápat.

Vše co se dělo od Kurska dál je i vinou Chuchila, protože si myslel, že rusové vykrvácí a on se spojenci slavnostně s minimálnímy ztrátami schlamstne plody vítězství v celé Evropě.

O zločinné Růdé armádě jděte vyprávějte z očí do očí obětem v Osvětimy.

Udělejte si jen průzkum, kde dnes mají základny ve světě američané a kde rusové a pak něco kecejte.

+1/0
25.9.2012 18:20

romicus

Re: Soumrak demokracie

K té Rudé armádě jednu poznámku.

Do června r. 1941 byly bolševické Rusko a nacistické Německo spojenci. Jejich režim se lišil pouze ideologií, nikoli však prostředky - Poláci by mohli povídat nejen kvůli Katyni. Stalin a Hitler byli v podstatě stejní zločinci.

Zásadní podíl Rudé armády na Hitlerově porážce nelze zpochybnit. Ovšem to, že Rusové osvobodili Prahu bylo dáno mocenskými dohodami mezi spojenci, kteří právě díky podílu Ruska na porážce Hitlera nemohli Stalinovi zabránit v obsazení půlky Evropy včetně nešťastného Polska. Generál Patton pak mohl pouze tězce zkousnout, že mu bylo z těchto důvodů zabráněno v postupu na Prahu.

0/0
26.9.2012 8:16

kornell

Zase zavládne

rudý teror

0/0
25.9.2012 16:24

lord3723

Re: Zase zavládne

Jsi idiot ten teror tu máš teď nebo jsi jeden z těch co kradou a profitují na dnešní situaci nebo mladej a blbej.

+6/0
25.9.2012 16:30

Matyas Sandorf

Re: Zase zavládne

ó ... jak je krásné ... volit ODS.

s tátovou šrajtoflí a máminou kuchyní za zadkem :-P

+1/0
25.9.2012 16:31

avatar30

Re: Zase zavládne

Mladej nejsem, jestli bbej, to at posoudi jini, ale mohu se zeptat, jaky teror tu vladne, resp. jak Vas nekdo terorizuje?

0/0
25.9.2012 16:34

Matyas Sandorf

Re: Zase zavládne

tolik strachu, jako je dnes mezi lidmi tady pravděpodobně nebylo ani za církevní inkvizice v 17. století :-(

Dnešní doba je postavena na lži, podvodu a hlavně na tom strachu ...

+3/0
25.9.2012 16:47

avatar30

Re: Zase zavládne

Na strachu z toho, ze Vas nekdo uda, ze jste pomlouval nejakeho pohlavara a budete s tim mit opletacky? To je fakt k smichu. Ja tady klidne napisu, ze Kalousek je kus hoveziho a co se mi asi tak stane? A co by se asi tak stalo pred 40ti lety?

+1/0
25.9.2012 17:34

Matyas Sandorf

Re: Zase zavládne

tak to zkuste řící zítra vedoucímu v práci ...

+2/0
25.9.2012 17:46

King Dodatek

Re: Zase zavládne

Hehe, starý dobrý argument s vedoucím v práci ;-D Co by se asi stalo kdyby to řekl za komunistů vedoucímu v práci? No dotyčný by si podal kdyby chtěl, jen jinými metodami. Rozdíl žádný, akorát že dnes můžete tu práci změnit, což za komunistů nebylo zase tak jednoduché. Jste se svými argumenty směšný. Lidi se dnes nebojí změny, jen se jim nechce ji udělat. Volili koho volili, a teď to mají za trest, nikdo jim (na rozdíl od doby minulé) nedával do rukou volební lístky jedné strany. Za komunistů to bylo opravdu o strachu, protože všichni věděli, že režim se pomstí nejen vám, ale i vaší rodině včetně dětí, případně dokonce ještě dětí jejich dětí. Tomu říkám strach...

+2/0
25.9.2012 17:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.