Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berete vězně? Tak nic nedáme. Škole bojových sportů odchází sponzoři

Minulý týden majitelé zveřejnili záměr vybudovat v Havlíčkově Brodě internátní školu bojových umění pro sociálně slabé, nezaměstnané a vězně. Trvalo jen pár dní, než se na ně začaly sypat negativní reakce. A ty mohou ovlivnit chod školy. Kvůli odchodu sponzora se třeba nezačal stavět ring.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prohrávající obyčejný člověk

Zbytečné dotace.

Školu utáhne pár zlodějů, jakmile skončí promlčecí lhůta.

0/0
22.9.2012 5:22

smtc

SMTC MUANG SURIN SCHOOL

Tato diskuse je o tom,že chceme z vězňů dělat zabijáky. Vážení, od r.2001 do r.2012 bylo v českých vězeních 12 mistrů světa-reprezentantů ČR v thai boxu,mma a boxu. Dnes tam jsou 3. O tyto a ty budoucí máme zájem. Tedy o ty co už dávno jsou mistři,ne začátečníci a můžou učit naše začátečníky thai box, mma a box z řad dlouhodobě nezaměstnaných. Nejsme idioti ani magoři, aby jsme násilníky,devianty a zloděje učili něco co považujeme za něco co umíme díky velkému ůsilí a odřikání, které by málokdo s Vás zvládnul. Kluci , kteří u nás už teď jsou něco dokázat chtějí a nezaměstnanost jim v tom bránila ti co jsou v base a jsou bývalí závodníci,někomu dělali bodyguarda nebo stáli "na dveřích" a pak skončili ve vězení, ti mají u nás dveře otevřené. A pokud toto Vám vadí, pak o našem sportu nemáte nevíte nic. V NECHCEME ŽÁDNÉ DOTACE. UŽIVÍME SE SAMI.U NÁS SE MUSÍ MAKAT V LESE A TRÉNOVAT. NE KECAT.

+1/0
21.9.2012 21:24

holes5

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

EU

0/0
21.9.2012 23:01

bombai

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

No tak fajn, když nic nechcete a nepotřebujete, tak s pánem bohem. Tak co tu povykujete?

0/0
22.9.2012 0:01

Jeeves

Vidocque ?

To jako příbuzný zakladatele francouzské policie ? Surete? TAky kriminálník? Už se ničemu nedivím.

Po prvním roce budou umět dost na zabití člověka, nechají se vyhodit a ty konce...?

0/0
21.9.2012 21:03

Jeeves

Děkuji

NECHCI. Odejděte.

+1/0
21.9.2012 20:58

nahoda

@

Budu sponzorovat a potom od žáka dostanu po hubě ;-D;-D!!

Jako nástavba jak nezanechat na místě činu stopy;-D;-D!!

0/0
21.9.2012 13:45

holes5

Zdenek Vidocque - dlužník a podvodník

...zřejmě slušnej oddíl..;-D;-D :-P

0/0
21.9.2012 13:25

Destruktator

Na tu školu by mělo

padnout trestní oznámení, protože se snaží z kriminálníků vycvičit zabijáky, aby mohli lidi lépe okrádat a zabíjet. Škola by měla být i s majiteli okamžitě zavřená. A opravdu by mně zajímalo, zda má majitel čistý trestní rejstřík, když má podobné nápady.

+1/0
21.9.2012 12:19

Éter1

Re: Na tu školu by mělo

Jestli to už není jedno. Na jednu stranu to vězňům pomůže tři roky žít a pracovat, plus bydlet, když nemají po výkonu trestu kam jít a na druhou je naučí bojovému sportu, ovšem oni často z vězení vylezou nabušený večerama v posilovně, kterou ve věznici mají. Takže tady by to aspoŇ bylo pod kontrolou.

0/0
21.9.2012 12:35

nezavisla

Boj...

raděj zřídit školu společenského chování ,ta by byla prospěšnější:-P

0/0
21.9.2012 12:07

iqtykve

Re: Boj...

nebo něco ve stylu lidové školy umění, třeba se můžou učit hrát na nějaký hudební nástroj, zpívat a tancovat.....;-D

0/0
21.9.2012 15:38

mira.x

konečně

dostal někdo rozum!!!

+2/0
21.9.2012 11:25

Bobrufka

Miroslav Jiřík má pravdu !

0/0
21.9.2012 11:23

SMTC MUANG SURIN SCHOOL

SMTC MUANG SURIN SCHOOL

Vážení diskutující.

Za prvé jsem velice rád, že tato diskuse běží. Negativní nebo pozitivní. Důležité je , aby se mohl každý svobodně vyjádřit. Některé názory zde , ale vychází z neinformovanosti.

1, Aby se mohl někdo stát amatérským nebo profesionálním zápasníkem v Thai boxu nebo MMA, musí mít individuálního trenéra. Ten stojí dnes 600,- až 2000,- Kč/1 hodina. Mezi nezaměstnanými je mnoho sportovních talentů pro náš sport, ale ti nemají šanci si dovolit platit tyto trenéry a už vůbec ne se účastnit zápasů v zahraničí.

