Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovka se napasovala pod odstavený kamion, řidič na místě zemřel

Osobní automobil Škoda havaroval v sobotu dopoledne v Českém Těšíně. Narazil do zadní části odstaveného kamionu, vozidlo se zaklínilo pod návěs a řidiče přiskříplo. Přivolaný lékař konstatoval smrt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trojuhelník

°°

To je děs.

0/0
17.9.2012 10:24

Mitchell

Tři poznámky:

1. Podle stavu auta a fotek to vypadá, že řidič nebrzdil (mikrospánek, nepozornost, náhlá zdravotní indispozice etc.), tedy bych ho předem nesoudil.

2. Ochrana návěsu proti podjetí osobního auta funguje při běžných rozdílech rychlostí, tedy že kamion jede 80 a osobní auto 130 a v poslední chvíli brzdí. Pokud kamion stojí a osobák to do něj navalí ve 130, těžko něco pomůže.

3. Co se týká ESP, to není žádný asistent pro zvládnutí smyku. Jde o bezpečnostní prvek, který v případě smyku přibrzdí vnitřní zadní kolo, aby auto nenarazilo do překážky bokem, kde jsou minimální deformační zóny, ale čelně, kde je z hlediska ochrany pro posádku největší šance na přežití a minimalizaci zranění.

0/0
16.9.2012 20:08

macarát

Re: Tři poznámky:

Mikrospánek nebo nepozornost, to má být obhajoba řidiče ?!?

0/0
16.9.2012 23:26

blekekeke

Re: Tři poznámky:

Tunningové úpravy na autě, mluví za vše ...

+2/0
17.9.2012 6:54

WIFI

Re: Tři poznámky:

myslíš, že výměna origo plechů za ALU  byla viníkem nehody ?;-D

0/0
17.9.2012 7:11

Smrť

Re: Tři poznámky:

Já mít peněz nazbyt, taky zvolím ALU kola a přitom jsem defenzivní řidič.

0/0
17.9.2012 8:42

WIFI

Re: Tři poznámky:

není problém sehnat za pár korun ALU z vrakáče. Za zachovalý jsem dával něco kolem poloviny ceny nových, jedna sada byla poškrabaná, odřená, tak byla velmi levná, nechal jsemjak pak nalakovat a vypadají líp než nový.

Rozdíl ceny oproti plechovým diskům nebyl žádný závratný

0/0
17.9.2012 10:33

MartinRascal

Nevim no

Mě připadá že to byl mikrospánek. Neni tam brzdná dráha vidět

0/0
16.9.2012 19:47

E55PROSTITUTE

GUT GEMACHT!!

0/0
16.9.2012 18:27

šelma6005

...

Pokud se až tak napasoval, až po zadní kola svého auta, tak to musel jet rychle jak hovado. Takových mi není líto. Ještě že nezabil někoho dalšího...

+3/0
16.9.2012 15:54

Rubik1

Re: ...

Mohla to byt sebevrazda. Ani takovych vam neni lito?

+1/0
16.9.2012 17:30

šelma6005

Re: ...

Takových je mi líto

0/0
17.9.2012 10:12

Rubik1

deformacni zona

Takze deformacni zona u Skodovky je pres 4 metry. Moc dobry pocit mi to ale neprinasi.

+4/0
16.9.2012 15:05

Mitchell

Re: deformacni zona

Nepiš o něčem, čemu vůbec nerozumíš.

+1/0
16.9.2012 19:58

Rubik1

Meli by ho vystavit

Jeste za socialismu nektera takova slisovana auta vystavovali na namestich a k tomu napsali vek ridice a pocet mrtvych. Videl jsem to takhle delat i za velkou louzi.

+6/0
16.9.2012 15:02

Keni

Pro vsechny chytraky

Pro vsechny chytraky, uvedomte si, ze i ten trojuhelnik za to vozidlo musi nekdo dat. Jeste jsem se nesetkal s tim, aby nekdo vyhazoval trojuhelnik za jizdy, aby tam byl hned o zacatku. A popavde, tomuto ridici by to stejne asi nepomohlo.

