- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tý už chybí jen to fialový sako, tak aspoň vlasy
případně na hřbitov.
má billboard? Jak praví klasik: Kdyby volby něco měnily, tak by už dávno byly zrušeny.
Tak čím to že při minulých parlamentních volbách lidi "vykroužkovali" řadu "zasloužilých" poliitků, kteří pak zmizeli v propadlištích? To není žádná změna?
Bez ohledu na kvalitu těch, či oněch billboardů.
Jak parte s oranžovou stužkou. Ale zase je hezké, že se projevuje politická orientace hodnotitelů. Jsou to holt také jenom lidi.
a odborník promluvil....nebo že by změnař?
To je tedy opravdu trefné heslo; proč jen mám ten pocit, že kdyby to tu ODS nadále vedla jako dosud, skutečně budou za chvíli hospice plné nemohoucích lidí, a nové se nebudou stíhat stavět...
Mimochodem, nechápu, proč atraktivní dámy jako Lenka Kadlecová mají touhu jít se strhat - fyzicky, psychicky i v očích veřejnosti - do politiky? Je to snad nějaké nevýslovné samaritánství, co žene Lenku Kadlecovou do politické zatuchliny? Nebo je to snad nějaká forma pokání za něco? Trochu dotyčnou lituji, ale zároveň věřím, že každému se dostane, co jeho jest - tak ať!
Opravdu rád bych viděl toho hlupáka který volí na základě předvolebních plakátů .
tak se rozhlédněte a vždycky jich několik uvidíte, ti chytřejší volí podle reklamy v televizi nebo podle toho, kdo jim na náměstí dá levnější guláš, většina lidí dál nedohlédne a vlastního názoru nebo nějaké analýzy nejsou schopní, kdyby plagáty a guláše nefungovaly, tak by to ti kandidáti nedělali
Myslím, že ČSSD si dala na PR své kampaně záležet a je to jedině dobře. Prezentace marketingové kampaně, kterou volby bez pochyby jsou se ČSSD povedla. Voliči si samozřejmě vyberou napříč tématy a dalšími aspekty, kterým přikládají význam, ale to, že má někdo plakát, jako z minulého století, či opravdu dobré provedení také o něčem vypovídá. Kouzlo je v detailech a myslím, že zde to platí dvojnásob. ČSSD má jednoduchou, poutavou a stylově čistou kampaň a myslím, že právě proto po zásluze vyhrála v hodnocení mediálních odborníků.
Je to naopak. ČSSD má vcelku nudnou kampaň a grafická úprava otřesná.
škoda, že je Sepp tak šíleně "skromnej" že ten svůj kukuč voličům na plakátech nukáže. To by byl propadák. Asi by mu někdo měl připomenout jeho telefonáty policajtům, abychom nezapomněli o koho jde
A tváře se tam nemění,
pouze tituly a příjmení,
a kdo má peníze vystaví svou mordu,
u dálnice na billboardu.
....atd...