Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát spočítal prohibici: ve skladech zůstalo 20 milionů lahví

Kvůli prohibici zůstalo ve skladech 20 milionů lahví alkoholu, uvedl ministr zdravotnictví Leoš Heger. Jak dlouho bude zákaz prodeje tvrdého alkoholu platit, zatím neřekl. Policie dál hledá původce metanolu, může to trvat týdny, tvrdí policejní prezident.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mistr Podještědský

Ministerstvo zemědělství?:

Proč to řeší zdravotnictví, když výroba patří zemědělství????? Televize uvádí nesmyslná čísla, lidé u nás vypijí 10 litrů čistého lihu a ne 10 litrů alkoholu, navíc vyrobí se určitý počet lahví, který jde do prodeje, že by pančovaný alkohol nakupoval láhve v cizině??? nebo vymýval použité a vykoupené láhve? To jsou naprsoté nesmysly. Novináři nemají ani ponětí jak vše vzniká a informace jak na Nově tak na ČT nemají valnou hodnotu jsou jen matením....Podobně píšou novináři v novinách. Potěšil mě Liberecký deník, když na první stránce zveřejnil plakát Wanted hejtmanka, je to zajímavé!!!! Co dělají výrobci láhví???? Co dělají kartonáři, výrobci uzávěrů? Co výrobci etiket? Všichni přicházejí o peníze, vždyť to není je záležitost výrobců alkoholu.

0/0
18.9.2012 11:10

avatar30

Re: Ministerstvo zemědělství?:

Protoze to podle zakona 258/2000 o ochrane verejneho zdravi spada do kompetence zdravotnictvi.

0/0
18.9.2012 11:30

ježo

Re: Ministerstvo zemědělství?:

Výroba lahví spadá pod ministerstvo zdravotnictví?Zátky taky někdo vyrábí,třeba na barvy,také spadá pod ministerstvo zdravotnictví?

0/0
18.9.2012 16:18

avatar30

Re: Ministerstvo zemědělství?:

Vyroba lahvi spada pod nejake ministerstvo? Ovsem co se tyce ucinku na lidkse zdravi, tak to v tomto pripade zcela jiste spada pod ministerstvo zdravotnictvi, ktere to diky tomu resi neb to je v jeho kompetenci - viz avizovany zakon

0/0
18.9.2012 16:23

zuzkadost

a 20 milionů doma

;-)

0/0
17.9.2012 21:09

Caroline P... Bártowa čamrda

To budou mít Zlínští zedníci makačku

víte jakou práci jim dalo než 700 000 l lihu zamíchali do malty , toto je 30x větší množství ;-O

Skvělé byly  "české Modrosoudy" na druhém zdrojovém konci tohoto řetězu. V případě lihové kauzy Cinol byl dokonce před soud postaven někdejší finanční šéf finančního úřadu v Brně Miroslav Čáslavský ,  a dnes je to ctihodnný člen Kalouskovy TOP09 ... a světe div se ...

!!Líh lijeme do malty !!, řekli podvodníci. Soud musel věřit....!!700 000 litrů lihu tam podnikatelé vylili v rámci boje proti alkoholismu a za kapitalismus;-)

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=666459

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/165438-ve-zline-padly-dalsi-tresty-za-stosedesatimilionove-danove-uniky/

0/0
17.9.2012 21:04

Blue Thief Species 8472

Re: To budou mít Zlínští zedníci makačku

Lijou ho do nafty, kdyz uz..

0/0
18.9.2012 16:24

Blue Thief Species 8472

Re: To budou mít Zlínští zedníci makačku

Tak oprava skutecne do malty. Clanek jsem cetl uz v noci..:-)

0/0
18.9.2012 16:26

KarelPl

všechno je to kvůli zvednutí DPH

Další krok vlády bude, že se musí zvednout DPH alespoň na pivo, když mu ta na vše neprošla, aby stát neměl takové ztráty. Po zrušení prohibice za měsíc, se už ale DPH z piva nevrátí na současnou hodnotu, nýbrž zůstane.

