- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za současné situace jsem pro zavedení mýta za kilometr i pro osobní vozy. To by bylo spravedlivější než paušální roční částka. Bylo by to spravedlivější, platilo by se za skutečně ujetý kilometr.
jsem také pro mýto, a na úsecích "dálnice", na kterých by ve slušných zemích byla omezena rychlost třeba na 80 a urychleně by je opravovali, by se samozřejmě neplatilo nic.
Za africkou dálnici (snad sem moc africkejch států neurazil-asi jo.....) D1, by spíš stát měl PLATIT všem odvážlivcům co na ní vydrželi jet víc než 30 min........katastrofa WTF
Africka dalnice v napr. v JARu je opravdu dalnice,oproti parodii na dalnici nasi D1.
no právě, obyvatelé vesnic podél okresek vám děkují
Na co kupovat známku? Na ten kousek polní panelovky? Že si zničím vůz a zdraví? A budu podporovat zločince? Né! Děkuji!
Navrhuji zrušit po vzoru Švýcarské konfederace známky desetidenní a měsíční a ponechat jen roční. Počet remcajících se v podstatě nezmění, vybere se o něco víc peněz a známka tedy bude moci být o něco levnější. Pardon, jsme v Česku, známka tedy levnější nebude.
už to trošku s tím vyděláváním peněz přehání, copak nechápe, že když je spotřební daň na PHM vyšší, tak lidi začnou hledat alternativu kde jí brát? stejné je to i s dálnicemi a to není jenom o osobních autech, ale i o kamionech...hodně z nich teď jezdí přes neplacené úseky pokud můžou...pokud by stát alespoň zlevnil dočasné známky, tak by vydělal víc než chtít po lidech 11 160Kč/rok za desetidenní známky, 5 280Kč/rok za měsíční, oproti 1 500Kč za roční je to fakt hodně, chápu že musí stát kratší známka o něco víc, ale v případě 10denní při 1 500Kč/rok to vychází na nějakých 42Kč/10dnů, takže když by stála 100Kč, tak je to adekvátní cena...stejně tak měsíční vychází na 125Kč/měsíc, pokud by byla např. za 250Kč tak si jí koupí daleko víc lidí a státu to tak přinese víc peněz...minulý rok tak přišel stát o 40tis., letos o 730tis., trošku rozdíl, přitom mohl vydělat alespoň 73tis. Kč kdyby stála desetidenní 100Kč...co je lepší, mít alespoň nějaký menší zisk nebo žádný?
Nechtěj po státu, by něco chápal. Toho není schopen. Tam fungují principy první signální soustavy, nic víc.
Proč v tom případě jedou po dálnici když hned vedle ní vede souběžná silnice 611, po které skoro nikdo nejezdí? Mnohdy je dokonce trasa Praha-Poděbrady rychlejší po 611 než po dálnici. Doufám, že těm trotlům napaří policie nebo celníci maximální sazbu. Za blbost by se mělo vždycky platit.
zaplatí v průměru 900. (viz článek) víc jak jednou ročně je asi nechytí, takže se jim to vyplatí.
chápu, že to není malá částka, ale nemyslím si, že je to zase taková raketa...ti lidi mají pak celý rok klid...
Jenže tady je v módě, že každý, kdo má vzadu mezi půlkami otvor, do něčeho kafrá a proti něčemu protestuje. A čím hloupěji, tím intenzivněji.
Ale když se jim chce platuit radši těch 5 tisíc, aby "ušetřili", tak ať platí.
Lidská blbost je věčná a nekonečná. S tím nic nenaděláme. Spartánská doba je už dávno passé. Ale tehdy to fungovalo dobře.
Známky jsou, bohužel nepřenosné z auta na auto a spousta aut v ČR jezdí jenom od jaro do podzimu.
My máme v rodině jedno auto jezdící celoročně (to má známku) a tři další stará auta, se kterými jezdíme jenom občas, pro radost a jenom od dubna do října.
Roční známka je zbytečně drahá, měsíční je k ničemu.
Tak musíme jezdit buď mimo dálnice, nebo přelepovat jednu známku z auta na auto.
Pololetní dálniční známka, nebo třeba dražší, ale přenosná roční známka (na jméno, aby se nekradla) by to vyřešila.
Kalidoskop exotických nápadů. A co třeba takhle: Chceš jet po dálnici? Kup si známku. Nechceš si koupit známku? Jeď po souběžné silnici. Tečka.