- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud nebude lávka použitelná i pro cyklisty bude k ničemu. Jaký je průměrný věk občanů na Dukle ? Myslíte, že ti lidé tam skutečně půjdou pěšky až za dopravák a pak do spousty schodů se zavazadlem na vlak ??? Vážení je rok 2012 - jestli něco tak podchod
Ostatně pokud bude ta nová čtyřproudovka mít vedle sebe stezku a chodník tak je nějaká lávka za desítky mega nanic
Projekt sice ještě žádný neexistuje, ale nepředpokládám, že i ti radní se svým vzděláním budou s cyklisty počítat a překročí svůj vlastní stín. Ale on projekt nebude žádný natož jeho realizace. Na to si v Pardubicích již zvykáme. Jen samé kecy a kde nic tu nic.
A příště prosím v příspěvcích volit vhodná slova jako průměrný věk občanů na Dukle, spousty schodů notabene se zavazadlem. Hádám diskutujícímu tak 20 plus mínus. Asi Sokol a zdatný sportovec.
No a ta čtyřproudovka ?? Ta už se staví také 30 let. Buďme optimisté, ale neurážejme se.
Zajímavé téma. Bude to stát odhadem 40-50 mil. CZK. Praktická věc pro občany. No, ale také bude stát daňové poplatníky ročně provoz aquparku střízlivě kolem 30ti až 40ti mil. CZK. To je realita, počty neoblbneme.
A na komunisty ať se dnes nikdo už neodvolává. Taková byla tenkrát doba. No a dnes je doba jiná - doba zkorumpovaných politiků a státní správy, kteří tuto zem plení bez bázně a hany.
Mám vážnou obavu, že až rozezlení občané půjdou dělat defenestraci, tak se pardubicčtí politici budou stále usmívat, protože si budou myslet, že jim lidé jdou dát hobla.
Chapu dobre, ze to, co se nestihlo postavit za komancu, tak to je pro soucasneho politika a urednika zcela neresitelny problem ?
Nesmíme zapomenout, že je také nutné zaplatit hvězdy z NHL
Mohl by tu někdo seřadit např. tyto investice dle důležitosti a užitečnosti pro obyvatele Pardubic:
Rekonstrukce třídy Míru - Akvapark - přesun stanoviště autobusů o 300 metrů, tedy tzv. Přednádraží - lávka přes Chrudimku spojující park pod Zámkem a prostor Na Špici - lávka přes koleje spojující Duklu a Palackého (náměstí Jana Pernera) - vykácení čtyřstovek zdravých vzrostlých stromů a jejich náhrada stovkou nových malých doplněná lavičkami za 70 tisíc Kč (tzv. revitalizace Tyršových sadů) - pravidelná péče o všechny sady v Pardubicích včetně skutečné revitalizace (to asi není vybetonování hlavní cesty a schodiště za 14 milionů, že?) - funkční řešení automobilové dopravy ve městě...
Má vedení města nějaké priority?
Umí paní primátorka seřadit předchozí body dle důležitosti a užitečnosti pro obyvatele města? Uměl to pan Deml z ODS?
Ano, lávka přes kolejiště by byla potřeba. Pomohla by tisícům lidí z Pardubic. Proto nebude. Radnice má raději tobogány...
Ano "Anarte", snad se tentokráte shodneme. Projektů v Pardubicích je a bylo už mnoho. Ale realita ?? Absolutní " Nula". Nebude lávka, nebude přednáraží, nebude nic, ale vůbec nic. No, ale co je důležité, že paní primátorka kandiduje za nějakou koalici za pardubický kraj. Hanba vystřízlivět.
Když mohli naši radní jít žádat miliony z EU na opravu parku a pravděpodobně by jim ten nesmysl i vyšel, nebýt úplného šlendriánu, pak nechápu, proč by to nešlo zde. Asi jde o to, že na lávce by nebylo moc co rozkrádat. Přitom ty peníze z EU buď vybereme my nebo je vybere někdo jiný (případně nikdo). Takže by město mělo konečně nějaký projekt, který by nebyl nesmyslný a prospěl i velké části místních.
Že nelze na lávce nic rozkrádat??? Zeptejte se příslušných stranických úředníků, jak straníci rozkradli nemocnici, Umí i tuto položku. Čtyřicet miliónů je základ a další milióny na nekontrolovatelných dodatcích jako je výtah pro vozíčkáře, záhadné signalizace, nevýhodné smlouvy na servis a údržbu a podobně. V tomto jsou straničtí funkcionáři ve službách pro nás občany nepřekonatelní.
Vsetínské nádraží: "Vážení cestující dbejte osobní bezpečnosti při vstupu do kolejiště"
Pardubice: Den co den tuto trasu hlídají 3 uniformovaní a šikanují lid, který jde do práce na příkaz stranických soudruhů. Co natom, že v jiných obcích a na jejich nástupištích můžete běhat po kolejích zvesela, jinak by jste se totiž do vlaku ani nedostali. Co platí na jednom místě republiky neplatí na druhém. A tak se vymýšlí a spekuluje. Jednou postavíme obrovské mezinárodní letiště, kde za všechny peníze uděláme jenom projektovou dokumentaci,nebo v ceně silnice 1.třídy postavíme komunikaci prašnou, pak chceme vykácet 400 velkých stromů v parku a zasadit malé jednoleté, atd atd. Krásná je přece jen práce úředníka, která vede ke stranickému blahobytu.
zkusil jsi někdy použít hlavu a zamyslet se nad provozem na vsetínském nádraží a pak to porovnat s pardubickým? třeba v kostěnicích se taky může přecházet trať, tak proč ne v pardubicích, že?
Park, Třída Míru, Přednádraží, Veřejné WC, Obchvat-silnice kolem Parama, průtahy s AQUA PU........, jo a jeden návrh na lávku přes Labe od Poseidona tu už byl, tak milí pardubáci nebojte, lávka nebude. Klasika Pardubic.
..... jak říkám také, nebude nic. Jen oči pro pláč.
Pokud by se protáhl jeden z podchodů vedoucí ke čtvrtému nástupišti směrem na jih k ulici K vápence, jednalo by se o pár desítek metrů podchodu pod odstavným kolejištěm. Muselo by to být levnější než lávka přes CELÉ kolejiště.
Podchod by možná mohl být i spolufinancován z obchodů, které by v něm investor pronajímal.
V celém dlouhém úseku Paramo most - podjezd 17. listopadu rozděluje trať město na dvě části, řešení pomocí lávky či podchodu by velice pomohlo lidem na obou stranách kolejí.
Nebo snad musíme čekat na první mrtvé z těch, co nedovoleně přechází koleje? Tohle hlídky policie nevyřeší nikdy, lidé tam budou chodit pořád. Z dukelského náměstí je to přes koleje na nádraží 10 minut. Busem či pěšky to vyjde na půl hodiny.
tak, podchod vyjde určitě dráž, než lávka. A zkušenosti z takových víceúčelových podchodů jsou celkem jasné....obchody si tam nikdo nepronajme a jsou prázdné (jako třeba v Olomouci) nebo se z nich stane jeden velkej Saigon (Brno) a odkladiště fe´táků a alkoholiků, kvůli kterým je nebude nikdo využívat a lidi budou zase lozit přes koleje