Pak se objeví metylmouka v pečivu (veky v balení po 6 ks) a nebude se smět prodávat pečivo větší, než rohlík, načež se zvedne DPH na rohlíky. Následovat budou metylmléko, metyltabák, metylmaso a skončí to u daně z dýchání. :-)

0/0
17.9.2012 18:49

michal II

Re: všechno je to kvůli zvednutí DPH

Jasne, ale kdo tam ten metylak namichal? Heger? Necas? Kalousek?

0/0
17.9.2012 18:54

zuzkadost

Re: všechno je to kvůli zvednutí DPH

vy jste pil, Karle ;-D ( pěkné )

0/0
17.9.2012 21:21

kacana

Na druhou stranu když stát lahve zlikviduje

tak vybere dań 2x R^

0/0
17.9.2012 18:42

Oerteplur

Tak a teď ještě zbývá zkontrolovat faktury

a zabavit v restauracích a nálevnách všechen alkohol od podezřelých dodavatelů :-)

+1/0
17.9.2012 17:45

Franta z Prahy

Stát spočítal lahve a obchodníci spočítají ztráty

Pak zažalují stát o ušlý zisk. To vypadá na další prohranou arbitráž...

+2/0
17.9.2012 17:04

tuskau

20 milionů lahví

to je cca 500 cisteren. To není zase tolik.

0/0
17.9.2012 16:05

kalnormin1

Dobrý nápad s ojedinělým kolkem a číslem šarže

zjistitelných na netu. Každý u PC má možnost zjistit, jestli jde o originál a nebo kopii originálu, nebo o kopii kopie originálu .  :-):-) Nebylo by jednodušší použít současný zákon o jedech, do kterých metyl také spadá a zdokonalit kontrolu dovozu, distribuce a použití ?  On na to zákon totiž existuje, jen ho nikdo nehlídá. Celníci se baví lecčím, ale tohle jim nějak uniká.;-€ Zkusil jsem na vyhledavači prodejce metylu, ale odkazy tam nejsou. Nechci si hrát na detektiva, ale když policie zmáčkne tu údajnou "velkou rybu " , tak bude zpívat jak slavík.

0/0
17.9.2012 16:04

timothyleary

Re: Dobrý nápad s ojedinělým kolkem a číslem šarže

Jezdil jsem s kamaradem na akce s obcerstvenim a vim jak to kontroluji vsichni-CS,COI.hygiena.Jen dle dokladu a kolku,nikdy to ani neotevreli,1x nakoupim a pak dolevam klidne H2SO4.Straf jsem dostal 1x 500 za cigaretu zapalenou ve stanku.

+1/0
17.9.2012 16:12

tuskau

Re: Dobrý nápad s ojedinělým kolkem a číslem šarže

šarže má jenom určité množství lahví. pokud bude někdo pančovat a zároveň kopírovat kolky, bude rychle odhalen.

ze dvou důvodů: kopie kolku je zjistitelná a dříve nebo později se sekne

0/0
17.9.2012 16:16

majkl1

Re: Dobrý nápad s ojedinělým kolkem a číslem šarže

Hmm, zkuste místo metylu zadat metanol, popř. methylalkohol. Všichni větší výrobci chemikálií touto komoditou obchodují.

0/0
17.9.2012 20:05

timothyleary

Hodně mě

udivuje,ze tuto aferu odnesl jen 1klas.bezdak.Budto jsou temer rezistentni nebo ty chudaky budeme casem naciazet ve vselijakych teplovod. sachtach,krovinach ap.A to by pocty obeti mohlo razantne zvetsit,zdali pak se tomu nekdo venuje?

