- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chtělo by to nejen nízko emisní zóny pro staré auta, ale i nízko věké zóny - proč mají důchodci běhat po městech, vždyť určitě zbrzďuji provoz, a co takhle plovárny zakažme vstup ženám s menšími košíčky plavek než C, víte jak by možná stoupla návštěvnost ze strany mužů. Ony totiž i stará auta musí na STK a Emise, a pokud podmínky pro provoz
splňují, tak proč další poplatky a omezení. Ono to bude trochu loby ze strany výrobců automobilů. Pokud zpřísníme dohled nad stanicemi STK, nemusíme řešit pojízdné vraky, kterými navrhovatelé argumentují. V dnešní době se nabízí paralela s alkoholem, proč zavčasu řešit problém s pančováním když to jde později zakázat celoplošně. Pokud to
půjde takhle dál přeji Vám mnoho štěstí při vyplňování žádostí o vjezd či vstup: staří auta 52 let, věk 70 roků nebo prsa velikosti B nebudou hodnoty úspěšných žadatelů.
to je úder!Jenom nevím koho nebo komu,většina kamionů má už minimálně 6 let euro 5.Není na čase přestat omílat nesmysly a vymlouvat se na kamiony?Co třeba popravdě prohlásit že město nebo obec nemá peníze a chce zavést poplatky za emise?Běžný obyvatel-volič by se na ...ral ale pokud se vymluvíme na kamiony tak to projde.Obyvatelé měst a obcí budou pěkně platit poplatky za emise euro2,3,4,5, a občas tam přijede kamion...ale hlavně všichni nesnášíme kamiony že?
A proto je u nás zavedeme. Jsme opravdu národ blbců?
pokud by šlo o zlepšení životního prostředí, tak by ty vignety. nebo plakety, nebo jak se to vlastně jmenuje, byly pro každé vozidlo, které vyhoví, ZDARMA. Spíš bych pochopil, že ti kteří nevyhoví a chtějí vjíždět by si ji mohli od obce koupit za těch 80 K. Jde tady pouze o další výběr ekodaně aby bylo možno zas něco rozkrást. Mimochodem u nás na Ostravsku by nepomohlo, ani kdyby, jak je dnes módou, zakázali všechna auta.
Ono to nepomuze nikde. Protoze ta auta, ktera nevyhovi jsou uz v naproste vetsine jen jako "vikendova", v beznem provozu je videt neni.. je to jen o tom, jak vytahat penize z lidi. A obce ktere to zavedou zjisti, ze sice maji pekne, nove dopravni znacky, ale aut v ulicich porad stejne.
emisni zony zadne kamiony nevyzenou nebot kamiony plni zpravidle euro IV ci dokonce euro V. emisni zony v nemecku meli vyrazne omezit provoz predpotopnich rachotin zejmena mistnich a donutit lidi k prechodu na verejneou dopravu nebo k nakupu novych aut.
je nejen nekonečná, a navíc se šíří nadsvětelnou rychlostí, že pane ministře? Zkuste dojet kamionem třeba z Lovosic do Děčína, potažmo Ústí. Než korigovat nesmyslný stavební zákon,umožňující ekoteroristům blokovat důležitou výstavbu dálniční sítě, tak vymyslíme plakety. Dálnice od nikud nikam, rozparcelované na kousk a miliardové výdaje, to by nám šlo. Ale než se snažit současnému katastrofickému stavu zabránit, vymyslíme nálepky a hlavně poplatek. A když už nálepku, proč další výdaj? Proč není přidělena automaticky při STK? Samozřejmě, další penízky do molochu s názvem stát.
tam už je pouze z názvu "Chráněná krajinná oblast" zřejmé, že auta s vysokými emisemi sem nepatří !
a pak bych zavřel ty fabriky a sklady a prodejny a budeme mít konečně od toho hluku a práce všichni pokoj
existuje daleko ekologičtější a doposud i levnější železnice
V zimě se nedá na vesnicích ani vyvětrat jaký je tam smrad. Bydlet u dálnice je proti tomu jako bydlet v lesoparku. Zejména teď ze začátku topné sezony to bude mazec, všichni nacpou kotle nastřádanýma petkama a to, že tim přiotráví ostatní je jim jedno.
z topení zemním plynem vznikají také velmi nezdravé látky
proste at vyhlasi ze palti ty nemecke a je po problemu. U nas se bezne prodavaji na STK za cenu cca 300kc.