- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně ten ruský ohavný krám zmizí. Stejně se rozpadal už když létal.
Vot kakája savětskaja těchnika!!!
Myslíš, že uchycení křídla na západním letadle bude jiné?
Je to sice takove trochu smetiste, ale clovek tam narazi i na kousky ktere nemaji snad ani ve Kbelich. Sice ve stavu vraku, ale i tak je to dobre. Byl jsem u Tarantika se synem a ten byl naprosto spokojeny. Me sice stav nekterych letadel trhal srdce, ale malej to nejak neresil. Videl na jedne hromade spoustu letadel, obrnene techniky, do neceho mohl i vlezt, mohl si sednout za protiletadlovy kanon a v ruce si potezkat znehodnocenou 58.
Čím dál více nabývám dojmu, že redakce iDNES je sestavena ze samých ekvivalentů tisícové ztráty dukátů. Neumí počítat, neumí psát, ... Tvrdit o letadle Tu-104, že je staré přes třicet let, je stejně přesné jako tvrzení, že iDnes už vychází déle než jeden týden. :-(
A do popisky napsat: "... uvnitř letadla, jenž bylo...", to svědčí o těžké nedostudovatelnosti. Nejhorší je, že podobné chyby jsou čím dál častější nejen na iDNES, ale i v ostatních mediích.
Pokud bys tu větu, ve které je to "tragické" vztažné zájmeno, dopsal celou, tak se tam píše: ...(letadlo)"bylo ve vzduchu naposledy v dubnu 1974." Takže těch "více než 30 let" není z tohoto pohledu zase až takový důkaz "těžké nedostudovatelnosti" (nebo že by mělo být správně nedostudovanosti?).
Vždyť tenhle stroj létal už v roce 1959, a to je sakra víc, než 30 let.
Co to tady blábolíš, že od roku 1959 je sakra víc než 30 let? To je tedy krucinál sakrafix víc než 30 let!
Nevis, co mluvis, dokud jsi nezazil tu atmosku uvnitr a neparil tam az do rana.
byl to takový orientační bod. Stačila by jenom nějaká údržba a nenechat jej takhle chátrat. Předpokládám, že místo něj bude nějaké předražené parkoviště.
Teď bude nový záchytný bod předražené parkoviště.