0/0
17.9.2012 15:53

modré šméčko

Re: Hodně mě

bezďáci pijí krabičáky a stáčené víno, na tvrdý nemají

0/0
17.9.2012 15:55

timothyleary

Re: Hodně mě

No nevim.Jednou jsem s nima dal rec na vlakaci v Plzni-kolik to nese,jak vyzijou atd.Rekli abych pockal a za nejakych 10-15 min.donesli cca 120Kc ve trech.Hodne lidi si to nevidela.

0/0
17.9.2012 16:01

modré šméčko

Re: Hodně mě

OK, ale mají velkou spotřebu, potřebují se zabezpečit na noc, takže kdyby všechno prochlastali najednou, v noci by zůstali střízliví a mrzli. Taky si těch 120 nevysomrují pokaždé. :-/

0/0
17.9.2012 16:03

timothyleary

Re: Hodně mě

Mas pravdu ale,ze by toho panaka nekde u stanku z nekoho nevyrazili?No snad ne,uz toho bylo dost tech mrtvol.

0/0
17.9.2012 16:07

Jirka2

Re: Hodně mě

Máte na mysli výdělek nebo to hodně lidí nevidělo? ;-)

0/0
17.9.2012 16:18

ah1888

Ich trinke,

um zu vergessen. Was ich vergessen will? Das hab ich auch schon vergessen.........

0/0
17.9.2012 15:51

timothyleary

Re: Ich trinke,

Skoda,ze neumite hotentotsky.

0/0
17.9.2012 15:57

kalnormin1

Re: Ich trinke,

Hotentotštinu ovládá poslanec Korte, který ji neváhá zabučet i v poslanecké sněmovně. Na zákonodárném orgánu mu to trpí. ;-€

0/0
17.9.2012 16:13

jaryk1

Nevím, co je na tom tak složitého zlikvidovat staré zásoby

a zabezpečit novou výrobu s dalším ochranným prvkem co nejdříve. A myslím, že by to bylo nejlevnější řešení.8-o

+1/0
17.9.2012 15:50

sigenius

Re: Nevím, co je na tom tak složitého zlikvidovat staré zásoby

A vracela by se spotřební daň?

0/0
17.9.2012 16:09

Jirka2

Re: Nevím, co je na tom tak složitého zlikvidovat staré zásoby

Max pouze z toho vyexpedovaného. Ze skladových zásob se spotřební daň z alkoholu neplatí.

0/0
17.9.2012 16:20

tuskau

Re: Nevím, co je na tom tak složitého zlikvidovat staré zásoby

jko, že Tesco zplatilo za Rum 30,- Kč? já bych řekl, že se na každém stupni odvádí příslušná %daň stejně jako u DPH

0/0
17.9.2012 16:34

tuskau

Re: Nevím, co je na tom tak složitého zlikvidovat staré zásoby

sorry souhlas:-)

0/0
17.9.2012 16:35

jaryk1

Re: Nevím, co je na tom tak složitého zlikvidovat staré zásoby

po kontrole kolků by celníci vrátili nějakou formou dobropisu spotřební daň a DPH. To by snad nebylo tak složité.

0/0
20.9.2012 8:38

nilet

A zase složenky

Takže se připravuji na další složenku od vlády za prohibici. S prohibicí souhlasím musí být, ale s čím nesouhlasím je že to stejně jako obyčejný poplatník zaplatím za to co vláda nedovedla ochránit. Co mne nejvíc štve jak si někteří obchodníci už troufají komentovat prohibici způsobem, který hraničí s drzostí, že budou žalovat stát. Netrvrdím, že by to musí někdo zaplatit, ale trofam si tvrdit , že to dostanou  vícekrát a to od státu ale také od nás protože se bude zcela určitě zdražovat. Přeci známe velké řetězce ne?

+1/0
17.9.2012 15:50

jaryk1

Re: A zase složenky

no vysvětli to těm Němcům, Holanďanům, Amíkům, že je to od nich drzost. Pro ně je to standardní věc, stát neochránil jejich investice, bude cálovat, samozřejmě my za ty celníky a policajty co chrápali dvacet let na služebnách a pobírali desátky.

