- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zejména mladí, co jim ještě neoschl inkoust na řidičáku bohužel nejvíce přidávají křížky u silnic. Mělo by se zavést omezení jako ve Francii, kde mají nováčci omezenou rychlost a jezdí s Áčkem. Ale k silnicím. Stát vybere na silniční dani, mýtném, dani z benzinu a nafty, dálničních známkách miliardy ročně. Zajímalo by mě, kolik z toho jde na výstavbu a údržbu komunikací. AŤ TO KALOUSEK VYČÍSLÍ!!! Myslím, že tyto prostředky jdou na naplnění státní kasy stejně jako daně z cigaret a alkoholu. Přitom se zapomíná, že nejde jen o řidiče, ale že se přes města a vesnice valí nadměrné množství aut a kamiónů a žít v tom je o hubu. Začal s tím expert Bárta a vláda v tom vesele pokračuje. Kolik kamiónů už skončilo v baráku, kolik chodců bylo zabito? Nestačí ani tyto argumenty?
pokud řidiči nebudou dodržovat dopravní předpisy, budou umírat jako na okresce, tak na rychlostní silnici.....
...lide umiraji jenom kvuli ridicum = problem je v lidech, ne v nedostavene rychlostni komunikaci....
idioti jezdící na hraně závislí na adrenalinu za volantem stejně budou jezdit na hraně, dokud sebe a případně i několik nevinných nezabijí.
tohle je opravdu problém, který by se měl řešit...R7 má větší zatížení než D8 (i když se to moc nepřiznává) a je na rozšíření přpravená... v podstatě je to celkem malý projekt... ale ve středních čechách by bylo potřeba vykoupit pozemky za Slaným směrem na Panenský Týnec a na to se zatím kašle...zbytek je v podstatě zajištěný..
Mrtvých je tam neuvěřitelné množství, provoz hustý a řidiči riskují nebo dělají chyby... kličkování v kolonách přes dvojitou plnou je běžný jev, sjezd z čtyřproudovky u Sulce na Louny je šílený a i když to tam znám, v noci je to labirint....při poslední nehodě jsem to tam trochu pozoroval a za půl hodiny tam dva řidiči projeli v protisměru!!
Riskující řidiči vezou svůj problém v hlavě a je úplně jedno, na které silnici se nakonec zabijí. A ovlivnit, kolik lidí vezmou do hrobu, lze také jen těžko.
1. už nadpsi je nesmysl - lidé na silnicích umírají hlavně kvůli nezodpovědnosti- at´ už své nebo ostatních účastníků silnič.provozu. Jezdím hodně ( i tuto trasu) a když pozoruji co někteří vyvádí a jak hazardují nemám slov. Kdo jezdí mohl by vyprávět (autobusáci,řidiči nákladu atd) , ale problém řidičů co usednutím za volant odloží zdravý rozum a základní pravidla odpovědnosti je problém dnešní ČR celkově.
2. R7 coby jako rychlostní komunikace s úseky dálnič.typu odnikud nikam je opravdu blbost a unikát
3.R7 Praha -Slaný by měla být překvalifikována na II.třídu- opět unikát -kde jinde na světě mají rozmlácenou okresku s 2 pruhama v obou směrech
Za vším jsou prachy - ale kde jsou všechny ty peníze ,co už všichni z nás zaplatili v DPH , dani z PHM , silniční dani , mýta a dálničních kuponů když správci komunikací nejsou s to na těchto pořádně udržovat ani značení když už je ani neopravují ,natož staví nové a FURT JENOM SLYŠÍME ŽE NEJSOU PENÍZE ?
Obchvat obce Sulec není značen jako dálnice a tudíž je tam povolena maximální rychlost 90km/h. Dost často tam policajti vybírají.
Nemůže za to nedostavěná silnice ale lidská blbost za volantem, nicméně na dostavbu nejsou peníze, protože xxx km se postavilo jako předražené zakázky, kdy ze stavby muselo prostě být i na tučné "všimné", a komu šlo? Koho jste volili, toho mát (bohužel je díky vám mám i já), těch se ptejte na cenu lidského života.
Ono je to v článku jen špatně podané. Nehody jsou tam hlavně kvůli tomu, že tam kde ještě nejsou čtyři pruhy, je silnice postavena skoro všude už alespoň v polovičním profilu dálnice. Takže se tam hezky jede, klidně těch 130, pro které to je stavěno. Jenže v obousměrném provozu, jako když je na dálnici omezení. Na dálnici je to oddělené a omezená rychlost na 80. Tady ne. A v noci si někteří řidiči také myslí, že jedou po dálnici a můžou klidně předjíždět. Nenapadne je, že za keříky vlevo není protisměrná polovina, ale zatím jen rezerva pro rozšíření. Hlavně okolo Loun, kde mate široký zářez, dlouhé nadjezdy apod. Podobné nehody byly na nedostavěném obchvatu Plzně, než tam dali bariery. Na silnici 7 se samozřejmě bariéry v tak dlouhém úseku dávat nemohou, ale postačila by i značka upozorňující blbce na obousměrný provoz.
No tak to asi nééé, že by lidi nevěděli, že tam je obousměrka. Drtivá většina řidičů tam jezdí pravidelně, do Práglu za prací. Ráno tam, večer zpátky. I proto se tam jezdí svižně, doma chce být každý brzo. I ta silnice to umožňuje, problém je s kamiony, které když se nastřádají dva, tři za sebe, tak dost lidí chytne nerva a zariskuje, protože jet 70tkou až za Slaný se jim nechce.
Takže řešení bych viděl alespoň takové, že se tam dá a) značka 120kmh b) se bude důsledně kontrolovat, jaké mají řidiči rozestupy a zda nebrání bezpečnému předjíždění (zejména kamiony).
http://vorisek.blog.idnes.cz/c/195056/Oraniste-s-dalnicni-znamkou.html
Smutny, ze tohle bylo psano pred rokem a porad to plati, tam se sahlo akorat na asi prvni 3 kilometry, jinak je to absolutne bez udrzby.