+1/0
21.9.2012 10:43

Anihilován 100 x.

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

ano je tam opravdu mnoho talentů takže za EU peníze si vychováme mlátičky o něco výkonější než by byly bez tohoto vzdělání SUPER, vše se zakryje péčí o sociálně slabé a je to doma, pro mě je to na stejné úrovni jako jiné rozkrádací etno kroužky tady ještě s nebezpečnými možnými následky

+2/0
21.9.2012 12:57

holes5

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

nemůžou si to dovolit? tak to mají ovšem smůlu :-P.............já si například taky nemůžu všechno dovolit a tak nějak jsem se s tím naučil žít. ......tak nechte těch keců

0/0
21.9.2012 13:24

bombai

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

ježkovi voči, já pracuji celý život, i ty daně platím, sociálku, zdravotní, nemocenskou, a chtěla bych jachtu. Určitě jsem talentovaná jachtařka, jenže si ji nemohu dovolit. Přispějete mi?

+3/0
21.9.2012 15:02

zorro_rojo

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

Ne. Ale poradim vam.

To se musite dostat do kriminalu. Pak se, jako hrisnik touzici po napraveni prihlasite do skoly bojovych umeni.

Az se neco naucite, tak si na tu jachtu vydelate. Po vecerech na ulicich..  :]

0/0
21.9.2012 23:58

bombai

Re: SMTC MUANG SURIN SCHOOL

Po večer na ulicích já moc vydělat neumím...teda leda bych šla ..no víte co, a na to už moc nemám věk, a ostatně ani talent...tak já si holt na to sdílení jachty jednou za uherák vydělám přes den a v kanclu.

0/0
22.9.2012 0:05

štamprdle

ŽE BY SI NĚKDO STAVĚL ARMÁDŮ ?

TED UŽ JEN JE NAUČIT STŘÍLET A VYMÝT MOZEK

A SLUŠNÝ OBČAN CO?? POLICII NĚKDO SOUSTAVNĚ ROZKLÁDÁ A SOUDNICTVÍ JE TAKY V RUKOU MAFIE;-€

0/0
21.9.2012 10:18

Kublajchan

Re: ŽE BY SI NĚKDO STAVĚL ARMÁDŮ ?

Klid, vždyť vám nikdo nezakazuje se také naučit střílet ;-)

+1/0
21.9.2012 10:57

nickless

Vidím dobře? To se mi jen zdá, ne?

Za chvilku musí zvonit budík ... 8-o8-o8-o8-o8-o

+2/0
21.9.2012 10:15

Caretaker

A po třech letech výcviku

Se postaví na vlastní nohy a díky uplatnění nabitých zkušeností budou škole odevzdávat 20% následně získaných prostředků, ale snad se mýlím. Tenhle článek mne fakt pobavil. Ještě by tam mohl probíhat přidružený kurz zámečniství, práce s výbušninami a střelecký klub. ;-D

+1/0
21.9.2012 10:04

S@t@n

Muklové jsou ideální bijci na nelegálních zápasech

pořádánaých mafiány. Nikdo jinej na takovej zápas nepůjde.

0/0
21.9.2012 9:55

awalker

Zdenek Vidocque

http://img.webme.com/pic/w/wfmc/zdenek.vidocque.jpg

0/0
21.9.2012 9:29

awalker

Apríl

?!

0/0
21.9.2012 9:22

Anihilován 100 x.

co takhle nadace

která by lidem ze sociálně slabších vrstev a vězňům pomáhala opatřeit prostředky na zbrojní pas a zbraň?

0/0
21.9.2012 9:18

xkox

Re: co takhle nadace

naco zbrojni pas ? s ohledem na to ze by stejne ty zbrane pouzivali k nezakonne cinnosti, tak by je snad stacilo jenom vyzbrojit ;-D

+3/0
21.9.2012 9:23

harius

Re: co takhle nadace

To je další věc. Lotři užívají ke své činnosti legálně držené palné zbraně jen velmi zřídka:-)

0/0
21.9.2012 9:26

harius

Re: co takhle nadace

V případě légálně držené palné zbraně nejde naštěští jen o peníze. Netvrdím, že neexistuje člověk, který má zbrojní průkaz a nemusel dělat zkoušky a nemá čistý opis trestního rejstříku, žijeme v Čechách, ale rozhodně tvrdím, že na tohle si plicie dává docela bacha. Mimochodem, co máte furt všichni s tím zbrojním pasem ? Nic takového neexistuje.

+1/0
21.9.2012 9:25

xkox

.

Ale napad je to ve sve podstate dobrej, na tri roky si poridit levnou pracovni silu, stahnout prachy od sponzoru, a urcite by se na to dostala i nejaka ta dotace, kdyby se kurs bojovych umeni nahradil nejakou jinou vzdelavaci cinnosti, tak by zisky zustaly stejne a nevzbuzovalo by to mezi tamnimi lidmi nevole... ;-D

+1/0
21.9.2012 9:17

proč???????