Jinak pozor na to, ze i v najezdovm pruhu muze byt prekazka. Takto boural koleg, kterej vjel do odbocovaciho pruhu na dalnici a tam byla odstavena Skodavka s upadnutym kolem (asi 20let zpet). Takze ja s tim pocitam a dalsi malej bod k preziti. Kdyz vidim nektere koko... (prej Kradouskuv klub je jiz take za dukaty), jak to hned na zacatku vezmou v plnym plynu do odbocovaku, docela jim nezavidim. Nejezdim pomalu, ale vzdy so nechavam misto ba to, vratit se zpet. Nemusi tam byt porucha, muze tam byt jen kolona odbocovacich vozidel. Proto by mel byt ridic schopen zastavit na vzdalenostm na kterou vidi. A v takovychto pripadech s tim pocitat a mit reakci jen desetini vteriny. Neni problem jezdit po dalnicich 200km\h je ale nutne koukat a nejezdit tak vzdy.

+4/0
16.9.2012 14:25

jamjes

Markéto, takhle se dělá žurnalistika ???

server HZS MK  "CTRL C"  server idnes "CTRL V"  alespoň jste Markéto mohla text doplnit svými vlastními slovy.  Jestli tímto kopírováním studujete i žurnalistiku tak pánbůh s Vámi (nebo s námi? :-(

+6/0
16.9.2012 13:57

Ardan

Re: Markéto, takhle se dělá žurnalistika ???

Platí to v závorce.R^

0/0
16.9.2012 14:58

Lu_boš

Re: Markéto, takhle se dělá žurnalistika ???

Co dělali před lety čtyři, musí dnes zvládnout jeden:-) Ona "práce" už není pro každého

0/0
16.9.2012 16:38

Dr.Fe (7)

Re: Markéto, takhle se dělá žurnalistika ???

Zaplaťpámbů že nic svými slovy nedoplňovala, to při kvalitě zdejších pisálků obvykle končí katastroficky (změní se význam článku, naprosto se zamlží skutečnosti atd.). I to protsté kopírování proto lze považovat za pokrok :-P

0/0
17.9.2012 1:22

flames828

Re: Markéto, takhle se dělá žurnalistika ???

Tohle je zpráva. Autor nebyl na místě nehody a stěží k tomu má co říct. Je třeba oddělit jaksi žurnalistiku od zpravodajství.

0/0
17.9.2012 19:01

rytíř Smyl Flek z Nohavic

co znamená

70, 80 , 90 na tom návěsu?

0/0
16.9.2012 13:47

WIFI

Re: co znamená

odhaduji, že max. povolený rychlosti v různých státech.

0/0
16.9.2012 14:00

Keni

Re: co znamená

Maximalni rychlosti mimo obec \ctyrprouda vozovka \ dalnice ve Francii.

0/0
16.9.2012 14:01

medabzuk II

to je hned

jednou se mi malem povedlo neco podobnyho, dve vteriny jsem cumel do zrcatka a malem sem dopadnul podobne :-/

0/0
16.9.2012 13:43

smrtka.smrtici

divej

mám ochcávku na hlínách f tédéíčku, divej jak to sype... 8-o

+1/0
16.9.2012 12:44

nepetr

Re: divej

ono je tak nějak jedno co máš v Turbonaftě když je řidič idiot:-P

+5/0
16.9.2012 12:48

ingi

Re: divej

trapné

+3/0
16.9.2012 12:52

Ecartsiger eletavižu

HOUSTONE, TO BYLA JÍZDA !

0/0
16.9.2012 12:26

karloss z tunelu

všechny škodovky vyškrtnout

z nápojového lístku:-)

+4/0
16.9.2012 12:20

ingi

Re: všechny škodovky vyškrtnout

trapné

+1/0
16.9.2012 12:52

Kqubi

ten musel vypadat :/

strašný..

0/0
16.9.2012 12:11

nepetr

Re: ten musel vypadat :/

ještě nedávno byli fotografie z těhle nehod na jednom webu než ho "zakázali". Možná je měli ukazovat několikrát denně v televizi jako odstrašující příklad. Fotky lidí na předních sedadlech rozmetaných po celém autě až do kufru, rozpůlených hlav atd. Působila velmi výmluvně:-/

+5/0
16.9.2012 12:19

sun.al.ex

Re: ten musel vypadat :/

proč by měli ukazovati reálné nehody, když jim pan Renč nebo nějaký jiný " umělec " ;-D natočí slátaninu s figurinami za pouhých pár miliónů...

0/0
16.9.2012 14:52

nepetr

Re: ten musel vypadat :/

http://nehody.motobanda.com/

0/0
16.9.2012 12:21

nepetr

Re: ten musel vypadat :/

http://nehody.motobanda.com/page/2/

http://nehody.motobanda.com/2011/09/14/chodec-srazeny-osobnim-vozem-varovani/

http://nehody.motobanda.com/2011/09/14/celni-naraz-seat-vs-kamion-varovani/

takhle to vypadá. Ať se na to podívaj všichni závodníci!!!!!!!!

