Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Z olomouckého tupolevu už je torzo, přišel o křídla i kormidlo

Z jednoho ze symbolů Olomouce už zůstává jen torzo. Legendární více než třicet let starý tupolev s barem uvnitř už totiž přišel o křídla i kormidlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bar.bu.do

V Olomouci měli nějaký dvojplošník a k tomu hydroplán?

0/0
16.9.2012 10:15

hbx

konečně

Konečně ten ruský ohavný krám zmizí. Stejně se rozpadal už když létal.RvRvRv

0/0
16.9.2012 9:19

bar.bu.do

Re: konečně

... ohavný, protože ruský?

0/0
16.9.2012 13:53

Glock Mark XXVI

Koukám na ty řady festovních šroubů

Vot kakája savětskaja těchnika!!!

+1/0
14.9.2012 9:47

Coffin Corner

Re: Koukám na ty řady festovních šroubů

Myslíš, že uchycení křídla na západním letadle bude jiné?

0/0
14.9.2012 10:39

136N

Re: Koukám na ty řady festovních šroubů

Jistě , mají prý extra festové lepidlo .;-D

0/0
14.9.2012 14:49

echo z ucha

V Air Parku mu bude dobre.

Je to sice takove trochu smetiste, ale clovek tam narazi i na kousky ktere nemaji snad ani ve Kbelich. Sice ve stavu vraku, ale i tak je to dobre. Byl jsem u Tarantika se synem a ten byl naprosto spokojeny. Me sice stav nekterych letadel trhal srdce, ale malej to nejak neresil. Videl na jedne hromade spoustu letadel, obrnene techniky, do neceho mohl i vlezt, mohl si sednout za protiletadlovy kanon a v ruce si potezkat znehodnocenou 58.

+1/0
14.9.2012 8:47

Erbule

Hrůza

Čím dál více nabývám dojmu, že redakce iDNES je sestavena ze samých ekvivalentů tisícové ztráty dukátů. Neumí počítat, neumí psát, ... Tvrdit o letadle Tu-104, že je staré přes třicet let, je stejně přesné jako tvrzení, že iDnes už vychází déle než jeden týden. :-(

 A do popisky napsat: "... uvnitř letadla, jenž bylo...", to svědčí o těžké nedostudovatelnosti. Nejhorší je, že podobné chyby jsou čím dál častější nejen na iDNES, ale i v ostatních mediích.

0/0
14.9.2012 7:40

Hokki

Re: Hrůza

Pokud bys tu větu, ve které je to "tragické" vztažné zájmeno, dopsal celou, tak se tam píše: ...(letadlo)"bylo ve vzduchu naposledy v dubnu 1974." Takže těch "více než 30 let" není z tohoto pohledu zase až takový důkaz "těžké nedostudovatelnosti" (nebo že by mělo být správně nedostudovanosti?).;-D

+1/0
14.9.2012 8:14

King Dodatek

Re: Hrůza

Zajímavé, takže abych si to shrnul, tak novináři idnesu jsou podle vás něco jako naprosto neschopný póvl proto, že si autor jednoho článku spletl jenž a jež (ó ty hrůzo, zvlášť vtipně to zní od někoho kdo očividně nerozezná rozdíl mezi nedostudovatelností a nedostudovaností) a protože napsal, že letadlo je staré přes třicet let, což vám sice může přijít nepřesné, ale nic nenaděláte s tím, že je to pořád správně. Ono je totiž možné, že není známo, kdy přesně tenhle stroj (tenhle stroj, ne odkdy létá tenhle typ, to jsou prosím pěkně dvě rozdílné věci) poprvé vzlétl, přesně se určitě ví kdy létal naposledy. Mám rád anonymní internetové křiklouny, kteří podle malé chyby (ano, klidně pukněte, zaměnit jenž a jež je malá chyba) okamžitě všechny staví málem na popraviště. Navíc když se vám jejich práce nelíbí, můžete si chodit pro zprávy jinam, no ne?

0/0
14.9.2012 8:44

opportunity

Re: Hrůza

1. by se to nemělo novinářům stávat, navíc mají články procházet korekturou

2. kdyby to bylo občas, ale ono je to furt.....

+1/0
14.9.2012 9:08

King Dodatek

Re: Hrůza

Samozřejmě nemělo, ale prostě tomu nezabráníte a podle mě je zbytečné někoho za to přehnaně pranýřovat. Ti lidé moc dobře ví, že udělali chybu, a taky je to štve. Já v novinách pracoval a stalo se, že někdy chyba vyšla přestože jsem ten článek četl já, editor a korektor. Všichni jsou jen lidi a při tom objemu práce a textu se kterým pracují (navíc na internetu je tlak aby to bylo co nejdřív) je chyba jen otázkou statistiky. Chyby dělají i doktoři nebo soudci. A tam to mívá mnohem mnohem horší následky než nějaký překlep nebo zaměnění jenž a jež.

0/0
14.9.2012 9:16

davnopryc

Re: Hrůza

a jak vysvetlite ze nektere noviny maji hodne chyb nektere mene chyb a nektere (vetsina novin) jsou bez chyby?

0/0
14.9.2012 16:59

saintpeter

co to tam blábolí o víc než 30 let starém letadlu?

Vždyť tenhle stroj létal už v roce 1959, a to je sakra víc, než 30 let.

0/0
14.9.2012 0:08

Hokki

Re: co to tam blábolí o víc než 30 let starém letadlu?

Co to tady blábolíš, že od roku 1959 je sakra víc než 30 let? To je tedy krucinál sakrafix víc než 30 let!;-D;-D;-D

0/0
14.9.2012 6:17

opportunity

Re: co to tam blábolí o víc než 30 let starém letadlu?

Možná tam 30 let stojí...

0/0
14.9.2012 9:09

Pruit Igoe XI.

To je taky úchylnost,tyhle letadla, přestavěný na restaurace

Rv

+1/0
13.9.2012 22:19

TommyCZ

Re: To je taky úchylnost,tyhle letadla, přestavěný na restaurace

Nevis, co mluvis, dokud jsi nezazil tu atmosku uvnitr a neparil tam az do rana.

0/0
14.9.2012 10:24

Hijo De Puta II

Re: To je taky úchylnost,tyhle letadla, přestavěný na restaurace

Posledně jsen zapařil v Airbusu 380 přes šest časových pásem... Z letadla mě museli vyprošťovat dva kumpáni, dvě letušky a jeden steward...:-P

0/0
15.9.2012 13:20

Lord Helma

Nemůžu si pomoct, co radní ti toidi

čti pozpátku

+1/0
13.9.2012 22:18

grimosa

škoda

byl to takový orientační bod. Stačila by jenom nějaká údržba a nenechat jej takhle chátrat. Předpokládám, že místo něj bude nějaké předražené parkoviště.;-(

0/0
13.9.2012 21:49

Nečasjennačas

Re: škoda

Teď bude nový záchytný bod předražené parkoviště.;-D

0/0
13.9.2012 22:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.