0/0
17.9.2012 15:56

Chytrý píše, hloupý maže

Re: A zase složenky

přesně tak, co oni můžou za to, že stát trpí černotu a pak zakáže a trestá ty slušné? co kdyby on podnikal a zavřeli mu krám kvůli pár podvodníkům na okrese...?

0/0
17.9.2012 18:30

kalnormin1

Po zrušení prohibice se vrátí do regálů 20 milionů lahví

které budou prodávány dál. Pak ještě několik měsíců budou umírat lidi, jen se o tom nebude psát.

0/0
17.9.2012 15:48

hariprasad8

Když to přeložím

Tak ve skladech zůstalo asi 10 tisíc tun jedné z nejnebezpečnějších drog, která má na kontě absolutně nejvíc úmrtí. Metanol přes svoji (nebo právě proto) mnohonásobně vyšší jedovatost se co do absolutních hodnot pohybuje ve statistikách hluboko pod hranicí sledovanosti. http://www.alkoholik.cz/zavislost/clanky_a_statistiky/pocet_umrti_na_alkoholismus_statistiky.html

0/0
17.9.2012 15:46

sigenius

Re: Když to přeložím

No a je možno dodat, že ještě méně úmrtí má na svém kontě kyanid draselný, neboli ciankáli.

Bacha na tu statistiku.:-)

0/0
17.9.2012 16:14

sigenius

Re: Když to přeložím

cyankáli, pardon :-)

0/0
17.9.2012 16:15

Sunny29

.....

A domácí výrobci prodávají dál. Jen neplatí daň a prodávají dráž.

0/0
17.9.2012 15:46

Ulrich

Důvodem prohibice je Hegerova zbabělost.

Ministrovi zdravotnictví vůbec nejde o bezpečnost lidí. Je to proslulý zbabělec, který vždy chrání jen svoji kůži. Zejména má panický strach z odpovědnosti za škodu. Vzpomeňme na akci "Děkujeme, odcházíme". Také tehdy se podělal z toho, co by se mu stalo, kdyby lidé bez lékařské péče začali umírat, a raději lékařům slíbil, co chtěli. Nyní je to totéž. Hlavně aby jej někdo neobvinil z toho, že jeho nečinnost je příčinou smrti na otravu metylakoholem. Tak raději zakázal prodej alkoholu. Prohibici zruší zase jen ze strachu. Výrobci a distributoři by mu měli začít systematicky vyhrožovat žalobami na náhradu škody. Ministr se pak vyděsí a ustoupí.

+3/0
17.9.2012 15:42

Sanjuro

Re: Důvodem prohibice je Hegerova zbabělost.

on se především nemá šanci zachovat tak, aby mu za to nebylo nadáváno

0/0
17.9.2012 15:47

Ulrich

Re: Důvodem prohibice je Hegerova zbabělost.

Ano. Ale já se zabývám jiným tématem - jeho zbabělostí.

0/0
17.9.2012 15:48

Jirka2

Re: Důvodem prohibice je Hegerova zbabělost.

Ještě , že máte možnost si na něk zanadávat. Kdyby neudělal nic, tak bude také špatný. ;-)

0/0
17.9.2012 16:23

Ulrich

Re: Důvodem prohibice je Hegerova zbabělost.

Ne. To bych jej pochválil.

0/0
17.9.2012 16:29

Ivan Langer

jestli je infikovana i becherovka,

prijdeme o kandidata na prezidenta :(

+1/0
17.9.2012 15:40

vláda modrých korupčníků

Re: jestli je infikovana i becherovka,

Becherovka se nedá pít posledních 10 let vůbec. Rv

+1/0
17.9.2012 15:45

petrajana

Ty flašky ve skladech to je národní tragédie

Nepožádáme o pomoc OSN nebo NATO ? Co na to Kníže ?

0/0
17.9.2012 15:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.