+4/0
16.9.2012 12:24

karloss z tunelu

Re: ten musel vypadat :/

R^R^R^

0/0
16.9.2012 13:05

nepetr

Je smutné

Kolik toho výrobci aut dělají pro bezpečnost lidi ve vozidle a řidiči jim jejich práci hází do záchodu tím že jezdí jak hovada. Že bych se na takovou práci nevy.ral a neotevřel si pohřební ústav.

+1/0
16.9.2012 12:00

My.WinCleaner

Re: Je smutné

Výrobci dělají například to, že v rekamách ukazují, jak jejich auto sviští krajinou šílenou rychlostí a řidič se spokojeně usmívá, jak je v bezpečí a v jejich autě nesmrtelný.

+4/0
16.9.2012 12:17

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Je smutné

was ist das "šílenou rychllostí"? jezdím po Německu příjemnou cesgtovní rychllostí 170-200kmh a nemám problém ...

+1/0
16.9.2012 12:23

My.WinCleaner

Re: Je smutné

To bude nejspíš tím, že jsi ještě do žádného odstaveného kamionu jako tenhle nenarazil.

+2/0
16.9.2012 12:24

nepetr

Re: Je smutné

Tak bacha aby jsi neměl podobné fotečky do alba

http://nehody.motobanda.com

0/0
16.9.2012 12:39

Antonin, topič

Re: Je smutné

To není žádná extremní rychlost a předpokládám, že tak jezdí na dálnici. Jen je potřeba u toho nespat a samozřejmě asi není košer takhle jezdit v noci, že.

0/0
16.9.2012 12:47

nepetr

Re: Je smutné

"Řidič" který takhle jezdí v Německu tak jezdí i v ČR v Německu je jen ten rozdíl že tam na to mají dálnice. A ten co jezdí v klídku tady jezdí tak i venku. Při cestách po Evropě jsem potkával hovada za volantem všude v 80% to byli řidiči z ČR, SK, PL.

0/0
16.9.2012 12:54

nekdoosmdesatyšesty

Re: Je smutné

Jak tam na to "mají dálnice"? Parametry jejich dálnic jsou často horší než u nás. Porovnejte třeba D5 a A6 (Praha - Nürnberg).

0/0
16.9.2012 18:47

nepetr

Re: Je smutné

Tak to si děláš legraci ne? Kde jsi prosím tě viděl v Německu horší dálnice než u nás? Silnice třetí třídy je tam v lepším stavu než české dálnice dva roky po otevření. D1 nemá v 80% parametry dálnice přesto se dálnicí nazývá Rv

0/0
16.9.2012 20:06

nekdoosmdesatyšesty

Re: Je smutné

Blá blá blá ;-D

Děláte ze sebe blba. Dokonce jsem přímo dal i příklad. Parametry myslím poloměry, sklony, šířku vozovky. To o D1 je nesmysl. I v Německu najdeš dálnice v horších parametrech - třeba A93...

+2/0
16.9.2012 20:19

nepetr

Re: Je smutné

Blba ze sebe děláš akorát ty když napíšeš: (Parametry myslím poloměry, sklony, šířku vozovky a to o D1 je nsmysl.) Jel jsi po ní vůbec někdy? Alepsoň po D1 když už ne po žádné v Německu?

0/0
16.9.2012 20:23

nekdoosmdesatyšesty

Re: Je smutné

Překvapivě ano ;-). Máš velký problém pochopit rozdíl mezi stavebními parametry dálnice, které se v čase nemění, a věcmi jako je kryt, který je potřeba čas od času vyměnit. Jenže ty známé betonové desky na D1 mají vliv na komfort, ale už ne tolik na bezpečnost při větších rychlostech. Na to mají naopak vliv ty parametry, které jsem vypsal, ty jsou v čase stálé a jsou dány návrhovou rychlostí. Takže závěr, pokud mají v Německu dálnice stavěné na vyšší rychlost než 130, pak my také, mnohdy na ještě větší ;-)

+2/0
16.9.2012 20:30

nepetr

Re: Je smutné

Nejde jen o to na jaké rychlosti jsou stavěny dálnice, ale také jakou rychlostí po nich dokáží řidiči jezdit. U nás mají očividně denodenně problém se 130km/h. Míst kde se dá jet bezpečně například 180 na D1 jsou tak dvě ve směru na Brno je to od Chodova po sjezd na Benešov a pak betonový úsek před Velkým Meziříčím. Jinak je kolikrát i 130 na hraně.

0/0
16.9.2012 20:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.