Oslíkové

zbaběci,pokrytci a především hlupáci,co si hrají na chytráky a nic o tom nevědí.Plkejte dále a plácejte se po ramenou ;-)

+3/0
21.9.2012 9:15

Bejbís

Re: Oslíkové

Plkáš už dlouho?

Tak pojď, já tě polácám po ramenou.

0/0
21.9.2012 9:59

Anihilován 100 x.

výborný nápad

majitele okamžitě zavřít pro obecné ohrožení

+7/0
21.9.2012 9:09

Joachim.Nowak

Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

Aby se kriminálníkům líp loupilo? Za chvíli jim budeme vydávat zbraně? Jsou věci, které by se měly zakazovat v obecném zájmu.

+6/0
21.9.2012 8:45

Toranoko

Re: Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

no, pokud nekdo vydrzi tri roky, je to dost o sebekazni a hodne vysokych narocich na osobnost. Vy je poslete radej do kriminalu, kde se stejne nauci to same, kde zijete ? Klubu s touhle tematikou je po republice jak nasr... akorat tam proste chodi kdo chce a jak chce... akorat ze bez jakekoliv jine kontroly. Toto znamena aspon nejake pozadavky. Mimochodem, kolik lidi uz se  napravilo ve veznici ?

+5/0
21.9.2012 9:14

Anihilován 100 x.

Re: Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

vydržej? Tato škola je podle zaměření jasně připravená brát peníze z dotačních titulů, takže si tam synci pěkně potrénujou, zabouchaj si do pytle hlavně aby tam chodili, naučí se líépe mířit a taky body kam je dobré útočit např. kořen nosu opravdu super věc

+4/0
21.9.2012 9:17

Toranoko

Re: Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

znova opakuju, ze tohle oni uz umi, polovina jich v nejakem takovem klubu beztak byla. Nebo si vazne myslite, ze se vznaseji v nejakem vakuu ?

+1/0
21.9.2012 10:46

vanhooll

Re: Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

Vážený pane, takže se v tom budou dále zlepšovat? A předpokládám, že ne všichni mají zkušenost z bojovým uměním. Takže co neumí, se doučí a tím vzniká veliká, chcete-li větší společenská nebezpečnost. Pokud jste si nevšiml, tak se to tu bohužel hemží lidmi, kteří páchají trestné činy opakovaně. Tím pádem tedy nejsou schopni vést normální život a jsou tzv. nepolepšitelní nebo společensky nezařaditelní. A vy jim dáte do ruky "zbraň v podobě znalosti bojových umění? To je snad vtip ne?

+1/0
21.9.2012 11:59

Éter1

Re: Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

Pokud mě někdo půjde napadnout, nebude potřebovat ani znalost bojového umění.

Přepadnout někoho zvládnou tihle týpci i bez bojové přípravy nějaké školy.

+2/0
21.9.2012 12:39

Toranoko

Re: Školy bojových sportů pro vězně potřeba zakázat.

kolik bojovych umeni a jak dlouho jste cvicil ? Jen tak pro info, ze vite, jaky maji vliv na lidi :-)

0/0
21.9.2012 20:55

sasena

Po kapkách

nám média servírují různé lahůdky, myslím, že už se tady nenajde nikdo, kdo by nebyl nasr... . Tohle je výsměch. Která kapka bude ta poslední? Možná že ta metyletylpropanbutan...:-( ???

+1/0
21.9.2012 8:32

the 2nd

ano ano, pro tyto 3 skupiny jen to nejlepší...

...už se těším, až si to nějaký etnický nečech bude chtít vyzkoušet při multikulturním obohacení Rv

+5/0
21.9.2012 8:27

net.Xtreme proti diskriminaci

Tak kdo jiný než vězni

potřebuje bojová umění aby přežil, případně si i něco vydělal? Navíc, když se z vězně pak stane třeba trenér je to lepší, než když pokračuje v bývalém řemeslu...

+1/0
21.9.2012 8:26

Bejbís

Re: Tak kdo jiný než vězni

Máte pravdu.

Sice nám vychová stovky chodících zbraní, ale ten jeden polepšený za to stojí.

+4/0
21.9.2012 8:55

Ravenek

Tak napad...

Tak napad to neni spatny. Tvrdy rezim a filozofie bojovych umeni z nich muze vychovat slusne lidi lip, nez vezeni nebo pobyt na pracaku. Byvali vezni cvici bojove sporty ve spouste sportovnich klubu, malokde se na tohle ptaji. Otazka je, jestli je to skutecne tak, jak tvrdi... Cehoz se dost bojim.

+2/0
21.9.2012 8:22

sasena

Re: Tak napad...

ha ha ha...

0/0
21.9.2012 8:26

Caretaker

Re: Tak napad...

Ano, ta filozofie, ale ta je tam málokdy a málokde. Nesmíte se tak často dívat na Van Damma a Bloodsport.

0/0
21.9.2012 10:06

Éter1

Re: Tak napad...

Budete se divit, ale kluby jako Taekwondo a karate tu filozofii opravdu propagují.

+1/0
21.9.2012 12:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.