- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes ráno (18.9) se tam stala přesně tatáž bouračka (tramvaj sestřelila auto odbočující doleva), takže problém bude asi v signalizaci. Někdo z ELTODa nedomyslel, že pokud jede 60 až 90 tun na železe 50 km/h, nestačí mu na zabrždění 25 metrů jako osobáku, který váží 2 tuny a jede na asfaltu. Brzdná dráha tak těžkého kolosu je asi 50 metrů a to ještě pokud jsou koleje suché.
Se světly je v Praze vůbec problém, zelená svítí proti oranžové, v některých větších křižovatkách aby měl člověk Ferrari. Než se dostane na druhou stranu, stojícím řidičům naskakuje volno.
jsem viděl blbce, kteří na horní křižovatce na zelenou šipku pro směr přímo to vohnou doleva, a ohrozí tramvaj, která má volný směr. Mám dojem, že tohle je to samý.
ano taky bych si tipnul že to bylo ono.Tohle tam je na dennim pořádku a vetšina těch co tu křižovatku nezná,tak má tendeci na tu šipku rovně jet vlevo.
Několik řidičů, kteří uvázli v následné zácpě potvrdilo, že automobilům už docela dlouho svítila zelená, než se na jednoho ze zatáčejících vřítila ta šalina (...) A prý ta šalina jela, jak prase. Když vám tak na semaforu dlouho svítí zelená a i ostatní se rozjedou, napadne vás vždy se podívat vlevo, jestli se tam neřítí na "stůj" nějaký magor po kolejích?
Ruku na srdce, úplně vždy vás to určitě nenapadne. Zato těch, co mají z kusé zprávy v médiích hned jasno, je tu mraky
Tramvaják na to také mohl dupnout a ke srážce nemuselo dojít. Pak by ale kvanta cestujících měla rozbitá ústa. Když jede tramvaj nebo vlak, je lepší na koleje nevjíždět.
no,trmvaják na to dupnout měl v každém případě, dle svědků měl auťák zelenou. když budu mít zelenou šipku na odbočení vlevo,nemoho čekat, zda není tramvaják kretén a (ne)zastaví. To bych měl brzo auto jedoucí za mnou v kufru!
Kolik ten frajer jel, když dokázal nárazem vyhodit tramvaj z kolejí ... (To vystartoval jal formule jedna?)
spis kolik jela ta tramvaj... vykolejila jednoduse proto ze sebou oba svihli na protejsi ostruvek... Renaut podle vseho vyjel spravne na zelenou ale tram ho donutila zmenit smer na rovne. :-)
Podle fotek je to i tento případ. Pak nerozumím komentáři o autu, co narazí do tramvaje. iDNES snad má mezi redaktory bývalého tramvajáka? V černých ovcích či redaktorech byla tato křižovatka s tématem jak zde tramvajáci jezdí běžně na červenou. To bylo v době smrtelné nehody s hasičským autem v roce 2006.
Jinak zdravím křižovatku na Olšanském náměstí. Tady tramvajáci zprasí 5 aut týdně.
Pamatujete se jak po masakru na Karlově náměstí v roce 2005 jezdili tramvajáci opatrně? Vydrželo jim to ohleduplné ježdění asi týden. Jinak jezdí s tramvajemi vesměs řidiči, co nepatří na silnice a co je někde v DPP školí aroganci a bezohlednosti. Patrně je civilizují jen mrtví pod jejich koly, ale vždy jen krátkodobě.
Tramvaj nejezdí na červenou a zelenou (a mezi nimi oranžovou) a jako auta, ale má jen "čočky" a ty sjou buď volno nebo stůj. NIC mezi tím.
A co jaksi udělat s tím, když tomu "ševci" co tam za tou tyčí sedí, padne stůj a on je pár metrů od čoček. Myslíš, že tramvaj se dá zastavit na fleku??
, ale je pravda, že je těžký posoudit zda "úmyslně" nebo ne. Na jednu stranu chápu, že když tam blikne tramvaji červená, těžko to zahamtne na místě, tak to musí projet. Na druhou stranu často vidám jak to prostě chce tramvaják za každou cenu stihnout ikdyž už je evidentní, že nemá šanci, ale holt to má větší. Nejčastěji se s tímto setkávám, když vjíždí tramvaj z francouzké má mírak, kolikrát mě tam už málem sestřelila a to mi zelená svítila už hodně dlouho. Ale mám se rád, takže radši chvíli počkám, zanadávám si co je to za dobytek a živej frčím dál.
Ano. Ovšem přesně to samé, jako někteří řidiči MHD je i většina řidičů automobilů...
"Souprava zablokovala většinu pruhů magistrály ve směru do centra" - já teda na fotkách vidím, že to zablokovala celé...
pisálek neví, co je centrum! ono se dnes za centrum považuje i P5 Anděl apod...., tak pak je tady centrum vlastně na obě strany.....
ty lidi měli kliku z konečníku, nebyl to hezkej pohled a měli by děkovat matičce přírodě za druhou šanci jen pro pobavení, dotyčná tramvaj (jela sama do vozovny prázdná a vevnitř zhasnutá) nás málem sejmula v zatáčce do moskevský nevím jestli to byl stejnej tramvaják, ale mohl mít během hodiny double, kdyby to taxikář nevzdal
a) určitě nebyl
b) jestli tramvaják odbočoval doprava, tak to byla jedině chyba toho dročkáře, co vás vez.